Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1081 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Następna
Autor Wiadomość
#1021 PostWysłany: 13 Maj 2020 23:15 

Rejestracja: 09 Sie 2014
Posty: 208
Może nie było to jasne, ale ja też mam sytuację jak @marcin.krakow - zmienione mocno godziny lotu i zmieniony jeden numer lotu. Na razie nie zaakceptowałem zmian. Kupione bezpośrednio
@marcin.krakow na infolinii powiedzieli, że nie będzie problemu ze zwrotem i możesz przez formularz wnioskować o full refund ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1022 PostWysłany: 13 Maj 2020 23:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1961
Loty: 171
Kilometry: 283 550
platynowy
powiedzieli, że ubieganie o refund jest słuszne ale mogę to zrobić jedynie przez OTA
Góra
 Relacje PM off
grondo uważa post za pomocny.
 
 
#1023 PostWysłany: 14 Maj 2020 00:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4011
Ostrzeżenia: 1
platynowy
@marcin.krakow niestety wpadles w pulapke OTA i teraz zalezy od ich dobrej woli, najprawdopodobniej beda sie starac, abys nie dostal zwrotu za bilet, tylko przebookowanie czy voucher.
W koncu twoja wpacona kasa, a dokladniej prowizja to ich egzystencja.
Anyway sprawdz w regulaminie OTA.
Zreszta sama nazwa "Tripair" powinna dac troche do myslenia, przeczytaj sobie na glos ta nazwe. :D

Cytuj:
17. Applicable law
Any transaction between the user and Tripair is governed by Greek law excluding the rules of the international private law.

The courts of Athens will be responsible for resolving disputes that may arise between the parties.
https://www.tripair.com/eng/termstripair.html

Btw wg. FAQ masz prawo zapytac o refund, a oni niby beda sie starac (sciema), nic nie ma ze Ci sie nalezy, zawsze moga odwrocic kota ogonem, na tym wlasnie polega polityka OTA.

Cytuj:
What do I do in case the airline cancels or amends the departure time of my flight?

Generally you have two options: Either ask for a refund of the amount paid for the initial flight or accept the alternative itinerary which you will be offered as an option by the airline. Tripair will do its best to notify you on time about your flight amendment or cancellation and your alternative options as well. These notifications are sent from our agency within our working hours and always in written form (through mail) in order to avoid any misunderstandings. Therefore, whenever the passenger decides which option is more convenient for him, he has to inform us via mail and we will handle his case within our working hours.
https://www.tripair.com/eng/Faq-fr.html

Anyway wez ich pod mlot, bazujac na airline rules i atakuj dalej, powodzenia.
_________________
Travel is a privilege, not a right.
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się przeciw tobie i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Szkoda czasu na forum, nie odpowiadam na pw!

Z Kiruny na Socotrę
Goryle
Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Stacja Arctowski, Bhutan, Burundi, magic Socotra etc.
Góra
 Relacje PM off
marcin.krakow lubi ten post.
marcin.krakow uważa post za pomocny.
 
 
#1024 PostWysłany: 14 Maj 2020 08:04 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
Dodzwoniłam się na linię polską i znowu powiedziano mi w ogóle co innego :D

Podobno wczoraj zmieniła się polityka i tak, jeśli mamy anulowany lot, to wtedy do końca roku możemy zmienić termin za darmo, Do tego nie musimy lecieć z WAW, a z okolicznych lotnisk, a jeśli chodzi o miejsce docelowe, to możemy do bodajże 2500 mil sobie wybrać inne ;)

W przypadku vouchera jest on od teraz ważny 2 lata, a nie 1 rok i 10% bez podatków

Albo zwrot kasy :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1025 PostWysłany: 14 Maj 2020 08:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 4649
HON fly4free
Zgadza się - tu masz wczorajszy artykuł o tym:

https://loyaltylobby.com/2020/05/13/qat ... onfidence/
Góra
 Relacje PM off
marcin.krakow uważa post za pomocny.
 
 
#1026 PostWysłany: 14 Maj 2020 11:00 

Rejestracja: 09 Sie 2014
Posty: 208
Podsumowanie: Kupione bezpośrednio przez Qatar, jeden lot skasowany i wrzucony na kolejny za >5h (inny numer). Dodzwoniłem się na infolinie po ~10 minutach (angielską) i po szybkiej weryfikacji bezproblemowo sam gość z infolinii wystawił wniosek o refund. Dostanę podsumowanie i czekanie do 28 dni na przelew. Jeżeli dostanę kasę to wyjątkowo poprawnie w obecnej sytuacji.
Edit: @Pierniczeq do 5000 mil.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1027 PostWysłany: 14 Maj 2020 11:56 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 94
Pierniczeq napisał(a):
Dodzwoniłam się na linię polską i znowu powiedziano mi w ogóle co innego :D

Podobno wczoraj zmieniła się polityka i tak, jeśli mamy anulowany lot, to wtedy do końca roku możemy zmienić termin za darmo, Do tego nie musimy lecieć z WAW, a z okolicznych lotnisk, a jeśli chodzi o miejsce docelowe, to możemy do bodajże 2500 mil sobie wybrać inne ;)

W przypadku vouchera jest on od teraz ważny 2 lata, a nie 1 rok i 10% bez podatków

Albo zwrot kasy :)



To ciekawe dzwoniłem kilka dni temu, dowiedziałem się że vouchery maja limit i mam szybko się decydować bo może ich zabraknąć z puli - i tak jak piszesz 1 rok + 10% - najgorsze jest to że nie można zmienić już imienia i nazwiska pasażera.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1028 PostWysłany: 14 Maj 2020 12:00 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
@lichu właśnie słowo klucz kilka dni temu. Zmienili wczoraj politykę, w poniedziałek mi mówiono też co innego :)

@grondo dzięki za poprawkę, teraz mnie kusi skorzystać z droższego kierunku, co tu robić :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#1029 PostWysłany: 14 Maj 2020 12:01 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 94
A coś wiadomo czy można zmienić pasażerów też? czy sztywno jest przypisany do Vouchera?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1030 PostWysłany: 14 Maj 2020 12:01 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
@lichu niestety nie wiem, nie brałam tego pod uwagę, że będę zmieniać i nie pytałam :(
Góra
 Relacje PM off  
 
#1031 PostWysłany: 14 Maj 2020 12:15 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 94
Ok, a ta linia polska działa? bo ciagle kieruje mnie na angielski, ostatnio właśnie tez prowadziłem rozmowę po ang.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1032 PostWysłany: 14 Maj 2020 13:03 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
@lichu cały czas klikaj na polską i w końcu cię połączy, trochę trzeba jednak poczekać
Góra
 Relacje PM off  
 
#1033 PostWysłany: 14 Maj 2020 13:20 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 94
Akurat fartem trafiłem na polaka. Niestety nie można zmienić pasażerów za to są 3 opcje jak to ktoś napisał.

- Zwrot pieniędzy bezpośrednio jak się kupiło u przewoźnika bilet. U pośredników wtedy trzeba bujać się z biurem nic nie załatwimy u nich.
- Do końca roku mi przyznali 5 tys mil - na dowolnej trasie gdzie chce jechać np: (Seszele, Sydnay etc.)
- 2 lata na voucher, 7-8 % zniżki przy zakupie biletu jeśli będzie droższy od ceny pierwotnej, zmiana trasy dowolna ale lecimy z miejsca które było zakupione.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1034 PostWysłany: 14 Maj 2020 13:36 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
@lichu właśnie się zastanawiam czy nie zmienić na inną mocno droższą destynację, kurde ciekawe, że tak od ręki by na te Seszele zmienili
Góra
 Relacje PM off  
 
#1035 PostWysłany: 14 Maj 2020 13:38 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 94
Tylko że musisz pojechać w tym roku, to jest ten minus.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1036 PostWysłany: 14 Maj 2020 13:41 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
@lichu jeśli wybiorę się na Sylwestra to wystarczy :) nawet dobra opcja dla mnie, muszę to przetrawić co i jak
Góra
 Relacje PM off  
 
#1037 PostWysłany: 14 Maj 2020 13:42 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 94
No pewnie fajna opcja mnie kusi Sydney. Znasz jakaś stronę gdzie można liczyć te mile?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1038 PostWysłany: 14 Maj 2020 13:44 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
@lichu w google maps prawym i zmierz odległość :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1039 PostWysłany: 18 Maj 2020 10:34 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3190
srebrny
Zgłoszenie zwrotu 30 marca, dzisiaj e-mail że zwrot wysłali. Nie wiem czy na skutek telefonu w zeszłym tygodniu z ponagleniem czy zgłoszonego 2tyg temu chargeback, ale ważne że poszło.

Załącznik:
qr.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1040 PostWysłany: 18 Maj 2020 12:38 

Rejestracja: 15 Lut 2012
Posty: 21
Miałem lot Qatarem z Polski na 08.04, powrót 20.04. kupione na stronie Qataru. 02.04. zadzwoniłem na infolinię, żeby zrobić refund. Otrzymałem info czekać 28 dni. W ub tygodniu przypomniałem się, ze do tej pory nie otrzymałem pieniędzy. Dzisiaj zwrot na koncie w pełnej wysokości.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1081 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group