Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 16 Mar 2016 14:06 

Rejestracja: 16 Mar 2016
Posty: 9
Witam
Nietypowa sprawa.
Do rzeczy:
Jestem Trenerem. Wyjeżdżam na zgrupowanie przygotowawcze z dzieciakami na Sardynie - Windsurfing - Kupiliśmy bilet grupowy w Ryanair na 21 osób.
Przy bilecie grupowym należy 14 dni przez wylotem podać listę nazwisk.
16 dni przez wylotem wszedłem na strone, wpisałem wszystkie nazwiska i zaakceptowałem.
Pare dni później - 12 dni przed wylotem - Sprawdzam strone czy wszystko jest ok - nazwiska nie zostały zaakceptowane.
Wysyłam nazwiska w pliku excel do działu grupy ryanair - kontakt mailowy.
Dostaje informacje, że się spóźniłem i musze zapłacić 50 € od osoby za lot czyli 100€*21= 2100 € ( co jest bzdurą bo do kolejnego lotu mamy pół miesiąca, grubo ponad 14 dni i jeśli już mamy trzymać się szczegółów kara powinna wynosić 50 € na 1 lot czyli 1050 € )
Odpisuje, że prawdopodobnie byl blad w systemie, ze wyslalem o czasie ale nie zostało zaakceptowane
Dostaje odpowiedź, że trudno musze zapłacić 2100 €
Odpisuje ponownie, że był błąd w systemie, ze nie przyjal mi nazwisk, zeby to sprawdzili
Dostaje odpowiedz ze nazwiska trzeba wyslac mailowo i musze zapłacić - W takim razie czemu jest mozliwosc uzupelnienia ich na stronie ??
Odpisuje ze nie jestem biurem podrozy, ze jestem prywatna osobą, ze jade z dzieciakami Kadry Narodowej na zgrupowanie. ze nie ma kto pokryc kosztów kary ktory nie powinna miec miejsca i ze prosze o rozpatrzenie mojej sytuacji
Dostaje odpowiedź, że musze zapłacić 2100€ kary - dosłownie, żadnych wyjaśnień, nic poza tym tekstem.
Napisałem reklamacje ( ktora bedzie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych, lot mam w poniedziałek ) nie mam dalej wpisanych nazwisk, zaraz mamy lot, musze zapłacić 1050 € uwazam niesłusznej kary.
Napisałem na dziale grupowym kolejnego maila odnośnie tego, że napisałem reklamacje, niedługo jest lot i trzeba tą sprawe jakoś załatwić.
DOSTAŁEM ODPOWIEDŹ PO 3 DNIACH - ewidentnie chcą mnie zestresować. W odpowiedzi, że kara powinna wynieść 2100 ale z racji ich dobroduszności i dobrego podejscia do klienta pozwolą nam zapłacić jedyne 1050 €
Nie ma co płakać -- proszę Was o pomoc.
Jak moge wybrnąć z zaistniałej sytuacji ?? Dodatkowo nie ma czegoś takiego jak telefon do szefa, prezesa, szefa wydziału, działu tylko kontakt mailowy bądź infolinia - wszyscy wiemy jak działą infolinia.
Pozdro Wam
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 16 Mar 2016 14:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lis 2015
Posty: 1626
niebieski
Grzecznie i uprzejmie opisać sytuację na profilu Ryanair (i ewentualnie swoim z tagiem Ryanair w mediach społecznościowych), pisząc o roli trenera, opiekuna młodzieży i odpowiedzialności za udany wyjazd. Trzymam kciuki!
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#3 PostWysłany: 21 Mar 2016 21:31 

Rejestracja: 19 Mar 2012
Posty: 57
Autorze wątku - jak się sprawa rozwiązała?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group