Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 285 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 28 Wrz 2014 13:45 

J29 napisał(a):
Airberlin zmienił mi godzinę wylotu KRK-TXL o 5 minut i przylotu TXL-KRK również o 5 minut. Lecę w środę, wracam w piątek. Mam szansę wywalczyć z nimi zmianę terminu lotu na piątek-niedziela, czy nawet nie robić z siebie durnia? :)


Jak zadzwonisz to tylko to sobie mogą pomyśleć, zero szans.
Góra
 PM off
J29 lubi ten post.
 
      
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN
#22 PostWysłany: 28 Wrz 2014 16:00 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
J29 napisał(a):
Airberlin zmienił mi godzinę wylotu KRK-TXL o 5 minut i przylotu TXL-KRK również o 5 minut. Lecę w środę, wracam w piątek. Mam szansę wywalczyć z nimi zmianę terminu lotu na piątek-niedziela, czy nawet nie robić z siebie durnia? :)


Miałbyś szanse , gdyby numer lotu uległ zmianie, w przeciwnym razie bez szans ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
J29 lubi ten post.
 
      
#23 PostWysłany: 01 Paź 2014 13:48 

Rejestracja: 15 Sty 2014
Posty: 245
niebieski
hej, nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi...

Anonymous napisał(a):
Niestety, skoro masz wszystko na różnych biletach (a masz) to linie lotnicze nie ponoszą odpowiedzialności. Może Ci zwrócić kasę tylko za bilet, co do którego zmieniły się warunki.


Dostałem info o zmianach godzin lotu, jest mi to na rękę bo wiem dzisiaj, że na bank nie skorzystam z tego połączenia.
Czy mogę prosić o zwrot kosztów bądź kredyt na przyszłą podróż w ramach anulacji tych biletów. Lot przesunięto mi o godzinę.
Dodam, że chodzi o Ryanair. Wiem co w przypadku W6 bo już to przerabiałem, a z francą nigdy nie wiadomo...
Przerabialiście już zwrot pieniędzy


Ostatnio edytowany przez forever89, 01 Paź 2014 13:56, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 01 Paź 2014 13:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2014
Posty: 522
Loty: 81
Kilometry: 99 157
niebieski
forever89 napisał(a):
hej, nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi...

Dostałem info o zmianach godzin lotu, jest mi to na rękę bo wiem dzisiaj, że na bank nie skorzystam z tego połączenia.
Czy mogę prosić o zwrot kosztów bądź kredyt na przyszłą podróż w ramach anulacji tych biletów. Lot przesunięto mi o godzinę.
Dodam, że chodzi o Ryanair. Wiem co w przypadku W6 bo już to przerabiałem, a z francą nigdy nie wiadomo...


Też mi zmienili dwa loty, wg tego co piszą w mailu "Należy pamiętać, że Ryanair nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wydatki, bezpośrednio lub pośrednio związane z rezerwacją w wyniku zmiany rozkładu.". Wychodziłoby na to, że raczej nie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 01 Paź 2014 14:02 

Rejestracja: 15 Sty 2014
Posty: 245
niebieski
Ok, już uzyskałem odpowiedź. (może się przyda dla potomnych)
Jeśli jest zmiana powyżej 2h, to zwracają koszty, jeśli jest mniejsze niż 2h to niestety, są w stanie tylko zmienić ewentualnie lot...

EDIT: użyłem przycisku szukaj i znalazłem odpowiedź :)


Ostatnio edytowany przez forever89, 01 Paź 2014 14:20, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 01 Paź 2014 14:08 

forever89 napisał(a):
Ok, już uzyskałem odpowiedź. (może się przyda dla potomnych)
Jeśli jest zmiana powyżej 2h, to zwracają koszty, jeśli jest mniejsze niż 2h to niestety, są w stanie tylko zmienić ewentualnie lot...



Tą wiedzę uzyskałbyś też klikając na szukaj, bo wielokrotnie kwestia ta była tu poruszana. Należy również uściślić, że oprócz zwrotu pieniędzy za rezerwację, akceptację zmiany można również próbować zmienić na inny kierunek lub wylot z innego lotniska, choć jest to najtrudniejsza opcja do realizacji.
Góra
 PM off  
      
#27 PostWysłany: 14 Paź 2014 08:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Wrz 2014
Posty: 7
Loty: 38
Kilometry: 62 765
Dostałem maila od Ryanaira, że zmienia się godzina odlotu samolotu z Lizbony do Mediolanu. Pierwotnie miałem wyruszyć z Lizbony o 13:20, lądowanie w BGY o 17:05. Tam miałem 4 godziny przerwy i o 21:00 lot do Modlina. Aktualnie wylot z Lizbony jest o 18:05, przylot do BGY o 21:50 już po wylocie samolotu do Modlina. Czy jest możliwość uzyskania zwrotu za całą podróż powrotną i poszukania sobie innych opcji powrotu, ew. uzyskania zwrotu za całość wyprawy (tam i z powrotem czyli WMI-STN-LIS oraz LIS-BGY-WMI - wszystkie loty Ryanairem).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 14 Paź 2014 09:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2013
Posty: 623
Loty: 212
Kilometry: 353 574
niebieski
Nie ma szans. Mogą oddać Ci całą kasę za przełożony lot. Nic im nie wytłumaczysz że z powodu zmiany godziny uciekł Ci samolot BGY-WMI. Tłumaczą to tym, że oni nie sprzedają łączonych lotów i to ty ponosisz za to konsekwencje. Możesz spróbować normalnie odwołać ale od ceny biletu odejmą Ci astronomiczną sumę i się okaże że za bilet dostaniesz 0 zł. 4 takie przypadki miałem w tym miesiącu z Wizzem. Ech........ szkoda gadać
_________________
Rowerem do Aten
Kazbek - 5033 m n.p.m.
Liczba odwiedzonych krajów: 68
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 14 Paź 2014 09:15 

walhalla napisał(a):
Dostałem maila od Ryanaira, że zmienia się godzina odlotu samolotu z Lizbony do Mediolanu. Pierwotnie miałem wyruszyć z Lizbony o 13:20, lądowanie w BGY o 17:05. Tam miałem 4 godziny przerwy i o 21:00 lot do Modlina. Aktualnie wylot z Lizbony jest o 18:05, przylot do BGY o 21:50 już po wylocie samolotu do Modlina. Czy jest możliwość uzyskania zwrotu za całą podróż powrotną i poszukania sobie innych opcji powrotu, ew. uzyskania zwrotu za całość wyprawy (tam i z powrotem czyli WMI-STN-LIS oraz LIS-BGY-WMI - wszystkie loty Ryanairem).


Zmiana jest ponad 2-godzinna (szkoda, że loty bezpośrednie z Lizbony do Modlina startują później, bo bez problemu by zmienili), należy Ci się zmiana na inne połączenie lub całkowity zwrot kwoty rezerwacji za lot Lizbona - Mediolan (Bergamo).
Musisz po 9:00 zadzwonić na infolinię Ryanair nr.tel. 703-303-033 za 2,08 zł/minuta by za darmo spróbować zmienić, musi się udać z w/w lotem, przedstaw tak jak tu twój problem może jakimś cudem zmienią obie bo to w końcu oni zmieniają - nie z każdego komórkowego i stacjonarnego się dodzwonisz, ja dzwoniłem z nr. telefonu w Orange Pop
-
Linia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 19:00 CET , Sobota 10:00–17:00 CET (zaraz po 9 rano ciężko się dodzwonić)
Góra
 PM off  
      
#30 PostWysłany: 14 Paź 2014 09:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Wrz 2014
Posty: 7
Loty: 38
Kilometry: 62 765
Anonymous napisał(a):
walhalla napisał(a):
Dostałem maila od Ryanaira, że zmienia się godzina odlotu samolotu z Lizbony do Mediolanu. Pierwotnie miałem wyruszyć z Lizbony o 13:20, lądowanie w BGY o 17:05. Tam miałem 4 godziny przerwy i o 21:00 lot do Modlina. Aktualnie wylot z Lizbony jest o 18:05, przylot do BGY o 21:50 już po wylocie samolotu do Modlina. Czy jest możliwość uzyskania zwrotu za całą podróż powrotną i poszukania sobie innych opcji powrotu, ew. uzyskania zwrotu za całość wyprawy (tam i z powrotem czyli WMI-STN-LIS oraz LIS-BGY-WMI - wszystkie loty Ryanairem).


Zmiana jest ponad 2-godzinna (szkoda, że loty bezpośrednie z Lizbony do Modlina startują później, bo bez problemu by zmienili), należy Ci się zmiana na inne połączenie lub całkowity zwrot kwoty rezerwacji za lot Lizbona - Mediolan (Bergamo).
Musisz po 9:00 zadzwonić na infolinię Ryanair nr.tel. 703-303-033 za 2,08 zł/minuta by za darmo spróbować zmienić, musi się udać z w/w lotem, przedstaw tak jak tu twój problem może jakimś cudem zmienią obie bo to w końcu oni zmieniają - nie z każdego komórkowego i stacjonarnego się dodzwonisz, ja dzwoniłem z nr. telefonu w Orange Pop
-
Linia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 19:00 CET , Sobota 10:00–17:00 CET (zaraz po 9 rano ciężko się dodzwonić)


Bardzo dziękuję za odpowiedź, faktycznie na razie ciężko się dodzwonić na infolinię. Martwię się tym, że jak zwrócą mi kasę za lot LIS-BGY, a nie zwrócą za BGY-WMI, to co dalej zrobić? Problem dotyczy biletów dla 4 osób...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 14 Paź 2014 10:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3699
srebrny
Niech Ci przebukują wylot z Lizbony do Bergamo na dzień wcześniej i po sprawie. Bergamo też fajna mieścina do pozwiedzania, chyba, że masz ścisły termin na pobyt w Lizbonie.
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 14 Paź 2014 10:25 

To jest niestety urok linii lcc i rezerwacji na osobnych rezerwacjach, bo inaczej się nie da (sam tak mam i ze strachem sprawdzam). Musisz za pomocą wyszukiwarki azair znaleźć inny wariant łączony z najtańszym połączeniem do Polski
Góra
 PM off  
      
#33 PostWysłany: 19 Paź 2014 18:49 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1375
Loty: 804
Kilometry: 1 204 355
srebrny
Proszę o pomoc w następującej kwestii bo pomimo że przeglądnąłem wątki na ten temat nadal nie jestem pewien :
kupiłem na Flipo.pl podróż - wylot 5.11.2014 z LEJ (Lipsk) - AMS-ATL-MIA (Miami) i powrót tą samą trasą.
Wczoraj ( a więc ponad 2 tyg przed rozpoczęciem podróży) Flipo wysłało mi informację o zmianie godzin niektórych lotów.
Z LEJ do AMS zamiast o 11:40 ma być o 6:10, a lot powrotny z AMS zamiast o 15:00 ma być dopiero o 20:15. i związku z tym w LEJ zamiast o 16:30 będę dopiero o 21:50 - i w tym segmencie następuje zmiana numeru lotu!
natomiast pozostała część trasy z AMS do MIA oraz powrót z MIA do AMS nie uległa żadnym zmianom.
W związku z tym przesiadki w AMS zamiast 3h i 7h wydłużają się do 7h i 12h a poza tym powinienem do Lipska wyjechać o jeden dzień wcześniej i przenocować aby być na lotnisku o 4 rano.
Nie wiem jak traktować całość, bowiem trasa AMS-MIA-AMS jest liniami KLM a lot z LEJ-AMS-LEJ liniami Darwin Arline a więc formalnie rzecz biorąc zmiana dotyczy tylko jednego przewoźnika na dwóch odcinkach. Ale z kolei cała podróż jest składakiem zrobionym przez Flipo.
Reasumując mam następujące pytania:
1. czy w ogóle należy mi się jakieś odszkodowanie z tego tytułu? a jeżeli tak to czy z tytułu tylko części podróży (LEJ-AMS-LEJ)
2. do kogo ewentualnie zgłaszać takie roszczenie, do Darwin Arline czy do Flipo?
3. czy mam prawo upominać się o zwrot kosztów dodatkowych jak np. nocleg w Lipsku?
4. czy mogę ewentualnie zrezygnować z całej podróży i otrzymać zwrot kasy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 19 Paź 2014 19:14 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7861
HON fly4free
DMW napisał(a):
1. czy w ogóle należy mi się jakieś odszkodowanie z tego tytułu? a jeżeli tak to czy z tytułu tylko części podróży (LEJ-AMS-LEJ) Ryczałt z 261/2004 nie wchodzi w grę
2. do kogo ewentualnie zgłaszać takie roszczenie, do Darwin Arline czy do Flipo? W pierwszy kolejności do agenta, bo to on jest "dysponentem" biletu, niektórzy przewoźnicy zmieniają jednak bez problemów także bilety wystawione w OTA. powinieneś negocjować zmiany biletu na bardziej korzsytane w związku ze zmianami w rozkładzie, ale to zawsze jest problematyczne
3. czy mam prawo upominać się o zwrot kosztów dodatkowych jak np. nocleg w Lipsku? Jeśli przylatujesz w tym samym dniu, to nie.
4. czy mogę ewentualnie zrezygnować z całej podróży i otrzymać zwrot kasy? Moim zdaniem w tym wypadku tak, bo zmiany są dość duże - dużo wcześniejszy wylot i powrót w stosunku do pierwotnego planu podróży


Która linia wystawiła ten bilet?
Góra
 Profil Relacje PM off
DMW uważa post za pomocny.
 
      
#35 PostWysłany: 19 Paź 2014 19:26 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1375
Loty: 804
Kilometry: 1 204 355
srebrny
marek2011 napisał(a):
DMW napisał(a):
1. czy w ogóle należy mi się jakieś odszkodowanie z tego tytułu? a jeżeli tak to czy z tytułu tylko części podróży (LEJ-AMS-LEJ) Ryczałt z 261/2004 nie wchodzi w grę
2. do kogo ewentualnie zgłaszać takie roszczenie, do Darwin Arline czy do Flipo? W pierwszy kolejności do agenta, bo to on jest "dysponentem" biletu, niektórzy przewoźnicy zmieniają jednak bez problemów także bilety wystawione w OTA. powinieneś negocjować zmiany biletu na bardziej korzsytane w związku ze zmianami w rozkładzie, ale to zawsze jest problematyczne
3. czy mam prawo upominać się o zwrot kosztów dodatkowych jak np. nocleg w Lipsku? Jeśli przylatujesz w tym samym dniu, to nie.
4. czy mogę ewentualnie zrezygnować z całej podróży i otrzymać zwrot kasy? Moim zdaniem w tym wypadku tak, bo zmiany są dość duże - dużo wcześniejszy wylot i powrót w stosunku do pierwotnego planu podróży


Która linia wystawiła ten bilet?

Na razie żadna, mam tylko rezerwację z Flipo i "plan podróży".
Dziękuję za konkretną opinię!
Chcę zaproponować Flipo zmianę wylotu i powrotu na Drezno, dogodne godziny, ta sama linia (Darwin Arline)..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 29 Paź 2014 18:58 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1375
Loty: 804
Kilometry: 1 204 355
srebrny
No i mam odpowiedź z Flipo. Zmienili mi miejsce wylotu z Lipska na Berlin co również mi pasuje a najważniejsze, że nowe godziny lotów są dla mnie jeszcze bardziej optymalne. Brawo Flipo!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 03 Lis 2014 12:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3400
srebrny
wrzoch napisał(a):
Nie ma szans. Mogą oddać Ci całą kasę za przełożony lot. Nic im nie wytłumaczysz że z powodu zmiany godziny uciekł Ci samolot BGY-WMI. Tłumaczą to tym, że oni nie sprzedają łączonych lotów i to ty ponosisz za to konsekwencje.

Albo w Ryanie faktycznie zaszły ostatnio jakieś zmiany albo po prostu trafiłem na miłego konsultanat na polskiej infolinii. Przesunęli mi lot z Modlina do Barcelony o 10 godzin i cały plan dojazdu się sypnął. Problem w tym, że miałem za trzy dni następny lot z Barcelony do Londynu. Zadzwoniłem bez większej nadziei ale Pan powiedział, że w takim przypadku ten drugi lot mogą potraktować jako lot powrotny (chociaż w inne miejsce) i zgodził się na anulowanie dwóch rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 02 Gru 2014 13:46 

Rejestracja: 24 Wrz 2013
Posty: 410
niebieski
Mialem zakupione bilety KRK-BSL (Easyjet) od 5-12 grudnia i w obu przypadkach (lot w obie strony) zostaly przesuniete o 1h25min. Wiem ze na zwrot kasy nie ma co liczyc, jednak jak jest w przypadku checi zmiany terminu? Przystaja oni na jakiekolwiek daty, czy cena tych zmienionych musi sie pokrywac z pierwotnymi? Pytam bo nie wiem czy oplaca mi sie dzwonic na infolinie i tracic 29384923zl za polaczenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 02 Gru 2014 14:00 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22328
casper.slonina napisał(a):
Mialem zakupione bilety KRK-BSL (Easyjet) od 5-12 grudnia i w obu przypadkach (lot w obie strony) zostaly przesuniete o 1h25min. Wiem ze na zwrot kasy nie ma co liczyc, jednak jak jest w przypadku checi zmiany terminu? Przystaja oni na jakiekolwiek daty, czy cena tych zmienionych musi sie pokrywac z pierwotnymi? Pytam bo nie wiem czy oplaca mi sie dzwonic na infolinie i tracic 29384923zl za polaczenie.


Ja zawsze dzwoniłem na grecki numer +302111980013 (0700-1900) bo to numer stacjonarny i nie miałem problemu załatwić sprawy nie związane, z lotami z/do Grecji

Zawsze można napisać
http://support.easyjet.com/request.do?forward=contact
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 02 Gru 2014 14:04 

Rejestracja: 24 Wrz 2013
Posty: 410
niebieski
Pisalem juz do nich maila, ale odsylaja mnie do call center i nie chca dac odpowiedzi konkretnej. Ale dzieki za numer.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 285 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group