Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 03 Cze 2020 19:42 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11346
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Mam na mailu kod zniżkowy, ale nigdzie nie mogę znaleźć miejsca na jego wpisanie. Czy w agodzie jest tak, że kody działają tylko na wybrane oferty?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#102 PostWysłany: 03 Cze 2020 20:37 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8912
Loty: 997
Kilometry: 958 572
platynowy
Wydaje mi się, że tak może być.
O ile dobrze pamiętam, to miejsce na kod jest na górze po prawej stronie w okolicach ceny.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#103 PostWysłany: 04 Cze 2020 18:29 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 709
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
nie każda oferta daje możliwość wpisania kodu

Załączniki:
Screenshot_3.png
Screenshot_3.png [ 58.81 KiB | Obejrzany 7687 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#104 PostWysłany: 13 Cze 2020 11:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2019
Posty: 509
złoty
Wychodzi na to, ze Agoda mnie zbanowala.
Po przebojach z odzyskaniem pieniedzy za rezerwacje w marcu, dzis chcialam sie zalogowac i nie daje rady. Jest captcha bez konca.
Nawet kiedy chce zrobic reset hasla, tez mam captcha bez konca.
Probowane na dwoch kompach i smartphonach.

Zalozylam nowe konto z innym emailem.
Nie mam zamiaru z nimi rezerwowac, ale chcialam po prostu sprawdzic czy bedzie dzialac.
_________________
~~~ Do or do not. There is no try. ~~~
Gadam od rzeczy na Jutubie
Góra
 Profil Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
      
#105 PostWysłany: 13 Cze 2020 12:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
@2catstrooper nic sie nie przejmuj, sam skonczylem wspolprace z Agoda po ich dziwnych praktykach i nieprofesjonalnym, nieuczciwym supportem.

Kazde OTA moze okazac sie fajne, dopoki nie zaczna sie przygody z supportem, np. anuluja rezezerwacje bez podania przyczyny, a pozniej support zaczyna sciemniac.
Niestety, ale zadne OTA nie slynie z zapewniania wysokiej jakosci obslugi klienta.

Zawsze zanim nacisniemy klawisz rezerwuj i plac, powinnismy zapoznac sie z regulaminem, sprawdzic dostepnosc telefoniczna do supportu oraz naprawde warto poczytac rozne opinie w necie.
Poprzez google mozna natrafic na wiele b. negatywnych opini:
Agoda - the worst customer service, terrible experience etc.

Niestety czesto lekcewazymy ostrzezenia i kupujemy przyslowiowa "swinke w worku", nie zdajac sobie sprawy z mozliwych konsekwencji.
Jak bledne i naiwne moze okazac sie rozumowanie, przeciez mam doswiadcznia, bookowalem juz tyle razy przez OTA to i pewnie teraz nic sie nie przydarzy...
Czemu pozniej tyle placzu na forum na temat rezerwacji przez OTA, a takim standardowym przykladem jest jest chec odzyskania kasy z rezerwacji bezzwrotnej? Podobnie gdy kupujemy towar z promocji w markecie, widnieje informacja, ze towar promocyjny nie podlega zwrotowi, ale pozniej chcielibysmy zwrocic.
Czy dokonywanie rezerwacji bezzwrotnych jest szczytem wlasnej glupoty, moim skromnym zdaniem tak, chyba ze ma sie odpowiednie, wystarczajace srodki finansowe i z gory zakladamy, ze mozna stracic.
Pomijam fakt, ze poprzez rezerwacje OTA, nieswiadomie czy swiadomie popieramy system, w ktorym wiekszosc swiatowego handlu jest kontrolowana przez garstke wielkich graczy.
A z oszczednoscia to roznie bywa, rezerwujac bezposrednio na stronach hotelu mozna trafic na fajne promocje, nawet taniej niz najlepsze oferty OTA, udowadnialem juz na forum. :)

Niektorym moze sie wydawac, ze tylko tanie noclegi moga zostac anulowane, ale to bzdura. Niespodziewana anulacja akurat drogiego lokum w dniu przyjazdu byla poteznym, nieprzyjemnym zaskoczeniem.
Czesto zwala sie wine na hotel, dlatego na moje konkretne pytanie czy to hotel anulowal, support Agody dlugo zwlekal z odpowiedzia, ale w koncu odpowiedzieli, ze moja rezerwacja zostala anulowana przez serwis Agody, jednak nie zamierzali ani podac przyczyny ani przeprosic.
Pokrywalo sie sie z tym, co twierdzila obsluga recepcji hotelowej, ze nic nie wiedzieli o mojej rezerwacji, byli mocno zdumieni, jak moglem zarezerwowac pokoj przez Agoda w okresie, kiedy mieli juz full. Zreszta czy 5* hotel moglby pozwolic sobie na takie praktyki oszukiwania klientow... Juz na sam fakt, ze na zadnym innym OTA nie bylo wolnych miejsc to powinny sie zapalic czerwone zarowki.
Widocznie mechanizm rezerwacji Agody jest bledny, stawia wiele znakow zapytania, bo nie zamierzam posadzac Agody, ze probuje wyciagac kase od klientow za perfidny brak swiadczen.

Warto rowniez wspomniec o wysokich kosztach roamingowych z supportem Agody w celu natychmiastowego wyjasnienia naglej anulacji.
Dlugo musialem walczyc o zwrot kasy, mimo iz obsluga klienta stanowczo twierdzila, ze moja karta nie bedzie obciazona, a jednak pobrali z karty. :mrgreen:
Fakt, ze nie chcieli zwrocic kasy jeszcze bardziej mnie wkurzyl.
Moze pojawic sie ciekawe pytanie, kto obciaza karte czy hotel czy Agoda, u mnie na wyciagu z karty wyraznie widnialo:

Załącznik:
Agoda.JPG
Agoda.JPG [ 11.88 KiB | Obejrzany 7502 razy ]

Owszem bledy sie zdarzaja, ale naprawde nie rozumiem, czemu niemozliwe bylo uzycie chociaz jednego czarodziejskigo slowa, pomoc w znaleziemiu zastepczego lokum o podobnym standardzie czy wystawic bon znizkowy na kolejna rezerwacje, wtedy moglbym zapomniec o zaistnialym incydencie.
Niestety obsluga klienta Agody w zadnym razie nie probowala mi pomoc i nie pomogla, tylko lekcewazyla moje reklamacje. Prawie za kazdym raze odzywal sie kto inny, musialem walkowac temat od poczatku, a poprzez e-mail otrzymywalem przewaznie standardowe, wczesniej przygotowane templates, ktore w zadnym razie nie zawieraly odpowiedzi na moje pytania.
Anyway, mocno pouczajaca nauczka na przyszlosc.

Ciekawe, ze przy rezerwacjach bezposrednio na stronach hotelu nigdy nie przytrafila mi sie taka wpadka, a poza tym dosc czesto dodatkowym bonusem byl gratisowy upgrade do lepszej kategorii na miejscu czy znizka na kolejna rezerwacje. :)
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#106 PostWysłany: 29 Wrz 2020 16:20 

Rejestracja: 04 Lis 2018
Posty: 216
Lipa z tą Agodą.
Miałem rezerwację (we Francji) na 225,15 euro, obciążyli mnie na 214,36 funtów (235,80 euro) bez żadnej opcji wyboru waluty.
Z karty Revolut.
Czyli dopłaciłem jakieś 50 zł tytułem nie wiem czego (i nie mogę znaleźć).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#107 PostWysłany: 29 Wrz 2020 16:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2878
platynowy
@Laczek Feluś Konto glowne w Revo masz w PLN, €, czy GBP ? Czy wogole masz konto w € ? Czesto w Agodzie rezerwuje Revolutem i to dziwne co napisales.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#108 PostWysłany: 29 Wrz 2020 18:01 

Rejestracja: 04 Lis 2018
Posty: 216
No trochę wstyd ale nie wiem które jest główne...?
Mam kilka, w tym w zł, euro i funtach.
Miałem środków w euro trochę powyżej pierwotnej kwoty ale dostałem komunikat o braku dostatecznej ilości środków.
Próby ręcznej płatności nie powiodły się.
Musiałem dołożyć trochę środków i poszło.
Ewidentnie cena końcowa była zawyżona w stosunku do pierwotnej. Gdzieś tam pojawił się komunikat o przeliczeniu według ichniego regulaminu ale byłem przekonany że to nie scenariusz na ten przypadek.
Mam skriny z cenami w euro i w funtach. Reklamować?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: środki agoda
#109 PostWysłany: 09 Kwi 2021 16:24 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6244
HON fly4free
jak ktoś ma konto na agodzie, to warto wejść na stronę - dzisiaj wyskoczył mi baner z informacją, że do zdobycia są środki o wartości 10 zł, ważne do jutra
po kliknięciu komunikat "ups, bla, bla, niestety..."
ale teraz wchodząc na konto widzę, że je doładowali kwotą 3,00 $ (11,43 zł) :D
Załącznik:
środki agoda.png
środki agoda.png [ 16.98 KiB | Obejrzany 5963 razy ]
mała rzecz, a cieszy :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: środki agoda
#110 PostWysłany: 09 Kwi 2021 16:56 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2063
złoty
U mnie nic
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#111 PostWysłany: 14 Kwi 2021 22:35 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2441
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
witam. program vip agody. ukonczone rezerwacje to ukonczone noclegi? czy spiac 2 razy po dwa dni w roznych miejscach mam 4 ukonczone rezerwacje jak w hotels.com czy tylko 2 ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#112 PostWysłany: 14 Kwi 2021 23:24 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2063
złoty
Ja mam 7 nocy przy 4 rezerwacjach i VIP Silver, wiec wygląda na to, że liczą się dokonane rezerwacje, a nie odbyte noclegi.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kian lubi ten post.
 
      
#113 PostWysłany: 15 Kwi 2021 07:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2878
platynowy
Kian napisał(a):
witam. program vip agody. ukonczone rezerwacje to ukonczone noclegi? czy spiac 2 razy po dwa dni w roznych miejscach mam 4 ukonczone rezerwacje jak w hotels.com czy tylko 2 ?

Załączniki:
Agoda.JPG
Agoda.JPG [ 54.24 KiB | Obejrzany 5814 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Kian lubi ten post.
Kian uważa post za pomocny.
 
      
#114 PostWysłany: 15 Kwi 2021 09:20 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2441
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
Dziekuje. Tego nie znalazlem. Wygodniej bylo w hotels.com gdzie liczyli noce. Ta, zrobilem zloto ktore nic nie daje poza butelka wina.
Góra
 Profil Relacje PM off
Flyguy lubi ten post.
 
      
#115 PostWysłany: 29 Kwi 2021 17:11 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11346
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Taki zonk - zrobiłem właśnie rezerwację, ładnie ściągnęło kasę z karty, rezerwacja ma numer, mam screen "Twoja rezerwacja jest teraz ukończona", chcę sobie zobaczyć potwierdzenie i się nie da - rezerwację widzę w anulowanych :shock: A na skrzynce taki mail (podkreślenie moje):
Wystąpił nieprzewidziany problem techniczny uniemożliwiający potwierdzenie rezerwacji. Płatność nie została pobrana. Wszelkie opłaty zostaną zwrócone, a środki zablokowane na karcie zostaną zwolnione bez żadnej opłaty. Jeśli wymagane będą dodatkowe informacje, poprosimy o nie w osobnej wiadomości e-mail. Przypominamy, że procedura zwolnienia środków na karcie zajmuje niektórym bankom 30 dni lub następuje w kolejnym cyklu rozliczeniowym.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tym błędem. Życzymy pomyślnych rezerwacji oraz udanych podróży dzięki gwarancji najniższych cen.

Przerabiał ktoś coś podobnego? :roll: Jest do nich jakiś telefon?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#116 PostWysłany: 29 Kwi 2021 17:17 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7942
HON fly4free
No ale po co chcesz dzwonić? Pewnie za kilka dni środki wrócą / zostaną odblokowane, tak jak z resztą wszystko napisali. Standardowo piszą 30 dni, ale w praktyce potrwa to max. kilka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#117 PostWysłany: 29 Kwi 2021 17:21 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11346
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Nocleg za 2 dni - chciałbym wiedzieć, co to za problem. Mam u nich jakieś środki do wykorzystania do końca miesiąca i chciałem to wykorzystać, ale jeśli przy ponownej rezerwacji zapłacę a znowu nie dostanę potwierdzenia, to jest to niezbyt kusząca perspektywa. :evil:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#118 PostWysłany: 29 Kwi 2021 17:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2878
platynowy
@Kashpir

Jest +44 20 3027 7900 i to nawet sprawnie dziala (l). Dzwonilem pod koniec grudnia do nich.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#119 PostWysłany: 29 Kwi 2021 18:49 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11346
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Nawet szybko idzie się dodzwonić. Pani nie potrafiła mi dokładnie powiedzieć, co się stało - mówiła, że prawdopodobnie w tym samym czasie ktoś inny rezerwował taki sam pokój (choć patrzyłem, że było kilka dostępnych więc nie wiem, jak to miałoby zakłócić moją rezerwację). Twierdzi, że środki już zostały przekazane do zwrotu. Rezerwacji nie da się przywrócić, a jak sprawdzam teraz, to ceny mam już wyższe i teraz korzystniej wyjdzie mi przez booking :?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Flyguy lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Agoda tragedia
#120 PostWysłany: 06 Lip 2021 00:52 

Rejestracja: 06 Lip 2021
Posty: 4
Dokonałam rezerwacji hotelu na jedna noc przez portal Agoda.com miesiąc temu. Dziś po przyjściu do hotelu okazało się, że rezerwacja została anulowana przez pośredniczącą agencje, ponieważ cena była za niska. Po telefonie do agoda dostałam informacje, ze do godziny zapewnia mi pokój w tym samym standardzie i lokalizacji. Minęła godzina, zadzwoniłam ponownie. Zapewnili, że potrzebują więcej czasu. Po ponad 3 godzinach czekania z bagażem bez hotelu i kilkunastu nieodebranych połączeniach (międzynarodowa infolinia - wiec dodatkowe koszty połączeń) dowiedziałam się, ze jedyne co mogą mi zaproponować to zwrot pieniędzy w podwojonej kwocie. Cena hotelu była bardzo atrakcyjna, wiec nawet po podwójnym zwrocie nie była to rekompensata. Zostałam bez zakwaterowania. Wiadomo, że ceny hoteli miesiąc przed przyjazdem i w dniu przyjazdu kolosalnie się różnią. Czego mogę żądać w ramach rekompensaty?

W mailu od portalu agoda dostałam informacje, ze anulowali rezerwacje, ponieważ nie było miejsc w hotelu. To nie prawda, bo mogłam zarezerwować tam noc za kwotę 8 razy wyższa niż kwota mojej rezerwacji.


Ostatnio edytowany przez macio106, 06 Lip 2021 09:43, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group