Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 27 Sie 2018 09:13 

Rejestracja: 27 Sie 2018
Posty: 9
Organizowałam przez biuro grupie przeloty. Były loty na trzech odcinkach. Tam dwa loty i jeden powrotny.
Tam wszystko było bez problemu, przy locie powrotnym przy odprawie online okazało się ze dla jednej grupy (były bilety grupowe po 4 osoby) nie ma miejsc w samolocie, podobno była pomyłka w dacie biletów. Biuro kupowało dla nas te bilety.
Zorganizowali nam dla tych osób bilety innymi liniami, ale kazali za to dopłacić, reszta osób wrocila normalnie zgodnie z planem. Wyszło to w ostatniej chwili, a leciały tez dzieci i nie chcieliśmy się kłócić tylko zależało nam żeby wszyscy do Polski spowrotem dotarli.
Teraz pytanie czy mam prawo (wg mnie mam) wymagać zwrotu kosztow tych dodatkowych biletów i czy mam prawo wymagać jakiejś rekompensaty.
Czy ktoś miał styczność z podobna sytuacja?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu
Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów
#2 PostWysłany: 27 Sie 2018 09:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1448
Loty: 108
Kilometry: 150 766
srebrny
@Asik02
Przeczytaj dokładnie jaką umowę zawarłaś z biurem podróży, które kupowało bilety. Jeśli nie ma w niej ewidentnej pomyłki, która byłaby Twoja :?: To jak najbardziej powinnaś składać do biura reklamację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 27 Sie 2018 09:37 

Rejestracja: 27 Sie 2018
Posty: 9
Nie ma pomyłki

Czy ma może ktoś wzór takiego pisma?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 27 Sie 2018 09:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Kwi 2017
Posty: 343
Loty: 158
Kilometry: 235 829
Mam taką politykę firmy, że zawsze muszę zamawiać przez travel office i biura z którymi współpracuję zawsze przesyłają wstępną rezerwację z konkretnymi datami i lotami do potwierdzenia.

Dostałaś coś takiego ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 27 Sie 2018 09:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
HON fly4free
Zasadnicze pytanie, czy jest jak napisałaś że organizowałaś z biurem przeloty, czy płaciłaś zas przeloty które biuro organizowało?
Jaki był Twój zakres"organizacji"?
Czy potwierdzenie trasy, nazwisk, dat wchodziło w Twoje kompetencje?
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 27 Sie 2018 09:47 

Rejestracja: 27 Sie 2018
Posty: 9
Ja dałam dane i zapłaciłam, biuro miało kupić bilety i zrobić odprawy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 27 Sie 2018 09:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
HON fly4free
No to sprawa jasna - nie organizowałaś lotów a tylko zapłaciłaś za nie, to zasadnicza różnica. Jeżeli pomyłka jest oczywista, możesz dochodzić zwrotu kwoty, która jest wynikiem zaniedbania biura.
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 27 Sie 2018 09:54 

Rejestracja: 27 Sie 2018
Posty: 9
Teraz zauważyłam ze w potwierdzeniu rezerwacji biuro popełniło blad w dacie odlotu (na ten lot, który nie było miejsc)
Czy można tutaj w takim przypadku wymagać zwrotu kosztow

W pdfie grupa ma wpisana zła datę na dany odcinek lotu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 27 Sie 2018 09:59 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
Potrafisz wykazać, że to błąd biura?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 27 Sie 2018 10:00 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 1006
Loty: 130
Kilometry: 249 917
Zaraz. A czy przypadkiem pasażer przed odlotem nie powinien sprawdzić czy bilet zostal wystawiony poprawnie? Nie zwalajcie na biuro tylko.

Zawsze jak rezerwuje hotel czy bilet, to mam obok osobe ktora wszystko sprawdza po mnie.
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 27 Sie 2018 10:03 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Tylko te 4 osoby tak mają?I nie zauważyliście tego przed podróżą?Obawiam się,że po fakcie i sporym czasie od wystawienia błędnych biletów może być problem w dochodzeniu racji i kosztów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 27 Sie 2018 10:10 

Rejestracja: 27 Sie 2018
Posty: 9
Tak tylko cztery osoby maja jedna datę, pozostałe 8 osób maja prawidlowa
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 27 Sie 2018 10:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
Asik02 napisał(a):
Teraz pytanie czy mam prawo (wg mnie mam) wymagać zwrotu kosztow tych dodatkowych biletów i czy mam prawo wymagać jakiejś rekompensaty.

tak, masz prawo
zapraszam do najbliższej kancelarii prawnej
tylko sprawdź dobrze co im zlecasz żebyś znowu nie szukała pomocy na następnym forum
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 27 Sie 2018 10:14 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
Asik02 napisał(a):
Tak tylko cztery osoby maja jedna datę, pozostałe 8 osób maja prawidlowa

Na jakiej podstawie oceniasz prawidłowość tej daty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 27 Sie 2018 10:18 

Rejestracja: 27 Sie 2018
Posty: 9
-- 27 Sie 2018 10:18 --

Na podstawie ienoa wysłanego do biura. W zamówieniu są nazwiska oraz daty wylotu i powrotu

-- 27 Sie 2018 10:18 --

Na podstawie zamowienia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 27 Sie 2018 10:22 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
Czy masz potwierdzenie realizacji tego konkretnego zamówienia i potwierdzenie warunków?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 27 Sie 2018 10:24 

Rejestracja: 27 Sie 2018
Posty: 9
Mam mail wysłany do biura
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 27 Sie 2018 10:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1448
Loty: 108
Kilometry: 150 766
srebrny
Asik02 napisał(a):
Teraz zauważyłam ze w potwierdzeniu rezerwacji biuro popełniło blad w dacie odlotu (na ten lot, który nie było miejsc)

Sama piszesz, że w potwierdzeniu rezerwacji jest błąd. Kiedy dostałaś to potwierdzenie? Jeśli szybko po złożeniu zamówienia, a nie zauważyłaś wtedy tego błędu, to jednak niedopatrzenie jest też i po Twojej stronie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 27 Sie 2018 10:31 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
Asik02 napisał(a):
Mam mail wysłany do biura

To chyba nie wystarczy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 27 Sie 2018 10:32 

Rejestracja: 27 Sie 2018
Posty: 9
2 dni po rezerwacji, około 14 dni przed wylotem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Gadekk oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group