Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 155  Następna
Autor Wiadomość
#1161 PostWysłany: 08 Mar 2018 11:36 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4059
złoty
Zawsze masz szanse przed sądem dochodzić swoich praw.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#1162 PostWysłany: 08 Mar 2018 11:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2015
Posty: 23
Wiem, że mogę. Ale czy jest sens jeśli nic nie otrzymam?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1163 PostWysłany: 08 Mar 2018 11:39 

wolas99 napisał(a):
.....chociażby zwrot za zakup powrotnego biletu do Polski?.........



Skoro masz bilet W6 to oczywista oczywistość jest taka, że w związku z strajkiem kontrolerów lotu i nie skorzystania z ich Ryanair propozycji lotu np. 11.03 na twój wniosek otrzymasz zwrot pełnej kwoty za niewykorzystany 8.03 bilet na lot FR
Góra
 PM off  
      
#1164 PostWysłany: 08 Mar 2018 11:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2015
Posty: 23
Wiem, rozumiem to doskonale, ale nijak mi to nie zrekompensuje wydatku na lot W6. Co cóż trudno.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1165 PostWysłany: 08 Mar 2018 11:48 

To trzeba mieć z tyłu głowy lecąc do Włoch i Francji, zwłaszcza lotami Ryanair .....niestety

Ja to przeżyłem 2 lata temu w Bergamo, ty teraz w Rzymie, ja byłem w plecy 700 zł na szczęście w pkt wizz, ty ileś tam w euro ;) plus jest taki, że ty będziesz dzień dłużej w zapewne ciepłym Rzymie :)
Góra
 PM off  
      
#1166 PostWysłany: 08 Mar 2018 17:44 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 5
Loty: 38
Kilometry: 44 501
pioabra napisał(a):
pfurman napisał(a):
pioabra napisał(a):
@aldam, ja tego dnia miałem lot do Barcelony. Przekierowany na Lotnisko Chopina i odlot z opóźnieniem 4h. Złożyłem reklamację w środę, ciągle czekam na odpowiedź.

Możesz napisać co Wam zagwarantował Ryanair? Jaki hotel i kiedy odlecieliście?

@pioabra - i jak wygląda sytuacja? Leciałem tym samym lotem do Barcelony, ale jeszcze nie złożyłem wniosku. Jakie dokumenty załączyłeś do niego? Ryanair sam przesłał na maila informacje o opóźnieniu, więc tyle chyba powinno wystarczyć, aby stwierdzić, że lot był opóźniony.


Hej, jeszcze nie mam odpowiedzi. Reklamację złożyłem 31 stycznia. Na odpowiedź mają 30 dni :-)

Załączyłem skan biletów oraz informację, którą mi wysłali w mailu. Dodatkowo opisałem, że straciłem opłaconą noc w hotelu, a także, że w czasie oczekiwania nie dostaliśmy jedzenia i napojów, które powinniśmy dostać itp.


Reklamacja złożona 31 stycznia. Dzisiaj na chacie dowiedziałem się, ze jej rozpatrzenie trwa 30 dni roboczych. Czyli w przyszłym tygodniu powinienem coś wiedzieć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1167 PostWysłany: 08 Mar 2018 18:30 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 23
Minęło ponad 5 tygodni od złożenia wniosku przez formularz z tego forum. Zapytałem przez czat ryanair co się dzieje z wnioskiem, to kazali mi pisac maila na adres zapytaniaklientow@ryanair.com i opisać sytuację. Jak napisałem, że przecież skorzystałem z oficjalnego linku UE261 to mi odpisali, że użyłem złego formularza i powinienem użyć https://eu261expenseclaim.ryanair.com, a to jest przecież formularz o zwrot wydatków, a nie o odszkodowanie. jak ich dalej męczyć?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1168 PostWysłany: 08 Mar 2018 20:19 

Rejestracja: 08 Mar 2018
Posty: 2
Hej , otrzymałem maila z informacja o zmianie godziny lotu z Edynburgu do Katowic . Lot przesunął się o ponad 3 h . Nie mam wyjścia i muszę wracać tym opóźnionym lotem choć nie jest mi to na rękę. Czy mimo to mogę zwrócić się do nich o odszkodowanie z tytułu przesunięcia godziny wylotu a jednocześnie skorzystanie z niego ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Ostatnio edytowany przez krasnal, 08 Mar 2018 20:36, edytowano w sumie 1 raz
grafika ciach
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1169 PostWysłany: 08 Mar 2018 20:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3534
srebrny
o odszkodowanie zawsze mozesz
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1170 PostWysłany: 08 Mar 2018 20:25 

Choć mam nadzieję, że to nie są pełnie składnie linków, bo a nuż ktoś już klepnął np. akceptację czy anulowanie z danymi swojego konta :idea: :!:

Wszystko zależy ile jest do przełożonego lotu
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1171 PostWysłany: 08 Mar 2018 20:47 

Rejestracja: 08 Mar 2018
Posty: 2
Do lotu jest jeszcze dużo czasu bo dopiero koniec maja . Najpierw napisać do nich prośbę o odszkodowanie czy zaakceptować tę z zmianę i dopiero po powrocie pisać prośbę?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1172 PostWysłany: 08 Mar 2018 20:49 

Nie masz prawa do odszkodowania niestety

To to Ci napisali lub ewentualnie poprosić na zmianę na inną trasę/lot
Góra
 PM off  
      
#1173 PostWysłany: 08 Mar 2018 20:50 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Nawet nie proś,to działa gdyby do lotu było mniej jak 14 dni.Z akceptacją nie musisz się spieszyć,może bilety na ten lot stanieją i będzie opłacalne kupić nowy a za ten dostać zwrot. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1174 PostWysłany: 09 Mar 2018 00:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2015
Posty: 23
Wracając do mojego problemu. Po rozmowie z pasażerami w samolocie do Katowic stwierdziliśmy, że odwołanie lotu Ryanair'a nie miało bezpośredniego związku ze strajkiem we Włoszech ponieważ nasz lot miał odbyć się o 12.15 a strajk zaczął się o godzinie 13 i trwał do godziny 17. Poza tym do godziny 13 na lotnisku Campino lądowania i starty innych przewoźników odbywały się zgodnie z rozkładem. Nawet jeden z samolotów Ryanair lądował tuż przed godziną 13.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1175 PostWysłany: 09 Mar 2018 00:21 

Strajk polega na wskazaniu danej linii lotniczej, które loty ma odwołać

Chcesz to zacznij od reklamacji przez formularz do Ryanair, potem ewentualnie skarga do włoskiego odpowiednika ULC
Góra
 PM off  
      
#1176 PostWysłany: 12 Mar 2018 11:25 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 122
Loty: 40
Kilometry: 80 330
pioabra napisał(a):
@aldam, ja tego dnia miałem lot do Barcelony. Przekierowany na Lotnisko Chopina i odlot z opóźnieniem 4h. Złożyłem reklamację w środę, ciągle czekam na odpowiedź.

Możesz napisać co Wam zagwarantował Ryanair? Jaki hotel i kiedy odlecieliście?


Czy otrzymałeś odpowiedź?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1177 PostWysłany: 12 Mar 2018 11:42 

Rejestracja: 12 Mar 2018
Posty: 2
Jest to mój pierwszy post na tym Forum, więc na wstępie witam wszystkich:)

Leciałem 1 marca 2018 z Modlina do Walencji Ryanairem wraz z żoną i 8-miesięcznym synkiem. Około 1h przed lądowaniem pasażerowie zostali poinformowani, że lotnisko w Walencji na skutek mgły zostało zamknięte i wylądujemy na lotnisku zastępczym w Alicante. Tuż po wylądowaniu zostaliśmy przez personel pokładowy poinformowani, że na lotnisku będzie oczekiwać na nas przedstawiciel Ryanair'a, który poinformuje nas o dalszych krokach.
Na lotnisku jednak ponowało bardzo duże zamieszanie, zwłaszcza przy odbiorze bagażu. Taśma do odbioru bagażu z mojego lotu z Modlina była nieprawidłowo opisana (jako Luton) i pasażerowie z mojego samolotu zdenerwowani chodzili od taśmy do taśmy szukając swoich bagaży. W końcu i mnie udało się zidentyfikować prawidłową taśmę, i jako jeden z ostatnich pasażerów odebrałem swój bagaż. Przez cały ten czas nie widziałem żadnego przedstawiciela Ryanair, który mógłby mi udzielić informacji na temat odbioru bagażu czy też transferu to lotniska docelowego (Walencja).
W tej sytuacji byłem zmuszony radzić sobie samemu. Wynająłem auto, za które zapłaciłem bardzo wysoką stawkę i pojechałem z rodziną do Walencji.
Podczas lotu powrotnego tydzień później okazało się, że kilku innych pasażerów miało podobną sytuację jak ja - zero informacji i transfer do Walencji na własną rękę. Z kolei inni pasażerowie przyznali, że w pewnym momencie przedstawiciel Ryanair się pojawił i kto miał akurat to szczęście, że znalazł się w pobliżu i miał już odebrany bagaż, mógł się za nim udać i ostatecznie zostać przewieziony podstawionym autokarem do Walencji.
Mam zamiar oczywiście zareklamować zaistniałą sytuację, ale uprzejmie proszę Was o pomoc. Co mi radzicie w tej sytuacji - jak uzasadnić reklamację, co napisać, na co się powołać, o co się warto ubiegać (zwrot za poniesione koszty transportu czy zwrot kasy za bilet)? Posiadam oczywiście wszystkie rachunki, boardingi itp.
Za bilety płaciłem kartą kredytową, więc mam też opcję chargeback. Zastanawiam się jednak czy warto iść w tę stronę. Ryanair może łatwo udowodnić, że transfer autokarem do Walencji miał faktycznie miejsce. Jak zatem by tu sensownie opisać, że nawet jeśli transfer faktycznie był zorganizowany, to nie wszyscy się na niego załapali z winy przewoźnika, bo organizacja na lotnisku oraz przekaz informacji były bardzo nieprofesjonalne i źle zorganizowane.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i pomoc.
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1178 PostWysłany: 12 Mar 2018 11:48 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3528
srebrny
raczej marne szanse zeby cokolwiek uzyskac od kogokolwiek.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1179 PostWysłany: 12 Mar 2018 11:51 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22455
To twoja wina, ze nie szukałeś przedstawiciela. Na lotniskach jest informacja, więc jak byś się spytał to byś znalazł odpowiedz. Tak samo jak z taśmą. A na lotnisku w Alicante "hablają" po angielsku
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1180 PostWysłany: 12 Mar 2018 12:10 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
maro123 napisał(a):
Za bilety płaciłem kartą kredytową, więc mam też opcję chargeback.

Bez sensu, z miejsca odrzucą zapytanie - usługa wynajęcia samochodu była wykonana poprawnie, to czemu mieliby zwracać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 155  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group