Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 169 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 04 Lis 2022 13:01 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 85
Loty: 48
Kilometry: 70 122
@Konrad_PL dzięki ogromne, może tym razem się uda :)

Edit: @Konrad_PL nie wiem, jak Ci się to udało.. Na czacie odpisali mi tak:

"You may choose to pay for your booking at any time before the charge date. If you’d like to do this, I will need to collect your credit card information over the phone using our secure automated payment system.

Alternatively, you may choose to wait until the charge date. In case the payment with original card fails, you will receive a secure link valid for 44 hours, which you may use to process payment from the same or new bank card."

I kolejna wiadomość:

"Did you check if its the same booking feature as Book Now Pay Later and if your friend manage to change and pay using the Change Credit Card function? It is because when you click on that function, it will advise the guest to contact customer service."

No masakra z nimi ;) Booking jakoś może mieć opcję "zmien dane karty"... Eh, nigdy więcej Agody. Tylko kurcze promo mieli niezłe...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#162 PostWysłany: 09 Gru 2022 12:42 

Rejestracja: 05 Maj 2014
Posty: 149
Wczoraj zrobiłem rezerwację na Agoda. Po drodze pojawiła się informacja, że nie muszę teraz płacić a oni wezmą z karty kwotę trzy dni przed przyjazdem. Na końcu podałem dane karty Revolut. Pojawiło się okienko" chcę zapłacić w..." Wybrałem euro,choć bez przerwy cena była w zł. Pomyślałem że może tak będzie lepiej. Potwierdzenie przyszło szybko ale kwota była w CNY, nie w zł ani nie w euro. Po sprawdzeniu kursu mniej więcej wychodziło podobnie. Miał ktoś kiedyś tak? Dobrze że zmieniłem na euro? Czy bez znaczenia. Kasę mają pobrać z Revoluta 21 stycznia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#163 PostWysłany: 11 Gru 2022 18:03 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10382
Loty: 398
Kilometry: 661 232
Revolut chyba nie obsługuje kont CNY, więc w ten sposób masz kurs wymiany EUR/CNY zagwarantowany na dzień rezerwacji. Czy dobrze czy niedobrze to pewnie zależy od tego po ile z kolei kupisz euro pod tą rezerwację 8-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#164 PostWysłany: 30 Gru 2022 13:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 1681
platynowy
Zrobiłem rezerwację w Norwegii. Podczas rezerwacji ceny w PLN a na końcu informacja że płatność zostanie pobrana w PLN po kursie Agoda z dnia płatności. Teraz dopiero przeczytałem co nieco na ten temat. Podczas wyboru waluty płatności miałem tylko € i PLN, czyli w obu wypadkach przeliczanie na NOK po niewiadomym kursie.
Czy jest możliwość zmiany waluty pobrania płatności na NOK?
Czy jedynym sposobem uniknięcia ich prawdopodobnie złodziejskiego przewalutowania jest rezerwowanie od początku w walucie kraju hotelu?


Ostatnio edytowany przez onufry_z, 30 Gru 2022 13:03, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#165 PostWysłany: 30 Gru 2022 13:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2014
Posty: 721
złoty
@onufry_z niestety takie mają praktyki i nic z tym nie zrobisz. Pozostaje anulacja i ponowna rezerwacja ze zwróceniem szczególnej uwagi na ten detal waluty płatności.
Niestety z moich dotychczasowych doświadczeń oni często przy rezerwacji proponują waluty inne niż ta, w której finalnie dochodzi do płatności wlaśnie po to aby zastosować "swój" kurs. Z jednej strony masz więc często atrakcyjną cenę startową, ale z drugiej przy płatności trochę ta atrakcyjność spada ;)
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#166 PostWysłany: 30 Gru 2022 13:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 1681
platynowy
Dzięki. Udało się anulować i zarezerwować dokładnie to samo z płatnością w NOK bez żadnych ich wątpliwych przewalutowań.
Góra
 Relacje PM off  
 
#167 PostWysłany: 09 Sty 2023 14:55 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 1265
Loty: 106
Kilometry: 113 713
Post informacyjny i dla potomnych. Nigdy nie odpuszczajcie Agodzie nigdy! Po prawie miesięcznej batalii z ich supportem i hotelem udało się odzyskać 24 euro TAX'u który zapłaciłem podwójnie. Teraz konkrety miałem rezerwację w Agodzie na 6-9 grudnia we Włoszech (Mediolan). Pod ceną za hotel było wyraźnie napisane "Cena zawiera wszystkie podatki i opłaty." Skoro wszystkie to wszystkie, nie było notatki jak rezerwowałem w hotel w Pizie czy Nicei, że "Cena nie zawiera podatku miejskiego, zapłać w obiekcie X Euro". Przybywam do hotelu, a tam nie do końca miły Pan chce przy rezerwacji 24 Euro tax'u, grzecznie tłumaczę, że wszystko jest już opłacone on swoje że nie. Pokazuje rezerwacje, gdzie jest napisane właśnie że cena zawiera wszystkie podatki i opłaty, to chłop zaczął się wydzierać, że nie mam racji i mam zapłacić i koniec. Ok nie będę się z idiotą kłócił, tym bardziej że była już późna pora i spać gdzieś trzeba. Zapłacone 24 Euro, rachunek zabrany i piszemy do Agody. Najpierw zonk, bo Agoda nie obsługuje klientów po polsku, więc piszemy to samo po angielsku. Po około 2 dniach odmowa, każą wyjaśniać sytuację z hotelem, to piszemy do hotelu. Hotel swoje że to podatek miejski i oni to pobrali bo muszą od razu odprowadzić to do miasta i oni nic z tego nie mają odsyłają do Agody. No to korespondencja z hotelem wysłana do Agody i sprawa opisana raz jeszcze. Agoda po dopiero 3 dniach odpisuje, że w sumie to nie mam racji bo to tax, ale jego równowartość mogą mi dać jako zniżkę do kolejnej rezerwacji tylko mam się zgodzić. Więc odpowiadam i przesyłam screeny z rezerwacji gdzie jest napisane że "cena zawiera wszystkie podatki i opłaty." oraz z innej rezerwacji, gdzie jest jak wół napisane "cena nie zawiera podatku miejskiego, zapłać w obiekcie X Euro". Agoda no w sumie to ma Pan rację i damy Panu 24 euro rabatu przy następnej rezerwacji, tylko Pan potwierdzi i odpisze że się zgadza. Odpisałem po raz trzeci, że skoro przyznają się do błędu, że tax został niesłusznie opłacony dwa razy to chcę zwrot tych 24 Euro na konto z którego dokonano zapłaty i to już jest w ich kwestii jak się dogadają z hotelem, który pobrał opłatę. Po 12 godzinach przyszedł mail, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 30 dni roboczych i przepraszają za sytuację. Pieniądze na koncie były po dwóch dniach od ostatniego maila. Także dla potomnych nie odpuszczać, będzie to żmudna, długa i nudna walka, ale warto.
_________________
Image
Pomagam w sprawach związanych z Kanadą i obwodem Kaliningradzkim.
Góra
 Relacje PM off
12 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#168 PostWysłany: 16 Sty 2023 00:33 

Rejestracja: 14 Wrz 2019
Posty: 100
Rząd Włoch i nie tylko Włoch wymyślił ten podatek do zapłacenia na miejscu, po to by kontrolować ilości turystów, bo sama rezerwacja w Internecie nie świadczy o tym, że turysta tam był i nie cofnął transakcji lub miesiące bije się o zwrot kosztów, bo rezygnacja itd. Potem hotelarz twierdzi, że jego faktyczne zyski są mniejsze niż ilości rezerwacji i jak to sprawdzić? Podatek jest do zapłacenia na miejscu i nie da się go zapłacić wcześniej rezerwując i płacąc online. W rzeczywistości różnie to bywa. Żadna strona internetowa nie może twierdzić, że płacąc wcześniej za nocleg już opłaciłeś ten podatek. Na bookingu też All fees inclusiv. Agoda wprowadziła cię w błąd ale to nie tylko jedna Agoda tak robi.
Góra
 Relacje PM off
cekace lubi ten post.
 
 
#169 PostWysłany: 16 Sty 2023 09:26 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2400
złoty
A czemu niby hotelarz by nie mógł odprowadzić podatku za gościa, jeśli faktycznie już pobrał wcześniej opłatę.
W różnych miejscach opłata turystyczna powinna być pobierana de facto na miejscu, ale jeśli hotelarz wystawił taryfę "inclusive", to przecież, jeśli klient już się realnie zameldował w hotelu, może wypłacić dalej te pieniądze poborcy podatkowemu.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 169 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group