Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Revolut
revolut,181,93883
Strona 286 z 436

Autor:  cccc [ 15 Lip 2020 23:04 ]
Temat postu:  Re: Revolut

@Chris-Kr, Revolut to tylko karta prepaid z apka, o slabym, pozostawiajacym wiele do zyczenia supportem, jak dla mnie to „nice to have“.
W tego typu darmowych servisach nie mozna oczekiwac profesjonalnej obslugi klienta.
Proponuje zalozyc regularna karte kredytowa i sie nie uzerac, sam mam kilka i nie opieram sie na Revolucie.
Take care.

Autor:  Flyguy [ 15 Lip 2020 23:55 ]
Temat postu:  Re: Revolut

@Chris-Kr Mysle, ze grubo przesadzasz. Revolut coraz bardziej stawia na systemy zabezpieczajace, stad roznego rodzaju zabezpieczenia dodatkowe. Nie ma idealnego produktu, w kazdym banku, parabanku spotkasz sie z absurdami. Kiedys w Indonezji zablokowali mi karte z podejrzeniem defraudacji chociaz sam wyplacalem z bankomatu, Szybki czat i po sprawie, w Kambodzy odrzucalo ciagle doladowania z innej karty (odziwo tylko w tym kraju) W Chinach dzialal bez zarzutu co mnie nawet lekko zdziwilo. Chargeback prawie w kazdym wypadku zadzialal. Nie uwazam zeby revolut nie dazyl klientow szacunkiem badz byl arogancki. To wlasnie jego ciagly rozwoj powoduje ze zdarzaja sie tego typu rzeczy.

Autor:  Chris-Kr [ 16 Lip 2020 00:08 ]
Temat postu:  Re: Revolut

cccc napisał(a):
@Chris-Kr, Revolut to tylko karta prepaid z apka, o slabym, pozostawiajacym wiele do zyczenia supportem, jak dla mnie to „nice to have“.
W tego typu darmowych servisach nie mozna oczekiwac profesjonalnej obslugi klienta.
Proponuje zalozyc regularna karte kredytowa i sie nie uzerac, sam mam kilka i nie opieram sie na Revolucie.
Take care.

Dzięki za wreszcie rzeczową wypowiedź :)
Ja już mam kilka kart, ale ten Revolut był właśnie dedykowany do Chorwacji, gdyż tam mam czarter jachtu, a ponieważ część opłat mam w EUR, a część w HRK, więc liczyłem na to, że podobnie jak w zeszłym roku dzięki temu uda mi się nieco oszczędzić na przeliczeniach. Ale w sytuacji gdy Revolut działa na zasadach ruletki, to nie mogę pozwolić sobie na ryzyko, że nagle zabraknie mi tam kasy na pokrycie niezbędnych wydatków.

Autor:  cccc [ 16 Lip 2020 00:43 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Flyguy napisał(a):
W Chinach dzialal bez zarzutu co mnie nawet lekko zdziwilo. Chargeback prawie w kazdym wypadku zadzialal.

Bylem w pazdzierniku w Chinach i Revolut dzialal na zasadzie ruletki, nie tylko na prowincji, ale rowniez w Shanghaju. Nie wszystkie terminale akceptowaly karte Revoluta.
Mialem takze problem ze zwrotem preautoryzacji hotelowej na Revolut. Hotel twierdzil, ze zdjal preautoryzacje, ale w apce byla ciagle widoczna, dopiero po dlugich wyjasnieniach zdjeto.
W kazdym razie nie uzywalem wiecej Revoluta do preautoryzacji.

Autor:  jasiub [ 16 Lip 2020 07:47 ]
Temat postu:  Re: Revolut

W Chinach, w zależności od sieci bywają problemy z działaniem wszystkich MC lub Visy. Nie jest to kwestia revoluta. Z moich doświadczeń (bywałem dość regularnie) nie działa ani lepiej ani gorzej niż inne karty.

Autor:  jacek96 [ 16 Lip 2020 08:34 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Preautoryzacja faktycznie w Revo działa gorzej.
Mnie za paliwo na Islandii, zablokowało trzy razy dziesięciokrotność wartości zakupu (1xING, 2xRevo). Niemiecki bank po jednym dniu uwolniło nadpłatę. Revolut natomiast, dwie nadwyżki uwolnił dopiero po rozliczeniu transakcji, czyli 4-5 dniach.

Autor:  seal [ 16 Lip 2020 09:29 ]
Temat postu:  Re: Revolut

@Chris-Kr: karta PKO MASTERCARD PLATINUM załatwi Twoje problemy z rozliczeniami, kredytówka do tego rozliczana po kursach organizacji.

Autor:  Flyguy [ 16 Lip 2020 09:44 ]
Temat postu:  Re: Revolut

@seal ale ona chyba 250zl rocznie kosztuje jesli nie robisz odpowiedniego obrotu miesiecznego i wyplaty z bankowatow sa platne z tego co kojarze.

Autor:  lluukk [ 16 Lip 2020 09:54 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Teraz w PKO jest promocja i za kartę MC dostaje się 20k punktów Pricelees Sp. wartych 300zł

Autor:  tycik [ 16 Lip 2020 10:00 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Co istotne ważnych pół roku. Ja nie doczytałem tego w regulaminie i przepadły,ale po mailu do PKO BP mi przywrócili.

z taptaka

Autor:  seal [ 16 Lip 2020 10:29 ]
Temat postu:  Re: Revolut

@Flyguy: masz rację - to pierwsze co mi przyszło do głowy - są też inne opcje

@Chris-Kr: tu masz moje zestawienie co może być innego wartego użycia: dla-podroznika,181,1454&start=2400#p1358109

Autor:  cccc [ 16 Lip 2020 11:21 ]
Temat postu:  Re: Revolut

jasiub napisał(a):
W Chinach, w zależności od sieci bywają problemy z działaniem wszystkich MC lub Visy. Nie jest to kwestia revoluta. Z moich doświadczeń (bywałem dość regularnie) nie działa ani lepiej ani gorzej niż inne karty.

Placilem czesto karta w Chinach, gdyz preferuje bardziej niz placenie gotowka i w moim przypadku MC Gold dzialala bez zarzutow, wszedzie tam gdzie karta Revolut nie byla akceptowana.

Autor:  Chris-Kr [ 16 Lip 2020 13:49 ]
Temat postu:  Re: Revolut

-- 16 Lip 2020 13:25 --

jacek96 napisał(a):
Preautoryzacja faktycznie w Revo działa gorzej.
Mnie za paliwo na Islandii, zablokowało trzy razy dziesięciokrotność wartości zakupu (1xING, 2xRevo). Niemiecki bank po jednym dniu uwolniło nadpłatę. Revolut natomiast, dwie nadwyżki uwolnił dopiero po rozliczeniu transakcji, czyli 4-5 dniach.

To tłumaczy moje zeszłoroczne kłopoty, o które byłem skłonny obwiniać sprzedawcę.
Zarezerwowałem postój w marinie, a należność za postój od razu została zablokowana na koncie. I chociaż po przybyciu na miejsce opłatę za postój musiałem osobno uregulować w biurze mariny, to blokada opłaty na koncie Revolut została zdjęta dopiero po tygodniu, już po moim powrocie do Polski!

-- 16 Lip 2020 13:49 --

Flyguy napisał(a):
@Chris-Kr Mysle, ze grubo przesadzasz. Revolut coraz bardziej stawia na systemy zabezpieczajace, stad roznego rodzaju zabezpieczenia dodatkowe.
[...]
Nie uwazam zeby revolut nie dazyl klientow szacunkiem badz byl arogancki. To wlasnie jego ciagly rozwoj powoduje ze zdarzaja sie tego typu rzeczy.

Trudno o bardziej oczywisty przykład lekceważenia klienta, niż wyświetlanie komunikatu "Błędny PIN" lub "Błędne hasło" w sytuacji gdy wpisane hasło lub PIN były poprawne, a zalogowanie się do systemu jest niemożliwy wyłącznie z winy banku.
Kilka miesięcy temu zlikwidowałem swoje konta w banku PKO BP m.in. właśnie z tego powodu.

PS:
Chciałem posłać im to swoje selfie z dowodem osobistym, ale z tego też nic nie wyszło!
Po podaniu im (już kolejny raz!) mojego numeru telefonu dostaję e-maila z przyciskiem "Authenticate", a po kliknięciu tego przycisku wyświetla się "Niestety coś poszło nie tak. Proszę spróbować później".
A "próbowanie później" przynosi dokładnie taki sam efekt jak wcześniej!
Najbardziej przy tym ucieszny jest napis, który na screenshocie zaznaczyłem na czerwono!

Załączniki:
Screenshot_2020-07-16-14-24-15a.png
Screenshot_2020-07-16-14-24-15a.png [ 17.95 KiB | Obejrzany 1554 razy ]
Screenshot_2020-07-16-14-23-34b.png
Screenshot_2020-07-16-14-23-34b.png [ 55.71 KiB | Obejrzany 1554 razy ]

Autor:  Flyguy [ 16 Lip 2020 15:49 ]
Temat postu:  Re: Revolut

@Chris-Kr Twoim zdaniem blad techniczny, badz IT niezalezny bezposrednio od czlowieka to lekcewazenie klienta? Ty myslisz, ze po drugiej stronie siedzi Mr.X i mowi aaaa teraz temu panu nie przepuszcze autoryzacji ....Widze, ze PKO tez nikogo nie szanuje bo tak Cie potraktowali ze zlikwidowales konta.... Pozwol, ze wyraze swoja osobista opinie, nalezysz do szczegolnej grupy konsumentow ktorzy w szczegolny sposob reaguja na wyjatkowe sytuacje. Np. jak uwala Error Fare to chca pozywac linie lotnicza etc.. Nie miej mi za zle, poprostu spoleczna obserwacja :)

Autor:  cccc [ 16 Lip 2020 16:06 ]
Temat postu:  Re: Revolut

@Chris-Kr tak jak wczesniej pisalem, proponuje zrzygnowac z Revoluta i po klopocie.
Niestety od darmowych serwisow nie mozesz wiele oczekiwac.

Autor:  Chris-Kr [ 16 Lip 2020 16:36 ]
Temat postu:  Re: Revolut

-- 16 Lip 2020 16:21 --

Flyguy napisał(a):
@Chris-Kr Twoim zdaniem blad techniczny, badz IT niezalezny bezposrednio od czlowieka to lekcewazenie klienta? Ty myslisz, ze po drugiej stronie siedzi Mr.X i mowi aaaa teraz temu panu nie przepuszcze autoryzacji ....Widze, ze PKO tez nikogo nie szanuje bo tak Cie potraktowali ze zlikwidowales konta.... Pozwol, ze wyraze swoja osobista opinie, nalezysz do szczegolnej grupy konsumentow ktorzy w szczegolny sposob reaguja na wyjatkowe sytuacje. Np. jak uwala Error Fare to chca pozywac linie lotnicza etc.. Nie miej mi za zle, poprostu spoleczna obserwacja :)


To co opisałem w "PS:" jest błędem technicznym, ale to co opisywałem wcześniej, czyli wyświetlanie komunikatu o błędnym kodzie PIN w sytuacji gdy Revolut celowo i z premedytacją zablokował mi dostęp do konta, nie jest błędem technicznym, lecz celowym działaniem, efektem świadomie podjętej przez kogoś decyzji!
To samo było w PKO BP gdy mieli problemy z systemem. Wówczas zamiast wywiesić planszę "System chwilowo nieczynny, zapraszamy nieco później", oni udawali, że u nich wszystko działa poprawnie, a przyczyna nieudanych logowań leży po stronie klienta, który błędnie wpisał hasło!
Nie wmawiaj mi więc, że nie mam prawa protestować gdy widzę, że bank bezczelnie robi mnie w balona i próbuje na mnie przerzucać swoje winy!

-- 16 Lip 2020 16:36 --

cccc napisał(a):
@Chris-Kr tak jak wczesniej pisalem, proponuje zrzygnowac z Revoluta i po klopocie.
Niestety od darmowych serwisow nie mozesz wiele oczekiwac.

Prawdopodobnie tak się to skończy gdyż wszystko zmierza w tym kierunku, ale najpierw muszę odzyskać stamtąd swoją kasę, a jak na razie to nawet nie jestem w stanie sprawdzić ile tam środków mam na którym rachunku.
I cały czas właśnie o to chodzi!

Autor:  ume [ 16 Lip 2020 16:52 ]
Temat postu:  Re: Revolut

@Chris-Kr
W kwestii zachowania apki Revolut oraz awarii w PKO BP grubo przesadzasz. Nie wiesz czy aplikacja Revolut potrafi rozróżnić powód niedostępności konta, lecz mimo to zarzucasz im, iż to efekt świadomie podjętej decyzji. Zarzucasz konfabulację pracownikom banku, choć wcale nie wiesz czy byli już wtedy świadomi awarii. Zanim następnym razem komuś coś zarzucisz, miej ku temu niezbite dowody zamiast domysłów.

Autor:  cccc [ 16 Lip 2020 18:13 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Chris-Kr napisał(a):
ale najpierw muszę odzyskać stamtąd swoją kasę, a jak na razie to nawet nie jestem w stanie sprawdzić ile tam środków mam na którym rachunku.
I cały czas właśnie o to chodzi!

W takim razie pozostaje tylko kontakt z supportem. ;)

https://www.revolut.com/contact-us

Tu na forum raczej nikt nie pomoze w odblokowaniu apki.

Autor:  Chris-Kr [ 16 Lip 2020 18:22 ]
Temat postu:  Re: Revolut

ume napisał(a):
@Chris-Kr
W kwestii zachowania apki Revolut oraz awarii w PKO BP grubo przesadzasz. Nie wiesz czy aplikacja Revolut potrafi rozróżnić powód niedostępności konta, lecz mimo to zarzucasz im, iż to efekt świadomie podjętej decyzji.

Czy Ty w ogóle czytałeś mój pierwszy post z wczoraj z godz. 16:22?
Bo jeśli nagle, przy kolejnym logowaniu do aplikacji, aplikacja najpierw żąda ode mnie podania numeru telefonu, a gdy ten numer podałem, to żąda ode mnie jeszcze przesłania selfie, a po przesłaniu selfie przy następnej probie zalogowania domaga się jeszcze jednego selfie, ale tym razem z dowodem osobistym - to czy Twoim zdaniem mogło się to wszystko odbyć bez podjęcia przez kogoś decyzji o stosowaniu akurat takiej procedury? Czy też raczej uważasz, że tę decyzję ktoś podjął nieświadomie?

ume napisał(a):
Zarzucasz konfabulację pracownikom banku, choć wcale nie wiesz czy byli już wtedy świadomi awarii. Zanim następnym razem komuś coś zarzucisz, miej ku temu niezbite dowody zamiast domysłów.

Jeśli przy kolejnych probach zalogowania się banku za każdym razem dostaję komunikat "Błędne hasło", jeśli po zmianie komputera oraz łącza do internetu występuje ten sam problem i to nie tylko u mnie, ale także u innych klientów tego banku, a na infolinii nikt nie odbiera połączeń i po 45 minutach wiszenia na telefonie bank zrywa połączenie, to czy jest możliwe żeby pracownicy banku nie wiedzieli o tym problemie?
BTW:
Piszesz do mnie w kolorze. Czy w związku tym mam rozumieć, że negatywne opinie o Revolucie są na tym forum zabronione?

Autor:  cccc [ 16 Lip 2020 18:45 ]
Temat postu:  Re: Revolut

Chris-Kr napisał(a):
Bo jeśli nagle, przy kolejnym logowaniu do aplikacji, aplikacja najpierw żąda ode mnie podania numeru telefonu, a gdy ten numer podałem, to żąda ode mnie jeszcze przesłania selfie, a po przesłaniu selfie przy następnej probie zalogowania domaga się jeszcze jednego selfie, ale tym razem z dowodem osobistym - to czy Twoim zdaniem mogło się to wszystko odbyć bez podjęcia przez kogoś decyzji o stosowaniu akurat takiej procedury? Czy też raczej uważasz, że tę decyzję ktoś podjął nieświadomie?

@Chris-Kr mialem podobnie, po jakims czasie od zameldowania nekal kilka razy o selfie i ID card, przyznaje to moze byc wkurzajace, ale raczej takie weryfikacje powinny byc zrozumiale, szczegolnie po tym jak nie raz shakowano konta Revoluta.
Poza tym bylo w mediach o awariach sieci:

https://downdetector.pl/status/revolut/

Prawdopodobnie Revolut jeszcze sie rozwija, ciagle cos manipuluje.

W takich wypadkach najlepiej zadzwonic.
Sam mam mieszanie odczucia i ostatnio coraz rzadziej korzystam, szczegolnie po problemach z preautoryzacja.
Nie tylko w wielu terminalach jak np. w Chinach czy Rosji, ale rowniez na pokladzie lini lotniczych Revolut okazal sie bezuzyteczny.
BTW w apkach regularnych kk rowniez dochodzilo do problemow z logowaniem, ale dzwonilem do supportu i wyjasnialem.
Powodzenia.

Strona 286 z 436 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/