Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 119 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 03 Cze 2020 19:42 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 8152
Loty: 272
Kilometry: 484 224
Mam na mailu kod zniżkowy, ale nigdzie nie mogę znaleźć miejsca na jego wpisanie. Czy w agodzie jest tak, że kody działają tylko na wybrane oferty?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#102 PostWysłany: 03 Cze 2020 20:37 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 6345
Loty: 839
Kilometry: 788 891
platynowy
Wydaje mi się, że tak może być.
O ile dobrze pamiętam, to miejsce na kod jest na górze po prawej stronie w okolicach ceny.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
 
#103 PostWysłany: 04 Cze 2020 18:29 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 629
Loty: 239
Kilometry: 630 107
srebrny
nie każda oferta daje możliwość wpisania kodu


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
 
#104 PostWysłany: 13 Cze 2020 11:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2019
Posty: 244
srebrny
Wychodzi na to, ze Agoda mnie zbanowala.
Po przebojach z odzyskaniem pieniedzy za rezerwacje w marcu, dzis chcialam sie zalogowac i nie daje rady. Jest captcha bez konca.
Nawet kiedy chce zrobic reset hasla, tez mam captcha bez konca.
Probowane na dwoch kompach i smartphonach.

Zalozylam nowe konto z innym emailem.
Nie mam zamiaru z nimi rezerwowac, ale chcialam po prostu sprawdzic czy bedzie dzialac.
_________________
~~~ Do or do not. There is no try. ~~~
Góra
 Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
 
#105 PostWysłany: 13 Cze 2020 12:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4330
Ostrzeżenia: 1
platynowy
@2catstrooper nic sie nie przejmuj, sam skonczylem wspolprace z Agoda po ich dziwnych praktykach i nieprofesjonalnym, nieuczciwym supportem.

Kazde OTA moze okazac sie fajne, dopoki nie zaczna sie przygody z supportem, np. anuluja rezezerwacje bez podania przyczyny, a pozniej support zaczyna sciemniac.
Niestety, ale zadne OTA nie slynie z zapewniania wysokiej jakosci obslugi klienta.

Zawsze zanim nacisniemy klawisz rezerwuj i plac, powinnismy zapoznac sie z regulaminem, sprawdzic dostepnosc telefoniczna do supportu oraz naprawde warto poczytac rozne opinie w necie.
Poprzez google mozna natrafic na wiele b. negatywnych opini:
Agoda - the worst customer service, terrible experience etc.

Niestety czesto lekcewazymy ostrzezenia i kupujemy przyslowiowa "swinke w worku", nie zdajac sobie sprawy z mozliwych konsekwencji.
Jak bledne i naiwne moze okazac sie rozumowanie, przeciez mam doswiadcznia, bookowalem juz tyle razy przez OTA to i pewnie teraz nic sie nie przydarzy...
Czemu pozniej tyle placzu na forum na temat rezerwacji przez OTA, a takim standardowym przykladem jest jest chec odzyskania kasy z rezerwacji bezzwrotnej? Podobnie gdy kupujemy towar z promocji w markecie, widnieje informacja, ze towar promocyjny nie podlega zwrotowi, ale pozniej chcielibysmy zwrocic.
Czy dokonywanie rezerwacji bezzwrotnych jest szczytem wlasnej glupoty, moim skromnym zdaniem tak, chyba ze ma sie odpowiednie, wystarczajace srodki finansowe i z gory zakladamy, ze mozna stracic.
Pomijam fakt, ze poprzez rezerwacje OTA, nieswiadomie czy swiadomie popieramy system, w ktorym wiekszosc swiatowego handlu jest kontrolowana przez garstke wielkich graczy.
A z oszczednoscia to roznie bywa, rezerwujac bezposrednio na stronach hotelu mozna trafic na fajne promocje, nawet taniej niz najlepsze oferty OTA, udowadnialem juz na forum. :)

Niektorym moze sie wydawac, ze tylko tanie noclegi moga zostac anulowane, ale to bzdura. Niespodziewana anulacja akurat drogiego lokum w dniu przyjazdu byla poteznym, nieprzyjemnym zaskoczeniem.
Czesto zwala sie wine na hotel, dlatego na moje konkretne pytanie czy to hotel anulowal, support Agody dlugo zwlekal z odpowiedzia, ale w koncu odpowiedzieli, ze moja rezerwacja zostala anulowana przez serwis Agody, jednak nie zamierzali ani podac przyczyny ani przeprosic.
Pokrywalo sie sie z tym, co twierdzila obsluga recepcji hotelowej, ze nic nie wiedzieli o mojej rezerwacji, byli mocno zdumieni, jak moglem zarezerwowac pokoj przez Agoda w okresie, kiedy mieli juz full. Zreszta czy 5* hotel moglby pozwolic sobie na takie praktyki oszukiwania klientow... Juz na sam fakt, ze na zadnym innym OTA nie bylo wolnych miejsc to powinny sie zapalic czerwone zarowki.
Widocznie mechanizm rezerwacji Agody jest bledny, stawia wiele znakow zapytania, bo nie zamierzam posadzac Agody, ze probuje wyciagac kase od klientow za perfidny brak swiadczen.

Warto rowniez wspomniec o wysokich kosztach roamingowych z supportem Agody w celu natychmiastowego wyjasnienia naglej anulacji.
Dlugo musialem walczyc o zwrot kasy, mimo iz obsluga klienta stanowczo twierdzila, ze moja karta nie bedzie obciazona, a jednak pobrali z karty. :mrgreen:
Fakt, ze nie chcieli zwrocic kasy jeszcze bardziej mnie wkurzyl.
Moze pojawic sie ciekawe pytanie, kto obciaza karte czy hotel czy Agoda, u mnie na wyciagu z karty wyraznie widnialo:

Załącznik:
Agoda.JPG

Owszem bledy sie zdarzaja, ale naprawde nie rozumiem, czemu niemozliwe bylo uzycie chociaz jednego czarodziejskigo slowa, pomoc w znaleziemiu zastepczego lokum o podobnym standardzie czy wystawic bon znizkowy na kolejna rezerwacje, wtedy moglbym zapomniec o zaistnialym incydencie.
Niestety obsluga klienta Agody w zadnym razie nie probowala mi pomoc i nie pomogla, tylko lekcewazyla moje reklamacje. Prawie za kazdym raze odzywal sie kto inny, musialem walkowac temat od poczatku, a poprzez e-mail otrzymywalem przewaznie standardowe, wczesniej przygotowane templates, ktore w zadnym razie nie zawieraly odpowiedzi na moje pytania.
Anyway, mocno pouczajaca nauczka na przyszlosc.

Ciekawe, ze przy rezerwacjach bezposrednio na stronach hotelu nigdy nie przytrafila mi sie taka wpadka, a poza tym dosc czesto dodatkowym bonusem byl gratisowy upgrade do lepszej kategorii na miejscu czy znizka na kolejna rezerwacje. :)


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą!
Travel is a privilege, not a right.


Z Kiruny na Socotrę
Afryka/Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#106 PostWysłany: 29 Wrz 2020 16:20 

Rejestracja: 04 Lis 2018
Posty: 103
niebieski
Lipa z tą Agodą.
Miałem rezerwację (we Francji) na 225,15 euro, obciążyli mnie na 214,36 funtów (235,80 euro) bez żadnej opcji wyboru waluty.
Z karty Revolut.
Czyli dopłaciłem jakieś 50 zł tytułem nie wiem czego (i nie mogę znaleźć).
Góra
 Relacje PM off  
 
#107 PostWysłany: 29 Wrz 2020 16:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 1653
złoty
@Laczek Feluś Konto glowne w Revo masz w PLN, €, czy GBP ? Czy wogole masz konto w € ? Czesto w Agodzie rezerwuje Revolutem i to dziwne co napisales.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#108 PostWysłany: 29 Wrz 2020 18:01 

Rejestracja: 04 Lis 2018
Posty: 103
niebieski
No trochę wstyd ale nie wiem które jest główne...?
Mam kilka, w tym w zł, euro i funtach.
Miałem środków w euro trochę powyżej pierwotnej kwoty ale dostałem komunikat o braku dostatecznej ilości środków.
Próby ręcznej płatności nie powiodły się.
Musiałem dołożyć trochę środków i poszło.
Ewidentnie cena końcowa była zawyżona w stosunku do pierwotnej. Gdzieś tam pojawił się komunikat o przeliczeniu według ichniego regulaminu ale byłem przekonany że to nie scenariusz na ten przypadek.
Mam skriny z cenami w euro i w funtach. Reklamować?
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: środki agoda
#109 PostWysłany: 09 Kwi 2021 16:24 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 4173
HON fly4free
jak ktoś ma konto na agodzie, to warto wejść na stronę - dzisiaj wyskoczył mi baner z informacją, że do zdobycia są środki o wartości 10 zł, ważne do jutra
po kliknięciu komunikat "ups, bla, bla, niestety..."
ale teraz wchodząc na konto widzę, że je doładowali kwotą 3,00 $ (11,43 zł) :D
Załącznik:
środki agoda.png
mała rzecz, a cieszy :lol:


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: środki agoda
#110 PostWysłany: 09 Kwi 2021 16:56 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 1494
srebrny
U mnie nic
Góra
 Relacje PM off  
 
#111 PostWysłany: 14 Kwi 2021 22:35 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2139
Loty: 191
Kilometry: 627 645
srebrny
witam. program vip agody. ukonczone rezerwacje to ukonczone noclegi? czy spiac 2 razy po dwa dni w roznych miejscach mam 4 ukonczone rezerwacje jak w hotels.com czy tylko 2 ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#112 PostWysłany: 14 Kwi 2021 23:24 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 1494
srebrny
Ja mam 7 nocy przy 4 rezerwacjach i VIP Silver, wiec wygląda na to, że liczą się dokonane rezerwacje, a nie odbyte noclegi.
Góra
 Relacje PM off
Kian lubi ten post.
 
 
#113 PostWysłany: 15 Kwi 2021 07:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 1653
złoty
Kian napisał(a):
witam. program vip agody. ukonczone rezerwacje to ukonczone noclegi? czy spiac 2 razy po dwa dni w roznych miejscach mam 4 ukonczone rezerwacje jak w hotels.com czy tylko 2 ?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Kian lubi ten post.
Kian uważa post za pomocny.
 
 
#114 PostWysłany: 15 Kwi 2021 09:20 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2139
Loty: 191
Kilometry: 627 645
srebrny
Dziekuje. Tego nie znalazlem. Wygodniej bylo w hotels.com gdzie liczyli noce. Ta, zrobilem zloto ktore nic nie daje poza butelka wina.
Góra
 Relacje PM off
Flyguy lubi ten post.
 
 
#115 PostWysłany: 29 Kwi 2021 17:11 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 8152
Loty: 272
Kilometry: 484 224
Taki zonk - zrobiłem właśnie rezerwację, ładnie ściągnęło kasę z karty, rezerwacja ma numer, mam screen "Twoja rezerwacja jest teraz ukończona", chcę sobie zobaczyć potwierdzenie i się nie da - rezerwację widzę w anulowanych :shock: A na skrzynce taki mail (podkreślenie moje):
Wystąpił nieprzewidziany problem techniczny uniemożliwiający potwierdzenie rezerwacji. Płatność nie została pobrana. Wszelkie opłaty zostaną zwrócone, a środki zablokowane na karcie zostaną zwolnione bez żadnej opłaty. Jeśli wymagane będą dodatkowe informacje, poprosimy o nie w osobnej wiadomości e-mail. Przypominamy, że procedura zwolnienia środków na karcie zajmuje niektórym bankom 30 dni lub następuje w kolejnym cyklu rozliczeniowym.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tym błędem. Życzymy pomyślnych rezerwacji oraz udanych podróży dzięki gwarancji najniższych cen.

Przerabiał ktoś coś podobnego? :roll: Jest do nich jakiś telefon?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#116 PostWysłany: 29 Kwi 2021 17:17 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 4267
złoty
No ale po co chcesz dzwonić? Pewnie za kilka dni środki wrócą / zostaną odblokowane, tak jak z resztą wszystko napisali. Standardowo piszą 30 dni, ale w praktyce potrwa to max. kilka.
Góra
 Relacje PM off  
 
#117 PostWysłany: 29 Kwi 2021 17:21 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 8152
Loty: 272
Kilometry: 484 224
Nocleg za 2 dni - chciałbym wiedzieć, co to za problem. Mam u nich jakieś środki do wykorzystania do końca miesiąca i chciałem to wykorzystać, ale jeśli przy ponownej rezerwacji zapłacę a znowu nie dostanę potwierdzenia, to jest to niezbyt kusząca perspektywa. :evil:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#118 PostWysłany: 29 Kwi 2021 17:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 1653
złoty
@Kashpir

Jest +44 20 3027 7900 i to nawet sprawnie dziala (l). Dzwonilem pod koniec grudnia do nich.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
Kashpir uważa post za pomocny.
 
 
#119 PostWysłany: 29 Kwi 2021 18:49 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 8152
Loty: 272
Kilometry: 484 224
Nawet szybko idzie się dodzwonić. Pani nie potrafiła mi dokładnie powiedzieć, co się stało - mówiła, że prawdopodobnie w tym samym czasie ktoś inny rezerwował taki sam pokój (choć patrzyłem, że było kilka dostępnych więc nie wiem, jak to miałoby zakłócić moją rezerwację). Twierdzi, że środki już zostały przekazane do zwrotu. Rezerwacji nie da się przywrócić, a jak sprawdzam teraz, to ceny mam już wyższe i teraz korzystniej wyjdzie mi przez booking :?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Flyguy lubi ten post.
 
 
 [ 119 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group