Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 161 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 06 Lip 2021 01:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7417
srebrny
Pojechałaś do hotelu, pomimo anulowania rezerwacji?
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Agoda tragedia
#122 PostWysłany: 06 Lip 2021 02:35 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 515
Loty: 55
Kilometry: 120 474
@boots
lipi napisał(a):
po przyjściu do hotelu okazało się, że rezerwacja została anulowana
Góra
 Relacje PM off  
 
#123 PostWysłany: 06 Lip 2021 09:32 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7417
srebrny
I nie było wcześniej żadnej informacji, żadnego emaila?
Góra
 Relacje PM off  
 
#124 PostWysłany: 06 Lip 2021 16:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1900
srebrny
Podejrzewam że wcześniej było info o anulacji. Agoda, aż takich perfidnych wałów nie robi, przynajmniej nie często
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Relacje PM off  
 
#125 PostWysłany: 06 Lip 2021 16:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2626
HON fly4free
Chyba, ze hotel nie poinformowal agody o anulacji wiec nie mieli takiej informacji i nie przekazali klientowi dalej. Raz mialem sytuacje, ze odbilem sie od drzwi, bo hotel byl zamkniety na 4 spusty. Hotel nie zmienil swojej dostepnosci a Agoda dalej sprzedawala jego pokoje. W takim wypadku trzeba do nich zadzwonic i maja zalatwic pokoj o podobnym standardzie jaki zostal zarezerwowany. Jesli uslyszalbym cos takiego, ze jednak moja rezerwacja byla za tania i nic nie moga mi znalezc, od razu bralbyym najblizszy hotel podobny do zarezerwowanego i rachunek wyslal agodzie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#126 PostWysłany: 06 Lip 2021 17:04 

Rejestracja: 06 Lip 2021
Posty: 4
Pojechałam do hotelu, ponieważ rezerwacja była aktywna i zapłacona. Nie było nigdzie informacji o anulowaniu. W hotelu powiedzieli mi, że u nich rezerwacja została anulowana kilka dni wcześniej przez pośrednika, ponieważ cena była za niska.

Mimo to na portalu Agora wszystko wyglądało tak jakby rezerwacja była aktywna.

Agoda napisała mi maila ze zwrócą mi koszty. Czy mogę żądać czegoś więcej? Straciłam pół dnia na czekaniu oraz na informacje o nowym zakwaterowaniu.


Ostatnio edytowany przez macio106, 07 Lip 2021 19:32, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#127 PostWysłany: 06 Lip 2021 17:07 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 515
Loty: 55
Kilometry: 120 474
lipi napisał(a):
Agora napisała mi maila ze zwrócą mi koszty. Czy mogę żądać czegoś więcej? Straciłam pół dnia na czekaniuna informacje o nowym zakwaterowaniu.

Wyślij im rachunek za pobyt w tym nowym obiekcie i poproś o zwrot różnicy pomiędzy pierwotnym hotelem, a tym nowym.
Góra
 Relacje PM off  
 
#128 PostWysłany: 07 Lip 2021 22:35 

Rejestracja: 06 Lip 2021
Posty: 4
Tak zrobiłam i niestety dostałam taka odpowiedz:


We had try our best to help with this, as per promised we only able to full refund of this booking and provide you a 1 night additional value of USD 29.43 Agoda Cash.

Czy mogę walczyc o zwrot za noc w innym hotelu? Jak to wyegzekwować?
Góra
 Relacje PM off  
 
#129 PostWysłany: 07 Lip 2021 22:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2626
HON fly4free
lipi napisał(a):
Pojechałam do hotelu, ponieważ rezerwacja była aktywna i zapłacona. Nie było nigdzie informacji o anulowaniu. W hotelu powiedzieli mi, że u nich rezerwacja została anulowana kilka dni wcześniej przez pośrednika, ponieważ cena była za niska.

Mimo to na portalu Agora wszystko wyglądało tak jakby rezerwacja była aktywna.

Agoda napisała mi maila ze zwrócą mi koszty. Czy mogę żądać czegoś więcej? Straciłam pół dnia na czekaniu oraz na informacje o nowym zakwaterowaniu.


Jasne, ze mozesz, wniosek do sadu z powodztwa cywilnego jest najodpowiedniejsza droga
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#130 PostWysłany: 07 Lip 2021 23:02 

Rejestracja: 16 Lut 2014
Posty: 26
Loty: 2
Kilometry: 5 016
Miałem podobnie w Australii, po przejechaniu tego dnia 700 km odbiłem się od drzwi. Jedyne co dostałem to kupon na 20 USD jako bonus, realnie do innego hotelu dopłaciłem około 50 USD (plus musiałem dojechać kilkadziesiąt kilometrów)
Góra
 Relacje PM off  
 
#131 PostWysłany: 07 Lip 2021 23:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2626
HON fly4free
@Patryk Górski No i co wyslales ten rachunek do Agoda z prosba o rekompensate poniesionych dodatkowych kosztow?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#132 PostWysłany: 09 Lip 2021 15:22 

Rejestracja: 06 Lip 2021
Posty: 4
-- 09 Lip 2021 15:20 --

@Flyguy poprosiłam o poradę prawna online i dostałam odpowiedz, że nie zajmują się prawem międzynarodowym.

Jestem wściekła na cała sytuacje. Nie chce odpuścić, bo nie można tak traktować konsumenta.

-- 09 Lip 2021 15:22 --

Nie rozumiem czemu bezczelnie kłamią, że hotel, który był zarezerwowany był fully booked…

Agoda: Thank you for your patience. We have contacted the property and confirmed that they are fully booked.

Hotel: Good morning,

As you already detailed before, we are pleased to inform you that we had availability in the hotel.
Góra
 Relacje PM off  
 
#133 PostWysłany: 09 Lip 2021 15:56 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7417
srebrny
https://konsument.gov.pl/
Góra
 Relacje PM off  
 
#134 PostWysłany: 07 Sie 2021 18:38 

Rejestracja: 07 Sie 2021
Posty: 1
Cześć, mam pytanie, już sama nie wiem czy ja jestem tak zakręcona, czy faktycznie..czy to możliwe, że po dokonaniu rezerwacji przez Agodę, nie można edytować danych karty, z której ściągną środki?
Góra
 Relacje PM off  
 
#135 PostWysłany: 02 Wrz 2021 13:26 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 605
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
Moje doświadczenie z Agodą:
+ cena była atrakcyjna, pokój się zgadzał
- zapłaciłam w Euro, a okazało się, że w złotówkach byłoby taniej...
- zerowy customer service - hotel doliczył opłatę za city tax - ok wiem, że zazwyczaj to jest, ale w mailu od Agody mam, że ze już miało być w cenie. Nie zamierzałam się z recepcjonistą kłócić o 12 euro, ale nawet nie ma możliwości zgłoszenia tego na czata Agody, bo cały czas jest info, że niedostępny... zero e-maila ani jakiekolwiek formularza.
Następnym razem jednak zastanowię się, czy korzystać z ich usług z uwagi na brak jakiekolwiek działu klienta, bo w przypadku większych problemów niż 12 euro może być gorzej...
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#136 PostWysłany: 02 Wrz 2021 13:29 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7417
srebrny
Nie korzystaj, rezerwuj bezpośrednio w hotelu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#137 PostWysłany: 02 Wrz 2021 13:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4242
Loty: 254
Kilometry: 424 874
platynowy
kilka noclegów za mna, a kolejny w najblizszy weekend
rezerwacje robione czasem bezposrednio, czasem z przekierowania /w zaleznosci co taniej/
- walute platnosci moglem wybrac - kwoty porownywalne
- kazdorazowo mam informacje ile zaplace na miejscu podatku miejskiego Lizbona/Porto/Paryz
- z kazda kolejna rezerwacja moglem uzyc zgromadzone srodki ktore wpadaja za poprzednia rezerwacje /tak plus minus 3-4 pln za 100 PLN kwoty rezerwacji roznie to wpada/
poki co bez problemow, przyjezdzam pokazuje rezerwacje spie
i oby tak dalej

P.S. denerwuje mnie kazdorazowy brak mozliwosci wydruku rezerwacji w PDF, wiec drukuje tresc email otrzymanego od Agoda
Góra
 Relacje PM off  
 
#138 PostWysłany: 02 Wrz 2021 14:29 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1489
srebrny
boots napisał(a):
Nie korzystaj, rezerwuj bezpośrednio w hotelu.

Z całym szacunkiem, postaraj się czasami przyhamować z tymi komentarzami wnoszącymi wiele wartościowego do dyskusji, w tym oraz w innych wątkach. Dziękuję.
Góra
 Relacje PM off  
 
#139 PostWysłany: 02 Wrz 2021 14:36 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1831
@kiimi spróbuj skontaktować się poprzez facebooka np lub przez skype na amerykański darmowy numer 866 656 8207 lub
customerservice@agoda.com
Góra
 Relacje PM off
kiimi uważa post za pomocny.
 
 
#140 PostWysłany: 02 Wrz 2021 16:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Wrz 2015
Posty: 1025
złoty
correos napisał(a):

... denerwuje mnie kazdorazowy brak mozliwosci wydruku rezerwacji w PDF, wiec drukuje tresc email otrzymanego od Agoda


To u mnie się wyłamali z tej niemocy kilka dni temu i PDF z potwierdzeniem na mailu.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 161 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group