Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 15 Wrz 2018 08:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11800
HON fly4free
Chargeback piszecie? Skoro nie ma nic do stracenia, to czemu nie...
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Chargeback

Ma potwierdzenie, lotów nie odwołano, godziny zaczeły mu przeszkadzać jak mu się plany zmieniły i wiedział iż nie lecą

Jak dobrze udokumentuje screenami , a nuż....do tego może i jemu zmieniło walutę zakupu jak to często bywa w Ryanair wtedy dodatkowy argument za
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#22 PostWysłany: 15 Wrz 2018 10:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2210
Loty: 402
Kilometry: 966 021
złoty
seal napisał(a):
@BabyLane: jest mail z linii lotniczej - pytanie czemu nie zareagowałeś natychmiast po nim - wtedy miałbyś czas na załatwienie sprawy a teraz to już praktycznie po fakcie. Możesz ostatecznie spróbować chargeback jak ktoś wspomniał powyżej że otrzymałeś nie to za co zapłaciłeś - jeśli wszystko jest na jednej rezerwacji zwrot powinien być pełny. Na chargeback masz 120dni od momentu kiedy świadczenie miało zostać spełnione.

Przeciez w pierwszym poscie opisal, ze wielokrotnie kontaktowal sie z linia i probowal to wyjasnic, dostal odmowe, itp.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 15 Wrz 2018 11:11 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 21
Panowie, wieszacie na mnie psy że za późno zareagowałem a nie czytaliście chyba dokładnie tego co napisałem ;) Z całym problemem walczę już od początku sierpnia, to nie tak że teraz chce wyfrajerzyć linie lotnicze bo sobie nagle o tym przypomniałem i szukam na sile pretekstu. Od początku sierpnia próbuje zwrócić bilety jednak bezskutecznie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 15 Wrz 2018 11:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3653
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Pokaż pełnego emala z pierwszym potwierdzeniem wykupu biletu i planem lotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 15 Wrz 2018 11:21 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 1235
niebieski
A to ciekawe, skoro sam piszesz, że o nowej godzinie odlotu dowiedziałeś się w mailu na początku lipca.
Gdyby tylko to było powodem zmiany planów, to już wtedy natychmiast byś zareagował kontaktując się z Ryanairem, a nie dopiero na początku sierpnia.

Nie mam nic do tego, że próbujesz odzyskać kasę za bilety, ale wystarczyłoby od razu szczerze napisać, że kupiłeś bilety, których nie chciałeś wykorzystać, bo się plany zmieniły i masz pewną rzecz, której możesz użyć w negocjacjach z Ryanairem, bo w mailu była napisana pierwotnie niewłaściwa godzina odlotu z Teneryfy.

Wybacz, ale ta cała opisana otoczka, że niby zmiana o 6 godzin rozwala cały tygodniowy urlop i tylko z uwagi na taką zmianę musiałeś z niego zrezygnować, jest trochę niewiarygodna.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#26 PostWysłany: 15 Wrz 2018 11:46 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 302
Loty: 14
Kilometry: 18 748
niebieski
Mi też zmienili ostatnio godz. lotu powrotnego z opcją rezygnacji i zwrotu kasy (mail od R.). Na czacie uzyskałam informację, że zwrot może być wyłącznie za odcinek, który ma zmienione godziny, a nie za całą rezerwację RT.... A tu na forum czytam, że za całą rezerwację zwrot jest... I bądź tu mądry...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 15 Wrz 2018 12:58 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4108
HON fly4free
@piekara114 Jeśli bilet kupiony jako RT na jednym nr rezerwacji, to zazwyczaj zmiana nawet jednego tylko odcina upoważnia do rezygnacji z całej podróży i zwrot kasy.To co powiedział konsultant jest stosowane najczęściej jak kupujemy bilety oddzielnie.Na twoim miejscu kontaktowałabym się raz jeszcze w tej sprawie bo jest szansa na pomyślny finał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 15 Wrz 2018 14:51 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1289
Loty: 71
Kilometry: 89 638
złoty
W mailu potwierdzającym rezerwację są podane dwie godziny: wylotu i przylotu. To jak były dwie te same godziny, to chyba łatwo to zauważyć.
_________________
www.ineedatrip.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 15 Wrz 2018 15:28 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 21
boots napisał(a):
Pokaż pełnego emala z pierwszym potwierdzeniem wykupu biletu i planem lotu.


Łap ;) https://abload.de/img/beztytuuhpecf.png


sranda napisał(a):
A to ciekawe, skoro sam piszesz, że o nowej godzinie odlotu dowiedziałeś się w mailu na początku lipca.
Gdyby tylko to było powodem zmiany planów, to już wtedy natychmiast byś zareagował kontaktując się z Ryanairem, a nie dopiero na początku sierpnia.

Nie mam nic do tego, że próbujesz odzyskać kasę za bilety, ale wystarczyłoby od razu szczerze napisać, że kupiłeś bilety, których nie chciałeś wykorzystać, bo się plany zmieniły i masz pewną rzecz, której możesz użyć w negocjacjach z Ryanairem, bo w mailu była napisana pierwotnie niewłaściwa godzina odlotu z Teneryfy.

Wybacz, ale ta cała opisana otoczka, że niby zmiana o 6 godzin rozwala cały tygodniowy urlop i tylko z uwagi na taką zmianę musiałeś z niego zrezygnować, jest trochę niewiarygodna.


Kolego, bez obrazy ale uważasz się za wszechwiedzącego i chyba wszystkich mierzysz swoją miarą ;) Wziąłeś pod uwagę to, że nie każdy jest Tobą? ;) Skąd wiesz co robiłem w lipcu? Nie muszę się nikomu tłumaczyć i nie zamierzam tego robić, ale uwierz mi - gdybym miał trochę luzu to na pewno zacząłbym ogarniać zwrot wcześniej ;) A, że nie miałem? Trudno, dopiero na początku sierpnia ruszyłem z tematem. Co do otoczki - nie musisz mi w nic wierzyć, nie o to chodzi. Ale Ty pewnie lubisz kiedy musisz skrócić zaplanowany wcześniej urlop ;)

miriam napisał(a):
@piekara114 Jeśli bilet kupiony jako RT na jednym nr rezerwacji, to zazwyczaj zmiana nawet jednego tylko odcina upoważnia do rezygnacji z całej podróży i zwrot kasy.To co powiedział konsultant jest stosowane najczęściej jak kupujemy bilety oddzielnie.Na twoim miejscu kontaktowałabym się raz jeszcze w tej sprawie bo jest szansa na pomyślny finał.


Ja na infolinii miałem mieszane uczucia. Gdy jeszcze myślałem, że to była zamiana godzin lotu (zarządzona przez RyanAir) i próbowałem kontaktować się z infolinią to najpierw jedna babeczka zapewniała mnie, że nastąpi zwrot całej kwoty, z kolei inna kilka dni później powiedziała, że zwrot dotyczy tylko lotu, którego godzina uległa zmianie. Więc tak trochę na dwoje babka wróżyła ;)

jekyll napisał(a):
W mailu potwierdzającym rezerwację są podane dwie godziny: wylotu i przylotu. To jak były dwie te same godziny, to chyba łatwo to zauważyć.


Chyba nie zrozumiałeś mnie kolego ;) Jasne, w mailu masz dwie godziny. Wylotu i przylotu. Z tym, że powinny być to podane godziny w których samolot startuje. WYLOT (z Krakowa na Teneryfę) był cały czas taki sam i tam godziny się zgadzały. Błąd polegał w tym, że w godzinie PRZYLOTU miałem podaną godzinę lądowania w Krakowie, a nie godzinę startu z Teneryfy. Na poprzedniej stronie wrzucałem wycinek obydwu maili jakie dostałem. Na pierwszym godzina powrotu to 12:35. Byłem przekonany, że zatem o tej godzinie samolot dopiero startuje z Teneryfy i w Krakowie będzie około godziny 19. Dopiero po 3 tygodniach dostałem maila, że podana godzina była błędna a prawidłowa godzina startu z Teneryfy to 6:15.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 15 Wrz 2018 15:35 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3653
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Linkujesz do screena, gdzie są tylko godziny wylotów. A gdzie godziny przylotów???
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 15 Wrz 2018 15:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11800
HON fly4free
By ustalić wlasciwy wzór, w potwierdzeniu są podane 4 godziny czyli np 13:05-19:45 i 6:15-12:35

Dlatego zwrot powinien być za loty RT w przypadku braku akceptacji, osobna kwestia co się wyświetlało przy cenie podczas rezerwacji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 15 Wrz 2018 15:56 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1289
Loty: 71
Kilometry: 89 638
złoty
U mnie potwierdzenie rezerwowanego ostatnio lotu wygląda tak:

Załączniki:
it.jpg
it.jpg [ 85.33 KiB | Obejrzany 1218 razy ]
_________________
www.ineedatrip.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 15 Wrz 2018 16:08 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 21
Kurczę, to u mnie pojawiły się tylko godziny startów z danego lotniska. Dziwne...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 15 Wrz 2018 16:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 275
srebrny
BabyLane napisał(a):
Kurczę, to u mnie pojawiły się tylko godziny startów z danego lotniska. Dziwne...


Raczej godziny rozpoczęcia i zakończenia całej podróży, co nie zmienia faktu, że godziny powinny być jasno sprecyzowane w mailu potwierdzającym.
Ciekawe jak to wyglądało w momencie rezerwacji, ale screena zapewne nie masz.

Odnośnie zwrotu za bilet powrotny na osobnej rezerwacji, to rozpatrują to raczej indywidualnie.
We wtorek anulowani mi środowy lot z Berlina do Tuluzy w związku ze strajkiem pilotów i załóg, na chacie bez problemu załatwiłem zwrot za bilet powrotny z Tuluzy do Modlina który był na osobnej rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 15 Wrz 2018 17:46 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 21
Hose napisał(a):
BabyLane napisał(a):
Kurczę, to u mnie pojawiły się tylko godziny startów z danego lotniska. Dziwne...


Raczej godziny rozpoczęcia i zakończenia całej podróży, co nie zmienia faktu, że godziny powinny być jasno sprecyzowane w mailu potwierdzającym.
Ciekawe jak to wyglądało w momencie rezerwacji, ale screena zapewne nie masz.

Odnośnie zwrotu za bilet powrotny na osobnej rezerwacji, to rozpatrują to raczej indywidualnie.
We wtorek anulowani mi środowy lot z Berlina do Tuluzy w związku ze strajkiem pilotów i załóg, na chacie bez problemu załatwiłem zwrot za bilet powrotny z Tuluzy do Modlina który był na osobnej rezerwacji.


W momencie rezerwacji były podane te same godziny, które dostałem na maila. Jak pisałem wczesniej, gdyby było inaczej (gdyby były podane prawdziwe godziny - czyli te które dostałem później w mailu korygującym błąd) to pewnie bym się nie zdecydował na ten lot ;) Screena nie mam, nie przyszło mi do głowy żeby go robić. Ale pamietam, ze przez telefon czytalem dziewczynie godziny i razem decydowaliśmy się na lot ;)

Masz racje, że w tym przypadku były podane godziny rozpoczęcia i zakonczenia podróży, jednak sam widzisz że w nie takim formacie powinny być one zaprezentowane. Gdyby tak miało być nie dostałbym później maila korygującego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 15 Wrz 2018 18:01 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3653
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Cały czas unikasz odpowiedzi na pytanie, jaka była pierwotnie podana godzina przylotu. Dlaczego?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 15 Wrz 2018 18:42 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 21
-- 15 Wrz 2018 18:35 --

boots napisał(a):
Cały czas unikasz odpowiedzi na pytanie, jaka była pierwotnie podana godzina przylotu. Dlaczego?



Niczego nie unikam kolego :) Przecież wysłałem Ci wyżej screena maila jakiego dostałem. Były podane tylko i wyłącznie te godziny.

-- 15 Wrz 2018 18:42 --

Przecież gdybym miał jasno podane godziny wylotu i przylotu w przypadku obydwu lotów to nie byłoby wtedy żadnego problemu. Chodzi właśnie o to, ze te godziny było podane tak niejasno. I z maili jakie dostałem i z informacji która była na stronie RyanAir w momencie rezerwacji byłem przekonany, że podawane są godziny startu z danego lotniska.

Dlatego tez dziwne jest dla mnie to, ze użytkownik który wyżej wrzucił swojego screena miał wszystko wypisane jak na tacy a u mnie było to tak niejasno jak na screenach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 15 Wrz 2018 18:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3653
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Wszyscy poza Tobą dostają inne potwierdzenia. Ja Ci nie wierzę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 15 Wrz 2018 18:56 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 21
-- 15 Wrz 2018 18:53 --

:roll: :roll: :roll:

Nie wiem, mam Wam podac login i hasło do swojego maila? :lol:

Zastanów się, po co miałbym cokolwiek ukrywać przed Tobą czy przed innymi? :lol: Przecież to nie Wy rozpatrzenie moją reklamacje...

-- 15 Wrz 2018 18:56 --

Skoro wszyscy dostają inne powiadomienia niż ja to może na tym polega cały problem? Pomyśl kolego ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 15 Wrz 2018 19:08 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3653
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Pierwszy raz kupowałeś bilety Ryanair?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group