Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 17 Paź 2018 19:33 

Rejestracja: 17 Paź 2018
Posty: 7
Dzień dobry

Ryanair nie odpowiedział na moje zgłoszenie reklamacyjne (minęły już prawie dwa miesiące), co więcej skasował mój numer zgłoszenia z systemu.
Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia i może poradzić jak dalej postąpić w tej sytuacji? Dodam iż reklamacja nie dotyczyła anulowanego ani opóźnionego lotu, a odnosiła się do kwoty pobranej za bilet.

pozdrawiam
Olaf
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 17 Paź 2018 19:50 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7576
srebrny
Opisz całą sytuację.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 17 Paź 2018 20:22 

Rejestracja: 17 Paź 2018
Posty: 7
Dopisuję;

Reklamacja wysłana w dniu 28.08.2018, w dniu następnym nadany Customer Service Reference Number xxxxxxx wraz z emailem:

Dear Customer,
Thanks! Now that we have your claim we will review it and expect to respond to you within the next 28 working days.
You can track the status of your query or add any additional information by clicking here. Remember you need to include your Customer Service Reference Number if you want to track your file.

Tak jak pisałem do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi, numer usunięty z systemu, nie można sprawdzić statusu reklamacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 17 Paź 2018 20:25 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7576
srebrny
A o co dokładnie chodziło?
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 17 Paź 2018 20:28 

Rejestracja: 17 Paź 2018
Posty: 7
To nie ma znaczenia w tej sprawie, chodzi mi o brak odpowiedzi w ustawowym czasie oraz usunięcie numeru.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 17 Paź 2018 20:46 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7576
srebrny
Reklamację kierowałeś do oddziału w Polsce?
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 17 Paź 2018 20:53 

Rejestracja: 17 Paź 2018
Posty: 7
Czy znasz odpowiedź na moje pytanie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 17 Paź 2018 21:11 

OlafK napisał(a):
Dzień dobry

Ryanair nie odpowiedział na moje zgłoszenie reklamacyjne (minęły już prawie dwa miesiące), co więcej skasował mój numer zgłoszenia z systemu.
Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia i może poradzić jak dalej postąpić w tej sytuacji? Dodam iż reklamacja nie dotyczyła anulowanego ani opóźnionego lotu, a odnosiła się do kwoty pobranej za bilet.

pozdrawiam
Olaf


szukaj właściwego tematu np.
ryanair-platnosc-bez-przewalutowania,181,65713&p=1130403&hilit=przewalutowanie#p1130403


Ostatnio edytowany przez Washington, 17 Paź 2018 21:26, edytowano w sumie 1 raz
ciach offtop
Góra
 PM off  
 
 [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group