Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 575 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następna
Autor Wiadomość
#521 PostWysłany: 16 Kwi 2020 22:41 

Rejestracja: 27 Paź 2016
Posty: 22
To ciekawy głos, dzięki za niego. To, że będzie inaczej w wielu aspektach życia - trzeba się prędzej czy później pogodzić. Mnie trochę przeraził bodaj Twój niedawny wpis, który sugerował właśnie opcję, że np. szczepionka będzie przepustką na statek.
Ta opcja z selektywnością i np. właśnie grupą ryzyka czy wiekiem jest dość rozsądna i pewnie trochę przez moje partykularne interesy i aspekty (bez wnikania w szczegóły) będę za nią trzymał kciuki.
Przy okazji dzięki za bieżące info ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#522 PostWysłany: 16 Kwi 2020 22:49 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1339
platynowy
Akurat o tym, że szczepionka będzie wymagana jako przepustka na statek pisał inny forumowicz. Ciekawe jak się to rozwinie. Pożyjemy, zobaczymy :-)
Góra
 Relacje PM off
futro lubi ten post.
 
 
#523 PostWysłany: 16 Kwi 2020 22:53 

Rejestracja: 27 Paź 2016
Posty: 22
To przepraszam ;) Jasne, pożyjemy, zobaczymy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#524 PostWysłany: 23 Kwi 2020 21:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2011
Posty: 116
Loty: 59
Kilometry: 141 103
niebieski
https://www.cruiseindustrynews.com/crui ... -july.html

Przesuwania ciąg dalszy. P&O i Cunard zawieszone do końca lipca. Dotychczas był to koniec czerwca.
_________________
Ty też marzysz o podróżowaniu dookoła świata? Zobacz jak to zrobić i jeszcze na tym zarobić! -> ZycieNaStatku.pl
Góra
 Relacje PM off  
 
#525 PostWysłany: 25 Kwi 2020 16:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Maj 2015
Posty: 662
Loty: 96
Kilometry: 205 836
srebrny

_________________
Tajlandia, Malezja, Singapur

Bulgaria
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#526 PostWysłany: 28 Kwi 2020 09:04 

Rejestracja: 27 Kwi 2020
Posty: 1
-- 27 Kwi 2020 17:47 --

Dzien dobry wszystkim wilkom morskim a w szczegolnosci @mykerin, ktory mial plynac tym samym statkiem co ja, czyli Costa Magica 20 marca Pointe a Pitre - Savone.
Kupilem ten rejs na stronie logitravel.fr, generalnie walczylem o kase, ale jak wiadomo bez skutku. Odpalilem charge back w revolucie, czekam na efekt a w miedzyczasie dostalem nastepujacego emaila od Logitravel/Costy:
Dla zainteresowanych tresc ponizej; z translatorem nie powinno byc problemu.
W skrocie: kupon tylko 100% wartosc, waznosc do 10.10.2021 a czesc logitravel do 31.12.2021. Jesli sie zarezerwuje kolejny rejs do 30.06.2020 to dostanie sie 100 euro na kazda osobe dorosla w kabinie do wydania na pokladzie oprocz na napiwki.
Troche lipa, bo ja niepijacy, nieszumiacy w sklepach a wycieczki sam sobie organizowalem.
Wiec chyba chcialbym wyszarpac kase na chargebacku, bo na razie nie ciagnie mnie nigdzie, za duzo szarpania sie z tym wszystkim.
Level jeszcze latal z Orly na Pointe a Pitre 19 marca, wiec tez mnie spuscil na drzewo z pieniedzmi, zonie oddal tylko taxy lotniskowe a mi nic. ( 2 rozne rezerwacje) Nawiasem mowiac czemu zonie nie oddail za bagaz i jedzenie to nie moge sie dowiedziec.
Nauczka na przyszlosc, albo wziac tylko 2 t-shirty i klapki do plecaczka albo nie brac zony :D
Pozdrawiam

Bonjour,

En raison des restrictions de voyage imposées dans de nombreux pays et régions du monde pour la prévention et contre la propagation de l'infection du COVID-19, votre croisière a été malheureusement annulée.

Pour cette raison et en compensation du montant payé, 2 «Bons de Voyage» ont été générés pour le montant payé total de votre réservation numéro xxxxx . Le premier Bon de Voyage a été émis par la compagnie maritime et le deuxième Bon de Voyage a été généré par Logitravel pour compléter la valeur globale. Vous bénéficiez ainsi d'un remboursement du montant total de votre réservation, avec visible directement sur ledit Bon, les avantages supplémentaires offerts par la compagnie maritime.

Votre Bon Costa Croisières:

Nom du Bon: Repartir Ensemble

Code du Bon: xxx

Montant du Bon: 502,32€

Date d'expiration du Bon: 2021-10-10

Conditions du Bon Costa Croisières:

Le Bon (titre de crédit) a été émis au nom du passager principal de la réservation.

Le Bon ne peut être utilisé que dans l'agence de voyages où la réservation initiale annulée a été effectuée.

Le Bon est nominatif et non cessible à un tiers.

Le Bon est valable 18 mois à compter de sa date d’émission et pour toute nouvelle croisière.

Le montant de la nouvelle réservation peut être inférieure au montant du Bon. Le montant restant pourra être dépensé sur une nouvelle réservation dans les 18 mois suivant son émission initiale ou pour ajouter des services additionnels à la réservation.

Le Bon s’applique à tous les tarifs individuels, et est combinable avec les promotions et remises Costa Club éventuelles.

En réservant avec le Bon avant le 30/06/2020, les deux premiers adultes par cabine recevront 100€ de crédit à bord chacun. Cette offre est valable sur tous les départs jusqu’à Mai 2021 (Crédit à bord non-cessible, non-remboursable et non-utilisable sur les assurances et forfait de séjour à bord).


Afin de profiter de ce Bon, merci de répondre à cet email en indiquant la nouvelle croisière Costa choisie (date de départ, navire, type de cabine, nombre de personnes). Nous effectuerons la nouvelle réservation et nous vous enverrons la confirmation de celle-ci.

Le Bon de Voyage Logitravel, quant à lui, a une valeur de 65,78€. Ce Bon sera valable sur notre site Web jusqu'au 31 décembre 2021 pour réserver le produit Logitravel de votre choix : croisières, séjours, hôtels, etc. Vous pouvez également l'utiliser en plusieurs fois jusqu'à ce que le solde soit entièrement écoulé. Ce Bon n'aura aucune restriction en ce qui concerne les passagers qui effectueront le nouveau voyage, vous pourrez donc en profiter pour offrir un voyage à un membre de la famille, à un ami, etc. De plus, pour récompenser votre fidélité et votre compréhension dans cette situation sans précédent, de la part de Logitravel, nous vous enverrons des offres de voyage exclusives avec de multiples avantages, tels que des réductions allant jusqu'à -50%.

En cas de doutes ou questions, nous vous demandons de ne pas appeler notre centre d'appels pour le moment. En raison du volume élevé de demandes reçues, il nous est actuellement impossible de répondre à toutes les demandes d’assistance simultanément.

Si vous devez nous contacter, veuillez répondre à cet e-mail en conservant le sujet.

Nous vous remercions de votre compréhension et patience ces jours-ci.

Cordialement,

L'équipe Logitravel

-- 28 Kwi 2020 09:04 --
---------------

Costa przedluzyla wstrzymanie rejsow do czerwca.
Góra
 Relacje PM off
zwierzak uważa post za pomocny.
 
 
#527 PostWysłany: 29 Kwi 2020 01:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2011
Posty: 116
Loty: 59
Kilometry: 141 103
niebieski
How Much Money The Major Cruise Companies Are Burning Through
Carnival Corporation: $1,000,000,000
Royal Caribbean Cruises: $400,000,000
Norwegian Cruise Line Holdings: $150,000,000
MSC Cruises: $180,000,000
Genting Cruise Lines: $42,000,000
Disney Cruise Line: $26,000,000

https://www.cruiseindustrynews.com/crui ... rough.html

Ciekawe na ile te liczby pokrywają się z rzeczywistością i kiedy w końcu komuś zabraknie tej wody w kranie.
_________________
Ty też marzysz o podróżowaniu dookoła świata? Zobacz jak to zrobić i jeszcze na tym zarobić! -> ZycieNaStatku.pl
Góra
 Relacje PM off  
 
#528 PostWysłany: 29 Kwi 2020 20:41 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1339
platynowy
@MaxDream - praktycznie codziennie któryś z operatorów publikuje komunikat o kolejnym przesunięciu terminu powrotu do "normalnych" rejsów. Czasem o 2 tygodnie, czasem o miesiąc. Dużo więcej można wyczytać między wierszami.

Przykładowo Carnival wysyła kolejne 10 000 osób z załóg wycieczkowców do domu. Ponieważ nie może tego zrobić samolotami (nie uzyskali zgody nawet a czartery) wysyła 9 swoich statków w różne regiony świata (głównie do Azji), gdzie będą jak skoczek kursowały od portu do portu wysadzając kolejne grupy załogantów. Za chwilę do dyspozycji będą mieli tylko nieco ponad 25% normalnej obsady. Podobny ruch ma w planie Royal Carribean. Patrząc na to, łatwo odpowiedzieć na pytanie, że pomimo uspakajających komunikatów chyba już nikt wśród operatorów nie wierzy w szybki powrót do operacji. W takiej sytuacji na pewno nie pozbywałby się załóg (w dość kosztowny do tego sposób) biorąc pod uwagę fakt, że późniejsze ich uzupełnienie czy przeszkolenie również kosztują. Zresztą zanim te statki wszystkich rozwiozą do domów, będzie połowa maja. Jakby powrót do tzw. normalności miał faktycznie być w lipcu to operacja byłaby całkowicie pozbawiona sensu.

Druga sprawa to kwestia sezonów w poszczególnych regionach. Alaska w tym roku już praktycznie przepadła (chociaż Norwegian próbuje jeszcze udawać, że jakieś statki tam wyśle). Prawdopodobnie to samo dotyczy Bałtyku i norweskich fiordów. W normalnych warunkach, statki przewidziane do obsługi tego sezonu by tam właśnie płynęły. Wystarczy posprawdzać na vesselfinder gdzie są i będzie jasne jak bardzo w rozpoczęcie sezonu w tym regionie wierzą operatorzy. Np. jeden z przewidzianych do obsługi północnej Europy statków Costy stoi zacumowany w porcie Santos w Brazylii. To samo dotyczy MSC. Zapewne oba są z mocno zdekompletowaną załogą - bo sezon południowoamerykański już zakończył a tam ze względu na lokalne przepisy duża część załogi musi pochodzić stamtąd (głównie Brazylii). Duża część starej załoga zeszła, nowa nie weszła. Statek stoi w porcie i nie wiadomo kiedy go opuści. O rejsach wokół Wysp Brytyjskich również bym już zapomniał. To samo dotyczy łączonej często z nimi Islandii czy krajów Beneluksu i północnej Francji (krótkie fajne tygodniówki np. z Amsterdamu, Bremerhaven lub Southampton).

No i po trzecie, nawet zakładając optymistycznie, że wszyscy jakimś cudem uruchomią te statki i zaczną pływać tak jak zaplanowali w swoich ambitnych kalendarzach na 2020 rok - a pasażerowie uwierzą, że to jest bezpieczne, pozostaje jeszcze jeden problem: w jaki sposób mają się oni dostać na statki skoro mało co lata, w wielu krajach są nieczynne hotele, lokalna komunikacja itd. Moim zdaniem bez szans. Sezon jest stracony. Operatorzy doskonale o tym wiedzą i jak coś zacznie pływać w IV kwartale to moim zdaniem będzie dobrze. Nawet bardzo dobrze.

Publikowanie komunikatów o przesunięciu rejsów "na raty" i odwoływanie ich w blokach np. po 2 tygodnie ma jednak swój cel. Z punktu widzenia operatorów oczywiście. Chodzi o to, aby niepewni i niejednokrotnie spanikowani klienci sami anulowali jak najwięcej rejsów (wówczas operatorzy dopuszczają jedynie zwroty w formie voucherów). Z kolei dla tych, którzy tego nie zrobią operator zwroty gotówki będzie realizował później, co w obecnej sytuacji ma dla nich kluczowe znaczenie. Zresztą nawet w tym drugim przypadku zwroty gotówki są mocno odraczane w czasie (np. NCL za mój anulowany rejs ma oddać mi kasę 90 dni po anulowaniu). W międzyczasie, zanim doczekam się tego zwrotu, jestem praktycznie codziennie atakowany mailami, abym zmienił zdanie i wybrał coś innego (w zamian za jakieś bonusy). I w normalnej sytuacji pewnie bym się skusił - bo jak pływałem tak pływał zapewne dalej będę - gdyby nie jedno ale: nie mam pewności, czy operator przetrwa tę całą zawieruchę. Bo to, że w branży czeka nas kilka plajt, restrukturyzacji i ratunkowych przejęć jest moim zdaniem praktycznie pewne. Więc nie zamierzam korzystać z najlepszych na świecie ofert bo i tak jestem przekonany, że jak już się to wszystko skończy, dobrych ofert na rynku nie będzie brakowało.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#529 PostWysłany: 30 Kwi 2020 11:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2011
Posty: 116
Loty: 59
Kilometry: 141 103
niebieski
Mi się wydaje, że jednak w jakimś tam niewielkim procencie zaczną pływać już w trzecim kwartale. Muszą przetestować nowe rozwiązania zanim odpalą cały rynek, nawet kosztem iluś tam nowych zachorowań.

Na początek mogą zacząć od Karaibów, Nawet jeżeli loty międzykontynentalne nadal będą ograniczone to zawsze pozostają Amerykanie (a i tak dużo mówi się o ograniczeniu pojemności). Jeżeli chodzi o porty docelowe to są prywatne wyspy ,
no i myśle, że takie Ocho Rios, czy St. Maarten też powoli mocno zaczynają odczuwać ten przestój.

Z takich większych zmian operacyjnych to zastanawiam się, czy wprowadzą 24h przerwe na dezynfekcje statku po każdym rejsie. Przy mniejszej ilości statków wchodzących i wychodzących z portu jest to możliwe.
_________________
Ty też marzysz o podróżowaniu dookoła świata? Zobacz jak to zrobić i jeszcze na tym zarobić! -> ZycieNaStatku.pl


Ostatnio edytowany przez Abcn, 30 Kwi 2020 15:42, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#530 PostWysłany: 30 Kwi 2020 12:33 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1339
platynowy
Może, zobaczymy...

Akurat Karaiby moim zdaniem są jednym z najtrudniejszych rynków. Prawie każda wyspa to osobne państwo. Większość ma służbę zdrowia na poziomie marnym. Jak to zwykle bywa walczyć będą ze sobą chciwość ze strachem.
Z jednej strony brakuje im na pewno turystów (a przynajmniej ich pieniędzy). Z drugiej wybuch kolejnej epidemii na miejscu biorąc pod uwagę lokalne uwarunkowania (szczególnie stan służby zdrowia oraz ogólna sytuację finansową tych państewek) mógłby spowodować jeszcze większy problem.
Do tego jeśli miałyby to być rejsy dla Amerykanów to punktem startowym powinna być Floryda, ew. Luizjana. Ciekawe jakie warunki będą musieli spełnić operatorzy, aby rozpocząć pływanie - można być jednak pewnym, że CDC na pewno temat ureguluje "z góry", z restrykcjami na granicy wykonalności. O pomyśle przerw 24h nie słyszałem jak dotąd ale kto wie.
Poza tym największy sezon na Karaibach już się skończył, zaraz zaczną się huragany. Statki oczywiście pływają również wtedy - ale na pewno sprawy to nie ułatwia a dodatkowo limituje możliwe do odwiedzenia miejsca. Szczyt popularności na Karaibach to chyba jednak grudzień-marzec. do tego czasu może ogarną jakoś to wszystko.

Ja obstawiałbym jako pierwszy rynek restartu miejsce, gdzie wszystko się zaczęło czyli Azję. Poza Azją pierwsze moim zdaniem będzie Morze Śródziemne, gdzie będzie dużo łatwiej ogarnąć temat niż na Karaibach.

PS. Żeby sobie uzmysłowić w jakiej sytuacji gospodarczej mogą być karaibskie wyspy przytoczę informację sprzed kilku dni, kiedy okazało się, że na Gwadelupie, która na pewno należy do tych bogatszych jest problem z wodą pitną. I nie dlatego, że jej brakuje - bo mają jej w bród (codzienne deszcze, setki rzek i strumyków itd.) - ale dlatego, że infrastruktura od ok. 30 lat wymaga generalnego remontu, którego mimo powszechnej świadomości nikt nie rozpoczyna. Na innych wysepkach - szczególnie tych nieposiadających bogatego wujka z Europy i pustoszonych co jakiś czas przez huragany lepiej raczej nie jest.
Góra
 Relacje PM off  
 
#531 PostWysłany: 02 Maj 2020 15:31 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 1896
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
Rejsy z Miami. czy latwiej trafic rejs wyplywajacy w sobote czy w niedziele. ? wiem ze sa i takie i takie,ale wiekszy wybor w jaki dzien?
Góra
 Relacje PM off  
 
#532 PostWysłany: 02 Maj 2020 15:45 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1339
platynowy
Z Miami i Fort Lauderdale w sezonie codziennie odpływa (a w zasadzie odpływało) po kilka statków różnych operatorów. Chyba, że zależy Ci na jakimś konkretnym operatorze.
Przykładowo MSC wypływało zarówno w soboty jak i niedziele. Nie przywiązywałbym się jednak do obecnych harmonogramów - moim zdaniem nie ma szans, żeby się utrzymały. Co będzie po zakończeniu obecnego zamieszania, nie wie chyba póki co nikt.
Góra
 Relacje PM off  
 
#533 PostWysłany: 02 Maj 2020 15:57 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 1896
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
z Pragi mam wygodniej leciec w sobote,wiec jak nie ma znaczenia to tak zrobie. przegladam oferty na luty 2021 wiec do tego czasu wszystko sie uspokoi......lub zbankrutuje
Góra
 Relacje PM off  
 
#534 PostWysłany: 02 Maj 2020 16:07 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1339
platynowy
@Kian - jeśli mogę coś doradzić, to rozważ przylot na miejsce dzień przed rozpoczęciem rejsu na okoliczność niezaplanowanych "atrakcji" z lotem. Odwołanie lotu, spóźnienie, problem z bagażem itd. - chyba, że kupujesz rejs z lotem organizowanym przez przewoźnika bo wtedy to oni biorą na siebie skutki ewentualnych opóźnień. Warto pamiętać, że w przypadku niektórych rejsów po Karaibach rozpoczynających/kończących się w USA są ograniczenia w wejściu na statek w innym porcie niż zaplanowany - wynika z amerykańskich przepisów sprzed ponad 100 lat (Jones Act i PSVA Act). Może się zatem okazać, że jeśli nie zdążysz na rejs w porcie startu to nie będziesz mógł wsiąść na statek w żadnym innym porcie - nawet jak go jakoś "dogonisz".
Góra
 Relacje PM off  
 
#535 PostWysłany: 02 Maj 2020 16:17 

Rejestracja: 19 Sty 2020
Posty: 6
Cześć forumowicze.
Wziąłem voucher od pośrednika na rejs MSC wartości opłaconego rejsu + 200 euro do wydania na pokładzie. Voucher ważny do 04.2021 r. a rejs ma się odbyć do końca 2021 r. Z tym że ceny rejsów, przynajmniej po Karaibach zdrożały o około 2000 zł przy 3 osobach. Tak więc słaby to deal.
Pozdrawiam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#536 PostWysłany: 02 Maj 2020 16:19 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 1896
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
greg-tak chce zrobic-to oczywiste. tylko nie chce siedzies w Miami dluzej niz to konieczne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#537 PostWysłany: 02 Maj 2020 16:22 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1339
platynowy
@robert_kowalx - jak już wziąłeś voucher to poczekaj z jego wykorzystaniem. Aktualnie wszyscy operatorzy trzymają ceny na dotychczasowych (albo wyższych) poziomach i liczą na to, że posiadacze voucherów z anulowanych rejsów się nimi zainteresują i na nie przetransferują środki ze swoich voucherów. Zniżek cen spodziewałbym się dopiero tuż przed planowanym wznowieniem operacji i po nim - ale na pewno nie teraz, kiedy nie wiadomo kiedy wszystko ma szansę ruszyć.
Góra
 Relacje PM off  
 
#538 PostWysłany: 02 Maj 2020 21:41 

Rejestracja: 19 Sty 2020
Posty: 6
Greg dzięki. Na razie zresztą nigdzie się nie wybieram. Tych rejsów też jakby mniej w ofercie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#539 PostWysłany: 04 Maj 2020 21:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2011
Posty: 116
Loty: 59
Kilometry: 141 103
niebieski
https://www.cruiseindustrynews.com/crui ... ust-1.html

Rejsy od 1-go sierpnia:
Galveston: Carnival Dream, Carnival Freedom and Carnival Vista.
Miami: Carnival Horizon, Carnival Magic and Carnival Sensation.
Port Canaveral: Carnival Breeze and Carnival Elation

Reszta rejsów od września.

https://www.cruiseindustrynews.com/crui ... pdate.html

Cytuj:
"That means starting with domestic operations in Norwegian waters – both the scheduled service along the Norwegian coast, and Arctic expedition cruises (many of which takes place fully within Norwegian waters," he said. "We hope the gradual restart can happen already from June/July. We are optimistic. But we need to take one step at the time. We are in ongoing discussions with relevant authorities about how and when we can restart. Starting operations too soon is not an option."


Co raz więcej konkretnych informacji pojawia się w mediach odnośnie etapowania i nowych terminów. Oczywiście data powrotu uzależniona jest od wielu zmiennych, ale takie wiadomości są dla mnie dużo bardziej prawdopodobne niż informacje pokroju "wracamy w połowie czerwca".
_________________
Ty też marzysz o podróżowaniu dookoła świata? Zobacz jak to zrobić i jeszcze na tym zarobić! -> ZycieNaStatku.pl
Góra
 Relacje PM off  
 
#540 PostWysłany: 04 Maj 2020 22:23 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1339
platynowy
@zwierzak - faktycznie prawie codziennie któryś z głównych operatorów przesuwa terminy i podaje kolejne daty ale mnie zastanawia coś innego. Carnival pozbywa się obecnie dużej części załóg. Dzisiaj podobną operację na dużą skalę potwierdził Royal Carribean, który organizuje ją wspólnie z Celebrity ze swojej grupy kapitałowej. Wysyłają ileś statków w różne strony świata, aby rozwieźć załogi do domów, ewentualnie do krajów skąd mogą zorganizować loty czarterowe. Powoli o tym, że taka operacje będzie miała miejsce na większą skalę mówi NCL. To jeśli faktycznie tak jest, kto niby będzie pływał na tych statkach od lipca/sierpnia - bo takie terminy podaje aktualnie np. Norwegian czy Costa ? Pasażerowie bez załogi ? Wystarczy przyjrzeć się w ogóle trasom tych rejsów repatriacyjnych, żeby się zorientować, że część przewidzianych w nich statków nie ma szans wrócić do regionów, z których niby ma pływać z pasażerami od lipca/sierpnia.

Jakoś to wszystko mało pasuje do siebie i jest zupełnie nieskoordynowane. Średnio widzę ten lipiec czy sierpień mówiąc szczerze...
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 575 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group