Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 07 Lis 2016 00:53 

Rejestracja: 26 Sie 2016
Posty: 77
A ja mam takie rozsterki z Agodą związane: zarezerwowałem hotel z możliwością bezpłatnej rezygnacji, kasa ma zostać pobrana w marcu. W międzyczasie, znalazłem ów hotel gdzieś indziej w niższej cenie. Powołałem się na ich gwarancję najniższej ceny i po wymianie uprzejmości, przystali na obniżenie opłaty. Jednak nie otrzymałem żadnego vouchera, potwierdzenia w PDF-ie czy czegokolwiek, że cena przy przelaniu kasy faktycznie będzie niższa. Można im ufać w tej kwetstii czy jeszcze jakoś inaczej się próbować zabezpieczyć?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#22 PostWysłany: 27 Lis 2016 13:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2016
Posty: 11
Loty: 89
Kilometry: 167 869
Ktoś może potwierdzić informację, że Agoda pobiera płatność w walucie kraju, w którym rezerwuje się hotel.
Bo na ich stronie ani w regulaminie nie znalazłem takiej informacji.
No i ktoś pisał, że płacił kartą w złotówkach za rezerwację.

W każdym razie gdy wybieram hotel w Singapurze i walutę "zł" to cena końcowa jest wyświetlana oczywiście w PLN i nigdzie nie widzę żadnej wzmianki, że opłata zostanie pobrana w walucie kraju czyli SGD.

Jak ktoś ostatnio płacił kartą z konta w złotówkach to proszę o info bo nie chcę się przejechać na opłatach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 27 Lis 2016 14:15 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2275
Loty: 214
Kilometry: 407 999
złoty
mbrszy: ostatnio nie płaciłem na Agoda.com za rezerwacje ale w zeszłym roku jak robiłem rezerwację w Tajlandii pobrało w THB, jak w Singapurze pobrało w SGD, w tym roku w okolicach wakacji rezerwowałem na Filipinach poszło w PHP...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 27 Lis 2016 14:25 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2063
złoty
Co do płatności w złotówkach to Ci nie powiem jak OSTATNIO wygląda sytuacja, natomiast dzisiaj robiłem rezerwację hotelu w Malezji, zmieniłem walutę na EUR (bo tak wyszło kilka groszy taniej niż w PLN ;) ), zapłaciłem kartą w EUR i pobrało dokładnie taką kwotę jak na potwierdzeniu rezerwacji. Więc jeżeli masz kartę walutową to może tak zrób dla świętego spokoju.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 27 Lis 2016 15:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2016
Posty: 11
Loty: 89
Kilometry: 167 869
Dziękuję za szybką odpowiedź. No właśnie mam wrażenie, że coś się pozmieniało.
Mam karty walutowe i jeśli ktoś nie potwierdzi możliwości zapłaty w złotówkach to chyba z jednej z nich skorzystam.
Ale skoro po zamianie waluty na EUR koledze nic nie przewalutowało to może w naszej walucie też tak będzie ?

Bo to już zaszło za daleko moim zdaniem. Coś by trzeba było uregulować te płatności.
Moje doświadczenia z Malezji - płatności miesiąc temu :
W AirAsia wybrałem walutę EUR za przelot, zapłaciłem kartą w euro i było OK.
Natomiast w Accorhotels też zmieniłem na Euro, zapłaciłem kartą w euro to przewalutowało dwa razy. Raz z MYR na USD a potem jeszcze na EUR.
A myślałem, że bank zrobi to tylko raz.

-- 27 Lis 2016 14:09 --

Mar77: ja bym się tak szybko na Twoim miejscu nie cieszył ;-)
Skoro rezerwacja była robiona dzisiaj to musisz poczekać na całkowite jej rozliczenie.
Mi też najpierw na koncie walutowym pokazało taką kwotę w Euro jak w rezerwacji za hotel w Malezji.
Ale po kilku dniach był "zonk" i wyszło kilkanaście procent więcej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 28 Lis 2016 09:50 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 705
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
Potwierdzam, że jak wybierzesz płatność w PLN to ściągnie z karty w PLN. Testowane tydzień temu. Hotel w Niemczech.
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#27 PostWysłany: 28 Lis 2016 09:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Ja placilam za hotel na Malediwach w funtach, taka byla cena wyswietlona przy rezerwacji i taka kwote mi pobralo.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 01 Gru 2016 01:27 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2063
złoty
mbrszy napisał(a):
Mar77: ja bym się tak szybko na Twoim miejscu nie cieszył ;-)
Skoro rezerwacja była robiona dzisiaj to musisz poczekać na całkowite jej rozliczenie.
Mi też najpierw na koncie walutowym pokazało taką kwotę w Euro jak w rezerwacji za hotel w Malezji.
Ale po kilku dniach był "zonk" i wyszło kilkanaście procent więcej.

Transakcja rozliczona, pobrało dokładnie taką kwotę jak na rezerwacji, czyli bez żadnych niespodzianek.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 01 Gru 2016 09:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2014
Posty: 145
Wszystkie rezerwacje dokonane za noclegi w Indonezji w lipcu tego roku były w PLN i tyle samo ściągnęło mi z konta w PLN.
Żadnego przewalutowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 27 Sty 2017 10:40 

Rejestracja: 06 Lut 2013
Posty: 359
niebieski
Ja płaciłem za hotel w Tajlandii. Byłą informacja, że pobierze 2700 BHT. Zapłaciłem więc w USD, aby uniknąć przewalutowania z PLN na USD i następnie na BHT.
Niestety przewalutowanie zrobili podwójne tj. z USD na PLN i na BHT...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 27 Sty 2017 11:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 4573
Loty: 639
Kilometry: 792 498
HON fly4free
W aplikacji mogę wybrać płatność w USD lub PLN przy dobrym kursie. Pewnie są inne opcje w zależności od wersji językowej.
Ale uwaga! Przy mojej zwrotnej rezerwacji opłaconej w PLN w przypadku chęci zwrotu już nie oferują mi PLN tylko USD

P.S ja w Tajlandii płaciłem w PLN i obciążenie było w PLN
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 08 Lut 2017 23:24 

Rejestracja: 01 Mar 2016
Posty: 10
A jak się ma sprawa z opłatą za hotel na miejscu? Mam teraz jedną taką rezerwację w Tajlandii, ale w moich rezerwacjach podana jest kwota w USD jaką mam zapłacić na miejscu, bo Agoda nie obciąży mojej karty za w/w rezerwację. I teraz pytanie. W jakiej walucie mam płacić w hotelu?USD czy THB? Jeśli THB (znalazłem taką informacę na Agodzie) to ile dokładnie, bo nigdzie nie ma podanej kwoty w THB?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 08 Lut 2017 23:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 4573
Loty: 639
Kilometry: 792 498
HON fly4free
Zmień walutę na THB to się dowiesz jaka będzie kwota.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 08 Lut 2017 23:42 

Rejestracja: 01 Mar 2016
Posty: 10
Niestety nie pomogło. Dziwna sytuacja, ponieważ cały proces rezerwacji podany był w PLN, kiedy już zarezerwowałem pojawiła się kwota do zapłaty w USD, a podpis w mailu od Agody:
Wliczono: Podatek hotelowy 7%, Podatek miejski 7,85 zł, Opłaty serwisowe 10% | Opłata dla hotelu w walucie: THB.
* Płatność za tę rezerwację zostanie pobrana przez hotel.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 13 Lut 2018 00:18 

Rejestracja: 19 Cze 2014
Posty: 5
Loty: 128
Kilometry: 296 257
Dzień dobry wszystkim,
Bardzo często korzystałem z usług Agody głównie w Azji i zawsze byłem zadowolony. W ubiegłym tygodniu miałem jednak bardzo nieprzyjemną sytuację właśnie z rezerwacją w Agodzie. 7 stycznia dokonałem rezerwacji w hotelu w Walencji na 6 osób w tym dwójkę dzieci. Hotel dosyć fajny o nazwie Hotel Valencia Center. Otrzymałem potwierdzenie z Agody na rezerwację w formie PDF taką jaką zawsze wysyłają. 10 stycznia otrzymałem kolejnego maila z innego adresu, że mam rezerwację potwierdzoną w apartamencie Total Valencia. Nie było żadnego załącznika tylko wszystko opisane w treści maila. Koszt za apartament identyczny jak za hotel, jednak dopłata za końcowe sprzątanie i za łóżeczko dziecięce. Do tego oczywiście inne adresy. W zakładce "zarządzaj rezerwacją" widniał cały czas pierwszy hotel. Kontakt w wielu językach ale nie polskim... Mimo wszystko sympatyczny Pan na infolinii sprawdził rezerwację i oświadczył,że nie widzi żadnego innego potwierdzenia prócz tego pierwotnego. Zasugerował, że to może być jakaś próba podszycia się innej firmy i poradził jeszcze dla pewności, napisać maila na obsługę klienta z załączoną rezerwacją tą pierwszą i tą drugą niby fikcyjną. Maila napisałem, opisałem sytuację, że inne miejsce, inny adres, dodatkowe opłaty itp... Po 48 godzinach otrzymałem odpowiedź, że moja rezerwacja dotyczy hotelu Hotelu Valencia Center czyli tego pierwszego. Więc ok, wyruszamy do Walencji na mecz Valencia & Barcelona. No i na miejscu zonk. Pani w recepcji Hotel Valencia Center stwierdza, że nie widzi takiej rezerwacji. Nie mają w ogóle apartamentów Suite na 6 osób. Była jednak na tyle miła, że kiedy dodzwoniłem się na Hiszpańską obsługę klienta porozmawiała z konsulatantem. Po ok dwóch godzinach czekania z Agody oddzwonili, że mam rezerwację pod innym adresem i to nie w żadnym hotelu tylko w kamienicy w apartamencie. Oczywiście przemieszczenie się kosztowało dużo czasu, do tego czekaliśmy kolejne półtora godziny na pana, który doniósł klucze. Miejsce bardzo średnie, ja właściciwe nie narzekam nigdy, ale gdybym znał opis podczas bukowania to napewno za te koszty nie wynająłbym tego można powiedzieć mieszkania. Cała sytuacja trwała do 22:00. Mam pytanie do doświadczonych podróżników. Czy ja mogę złożyć jakąś reklamację? Czy ma to jakikolwiek sens? Gdybym nie podjął wcześniejszych kroków to rozumiem, ale infolinia jak i BOK jednoznacznie potwierdziła, że pierwsza rezerwacja jest właściwa,
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 13 Lut 2018 00:43 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1745
Loty: 108
Kilometry: 175 682
niebieski
Sens zawsze jest, tym bardziej że masz wcześniejszą korespondencję. Bardzo dziwny przypadek.
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 25 Kwi 2018 20:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
Mnie spotkalo przykre doswiadczenie z Agoda. :mrgreen:

Niecale 2 dni przed mialem zarezerwowany hotel w Ammanie bez mozliwosci gratisowej anulacji.
W dniu zaczekowania do hotelu bylem w drodze z Emiratow do Ammanu i dostaje maila o godz. 14:53:
Kod:
Vielen Dank, dass Sie Ihre Buchung über den Agoda Kundenservice storniert haben.

Wir haben die Stornierung Ihrer Buchung in der Unterkunft Le Royal Amman bestätigt.

Für diese Stornierung fallen keine Gebühren an. Ihre Kreditkarte wird nicht belastet.

Vielen Dank, dass Sie über Agoda gebucht haben!

A wiec pierwsze klamstwo ze strony Agody, gdyz ja nie anulowalem. :mrgreen:

Bylem jeszcze w drodze, nie moglem od razu tego wyjasnic, ale napisalem maila i na moje pytanie otrzymalem odpowiedz:
Kod:
Sehr geehrter Herr XXX,

Ich habe Ihren Fall geprüft.
Es wurde Ihnen in einer Email deutlichgemacht fall Sie nicht die Aufforderung nachgehen wird diese Buchung storniert.
Es ist leider nicht mehr möglich dies Rückgängig zu machen.

Tego maila, o ktorym wspominano nie znalazlem, czy Agoda wyslala czy nie, w kazdym razie do mnie nie dotarl. :mrgreen:
Nie rozumiem, czemu nie wyslano drugiego maila lub skontaktowano sie ze mna telefonicznie, zanim moja rezerwacja zostala brutalnie anulowana???

Kolejne klamstwo:
Kod:
Ihre Kreditkarte wird nicht belastet.
Sprawdzam konto 1 dzien po anulowaniu i widze ze pobrano kase z karty. :mrgreen:

Pisze znow, czemu pobrano kase, ktora miala nie byc pobrana i dostaje odpowiedz:
Kod:
Wir haben Ihnen die Rückerstattung seit gestern angewiesen. (bis zu 10 Tage)

Przypuszczam, ze w momencie rezerwacji Agoda oferowala pokoj, ktory nie byl wolny. 8-)
Pamietam, ze inne portale jak Amoma, Expedia, Hotels.com, Booking.com etc. nie pokazywaly wolnych pokoi w tej kategorii, ktora mnie interesowala.

BTW troche mojej winy, gdyz agencja zaproponowala mi inny hotel a Ammanie, a ja sie uparlem na Le Royal Amman i sam dokonalem rezerwacji.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 25 Kwi 2018 22:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sie 2010
Posty: 380
niebieski
jakiś kaleki ten niemiecki, pewnikiem jakiś wschodni outsourcing,
a czy kolega podał prawidłowe dane karty czy jakiś bezpieczny wynalazek ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 25 Kwi 2018 22:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
@cyberpunk64, podpis Laszlo, pewnie Madyar. ;)
Dane z karty byly OK i karta na moje imie i nazwisko, a kase z karty pobrali.
Nigdy wczesniej nie spotkalem sie z takim przypadkiem.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 26 Kwi 2018 09:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
To, ze mieli pokoj z kategorii, ktorych nie mialy inne strony nie znaczy, ze go nie bylo. Ja czesto przeszukuje rozne portale, zeby znalezc typ pokoju czy dostepnosc w miejscu, gdzie jej nie ma na innych stronach. A potem wychodzi na to, ze na Agodzie kupilam rezerwacje z Booking.com, ktorej nie bylo dostepnej na samym Booking. Co bylo przyczyna anulacji, pewnie nigdy nie zostanie wyjasnione.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group