Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2010
Posty: 60
niebieski
Ja właśnie dostałem maila z ebookers.ie o następującej treści:

Cytuj:
Here at ebookers, we are always watching for events that may affect your travel.

We are writing to you with regards to your recent flight reservation (numer) on ebookers.ie. Unfortunately, due to a third party technical error affecting our ticketing process, your flight reservation was offered at a low price which was incorrect.

Following discussions with the airlines and technology provider, we regret to inform you that the tickets cannot be honoured at the price at which they were issued.

We understand that this will cause some frustration and our specialist service team will do all they can to help you find the most suitable solution for you.

There are now two options available to you as below:

OPTION 1 – We can cancel your reservation and provide you with a full refund. If we do not hear from you by Nov 10th then we will automatically assume you have chosen this option and will proceed with the cancellation. Once cancellation is completed, you will receive a cancellation email from us and all refunds will be processed within 10 working days.

OPTION 2 – You can pay an additional €467.62 per ticket, which is the amount required to retain your existing ticket reservation. If you choose this option, please call our specialist service team which is available 24 hours a day, on +44 (0)203 147 6950 and they will process this immediately.

At ebookers, we truly value our customers and would like to stress our sincere apologies for having to write to you about this very unexpected and rare matter.

Thanks for booking with ebookers.

Sincerely,
ebookers Team


Dostaliście coś takiego?
_________________
Image
Strona Fundacji "Teraz Senior" współfinansującej wyprawy dla Seniorów
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 71 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group