Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Revolut
revolut,181,93883
Strona 332 z 434

Autor:  e-prezes [ 20 Sty 2022 21:26 ]
Temat postu:  Re: Revolut

@kate1974 miałem podobnie. Usunąłem kartę i tę samą ponownie podpiąłem i poszło.

Autor:  kate1974 [ 21 Sty 2022 09:46 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Co to znaczy "usunąłem"? Widzę, że mogę tylko dodawać nowe karty, ale nie ma jak ich usunąć (ale ja rzadko korzystam z Rev, więc może czegoś nie wiem).

Mam inną kartę z Getin, udało się ją dodać i doładować 100 EUR, przy większej kwocie już nie przeszło, a kolejne doładowania nawet na 100 euro też już nie przechodzą na tej drugiej karcie. Ponowne wybranie poprzedniej karty też nic nie daje.

Mogę założyć darmowe konto EUR w Pekao SA, ktoś ma jakieś negatywne doświadczenia z doładowywaniem Rev kartą z tego banku?

Autor:  Fadel [ 21 Sty 2022 10:19 ]
Temat postu:  Re: Revolut

No to może nie dodawaj EUR na swoje konto w Revolut za pomocą karty a przelewem SEPA który powinien być bezpłatny.

Autor:  Kashpir [ 21 Sty 2022 10:41 ]
Temat postu:  Re: Revolut

kate1974 napisał(a):
Co to znaczy "usunąłem"? Widzę, że mogę tylko dodawać nowe karty, ale nie ma jak ich usunąć (ale ja rzadko korzystam z Rev, więc może czegoś nie wiem).

@kate1974 klikasz wpłać a potem w kółeczko z literą "i" przy danej karcie - powinna się pokazać informacja o karcie a na górze przycisk "Usuń"

Autor:  kate1974 [ 21 Sty 2022 10:49 ]
Temat postu:  Re: Revolut

-- 21 Sty 2022 09:44 --

Fadel napisał(a):
No to może nie dodawaj EUR na swoje konto w Revolut za pomocą karty a przelewem SEPA który powinien być bezpłatny.


No tak zrobiłam, ale do szybkich wpłat to nie będzie działać

-- 21 Sty 2022 09:49 --

Kashpir napisał(a):
kate1974 napisał(a):
Co to znaczy "usunąłem"? Widzę, że mogę tylko dodawać nowe karty, ale nie ma jak ich usunąć (ale ja rzadko korzystam z Rev, więc może czegoś nie wiem).

@kate1974 klikasz wpłać a potem w kółeczko z literą "i" przy danej karcie - powinna się pokazać informacja o karcie a na górze przycisk "Usuń"


Hmm, dziwne, mam 4 karty, 2 z Getin i 2 stare (nieczynne) z Aliora i dla kart z Getin mam opcję "Usuń", a dla kart z Aliora nie mam jej...
Dziwny ten Revolut :lol:

Autor:  skrzat [ 26 Sty 2022 15:06 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Przyszedł mail o zmianach w ubezpieczeniach.


Dnia 1 kwietnia 2022 roku zmienimy dostawcę ubezpieczenia podróżnego i ubezpieczenia sportów zimowych — polis przysługujących wszystkim klientom Revolut Premium. Nowym ubezpieczycielem zostanie firma Allianz Assistance. Dodatkowo wprowadzimy kilka poprawek w zakresie oferowanych świadczeń ubezpieczeniowych.

Poniżej znajdziesz szczegółową listę planowanych zmian. Koniecznie zapoznaj się też ze zmianami w Regulaminie dla beneficjentów. Dzięki temu zyskasz pewność, że oferowane przez nas świadczenia będą spełniały Twoje oczekiwania w kontekście planowanych podróży.

Rozszerzenie zakresu świadczeń dla podróżnych
Pokryjemy koszty związane z opóźnieniem, wstrzymaniem lub odwołaniem podróży, a także zagubieniem, kradzieżą, uszkodzeniem lub opóźnieniem wydania bagażu oraz zagubieniem, kradzieżą lub zniszczeniem dokumentów podczas podróży krajowych. Warunek: musisz znajdować się w odległości co najmniej 100 km od miejsca zamieszkania lub nocować w innym mieście.
Świadczenie z tytułu opóźnienia podróży zostanie zwiększone do kwoty 500 EUR, pod warunkiem przedstawienia odpowiednich dowodów zakupu.
Jeśli Twoja podróż zostanie przerwana, pokryjemy do 5000 EUR dodatkowych kosztów poniesionych w związku z powrotem do miejsca zamieszkania lub kontynuacją podróży oraz zwrócimy wszelkie koszty niepodlegające zwrotowi.
Ubezpieczenie będzie obejmować koszty anulowania podróży lub przerwania podróży oraz koszty leczenia poniesione wskutek pandemii takich jak COVID-19.
Ubezpieczenie będzie obejmować szerszy zakres aktywności sportowych, takich jak skoki na bungee, skoki ze spadochronem czy nurkowanie typu scuba diving do głębokości 30 m.
Ubezpieczenie będzie obejmować wypożyczenie sprzętu sportowego w przypadku uszkodzenia, zagubienia lub kradzieży sprzętu sportowego podczas podróży — bez obowiązującego wkładu własnego.
Ubezpieczenie automatycznie obejmie Ciebie i podróżujące z Tobą dzieci do 17 roku życia pod warunkiem, że mieszkają w tym samym kraju co Ty.
Zmiany w świadczeniach dla podróżnych
Usuwamy listę „dozwolonych” istniejących stanów chorobowych. Ubezpieczenie będzie obejmować występujące już wcześniej schorzenia, o ile nie dawały one objawów lub nie wymagały leczenia co najmniej 120 dni przed rezerwacją podróży.
Ubezpieczenie od utraty lub kradzieży dokumentów podczas podróży będzie dotyczyć wyłącznie paszportów i wiz.
Ograniczenie zakresu świadczeń dla podróżnych
Ubezpieczenie przestanie pokrywać koszty utraty lub kradzieży gotówki podczas podróży.
Ubezpieczenie przestanie obejmować osoby towarzyszące takie jak małżonek/małżonka. Jeśli potrzebujesz ochrony dla swojego partnera lub swojej partnerki, rozważ przejście na plan Metal.
Zmiany w pozostałych produktach ubezpieczeniowych
Dnia 1 kwietnia 2022 roku wprowadzimy również zmiany dotyczące ochrony zakupów, biletów i zwrotów: ubezpieczenia będą obsługiwane we współpracy z firmami Chubb European Group SE i Wakam. Wszystkie pozostałe warunki polisy ubezpieczeniowej pozostaną niezmienione. Cena subskrypcji Twojego planu również nie ulegnie zmianie.
Sprawdź, czy Twoi towarzysze podróży będą nadal objęci ochroną ubezpieczeniową
Jeśli do polisy ubezpieczeniowej dołączono w przeszłości osoby towarzyszące, warto upewnić się, czy od 1 kwietnia osoby te będą nadal objęte ochroną. Polisa będzie obejmować wyłącznie podróżujące z Tobą dzieci i osoby pozostające na Twoim utrzymaniu w wieku do 17 lat, o ile mieszkają w tym samym kraju co Ty.

Zwrócimy wszelkie niewykorzystane składki za osoby towarzyszące, które od 1 kwietnia przestaną podlegać ubezpieczeniu Revolut i będą musiały wykupić polisę zastępczą, która spełni ich wymogi ubezpieczeniowe.

Co musisz zrobić?
Zapoznaj się ze zmianami w Regulaminie dla beneficjentów oraz Dokumencie z informacjami o produkcie ubezpieczeniowym. Przejrzyj dokładnie tabelę porównawczą świadczeń ubezpieczeniowych. Jeśli jesteś w stanie zaakceptować wprowadzone zmiany, nie musisz nic robić. Zmiany wejdą w życie 1 kwietnia 2022 roku.

Przetłumaczona wersja Regulaminu dla beneficjentów zostanie udostępniona przed końcem lutego 2022 roku.

Jeśli ubezpieczenie podróżne przestanie spełniać Twoje oczekiwania, możesz przejść z powrotem na plan Revolut Standard lub Revolut Plus. Wystarczy wskazać następujący powód: „Nie podobają mi się zmiany w planie”. Jeśli ochrona zakupów, zwrotów i biletów przestanie spełniać Twoje oczekiwania, możesz przejść z powrotem na plan Revolut Standard. Wspomniane plany nie obejmują tych ubezpieczeń, więc od momentu zmiany planu przestaniesz podlegać ochronie ubezpieczeniowej dla podróżnych oraz ochronie zakupów, biletów i zwrotów. Jeśli zmienisz plan przed 1 kwietnia 2022 roku, nie poniesiesz żadnych dodatkowych opłat. W przeciwnym razie możemy naliczyć stosowną opłatę za rezygnację. Warunki korzystania z Twojego planu zostały zaktualizowane zgodnie ze zmianami świadczeń ubezpieczeniowych.

Co zrobić w przypadku zarezerwowanej już podróży?
Zdarzenia ubezpieczeniowe powstałe przed datą wejścia w życie niniejszych zmian będą podlegać aktualnemu Regulaminowi.

Wszelkie zdarzenia powstałe w dniu lub po 1 kwietnia 2022 roku zostaną obsłużone przez nowego ubezpieczyciela, Allianz Assistance, zgodnie z nowym Regulaminem dla beneficjentów.

Dziękujemy
Zespół Revolut

Autor:  skrzat [ 01 Lut 2022 10:47 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Nie wiem czy było...
W przypadku, gdy wykorzystamy dzienny limit kart jednorazowych, możliwość generowania kolejnych nie nastąpi następnego dnia (czyli po godz. 24:00), a dopiero po 24h od skorzystania z ostatniej karty.
Np. wykorzystujemy pierwszą kartę o godz. 8:00, potem kolejne, a ostatnią z limitu dziennego o godz. 23:00. Nowe karty będzie można generować dopiero o 23:00 następnego dnia :(

Autor:  lotuss4 [ 02 Lut 2022 09:44 ]
Temat postu:  Re: Revolut

ile wynosi ten dzienny limit kart jednorazowych?

Autor:  skrzat [ 02 Lut 2022 09:53 ]
Temat postu:  Re: Revolut

@lotuss4
5

Autor:  Darek M. [ 02 Lut 2022 09:56 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Przydaje się, jak ktoś z rodziny ma też konto Revolut. Żona, tata i mama ;)

Autor:  Gregggor [ 02 Lut 2022 12:53 ]
Temat postu:  Re: Revolut

skrzat napisał(a):
Przyszedł mail o zmianach w ubezpieczeniach.

Dnia 1 kwietnia 2022 roku zmienimy dostawcę ubezpieczenia podróżnego i ubezpieczenia sportów zimowych — polis przysługujących wszystkim klientom Revolut Premium. Nowym ubezpieczycielem zostanie firma Allianz Assistance. Dodatkowo wprowadzimy kilka poprawek w zakresie oferowanych świadczeń ubezpieczeniowych.

Przegladajac warunki na szybko, nie ma obowiazku oplacenia podrozy karta Revolut, tak zeby ubezpieczenie bylo "aktywowane"? Po tych zmianach, wciaz wydaje sie ze ich ubezpieczenie podrozne to wciaz calkiem dobra oferta.

Autor:  Tomo14 [ 03 Lut 2022 13:42 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Nie mogę doładować Revoluta kartą z mBanku.

Wyskakuje komunikat "Ups, coś poszło nie tak" i podpowiada przelew bankowy.
Czy ktoś miał ostatnio problem ?

Kilka dni temu doładowywałem i bez problemu wszystko było.

Autor:  tropikey [ 03 Lut 2022 13:50 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Przed chwilą miałem to samo z Curve :(

Autor:  Sudoku [ 03 Lut 2022 14:17 ]
Temat postu:  Re: Revolut

U mnie tak samo. Próbowałem 3 różnych kart - dwóch już podpiętych i trzeciej nowej, żadna nie przeszła.

Autor:  paweł p [ 03 Lut 2022 14:29 ]
Temat postu:  Re: Revolut

doładowanie kk Paribas bez problemu - teraz, ale po zamianie na GBP pokazuje mi na zmianę raz że mam złotówki, raz funty

Autor:  Tomo14 [ 03 Lut 2022 14:31 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Przypomniało mi się, że mam w portfelu jeszcze nieużywaną kartę Curve.

Doładowałem Revoluta tą kartą Curve (do której mam podłączoną tą mBankową) i przeszło, natomiast doładowanie 50 PLN dało na karcie w mBanku obciążenie 50,67 PLN - z jakiej przyczyny ?

Autor:  ibartek [ 03 Lut 2022 14:32 ]
Temat postu:  Re: Revolut

w aplikacji jest komunikat o problemach z doladowaniem itd

https://revolut.com/system-status

Autor:  Marek Marszolik [ 03 Lut 2022 14:50 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Tomo14 napisał(a):
Przypomniało mi się, że mam w portfelu jeszcze nieużywaną kartę Curve.

Doładowałem Revoluta tą kartą Curve (do której mam podłączoną tą mBankową) i przeszło, natomiast doładowanie 50 PLN dało na karcie w mBanku obciążenie 50,67 PLN - z jakiej przyczyny ?

Curve pobiera prowizję przy doładowaniach kartami kredytowymi.

Autor:  pilotbombowca [ 03 Lut 2022 14:51 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Posiadam standardową kartę Revolut. Wybieram się z nią do Meksyku. Jak wygląda sprawa wypłacania większej kwoty Peso z bankomatów. Chodzi mi o wypłatę w sumie np 20 000 Peso. Ile za to zapłacę?Czytałem o prowizjach banków np Santander bodajże 35 peso. Czy oprócz tego taka wypłata będzie coś kosztować?Jeśli tak to ile?

Autor:  Tomo14 [ 03 Lut 2022 15:05 ]
Temat postu:  Re: Revolut

@Marek Marszolik ale pod Curve mam podłączoną tylko zwykłą debetówkę z mBanku.

Strona 332 z 434 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/