Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 108 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 03 Cze 2020 19:42 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7464
Loty: 145
Kilometry: 259 568
Mam na mailu kod zniżkowy, ale nigdzie nie mogę znaleźć miejsca na jego wpisanie. Czy w agodzie jest tak, że kody działają tylko na wybrane oferty?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#102 PostWysłany: 03 Cze 2020 20:37 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5881
Loty: 837
Kilometry: 788 299
platynowy
Wydaje mi się, że tak może być.
O ile dobrze pamiętam, to miejsce na kod jest na górze po prawej stronie w okolicach ceny.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
 
#103 PostWysłany: 04 Cze 2020 18:29 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 564
Loty: 131
Kilometry: 409 523
niebieski
nie każda oferta daje możliwość wpisania kodu


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
 
#104 PostWysłany: 13 Cze 2020 11:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2019
Posty: 200
srebrny
Wychodzi na to, ze Agoda mnie zbanowala.
Po przebojach z odzyskaniem pieniedzy za rezerwacje w marcu, dzis chcialam sie zalogowac i nie daje rady. Jest captcha bez konca.
Nawet kiedy chce zrobic reset hasla, tez mam captcha bez konca.
Probowane na dwoch kompach i smartphonach.

Zalozylam nowe konto z innym emailem.
Nie mam zamiaru z nimi rezerwowac, ale chcialam po prostu sprawdzic czy bedzie dzialac.
_________________
~~~ Do or do not. There is no try. ~~~
Góra
 Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
 
#105 PostWysłany: 13 Cze 2020 12:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4157
Ostrzeżenia: 1
platynowy
@2catstrooper nic sie nie przejmuj, sam skonczylem wspolprace z Agoda po ich dziwnych praktykach i nieprofesjonalnym, nieuczciwym supportem.

Kazde OTA moze okazac sie fajne, dopoki nie zaczna sie przygody z supportem, np. anuluja rezezerwacje bez podania przyczyny, a pozniej support zaczyna sciemniac.
Niestety, ale zadne OTA nie slynie z zapewniania wysokiej jakosci obslugi klienta.

Zawsze zanim nacisniemy klawisz rezerwuj i plac, powinnismy zapoznac sie z regulaminem, sprawdzic dostepnosc telefoniczna do supportu oraz naprawde warto poczytac rozne opinie w necie.
Poprzez google mozna natrafic na wiele b. negatywnych opini:
Agoda - the worst customer service, terrible experience etc.

Niestety czesto lekcewazymy ostrzezenia i kupujemy przyslowiowa "swinke w worku", nie zdajac sobie sprawy z mozliwych konsekwencji.
Jak bledne i naiwne moze okazac sie rozumowanie, przeciez mam doswiadcznia, bookowalem juz tyle razy przez OTA to i pewnie teraz nic sie nie przydarzy...
Czemu pozniej tyle placzu na forum na temat rezerwacji przez OTA, a takim standardowym przykladem jest jest chec odzyskania kasy z rezerwacji bezzwrotnej? Podobnie gdy kupujemy towar z promocji w markecie, widnieje informacja, ze towar promocyjny nie podlega zwrotowi, ale pozniej chcielibysmy zwrocic.
Czy dokonywanie rezerwacji bezzwrotnych jest szczytem wlasnej glupoty, moim skromnym zdaniem tak, chyba ze ma sie odpowiednie, wystarczajace srodki finansowe i z gory zakladamy, ze mozna stracic.
Pomijam fakt, ze poprzez rezerwacje OTA, nieswiadomie czy swiadomie popieramy system, w ktorym wiekszosc swiatowego handlu jest kontrolowana przez garstke wielkich graczy.
A z oszczednoscia to roznie bywa, rezerwujac bezposrednio na stronach hotelu mozna trafic na fajne promocje, nawet taniej niz najlepsze oferty OTA, udowadnialem juz na forum. :)

Niektorym moze sie wydawac, ze tylko tanie noclegi moga zostac anulowane, ale to bzdura. Niespodziewana anulacja akurat drogiego lokum w dniu przyjazdu byla poteznym, nieprzyjemnym zaskoczeniem.
Czesto zwala sie wine na hotel, dlatego na moje konkretne pytanie czy to hotel anulowal, support Agody dlugo zwlekal z odpowiedzia, ale w koncu odpowiedzieli, ze moja rezerwacja zostala anulowana przez serwis Agody, jednak nie zamierzali ani podac przyczyny ani przeprosic.
Pokrywalo sie sie z tym, co twierdzila obsluga recepcji hotelowej, ze nic nie wiedzieli o mojej rezerwacji, byli mocno zdumieni, jak moglem zarezerwowac pokoj przez Agoda w okresie, kiedy mieli juz full. Zreszta czy 5* hotel moglby pozwolic sobie na takie praktyki oszukiwania klientow... Juz na sam fakt, ze na zadnym innym OTA nie bylo wolnych miejsc to powinny sie zapalic czerwone zarowki.
Widocznie mechanizm rezerwacji Agody jest bledny, stawia wiele znakow zapytania, bo nie zamierzam posadzac Agody, ze probuje wyciagac kase od klientow za perfidny brak swiadczen.

Warto rowniez wspomniec o wysokich kosztach roamingowych z supportem Agody w celu natychmiastowego wyjasnienia naglej anulacji.
Dlugo musialem walczyc o zwrot kasy, mimo iz obsluga klienta stanowczo twierdzila, ze moja karta nie bedzie obciazona, a jednak pobrali z karty. :mrgreen:
Fakt, ze nie chcieli zwrocic kasy jeszcze bardziej mnie wkurzyl.
Moze pojawic sie ciekawe pytanie, kto obciaza karte czy hotel czy Agoda, u mnie na wyciagu z karty wyraznie widnialo:

Załącznik:
Agoda.JPG

Owszem bledy sie zdarzaja, ale naprawde nie rozumiem, czemu niemozliwe bylo uzycie chociaz jednego czarodziejskigo slowa, pomoc w znaleziemiu zastepczego lokum o podobnym standardzie czy wystawic bon znizkowy na kolejna rezerwacje, wtedy moglbym zapomniec o zaistnialym incydencie.
Niestety obsluga klienta Agody w zadnym razie nie probowala mi pomoc i nie pomogla, tylko lekcewazyla moje reklamacje. Prawie za kazdym raze odzywal sie kto inny, musialem walkowac temat od poczatku, a poprzez e-mail otrzymywalem przewaznie standardowe, wczesniej przygotowane templates, ktore w zadnym razie nie zawieraly odpowiedzi na moje pytania.
Anyway, mocno pouczajaca nauczka na przyszlosc.

Ciekawe, ze przy rezerwacjach bezposrednio na stronach hotelu nigdy nie przytrafila mi sie taka wpadka, a poza tym dosc czesto dodatkowym bonusem byl gratisowy upgrade do lepszej kategorii na miejscu czy znizka na kolejna rezerwacje. :)


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Travel is a privilege, not a right.
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się przeciw tobie i nie bądź tchórzem i kłamcą!

Szkoda czasu na forum i nie odpowiadam na pw.

Z Kiruny na Socotrę
Afryka/goryle
Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Stacja Arctowski, Bhutan, Burundi, Socotra etc.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#106 PostWysłany: 29 Wrz 2020 16:20 

Rejestracja: 04 Lis 2018
Posty: 71
Lipa z tą Agodą.
Miałem rezerwację (we Francji) na 225,15 euro, obciążyli mnie na 214,36 funtów (235,80 euro) bez żadnej opcji wyboru waluty.
Z karty Revolut.
Czyli dopłaciłem jakieś 50 zł tytułem nie wiem czego (i nie mogę znaleźć).
Góra
 Relacje PM off  
 
#107 PostWysłany: 29 Wrz 2020 16:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 967
złoty
@Laczek Feluś Konto glowne w Revo masz w PLN, €, czy GBP ? Czy wogole masz konto w € ? Czesto w Agodzie rezerwuje Revolutem i to dziwne co napisales.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#108 PostWysłany: 29 Wrz 2020 18:01 

Rejestracja: 04 Lis 2018
Posty: 71
No trochę wstyd ale nie wiem które jest główne...?
Mam kilka, w tym w zł, euro i funtach.
Miałem środków w euro trochę powyżej pierwotnej kwoty ale dostałem komunikat o braku dostatecznej ilości środków.
Próby ręcznej płatności nie powiodły się.
Musiałem dołożyć trochę środków i poszło.
Ewidentnie cena końcowa była zawyżona w stosunku do pierwotnej. Gdzieś tam pojawił się komunikat o przeliczeniu według ichniego regulaminu ale byłem przekonany że to nie scenariusz na ten przypadek.
Mam skriny z cenami w euro i w funtach. Reklamować?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 108 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group