Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 05 Gru 2015 18:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1238
niebieski
Nie wiem jak z KRK, ale to jest problem z rękawami prawie wszędzie - są na praktycznie każdym większym lotnisku, ale czy akurat samolot którym lecisz będzie obsługiwany jednym z nich, to już zupełnie inna sprawa ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive za 2190 PLN. Wylot z Warszawy Urlop w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive za 2190 PLN. Wylot z Warszawy
United Airlines: bezpośrednie loty do Nowego Jorku z Berlina za 1576 PLN. Dużo terminów United Airlines: bezpośrednie loty do Nowego Jorku z Berlina za 1576 PLN. Dużo terminów
#22 PostWysłany: 02 Sty 2016 16:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1617
Loty: 169
Kilometry: 332 398
niebieski
Lądowałem wczoraj w Gdańsku. Na zewnątrz minus 8 . Oczywiście i tak nie podpięli nas do rękawa tylko kazali iść na pieszo. Dziwi mnie tylko jedno w tym wszystkim. W czasie naszej pieszej drogi, scieżkę obstawiało ok 7 pracowników lotniska. Tych ludzi także trzeba zatrudniać itd, płacić i wynagrodzenie. Czy lotnisko nie woli dogadać się z liniami lotniczymi ( w tym przypadku Wizz) i zacząć podstawiać rękawy. Podejrzewam, że dotyczy to także Ryanair więc pewnie większości ruchu pasażerskiego na lotnisku. Także rękawy stoją nie używane, bo LOT podlatuje pewnie zbyt małym samolotem. Absurdalna sytuacja, naprawdę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 02 Sty 2016 16:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3536
srebrny
tych 7 i tak tam jest a za rękaw trzeba płacić
ekonomia
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
apadlo lubi ten post.
 
      
#24 PostWysłany: 02 Sty 2016 17:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1617
Loty: 169
Kilometry: 332 398
niebieski
Jasne rozumiem tą ekonomię, i w sumie może lepiej dać 7 ludziom pracę. Pytanie tylko po kiego grzyba budowali tyle tych rękawów, skoro potem wprowadzili taką cenę za ich korzystanie, że nikt tego nie robi? Czy może ktoś robi, tylko ja tego nie doświadczyłem. Podobnie z ostatnimi dwoma wylotami z WAW (choć raz brak możliwości podstawienia rękawa ze względu na zbyt mały samolot) , lądowaniem w Barcelonie czy lądowaniem we Wrocławiu. Rękawy stoją i się kurzą :) w Bergamo start wczoraj, na płycie 7 samolotów Ryanair + 1 raz Wizz , wszystkie pakowane autobusami. Absurd goni absurd.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 02 Sty 2016 17:07 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8995
Praktyka FR i W6 to nie korzystać z rękawów, więc tutaj żadna nowość ;)

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
apadlo lubi ten post.
 
      
#26 PostWysłany: 02 Sty 2016 17:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1617
Loty: 169
Kilometry: 332 398
niebieski
Jasne, że to żadna nowość, choć akurat Ryanair czasem korzysta w rękawów bo dwukrotnie w Barcelonie leciałem z nimi i korzystali z rękawów. Bardziej zastanawia mnie sens budowy kilku rękawów na lotniskach na których głównie latają właśnie te linie, jak choćby wspomniany Gdańsk. Jasne rękawy wybudować trzeba było, ale można było to zrobić w ilości np 2-3 szt, w zupełności starczyłoby do tego ruchu który mają w postaci linii, które z zasady korzystają z rękawów, nawet patrząc długofalowo w przyszłość. A z tego co wyczytałem jest ich 5 i każdy kosztuje 2 mln.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 02 Sty 2016 17:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3079
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
john_doe napisał(a):
(...)
Być może realnie rękaw jest droższy w obsłudze niż podwożenie autobusem- zatem ceny serwowane przewoźnikom są wyższe.
Za to z pewnością czas boardingu jest krótszy, jego wygoda i bezproblemowość znacznie większe i to nie tylko dla pasażerów.
Typowa logika biznesowa nakazałaby się zatem pozrozumieć w/s ceny rękawa i jeśli ten istnieje- to z niego korzystać w pierwszej kolejności i zawsze wtedy, kiedy to możliwe.
(...)

Nie byłbym taki przekonany co do krótszego czasu boardingu przez rękaw.

W Wizzie na Okęciu: W trakcie gdy samolot dopiero ląduje ekipa na bramce już zaczyna przepuszczać pasażerów przez gate. Gdy ludzie powoli zaczynają się ładować do autobusu pod samolot podjeżdżają schodki i autobusy gotowe na pasażerów przylatujących. 180 osób wychodzi w połowie przez przednie i tylne wejście. Chwilę po, a czasem nawet w trakcie podjeżdżają pod samolot autobusy z odlatującymi pasażerami, czekają aż stewardzi ogarną pokład i wchodzą do samolotu. Samolot odlatuje, btw często jest nawet bliżej pasa - kolejna oszczędność czasu.

Wersja rękawowa wygląda na moje oko 3x dłużej. 180 osób musi wyjść przez jedno wejście, a potem tyle samo musi wejść - tu już jest 2x dłużej. Dodaj jeszcze do tego to, że poszczególne etapy nie mogą się na siebie nakładać. Oszczędność czasu jest chyba tylko dla pasażera - nie musi się tłoczyć na schodach, w autobusie, czekać pół godziny aż wejdzie do samolotu. Wchodzi wygodnie, ciepło, i od razu siada na swoim miejscu. Idealnie jeżeli gdzieś z przodu - wtedy też szybko po wylądowaniu wyjdzie.
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#28 PostWysłany: 22 Lut 2016 12:45 

Rejestracja: 15 Kwi 2013
Posty: 2357
Loty: 237
Kilometry: 321 205
złoty
Od dzis z rekawow w KRK zaczela korzystac Lufthansa ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 22 Lut 2016 12:58 

Nie wiem na ile to będzie przydatne dla innych ale boading na wszystkich lotach:
FRA-HKG-SYD-HKG-FRA (CX) i ADL-BNE (VA) był z rękawa.
Góra
 PM off  
      
#30 PostWysłany: 29 Lut 2020 09:39 

Rejestracja: 26 Lip 2017
Posty: 3
-- 29 Lut 2020 08:37 --

Witam,
odświeżam temat rękawa przy międzylądowaniu na Oskandii - Keflavik Icelandairem - ktoś coś?
Szkoda ubierac zimowych ciuchów w marcu lecąc na Floryde... Ale i tak, lecąc z dzieckiem, najbardziej obawiam się przemoczenia śniehiem adidasów czy moich cienkich balerinek... A kozaki to niekoniecznie, bo trzeba to potem pakować...

Ergo - czy lecąc Icelandairem z króciutką przesiadką (bez stopoveru) w Keflaviku mogę spodziewać się rękawów?

-- 29 Lut 2020 08:39 --

Oczywiście chodzi o ISLANDIĘ - nie ma to jak pisać na komórce, sorry
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 29 Lut 2020 10:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1393
niebieski
Tydzień temu W6 Marakesz-Warszawa boarding przez rękaw.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group