Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 02 Maj 2018 22:31 

Rejestracja: 09 Maj 2011
Posty: 31
Znajomy, który pracował kiedyś w Easyjet opowiadał mi, że jeżeli klient kupi bilet w cenie X, a później okaże się, że bilety potaniały to można starać się o jakąś formę odszkodowania (zwykle jest to voucher na kolejny lot). Jakiś czas temu podobną rzecz zapowiadał Ryanair (https://www.fly4free.pl/ryanair-zaplaci ... olaczenia/).
I teraz do rzeczy - długo kręciłem się wokół biletu Berlin - Katania. Cena długo wahała się pomiędzy 52, 62 a nawet 94 euro. Ostatecznie kupiłem za 62 euraki. Z ciekawości sprawdziłem cenę wczoraj i dziś, i bilety stały odpowiednio po 33 i 24 euro. Trochę jestem tym poirytowany i zastanawiam się, może wiecie czy mogę starać się o zwrot nadwyżki ew. (w zalinkowanym artykule jest mowa o zwrocie na konto Myryanair). Mieliście podobne doświadczenia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień w Seulu za 3661 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + hotel ze śniadaniami Tydzień w Seulu za 3661 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + hotel ze śniadaniami
Wakacje w Turcji: tydzień w 5* hotelu z ultra all inclusive za 2879 PLN. Wylot z Wrocławia Wakacje w Turcji: tydzień w 5* hotelu z ultra all inclusive za 2879 PLN. Wylot z Wrocławia
#2 PostWysłany: 02 Maj 2018 22:53 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8586
złoty
Mogłeś się starać, ale termin już upłynął. Było to możliwe 1 kwietnia.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#3 PostWysłany: 02 Maj 2018 22:57 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11326
Loty: 480
Kilometry: 755 414
:mrgreen: wszyscy byśmy tak chcieli. To o czym piszesz, jest czasem stosowane przy promocjach różnego rodzaju produktów, ale działa na zasadzie znajdź taniej u konkurencji, to oddamy ci różnicę, ale zwykle obwarowane jest wieloma warunkami. Nic takiego w Ryanair oczywiście nie ma, a hipotetycznie gdyby zastosować w przypadku lotów, to musiałbyś znaleźć takie samo połączenie (czytaj to samo lotnisko wylotu i przylotu) u innego przewoźnika na te same dni i praktycznie wykazać, że różnica w cenie była na ten sam moment.
Jeśli chodzi o ciebie - cena 62 euro była dla ciebie akceptowalna i za tyle kupiłeś. Bo cię stać. Koniec, kropka. Oczywiście, gdybyś wytrzymał dłużej mógłbyś kupić za te 33 euro, ale równie dobrze cena mogła pójść na 90 euro i dziś zamiast pisać takie posty cieszyłbyś się, że franca zdziera z innych a nie z ciebie. Dalsze śledzenie zmian ceny po zakupie bywa frustrujące, wiem z doświadczenia ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#4 PostWysłany: 02 Maj 2018 23:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7796
złoty
@intothevortex Idąc takim tokiem rozumowania każdy bilet powinien być na dany lot w stałej cenie,bo każda obniżka powodowałaby konieczność zwrotów tym co kupili po wyższej cenie.Bilety to taka loteria raz ty wyczekasz najlepszy moment,innym razem ktoś inny ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
lukas63 lubi ten post.
 
      
#5 PostWysłany: 03 Maj 2018 07:36 

Rejestracja: 09 Maj 2011
Posty: 31
Rozumiem. Ok, to temat do skasowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 04 Maj 2018 22:01 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11326
Loty: 480
Kilometry: 755 414
No dobra, teraz się uśmiejecie: okazuje się, że jest w FAQ na stronie taka zakładka https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... -guarantee
co prawda puściuteńka, ale jest :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 04 Maj 2018 22:15 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7796
złoty
@Kashpir Jest płatna opcja blokady(gwarancji) ceny na 24 godziny i być może to do tego się odnosi ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 04 Maj 2018 22:18 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22447
Ale jest po angielsku :)
https://www.ryanair.com/gb/en/useful-in ... guarantees
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 04 Maj 2018 22:22 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11326
Loty: 480
Kilometry: 755 414
zgadza się, ale to na angielskiej wersji to jest "Hold fare" a "price guarantee" to jednak coś innego. Wygrzebałem na wersji GB taką ciekawostkę https://www.ryanair.com/gb/en/useful-in ... -guarantee
@Zeus mnie uprzedził :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group