Autor: | Mikelek [ 27 Wrz 2014 22:22 ] |
Temat postu: | Ryanair-możliwe anulacje, zmiany itp |
Moim rodzice mieli przylecieć do mnie w przyszły wtorek, ale dziadek wylądował w szpitalu z bardzo poważnym schorzeniem i nie ma mowy o ruszaniu się od niego... Bilety były kupowane na Ryanair, płatność kartą kredytową, jeśli to ma jakieś znaczenie. Zapewne nie ma żadnej możliwości odzyskania pieniędzy, a jak wygląda kwestia przebookowania biletów, czy da się w przypadku losowym na bardziej korzystnych warunkach, to znaczy nie dopłacając aż tyle, ile trzeba jeśli się z innych powodów przenosi lot na później? Bardzo proszę o porady w tym temacie, nigdy wcześniej nie miałem takiej sytuacji... ![]() |
Autor: | Anonymous [ 27 Wrz 2014 22:27 ] |
Temat postu: | Re: Przypadek losowy, a lot w przyszły wtorek. Czy coś da si |
http://www.ryanair.com/pl/pytania/smier ... -pasazera/ http://frd.ie/help/ lub Ja proponuję kontakt z ryanair, najszybciej chyba faxem, koniecznie dołącz wydruk z rezerwacji oraz dokumentację z nagłego spowodowanego nagłą chorobą leczenia szpitalnego : Ryanair Customer Standards Corporate Head Office Dublin Airport Co Dublin Ireland Fax +353 1 8121213 |
Autor: | Mikelek [ 27 Wrz 2014 22:36 ] |
Temat postu: | Re: Przypadek losowy, a lot w przyszły wtorek. Czy coś da si |
Dzięki, tylko czy Irlandczykom coś da karta ze szpitala z przyjęciem w trybie nagłym? Chodzi mi o to, czy nie będzie tak, że zażądają tłumaczenia przysięgłego? |
Autor: | Anonymous [ 27 Wrz 2014 22:41 ] |
Temat postu: | Re: Przypadek losowy, a lot w przyszły wtorek. Czy coś da si |
Samą treść pisma i opisu choroby będącej powodem hospitalizacji napisz w języku angielskim skanując lub wysyłając faxem uzyskaną dokumentację szpitalną, zapewne wystarczy (nie odprawiaj osób z rezerwacji ryanair) |
Autor: | Mikelek [ 27 Wrz 2014 22:52 ] |
Temat postu: | Re: Przypadek losowy, a lot w przyszły wtorek. Czy coś da si |
Mam nadzieję, że w poniedziałek uda się dostać pismo ze szpitala, wtedy zrobię tak, jak napisałeś. Dziękuję Ci bardzo za pomoc. |
Autor: | Mikelek [ 03 Paź 2014 12:50 ] |
Temat postu: | Re: Przypadek losowy, a lot w przyszły wtorek. Czy coś da si |
Dostałem odpowiedź od Ryanair, po przesłaniu pisma i potwierdzenia przyjęcia do szpitala zdecydowali zwrócić mi pełną kwotę za bilety. Jestem w szoku, złego słowa więcej o nich nie powiem ![]() |
Autor: | Anonymous [ 03 Paź 2014 13:09 ] |
Temat postu: | Re: Przypadek losowy, a lot w przyszły wtorek. Czy coś da si |
Jak dla mnie nic specjalnego nie zrobili, każda z linii lotniczych tak sie zachowa o ile zachorowanie jest nagłe połączone z leczeniem szpitalnym wraz z zabiegiem lub operacją |
Autor: | Mikelek [ 03 Paź 2014 13:19 ] |
Temat postu: | Re: Przypadek losowy, a lot w przyszły wtorek. Czy coś da si |
Anonymous napisał(a): Jak dla mnie nic specjalnego nie zrobili, każda z linii lotniczych tak sie zachowa o ile zachorowanie jest nagłe połączone z leczeniem szpitalnym wraz z zabiegiem lub operacją Być może, ale ja się nastawiałem na to, że co najwyżej zgodzą się na przebookowanie lotów, a wtedy byłby problem, bo na zimę zamykają połączenia, więc sprawili mi bardzo pozytywną niespodziankę. |
Autor: | śledź [ 06 Lut 2015 01:21 ] |
Temat postu: | Ryanair- podziękowania |
Trochę to dziwny temat, ale postanowiłem opisać tę historię aby zrobić popularnemu Ryanairowi dobrą reklamę za dobry uczynek. Wraz z dziewczyną mieliśmy kupione bilety na trasie Gdańsk-Modlin-Bruksela-Paphos-Ateny-Bergamo-Modlin. Niestety, dzień przed wylotem otrzymaliśmy telefon z informacją o bardzo złym stanie zdrowia ojca mojej dziewczyny, więc zrezygnowaliśmy z wakacji. Parę dni później naszła mnie refleksja i zadzwoniłem na polską infolinię Ryanaira z pytaniem czy można coś w sytuacji takich niewykorzystanych biletów zrobić. Pan zaproponował mi, żebym napisał do Ryanair poprzez opcję "complain" na ich stronie. Opisałem więc historię po angielsku i dołączyłem wypis ze szpitala w języku polskim. Dzień później (!) otrzymałem telefon z irlandzkiej infolinii przewoźnika z informacją, że mogą zamienić nam niewykorzystane loty na vouchery o wartości tych lotów. Powiem szczerze, Ryanair jest ostatnią firmą, po której spodziewałbym się takiej reakcji. Jako, że taka wiedza może przydać się komuś w przyszłości postanowiłem opisać tu tę historię. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. |
Autor: | bulion [ 06 Lut 2015 01:33 ] |
Temat postu: | Re: Ryanair- podziękowania |
Koleżanka miała niedawno lot Porto-Bergamo-Krakow. W zwiazku ze strajkiem odwolali OPO-BGY. W efekcie musiala kombinowac, jak sie dostac jak najblizej Polski. Niepotrzebnie. Przy przebukowaniu OPO BGY przebukowali katkze BGY KRK... |
Autor: | jedrek [ 06 Lut 2015 01:37 ] |
Temat postu: | Re: Ryanair- podziękowania |
Mnie też Ryanair ostatnio mocno pozytywnie zaskoczył. Odwołali mój lot z Paryża do Lizbony i tak się złożyło że miałem wcześniejszy lot Wizzairem do Paryża, którego zmienić nie mogłem, a kolejny lot Ryanair miał dopiero rano (i niestety nie do Lizbony, a Porto). Zaproponowali że opłacą koszty noclegu oraz transportu z Porto do Lizbony. Wszystko zwrócili mi na konto bez żadnych wielkich pism. Wystarczyła jedna wiadomość ![]() |
Autor: | Japonka76 [ 06 Lut 2015 09:58 ] |
Temat postu: | Re: Ryanair- podziękowania |
I to się nazywa budowanie marki. ![]() |
Autor: | michzak [ 06 Lut 2015 10:05 ] |
Temat postu: | Re: Ryanair- podziękowania |
@vincenz akurat w przypadku LCC jak Wizzair, EasyJet i Ryanair przesiadki masz na własne ryzyko, nie jest tak jak w przypadku normalnych linii, że muszą przebukować na kolejny lot, jest to tylko i wyłącznie ich dobra wola (oba bilety są kupowane oddzielnie, nie na jednej rezerwacji) |
Autor: | correos [ 06 Lut 2015 10:36 ] |
Temat postu: | Re: Ryanair- podziękowania |
robilem rezerwacje dla znajomego 8 x modlin-barcelona-modlin Ryan kazda odrebnie z przyczyn zupelnie nie zwiazanych z tematem forum otrzymalem liste imion i nazwisk minelo wiele tygodni i okazalo sie, ze imiona ktorymi posluguja sie ludzie nie sa zgodne z imionami z dokumentow Jan okazal sie Januszem Elzbieta okazala sie Alicja nie wiem skad ta moda na zwracanie sie innym imieniem niz tym z dokumentow infolinia Ryana wszystko zmienione bezkosztowo mega pozytywne zaskoczenie |
Autor: | cinek83 [ 06 Lut 2015 12:46 ] |
Temat postu: | Re: Ryanair- podziękowania |
Zawsze wierzyłem że ta firma zmieni się na lepsze ![]() |
Autor: | st3f4n00 [ 06 Lut 2015 13:12 ] |
Temat postu: | Re: Ryanair- podziękowania |
Rzeczywiście ostatnio prowadzą przyjazną politykę wobec klienta - zmiana uciętego imienia tydzień po rezerwacji bez problemów. |
Autor: | rattaman [ 06 Lut 2015 13:16 ] |
Temat postu: | Re: Ryanair- podziękowania |
Miałem podobną sytuację z Qatar Airways. Bilety kupione, 4 dni do wylotu - i trach - nagle problem zdrowotny, przy którym lekarze stanowczo odradzili podróż samolotem i pobyt w krajach o nieznanych osiągnięciach medycyny. Po konsultacji z infolinią okazało się, że mimo iż bilety nierefundowalne, bez możliwości zmian itp, istnieje pewna szansa na odzyskanie pieniędzy w postaci vouchera. Należało w tym celu - potwierdzić do 24h przed wylotem rezygnację z lotu, i przesłać dokumentacje medyczną po angielsku, poświadczoną notarialnie (o niemożliwości odbycia lotu, szpital, itp). I czekać na rozpatrzenie... Udało się wystawili vouchery. Tak, że nie poddawajcie się mimo, iż czasem sytuacja nie wygląda kolorowo... |
Autor: | Anonymous [ 06 Lut 2015 15:35 ] |
Temat postu: | Re: Ryanair- podziękowania |
correos napisał(a): robilem rezerwacje dla znajomego 8 x modlin-barcelona-modlin Ryan kazda odrebnie z przyczyn zupelnie nie zwiazanych z tematem forum otrzymalem liste imion i nazwisk minelo wiele tygodni i okazalo sie, ze imiona ktorymi posluguja sie ludzie nie sa zgodne z imionami z dokumentow Jan okazal sie Januszem Elzbieta okazala sie Alicja nie wiem skad ta moda na zwracanie sie innym imieniem niz tym z dokumentow infolinia Ryana wszystko zmienione bezkosztowo mega pozytywne zaskoczenie Nie uważam z własnego doświadczenia, że każdy konsultant Ryanair odtąd będzie za darmo bez naliczania 110 euro zmieniał po upłynięciu 24 godzin od rezerwacji dane np. Alicja Nowak na Elżbieta Nowak itp. bo cudów nie ma, w innym wypadku ze strony Ryanair znikła by tabelka z opłatami (jak dla mnie trafiłeś na kompetentnego konsultanta, do tego zapewne przekonały go twoje argumenty) |
Autor: | correos [ 06 Lut 2015 15:43 ] |
Temat postu: | Re: Ryanair-możliwe anulacje, zmiany itp |
stad ostatnie zdanie ![]() zmienione bezkosztowo mega pozytywne zaskoczenie bo nomen omen blad w imieniu Jan oraz rezerwacja na Janku |
Autor: | cinek83 [ 11 Lut 2015 13:24 ] |
Temat postu: | Re: Ryanair- podziękowania |
śledź napisał(a): Trochę to dziwny temat, ale postanowiłem opisać tę historię aby zrobić popularnemu Ryanairowi dobrą reklamę za dobry uczynek. Wraz z dziewczyną mieliśmy kupione bilety na trasie Gdańsk-Modlin-Bruksela-Paphos-Ateny-Bergamo-Modlin. Niestety, dzień przed wylotem otrzymaliśmy telefon z informacją o bardzo złym stanie zdrowia ojca mojej dziewczyny, więc zrezygnowaliśmy z wakacji. Parę dni później naszła mnie refleksja i zadzwoniłem na polską infolinię Ryanaira z pytaniem czy można coś w sytuacji takich niewykorzystanych biletów zrobić. Pan zaproponował mi, żebym napisał do Ryanair poprzez opcję "complain" na ich stronie. Opisałem więc historię po angielsku i dołączyłem wypis ze szpitala w języku polskim. Dzień później (!) otrzymałem telefon z irlandzkiej infolinii przewoźnika z informacją, że mogą zamienić nam niewykorzystane loty na vouchery o wartości tych lotów. Powiem szczerze, Ryanair jest ostatnią firmą, po której spodziewałbym się takiej reakcji. Jako, że taka wiedza może przydać się komuś w przyszłości postanowiłem opisać tu tę historię. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Witam, Pamietasz może na jaki adres email wysłałeś "complain"? Mam podobną sytuację z teściem który jest w szpitalu. |
Strona 1 z 9 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |