Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 155  Następna
Autor Wiadomość
#841 PostWysłany: 20 Paź 2017 11:35 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4034
złoty
Kontrolerzy lotów nie są zatrudniani przez Ryanair, ani innych przewoźników, więc nic ci sie nie nalezy.
Dodatkowe koszty, to jedynie te poniesione na wyżywienie i nocleg w dniu lotu. Nie licz na zwrot za niewykorzystane wczasy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast
Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN
#842 PostWysłany: 20 Paź 2017 11:39 

Rejestracja: 08 Mar 2012
Posty: 641
Loty: 12
Kilometry: 62 544
niebieski
U mnie z kolei jakaś farsa. Ponad 2 tyg temu złożyłem wniosek o odszkodowanie za opóźniony lot (poinformowali na mniej niż 14 dni) i do dzisiaj była cisza. Dostałem rano maila, a w nim że muszę wniosek złożyć jeszcze raz tyle że po angielsku ... Znowu czekanie będzie.

Nie było w tym nic dziwnego (już zaczynałem pisać od razu po ang.) gdyby nie fakt, że pani na czacie powiedziała, że najlepiej będzie jak napiszę w naszym języku... Na szczęście mam kopię czatu, ale taki burdel tam mają że szok.
_________________
Mój blog podróżniczy: http://www.seetheworld.pl --> na nim m.in. Wietnam, Seszele, Malezja, Singapur, Hongkong, Tajlandia i inne.

Zapraszam również na profil facebookowy: https://www.facebook.com/seetheworld89/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#843 PostWysłany: 20 Paź 2017 11:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Maj 2013
Posty: 2392
niebieski
Nie od dziś. Na czacie to zawsze jest loteria. Zależy na kogo trafisz
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#844 PostWysłany: 21 Paź 2017 15:51 

Rejestracja: 21 Paź 2017
Posty: 2
Czołem, wczoraj otrzymałem maila, że lot ktory mialem wykupiony na 10 listopada i powrotny 13 listopada, nie odbeda sie na pierwotne lotnisko. Zaproponowali mi w maili ze moge poleciec na inne lotnisko oddalone od pierwotnego 300 km. Niestety ale to sprawia ze caly plan tych weekendowych wakacji mi sie zawalił. Mam juz opłacony Hotel i Shuttlebus, ktore w zaistaniałej sytuacji przepadają bo juz czasowo to mi sie nie opłłaca i nie zgrywa w całości. (beda mnie wiezli autobusem 300km), po prostu brakuje czasu. W zwiazku z powyzszym czy moge sie starac o odszkodowanie od linii lotniczej rowniez za zepsute wakacje? Czy rekompensate za Hotel i Shuttlebus? Rekompenste na podstawie Rozporządzenia UE nr 261/2004 ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#845 PostWysłany: 21 Paź 2017 15:59 

A podaj przyczynę, bo ta jest istotna i niezależna od Ryanair
Sprawdź czy nie wchodzi w rachubę zwrot od FR i zakup biletów Wizzair
Góra
 PM off  
      
#846 PostWysłany: 21 Paź 2017 16:09 

Rejestracja: 21 Paź 2017
Posty: 2
Anonymous napisał(a):
A podaj przyczynę, bo ta jest istotna i niezależna od Ryanair
Sprawdź czy nie wchodzi w rachubę zwrot od FR i zakup biletów Wizzair


To mialbyc lot POZ - VDA, nigdzie nie moge znalezc informacji dlaczego lot jest odwolany. Tzn Ryanair podał lakoniczna informacje w mailu ze lotnisko bedzie zamkniete w tych dniach. Proponuja lot to Tel Awiw i dowoz autobusem do Ovdy lub zwrot biletów. Ja chce od nich otrzymac zwrot za bilety i odszkdowanie za hotel i shuttle bus. Nie wyobrazam sobie aby moj 72 letni ojciec tutał sie w podrózy 10 h czy nawet jeszcze wiecej, bo miejscem docelowym jest Taba. Prosze tylko napiszcie czy jest sens skladac wniosek o odszkodowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#847 PostWysłany: 21 Paź 2017 17:12 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4034
złoty
Nie ma sensu. Nie uzyskasz odszkodowania nawet za poniesione koszty, bo z przyczyn niezależnych od przewoźnika (zamknięcie lotniska).
Spróbuj z hotelem się skontaktować, by anulować lub zmienić rezerwacje, oraz sprawdź, czy nie można zmienić daty w shuttlebusie na datę bardzo odległą, by wykorzystać w przyszłości bilety.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#848 PostWysłany: 21 Paź 2017 17:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4454
srebrny
Ale lotnisko na być zamknięte w niektórych godzinach.
Może zmiana na wizz na koszt Ryanaira nie zepsuje Waszego wyjazdu?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#849 PostWysłany: 21 Paź 2017 20:34 

illusion napisał(a):

To mialbyc lot POZ - VDA, nigdzie nie moge znalezc informacji dlaczego lot jest odwolany.


Nawet nie przeczytałeś co ci napisano, czyli, że lotu NIE ODWOŁANO, ale z powodu zamknięcia lotniska go PRZEKIEROWANO

Masz możliwość zmiany w datach do przodu/tyłu poza okres czasowego zamknięcia w określonych godzinach 5-16 listopada br., ale kontakt i zmiana dat wynajęcia hotelu jest niestety po twojej stronie

A i zorganizowany przez Ryanair przejazd klimatyzowanym autobusem nie jest aż tak złą opcją
Góra
 PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#850 PostWysłany: 23 Paź 2017 09:24 

Rejestracja: 23 Paź 2017
Posty: 2
Witam,
Jeśli piszę w złym miejscu to z góry przepraszam.

Zwracam się z prośbą o pomoc dotyczącą niewylądowania w mieście, na który kupowałam bilet, z powodu niekorzystnych warunków pogodowych. Dnia 21.10.2017 planowałam wylot z Warszawy Chopin do Gdańska lotn.Wałęsa. Wylot z Warszawy miał być 8:10, w Gdańsku mieliśmy być o 09:05.
Lot powrotny miałam na 18:50.
Sytuacja wygląda następująco. Z Warszawy wylecieliśmy o 8:30 mimo że 7:50 byliśmy w samolocie. Była mgła która zapewne stanowiła przeszkodę w punktualnym odlocie. Ok godziny 8:50 zostaliśmy poinformowani przez pilota, że będziemy kołować nad Gdańskiem jakiś czas z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych. Natomiast ok 9:15 padła informacja o lądowaniu w Bydgoszczy z powodu braku pozwolenia na lądowanie w Gdańsku przez silną mgłę. Zanim zorganizowano nam autobusy w Bydgoszczy było grubo po godzinie 9:40-50.
Niestety z powodu bardzo ważnego spotkania o charakterze zawodowym umówionym na godzinę 10:30 nie skorzystałam z transportu Ryanaira autobusowego do Gdanska gdyż zostalam poinformowana, że moja nieobecność o porze wyznaczonej przez kontrahenta łączy się z tym, iż owi Klienci nie są zainteresowani współpracą. Na miejscu stawiły się konkurencyjne firmy, które brały udział w spotkaniu. W związku z tym chcę wnioskowac do Ryanaira o odszkodowanie. z Bydgoszczy wrociłam do Warszawy pociągiem(zapłaciłam z własnej kieszeni). Zrezygnowałam również z lotu powrotnego z Gdańska do Warszawy który również nie odleciał punktualnie bo nie o 18:50 a 20:40.

I teraz moje pytanie. Jak ugryźć mój problem skoro na formularzu Ryanaira o odszkodowanie można wybrac zaledwie opcje:
-odwołany lot
-lot opóźniony >3godziny i nie będę podróżować
-wniosek o zwrot podatku rządowego (za niewykorzystany lot)
-śmierć lub poważna choroba pasażera podróżującego na rezerwacji
-śmierć członka najbliższej rodziny, który nie podróżował na rezerwacji
-zwrot brytyjskiego APD (Dziecko w wieku 2-11 lat).

Bardzo prosze o pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#851 PostWysłany: 23 Paź 2017 10:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1761
srebrny
Zero szans na odszkodowanie - warunki pogodowe są niezależne od przewoźnika.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#852 PostWysłany: 23 Paź 2017 10:20 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Jak dobrze uzasadnisz to co najwyżej może ugrasz zwrot za bilet powrotny ,choć to też nie gwarantowane,tylko,że nie o takie rozwiązanie pewnie ci chodzi ;) Niestety wiele lotów w tym dniu miało problemy z powodu mgły.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#853 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:47 

Rejestracja: 23 Paź 2017
Posty: 2
Nawet i o to, to również by wystarczyło. Bo chodzi mi o fakt a już o stratach zawodowych nie wspomnę ale te, wiadomo, nie mają swojej ceny.
Wczoraj pisałam do nich na LiveChacie. Opisałam Pani swoją sytuację i powiedziała że jest szansa,więc radzi mi opisać w formie reklamacji swoją sytuację na mailu zapytaniaklientow@ryanair.com z prośbą o indywidualne rozpatrzenie sprawy. Niestety kiedy wysłałam tam maila dostałam automatyczną odpowiedź o takiej treści ( i już nie wiem gdzie mam prosic o pomoc) :


Szanowny Kliencie!


Dziękujemy za wiadomość e-mail. Abyśmy mogli przekazać Twoje zapytanie do odpowiedniego działu w celu udzielenia jak najszybszej odpowiedzi, wybierz jedną z poniższych opcji:


• Aby porozmawiać na czacie przez internet z przedstawicielem, kliknij tutaj

• Jeśli Twoje zapytanie jest pilne, zadzwoń do naszego działu rezerwacji. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj

• Aby zarządzać istniejącą rezerwacją lub dokonać w niej jakiejkolwiek zmiany, kliknij tutaj

W przypadku innych zapytań wybierz jedną z poniższych opcji:

o Zwrot pieniędzy, kliknij tutaj
o Regulacja EU 261, odwołanie lub opóźnienie lotu, kliknij tutaj
o Potwierdzenie niewykorzystanego lotu, kliknij tutaj
o Bagaż, kliknij tutaj
o Pochwały oraz ogólne skargi i zapytania, kliknij tutaj

Aby Twoim zapytaniem zajął się odpowiedni dział, użyj jednej z powyższych metod skontaktowania się z nami.


Z poważaniem,
Dział obsługi klienta Ryanair
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#854 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:52 

Strasznie trudne zadanie masz do wykonania ;) , a zacznij od przewinięcia strony myszką do góry tej strony tego tematu....można pisac po polsku lub angielsku

Załączniki:
WIKI.PNG
WIKI.PNG [ 22.61 KiB | Obejrzany 2253 razy ]
Góra
 PM off  
      
#855 PostWysłany: 24 Paź 2017 10:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
weź środek uspakajający a jutro na spokojnie przemyśl sobie wszystko
dostałaś właśnie naukę ze najprościej nie oznacza najlepiej
co roku na jesieni słyszy się w mediach o opóźnieniach samolotów i czatowaniu na lotniskach
warto być na czasie z sytuacja pogodowa/polityczna :idea:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#856 PostWysłany: 25 Paź 2017 10:43 

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 3
Witam serdecznie,

mam pytanie - skorzystałem z informacji zawartych w pierwszym poście i napisałem do Ryanaira o zwrot środków za odwołany lot powrotny Majorka - Wrocław.

Lot odwołali dzień przed planowanym odlotem.

Przyjęli reklamacje do rozpatrzenia i dzisiaj odpisali, że nie należy się odszkodowanie bo lot był odwołany z powodu strajku w Paryżu.
Gdzie Paryż a gdzie Majorka - Wrocław? Na lotnisku docelowym i początkowym nie było żadnych strajków.

Co dalej w takiej sytuacji? Ma ktoś z was jakieś doświadczenie z podobnej sytuacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#857 PostWysłany: 25 Paź 2017 10:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Maj 2013
Posty: 2392
niebieski
możesz do ULC pisać

strajk był kontrolerów ATC we Francji, wpływ na twój lot mógł być różny, bezpośredni(lot nad Francją) lub pośredni(powrót z innej rotacji itp itd)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#858 PostWysłany: 25 Paź 2017 11:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
mariosz napisał(a):
napisałem do Ryanaira o zwrot środków za odwołany lot powrotny Majorka - Wrocław.

Lot odwołali dzień przed planowanym odlotem.


Zwrot środków to nie to samo co odszkodowanie . Kasę za bilet chyba zwrócili lub zaproponowali lot alternatywny.Nie dali odszkodowania jeśli strajki były przyczyną odwołania,ale napisać do ULC możesz. Czasami mają inne zdanie niż przewoźnik. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#859 PostWysłany: 25 Paź 2017 11:09 

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 3
Oczywiście była możliwość powrotu innym lotem ale 4 dni później lub zwrot środków za bilety. Wybrałem drugą opcję i wróciłem tego samego dnia inną linią do Pragi.

Napisze jeszcze do ULC ponieważ liczyłem trochę, że to 400 euro odszkodowania pokryje koszty które poniosłem wracając inną linią na ostatnią chwilę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#860 PostWysłany: 25 Paź 2017 11:10 

Warto uściślić jakiego ULC przesyłamy wypełniony druk skargi z załączoną wydrukowaną odpowiedzią od Ryanair (warunek konieczny), proponuję najpierw zadzwonić i spróbować porozmawiać po angielsku

Załączniki:
ULC Spain.PNG
ULC Spain.PNG [ 22.79 KiB | Obejrzany 2093 razy ]


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 25 Paź 2017 11:19, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 155  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group