Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1071 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54
Autor Wiadomość
#1061 PostWysłany: 20 Maj 2020 12:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 1765
Loty: 134
Kilometry: 362 216
złoty
marcin.krakow napisał(a):
Czyli nie ma zadnej roznicy między "hold on ticket" a "exchange for futurr travel" ?

Wczoraj specjalnie szukałem w necie informacji w prasie branżowej o nowej polityce rezerwacji Qatar Airways ale opisy się trochę różnią. Np. Simple Flying napisało, że to dotyczy nowych rezerwacji (ale na stronie QR nie ma takiego zapisu...) a bodajże na The Points Guy (jesli dobrze pamiętam ale mogę się mylić) było napisane, że bez dopłat do taryfy jest tylko na lotach w 2020 r. Jak widać jest to trochę niejednoznaczne...

Natomiast w komentarzach pojawiały się opinie, że niektórzy bez problemu zmieniali destynacje do 5000 mil i to ponoć działa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1062 PostWysłany: 20 Maj 2020 13:01 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 24
@monroe mnie spokojnie powiedzieli, że zmieniam destynację, ale tylko w 2020, nie mogę później, później płacę różnice w taryfach. Z tym, że jak widzisz każdy na infolinii powie ci co innego i tak naprawdę rosyjska ruletka jak trafisz, albo mogą się za chwile zmienić warunki
Góra
 Relacje PM off  
 
#1063 PostWysłany: 27 Maj 2020 08:33 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 24
Okej w końcu się dowiedziałam co i jak:

Dla tych, którym bilet anulowano i mieli potwierdzone rezerwacje:
- do końca roku możecie zmienić datę wyjazdu, oraz lotnisko końcowe w promieniu 5 tys mil. Warunkiem jest, że lądujecie 31.12.2020. Później występują różnice w taryfach
- możecie wnioskować o voucher 2 letni +10% z wykluczeniem podatków, brak możliwości zmiany imienia i nazwiska na bilecie
- możecie dostać zwrot pieniędzy
- Qmiles

Natomiast opcja "Hold on your ticket" odpisano mi na twitterze tak:

Cytuj:
Please note that the Hold on your ticket is a term used before the purchase of the ticket and voucher can only be given if you have a confirmed reservation on Qatar airways.


Czyli jest to tylko dla nowych rezerwacji :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1064 PostWysłany: 31 Maj 2020 11:55 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 767
złoty
Qatar voucher oddaje w kwocie oryginalnej czy rozliczeniowej? Jeśli rozliczeniowej to po jakim kursie ustala kwotę vouchera?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1065 PostWysłany: 01 Cze 2020 17:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Gru 2013
Posty: 156
Miałem 13.06 mieć lot do HAN, który został anulowany. Zmieniłem HAN na SYD bez płacenia różnicy w taryfach. Lot i powrót oczywiście w grudniu. Wszystko na infolinii polskiej. Pierwotny lot miałem multi city (powrót z SGN), zmiana możliwa tylko na RT.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1066 PostWysłany: 03 Cze 2020 09:06 

Rejestracja: 12 Lis 2011
Posty: 602
Loty: 391
Kilometry: 612 796
niebieski
Mam kika pytań odnośnie tej polityki cenowej QR.

Cytuj:
Przewoźnik przygotował dla swoich pasażerów specjalną ofertę "Travel with Confidence", która pozwoli im na większą elastyczność w planowaniu podróży.
Warunki oferty (dotyczą wszystkich biletów wystawionych do 30 września br.):
bilet lotniczy jest ważny aż 2 lata od daty wystawienia;
możliwa jest zmiana daty lub celu podróży bezpłatnie
bilet lotniczy można wymienić na voucher o dodatkowej wartości +10%, który również jest ważny 2 lata;
wymień bilet na Qmiles - za każdy 1 USD otrzymasz 100 Qmiles, które są ważne przez co najmniej trzy lata;
pełny zwrot opłaty w przypadku odwołania lotu.
Promocja obowiązuje na podróże do 31 grudnia 2020 roku.


Interesuje mnie bilet na polowe listopada.
- Czy ja dobrze rozumiem ze jak kupie bilet na trasie XXX-DOH-YYY to mogę go zmienic za free na inne daty na tej samej trasie? Troche cebula deal ale zapytam. Powiedzmy ze bilet na tej trasie jest najtanszy w terminie 3 - 18.09.2020 i kosztuje 2000 pln. Ale mi zalezy aby leciec w terminie 1 - 20.11.2020 i ze stopoverami w DOH po 20H. Taki bilet co mnie interesuje kosztuje 3000 pln. W terminie 1 - 20.11.2020 sa tez dostepne bilet na tej samej trasie, ale z krotkimi stopoverami w DOH za 2500 pln. Czy jak dobrze rozumiem to ja moge sobie kupic ten bilet w terminie 3 - 18.09.2020 i za free zmienic na ten w terminie 1 - 20.11.2020 z trasowaniem i konkretnymi lotami jakie chce? Wtedy teoretycznie jestem do przodu 1000 pln...
- Co to znaczy ze bilet jest wazny 2 lata? Kupie sobie bilet na np 09.2020 ale w sumie stwierdze, ze chce leciec na tej samej trasie w 02.2021 to moge zmienic za free swoje daty lotu przed pierwotnym terminem lotu, pomimo tego ze loty w pierwotnym zakupionym terminie w 09.2020 odbeda sie zgodnei z rozkladem? Nawet jesli ten drugi bilet bedzie drozszy to i tak nic nie doplacam tzn tej roznicy w cenie?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1067 PostWysłany: 04 Cze 2020 12:10 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 24
@j_brawo

1. Twój lot musi być odwołany, żeby coś takiego zrobić. Ewentualnie zadzwoń na infolinię, żeby się upewnić, bo u nich warunki są co konsultant to inne

2. Dopłacasz różnicę w cenie - nie płacisz natomiast za zmianę
Góra
 Relacje PM off
j_brawo uważa post za pomocny.
 
 
#1068 PostWysłany: 07 Cze 2020 11:49 

Rejestracja: 12 Lis 2011
Posty: 602
Loty: 391
Kilometry: 612 796
niebieski
@Pierniczeq Dzięki za info. To spróbuje się czegoś dowiedzieć na infolini.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1069 PostWysłany: 11 Cze 2020 13:13 

Rejestracja: 28 Lip 2013
Posty: 100
boots napisał(a):
Cytuj:
Chwilę później złożyłam wniosek w banku o chargeback z karty.

Szanse bardzo małe.

Już pisałam w inny wątku - dostałam chargeback z Visy, 4 bilety, więc kasa nie mała.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 18 Cze 2020 09:28, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off
kacz0r uważa post za pomocny.
 
 
#1070 PostWysłany: 18 Cze 2020 05:34 

Rejestracja: 02 Cze 2012
Posty: 109
Loty: 8
Kilometry: 16 686
Czyzbym przegapila oficjalne info QR o likwidacji polaczenia EZE-DOH (przez GRU) :?

Chcialam przez strone linii kupic bilet na grudzien (choc wiem, ze jeszcze sie wszystko moze wydarzyc po drodze) i nagle pierwsza czesc podrozy (z Buenos do Sao Paulo) obsluguje nie Qatar a GOL, Aerolineas Argentinas albo LATAM Brasil. Dopiero z GRU do DOH jest polaczenie.

Nie slyszalam nawet o tych rewelacjach a nie ukrywam, ze znaczaco mi one komplikuja zycie...
Godzinowo mi to juz zupelnie nie pasuje, wzrasta mozliwosc wtopy po drodze i nie usmiecha mi sie dorzucenie kolejnego layovera... No kurczaki, co tu sie stalo sie :cry:
Góra
 Relacje PM off  
 
#1071 PostWysłany: 28 Cze 2020 19:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 2656
srebrny
rw30 napisał(a):
takie pytanko.... mam lot Wro->Waw->Doh->Colombo na 4 lipca, i 1 sierpnia powrót tą samą trasą. Wro<->Waw realizowane LOTem oczywiście, ale całość qpiona w Qatarze.
I teraz tak: jak sprawdzam eticket to status podróży: potwierdzony, wszystko spoko.
Ale biletów na mój lot WAW->DOH nie można kupić, tak samo na DOW->WAW, i wygląda na to że został on skasowany (na te same loty o tej samej godzinie tydzień/2/3 wcześniej też nie można kupić biletów, niemożliwe żeby wszystkie się wyprzedały więc pewnie zostały skasowane).
Co dalej z tym robić? I tak chyba planuję nie polecieć.... zobaczymy jak sytuacja z COVIDem, więc nawet byłoby mi na rękę żeby skasowali. Tylko ciekaw jestem czy ktoś był w podobnej sytuacji czy coś w tym stylu. Wiadomo, mogę uderzyć na ich social media czy coś, no ale co sobie nabiję to moje no nie? :P


ten post ^^ pisałem 7 maja
10. maja dostałem maila że loty zostały skasowane
13. maja złożyłem wniosek o zwrot kosztów biletu przez ich ZenDesk
dzisiaj dostałem zwrot kasy na konto
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1071 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group