Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 155  Następna
Autor Wiadomość
#1201 PostWysłany: 20 Mar 2018 15:34 

bogusia.kawon napisał(a):

W ostatnią niedzielę mój lot Stansted-Wrocław był opóźniony o 3h19min.



bogusia.kawon napisał(a):
As this flight arrived at its destination of Bremen with a delay of less than 3 hours no monetary compensation is due under Article 7 of EU Regulation 261/2004.


Według mnie pomylili się: mało prawdopodobne pisząc Brema myśląc Breslau ;) lub bardziej pisząc Brema myśląc Bristol

Samolot obsługujący przed twoim lotem Wrocław - Stansted złapał spore opóźnienie w Bristolu, z którym poleciał do Stansted

W Stansted nie wiem dlaczego doszło do podmiany maszyn i do Wrocławia poleciał samolot, który wcześniej przyleciał z Dublina + mógł polecieć spokojnie wcześniej dzięki czemu nie złapał by ten lot opóźnienia powyżej 3 godzin. Zapewne chodziło o czas pracy załogi, w tym pilotów, bo po 6 rano w poniedziałek wrócił czy obsłużył ten sam samolot lot do Stansted.

Nie wiem jak tam pogoda w tym czasie w UK, ale sama ewentualna skarga do angielskiego odpowiednika ULC

Załączniki:
Stansted.PNG
Stansted.PNG [ 12.92 KiB | Obejrzany 974 razy ]
Góra
 PM off
bogusia.kawon lubi ten post.
bogusia.kawon uważa post za pomocny.
 
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#1202 PostWysłany: 20 Mar 2018 16:45 

Rejestracja: 20 Mar 2018
Posty: 5
Bardzo dziękuję za odpowiedzi, czyli już mam pewność, że moja reklamacja jest uzasadniona. Pogoda była bez zarzutu, wszystkie inne loty odleciały bez problemu, tylko kilka samolotów Ryana miało opóźnienia. Ja złożyłam tą reklamację przez stronę https://refundclaims.ryanair.com/?lg=PL Czy to może mieć znaczenie? Mam powtórzyć przez stronę, która tu na forum jest polecana?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1203 PostWysłany: 20 Mar 2018 16:48 

Możesz kontynuować korespondencję z FR o ile będą oni chętni uzupełniając o to co np. masz tu lub pisać od razu skargę do angielskiego ULC

Link jest ok, ważne jest uzyskanie lub nie do 30 dni odpowiedzi od linii lotniczej, a tą już masz
Góra
 PM off
bogusia.kawon lubi ten post.
bogusia.kawon uważa post za pomocny.
 
      
#1204 PostWysłany: 20 Mar 2018 16:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Pisz jeszcze raz do nich i wspomnij że się pomylili podając w uzasadnieniu nie twój lot. Też miałem podobny przypadek że powołali nie ten lot w uzasadnieniu i w drugim mailu już normalnie przyznali odszkodowanie
Góra
 Profil Relacje PM off
bogusia.kawon lubi ten post.
bogusia.kawon uważa post za pomocny.
 
      
#1205 PostWysłany: 21 Mar 2018 00:20 

Rejestracja: 21 Mar 2018
Posty: 1
Witam,
a co w takim przypadku gdy lot został odwołany z przyczyn meteorologicznych ( odpowiedz od Ryanair ), ale przyczyny meteorologiczne dotyczyly samolotu który mial nas dopiero zabrac z Krakowa? tzn nie dolecial samolot z Londynu do Krakowa, przez co odwolany zostal lot Z Krakowa do Bergamo. Czy w związku z tym odszkodowanie sie nie nalezy? W Krk i Bergamo warunki meteo ok.

pozdrawiam
Robko30
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1206 PostWysłany: 21 Mar 2018 00:26 

Rejestracja: 21 Mar 2018
Posty: 2
Hej, mój lot został opóźniony wydaje mi się że wylądowaliśmy z ponad 3 godzinnym opóźnieniem, a możliwość wyjścia z samolotu została opóźniona o kolejne kilka minut. Napisałem do linii lotniczych o odszkodowanie jednak dostałem informacje ze opóźnienie wyniosło 161 minut. Jak mogę sprawdzić ile faktycznie wyniosło opóźnienie? lot FR4071, 26.02.18 Kraków- Marrakesz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1207 PostWysłany: 21 Mar 2018 00:30 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5134
srebrny
To ryanair na pewno kłamią sprawdź na flightradar24.com albo kogoś o to popros
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1208 PostWysłany: 21 Mar 2018 00:38 

Rejestracja: 21 Mar 2018
Posty: 2
walczę właśnie ze stroną flightradar24.com, ale tam pokazują mi loty tylko do kilku dni, a jak próbuje wypróbować darmową 7-dniową wersje to i tak kieruje mnie do płatności.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1209 PostWysłany: 21 Mar 2018 01:03 

Rejestracja: 29 Mar 2016
Posty: 40
@tomek123zz
Image

Odpowiednio: godzina wylotu planowana, aktualna, godzina przylotu planowana, aktualna.
Niestety poniżej 3 godzin. Zostaje Ci uderzać np. do lotniska i liczyć na to, że czas otwarcia drzwi spowoduje przekroczenie 3 godzin.
Góra
 Profil Relacje PM off
tomek123zz lubi ten post.
tomek123zz uważa post za pomocny.
 
      
#1210 PostWysłany: 21 Mar 2018 01:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
@Robko30 Jest duża szansa na odszkodowanie. Napisz do Ryanaira że przyczyny meteo nie dotyczyły twojego lotu tylko poprzedzajaceej rotacji w związku z czym należy się odszkdowanie. Jeżeli odmówią ponownie wypłaty pozostaje pisać do ULC.


Ostatnio edytowany przez krasnal, 21 Mar 2018 08:13, edytowano w sumie 1 raz
Dodałem tagowanie w celu zachowania ciągłości
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1211 PostWysłany: 22 Mar 2018 16:08 

Rejestracja: 20 Mar 2018
Posty: 5
Dziękuję wszystkim za pomoc! Dostałam dziś to: "We wish to confirm that a cheque for the sum of 500 EUR (equivalent to 250 EUR per customer) has been authorised by Ryanair in full and final settlement of your claim under EU 261. Please allow 10 working days to receive this cheque to the above address." Nie bardzo rozumiem, nie zamierzają oddać tego w gotówce?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1212 PostWysłany: 22 Mar 2018 16:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Wygląda na to,że chcą cię uraczyć czekiem na w/w kwotę do realizacji w banku a z tym jest trochę zachodu.Jest wątek, gdzie zrealizować czek Ryanair,poczytaj, link na górze tematu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1213 PostWysłany: 22 Mar 2018 16:20 

Do tego lot z Stansted i odszkodowanie nie powinno być w funtach?
Góra
 PM off  
      
#1214 PostWysłany: 22 Mar 2018 16:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Zawsze jest w euro zgodnie z EU 261.Wypłacą w walucie kraju realizacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1215 PostWysłany: 22 Mar 2018 16:53 

Rejestracja: 20 Mar 2018
Posty: 5
Złożyłam kolejną reklamację, z zaznaczeniem, że oczekuję przelewu. Dam znać co z tego wyjdzie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1216 PostWysłany: 24 Mar 2018 16:13 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Mam wątpliwości co do jednej sytuacji:

Lot z Manchasteru do Modlina. W Anglii opady śniegu spowodowały opóźnienia lotów przez cały dzień, ale opóźnienia były spowodowane początkowo przez konieczność odśnienieżenia pasu, a następnie z uwagi na opady na konieczność odladzania samolotów i związanej z tymi kolejki. Loty startowały i lądowały, ale przyczyną były wcześniejsze odśnieżanie pasa i kolejka. W związku z tym opóźnienie wyniosło powyżej 3 h. Pogoda tj. złe warunki nie były bezpośrednią przyczyną opóźnienia, ale nieprzygotowanie lotniska, lotnisko nie było zamknięte. Co myślicie? Z jednej strony odpowiedzialność linii za działalność służb lotniskowych jest ograniczona, ale czy sytuacja wypełnia przypadek, w którym przy użyciu wszelkich możliwych środków linia nie mogła zapobiec opóźnieniu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1217 PostWysłany: 24 Mar 2018 16:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Odszkodowanie się nie należy - co ma przewoźnik do odśnieżania pasa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1218 PostWysłany: 24 Mar 2018 19:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
w tym przypadku odszkodowanie wypłaca pługo-piaskarka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1219 PostWysłany: 24 Mar 2018 21:23 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Opóźnienie nie było spowodowane odśnienieżaniem, które miało miejsce wcześniej, a kolejką do odladzania samolotu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1220 PostWysłany: 24 Mar 2018 21:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
A kolejka do odladzania samolotu czym była spowodowana? I co ma do tego przewoźnik? To jego sprzęt czy lotniska (sprzęt do odladzania)? Jeżeli jesteś pewny swych racji pisz reklamację do przewoźnika a jak będzie negatywna do angielskiego ULC.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 155  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group