Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 09 Sty 2019 11:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 1393
złoty
A miałeś do wyboru płatność od razu Full lub depozyt jak na screnie powyżej ?

Ja nie, miałem tylko od razu Full.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 09 Sty 2019 11:45 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 1538
Loty: 200
Kilometry: 296 621
platynowy
skipperek napisał(a):
Na Twoim screenie też widnieje informacja o bezzwrotnym DEPOZYCIE.
Warunki ja miałem podobne jak Ty. Niby wszystko zwracają, ale nie wspomnieli napisać JASNO oprócz DEPOZYTU.

W którym miejscu poniższe sformułowanie jest niejasne? Ja naprawdę nie wiem o czym ty mówisz. Przecież to jest napisane wprost.
Cytuj:
Przypominamy, że nasza polityka darmowego anulowania rezerwacji nie dotyczy depozytu. Jeżeli anulujesz rezerwację, depozyt przepadnie.

Darmowe anulowanie dotyczy płatności pełnej sumy z góry (opcja "Zapłać pełną sumę" z lewej). W przypadku wyboru depozytu (dostępnego dla droższych rezerwacji, opcja "Zapłać 100zł depozytu" z prawej) depozyt jest bezzwrotny. To też jest napisane jasno w warunkach, które cytowałem wcześniej.

Zrzut ekranu z opcjami płatności (dopiski na górze są moje):
Załącznik:
2019-01-09 10_50_51-Window.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 09 Sty 2019 16:34 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 293
niebieski
Z całym szacunkiem ale w ich mailu nie było żadnej gwiazdki, gwiazdeczki czy gwiazdunki która miałaby odniesienie, że przy pełnej rezerwacji
Jak to miało miejsce przy punkcie niżej.

Załącznik:
2019-01-09_1533.png


ms993 napisał(a):
@skipperek - takie oferty to test dokładnego czytania ze zrozumieniem. Ty niestety go nie zdałeś.


A jak @ms993 odpowiesz na punkt z regulaminu: "Aby skorzystać z oferty gwarancji „bezpłatnego wynajmu”, pasażer musi zarezerwować samochód na stronie http://car-hire.ryanair.com/pl, a następnie odebrać i zwrócić pojazd."

__________________________________________________

Zauważyłem, że bardzo sprytnie robią tak, że oferują "warunki" których nie ma bezpośrednio na stronach tj. avis, sixt, a których nie możesz spełnić bo AVIS nie oferuje np. wejście na poziom z 1000 euro na 1100 euro...

Ryanair vs Avis

1) Ryanair
1000 euro i 1100 euro

Załącznik:
2019-01-09_1546.png


2) AVIS
1000 euro i 1000 euro

Załącznik:
2019-01-09_15472.png


Ryanair vs Sixt

1) Ryanair
1200 euro i 1200 euro

Załącznik:
rya.png


2) Sixt
800 euro

Załącznik:
sixt2.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 09 Sty 2019 16:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 774
srebrny
To sa ich kruczki / sprytne wybiegi / to wszystko jest specjalnie Tak skonstruowane aby mozliwosc znalezienia takiej samej oferty była bliska zeru ale hasła reklamowe i slogany wyglądają pięknie i zapewne tysiące ludzi się na nie łapie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 09 Sty 2019 17:04 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 1538
Loty: 200
Kilometry: 296 621
platynowy
@skipperek
Czym jest ten zrzut ekranu i co on udowadnia?

Dlaczego nie potrafisz po prostu przyznać się do błędu? Nie przeczytałeś warunków i teraz próbujesz zwalić na nich winę. A jak ci już udowodniłem - informacje o warunkach anulowania przy opcji z depozytem są do bólu jasno wyjaśnione. Nie tylko jest to napisane w regulaminie, ale przy wyborze tej opcji pokazuje się komunikat informujący, że nie ma wtedy darmowego anulowania. Czego jeszcze oczekiwałeś? Że zadzwonią spytać czy na pewno to chciałeś wybrać?

Sformułowanie "Aby skorzystać z oferty gwarancji „bezpłatnego wynajmu”, pasażer musi zarezerwować samochód na stronie http://car-hire.ryanair.com/pl, a następnie odebrać i zwrócić pojazd." jest moim zdaniem jasne. By skorzystać z oferty należy zrobić rezerwację, a następnie wypożyczyć i oddać samochód w wypożyczalni (wykorzystać rezerwację). Co tu jest niezrozumiałego? Chodzi zwyczajnie o to, że nie można robić rezerwacji "na sucho", tylko w celu otrzymania zwrotu, ale należy faktycznie go wypożyczyć.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
skipperek lubi ten post.
skipperek uważa post za pomocny.
 
 
#26 PostWysłany: 09 Sty 2019 17:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2329
Loty: 232
Kilometry: 373 102
złoty
Biznesy z Ryanairem to samo złoto. Firma nie uznała "claima", gdyż nie dość, że cena u nich była wyższa to warunki jeszcze gorsze (wyższy excess), ale nie takie same :lol:

To trzeba mieć anielskie nerwy i zamiłowanie do tego. Ale komu się udało to gratuluje, naprawdę. Dla mnie możecie ich zedrzeć do ostatniego pensa:)
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 09 Sty 2019 18:29 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 293
niebieski
ms993 napisał(a):
@skipperek
Czym jest ten zrzut ekranu i co on udowadnia?

Dlaczego nie potrafisz po prostu przyznać się do błędu? Nie przeczytałeś warunków i teraz próbujesz zwalić na nich winę. A jak ci już udowodniłem - informacje o warunkach anulowania przy opcji z depozytem są do bólu jasno wyjaśnione. Nie tylko jest to napisane w regulaminie, ale przy wyborze tej opcji pokazuje się komunikat informujący, że nie ma wtedy darmowego anulowania. Czego jeszcze oczekiwałeś? Że zadzwonią spytać czy na pewno to chciałeś wybrać?

Sformułowanie "Aby skorzystać z oferty gwarancji „bezpłatnego wynajmu”, pasażer musi zarezerwować samochód na stronie http://car-hire.ryanair.com/pl, a następnie odebrać i zwrócić pojazd." jest moim zdaniem jasne. By skorzystać z oferty należy zrobić rezerwację, a następnie wypożyczyć i oddać samochód w wypożyczalni (wykorzystać rezerwację). Co tu jest niezrozumiałego? Chodzi zwyczajnie o to, że nie można robić rezerwacji "na sucho", tylko w celu otrzymania zwrotu, ale należy faktycznie go wypożyczyć.


Masz rację 🙌🙌🙌
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 10 Sty 2019 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 1393
złoty
U mnie też odrzucony claim, ale anulowanie bezkosztowe bez problemu.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Japonka76, 11 Sty 2019 12:09, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off
kondziu98 uważa post za pomocny.
 
 
#29 PostWysłany: 05 Maj 2019 21:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 2226
Loty: 300
Kilometry: 451 838
platynowy
Tom K napisał(a):
Biznesy z Ryanairem to samo złoto. Firma nie uznała "claima", gdyż nie dość, że cena u nich była wyższa to warunki jeszcze gorsze (wyższy excess), ale nie takie same :lol:

To trzeba mieć anielskie nerwy i zamiłowanie do tego. Ale komu się udało to gratuluje, naprawdę. Dla mnie możecie ich zedrzeć do ostatniego pensa:)


Cztery wnioski. Trzy udane ;)

LIS - odrzucony. Claim na Alamo, ale fizycznie wypożycza Enterprise. Wysłana niższa cena z Alamo. Powód odnowy to wyższa cena w Enterprise niż u nich.
Informacja, że wypożycza ktoś inny dopiero po zrobieniu rezerwacji. Sprytne. Nauczka na przyszłość. Anulacja i po sprawie. Szybki zwrot na Revoluta.

LIS - akceptacja 294 euro. Enterprise miał obniżkę ceny. Długi czas oczekiwania na odpowiedź tj. 9 dni. Różnica w cenie 3 Euro.

SYD - akceptacja 293 USD. Enterprise. Czas oczekiwania na odpowiedź trzy dni. Różnica w cenoe 20 USD

IAH - akceptacja 173 USD. Alamo. Czas oczekiwania tydzień. Różnica w cenie ok. 50 USD.

Tak w sumie to to jest proste i szybkie.
Za każdym razem inna karta.
Mała uwaga. Rocznie są dwa wnioski. Nie ma znaczenia czy udane czy nie.

Następna zabawa w styczniu 😀
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
kondziu98 uważa post za pomocny.
 
 
#30 PostWysłany: 11 Lip 2019 21:20 

Rejestracja: 04 Lis 2018
Posty: 20
Loty: 20
Kilometry: 25 594
Mam pytanie - w jaki sposób odbył się zwrot kasy od Ryanair?
Czy po zdaniu samochodu ktoś jeszcze się kontaktuje?
Czy należy "się przypomnieć"? Na uznaniu napisano "please note you will be required to contact us once your booking has ended in order for the refund to be processed".
Więc napisałem im że samochód już oddałem. I że czekam.
Jak to u Was wyglądało?
Dziękuję.
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 12 Lip 2019 07:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 2226
Loty: 300
Kilometry: 451 838
platynowy
Ty się kontaktujesz. Poczekaj na maila od nich co trwa 2-3 dni. Zwrot dostajesz na kartę którą płaciłeś 5-10 dni od maila z informacją o zwrocie. Gdybyś w tym czasie dostał pieniędzy to trzeba im się przypomnieć. Tak czy siak pieniędze już mamy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 02 Sie 2019 07:26 

Rejestracja: 04 Lis 2018
Posty: 20
Loty: 20
Kilometry: 25 594
No nie wiem jak Wam się udało, ja w każdym razie oddałem samochód 09.07, a do tej pory nie dostałem obiecanego zwrotu.
Na maile od jakiegoś czasu nikt nie odpowiada, na zgłoszenie poprzez formularz też. Pani z czatu Ryanaira kazała kontaktować się z... firmą od samochodów z którą mają podpisaną umowę. Tak jakbym rezerwował w tejże firmie.
I cała ta zabawa zaczyna być żenująca, raz przez kasę której nie mam a dwa przez traktowanie klienta na zasadzie "nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobisz?".
Ewentualne podpowiedzi mile widziane.
Góra
 Relacje PM off  
 
#33 PostWysłany: 03 Sie 2019 22:37 

Rejestracja: 04 Lis 2018
Posty: 20
Loty: 20
Kilometry: 25 594
Odpowiem sam sobie.
Wystarczyło wejść na FB Cartrawler i wpisać w kilkunastu ich ostatnich postach info o tym że są bardzo niesolidni :-/
Pieniądze dostałem w ciągu niecałej godziny.
Polecam w razie analogicznych sytuacji.
M.
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 23 Sie 2019 18:54 

Rejestracja: 27 Sie 2017
Posty: 178
niebieski
@hubson
Sprawdzałeś codziennie ceny, aż doczekałeś się różnic? :)
Widzę, że dla Alamo Ryan się wycwanił i dał ceny o 0,01 eur niższe. :lol:

PS. Gratuluję łowów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 24 Sie 2019 08:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 2226
Loty: 300
Kilometry: 451 838
platynowy
Nie. Po prostu szukałem i były znaczne różnice :)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group