Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 22 Lip 2015 19:08 

Rejestracja: 22 Lip 2015
Posty: 6
Witam!
Jestem kompletnie nowy w sprawach lotow samolotowych - to bedzie moja pierwsza podroz samolotem.
Wybieram sie do Korei Poludniowej - sprawdzilem i najtansze bilety sa w przedziale wrzesien-listopad. Mozna je wyrwac za ok. 1500 zl. Jednak obawiam sie rezerwacji przez posrednikow (BudgetAir, airtickets, Opodo, tripsta itd.).
Pytalem sie moich znajomych koreanczyckow jak najlepiej to zalatwic - wiekszosc z nich korzysta ze Skyscannera, wlasnie to mi polecili i nie mieli zadnych problemow rezerwujac bilety poprzez ta strone.
Czytalem w sieci opinie i calkiem sporo jest negatywnych opinii o tych wszystkich posrednikach (przekladaja loty, kaza sobie za cos tam doplacac albo odwoluja i kasa przepada itp. historie). Niby BudgetAir ma np. taka opcje "Usługi w razie bankructwa linii lotniczych - 70,00 zł za bilet." ale jakos dalej nie jestem przekonany czy to w ogole bezpieczne.

Chcialbym sie dowiedziec w koncu jak to wyglada i co zrobic, zeby potem nie miec jakichs nieprzyjemnych historii.
Potrzebuje pomocy doswiadczonych podroznikow.


Ostatnio edytowany przez Krzysztof_Jeske 22 Lip 2015 19:46, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off