Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Następna
Autor Wiadomość
#1001 PostWysłany: 08 Maj 2020 22:34 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
@rw30 @grondo sama mam termin a 11 czerwca WAW-CMB, też mam nadal status confirmed i dzisiaj dzwoniłam do obsługi klienta. Sprawa wygląda tak, że oni jeszcze nie maja info jak operują loty w Polsce (mimo że też wspominałam, że nawet nie ma rozkładów na czerwiec dopiero lipiec) i muszę czekać na anulację lotu, bądź też nie (?). Pan z obsługi powiedział, że najlepiej jest to sprawdzać na ich stronie, bo mają duże zamieszanie z wirusem i starają się wszystko przetwarzać na bieżąco, ale trochę to trwa :)

Jeśli będzie anulacja to tak jak pisze na stronie - voucher, zmiana terminu, albo zwrot kasy
Góra
 Relacje PM off  
 
#1002 PostWysłany: 08 Maj 2020 23:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 2741
srebrny
o pięknie, dzięki @Pierniczeq , to prawie taka sama sytuacja jak moja . Czyli tak jak myślałem, anulacja bądź też nie :P

ja to w ogóle się zastanawiam czy by tam nie polecieć, no ale to zobaczymy jak się będzie wirus rozprzestrzeniał jak troszkę zluzują obostrzenia. A jak nie to anulacja. Bądź też nie :D
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1003 PostWysłany: 09 Maj 2020 06:55 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
@rw30 teraz w trip status mam not confirmed, może coś się rusza?

Ja też chciałam lecieć mimo wszystko, ale sprawdziłam, jakie Sri Lanka ma wymagania co do wjechania na teren ich kraju i mi się odechciało. Chyba najlepiej jest jednak przełożyć i cieszyć się wyjazdem, niż być, że tak powiem zaszczuty jak pies. Tam między innymi nie można korzystać z transportu publicznego przez turystów i trzeba im przedstawić pozytywny wynik na przeciwciała ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1004 PostWysłany: 09 Maj 2020 10:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 2741
srebrny
@Pierniczeq nie no, oczywiście, zakładam że sytuacja do pocz. lipca w miarę wróci do normy, tylko pod tym warunkiem bym jechał. I wiadomo, że jest możliwość że w ciągu kilku dni / tygodni (będąc już na miejscu) wszystko się zmieni i np. utknę, no ale to już moje ryzyko : )

Ja jadę pływać na kajcie, lipiec to już jakby końcówka sezonu, więc przełożenie u mnie nie wchodzi w grę. Albo polecę w lipcu albo dopiero w przyszłym roku, co ze względu na tryb mojej pracy jest prawie nie do zaplanowania, więc albo lipiec albo zwrot. Nie ma dla mnie innych opcji
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1005 PostWysłany: 10 Maj 2020 00:25 

Rejestracja: 09 Sie 2014
Posty: 208
Ja mam teraz:

Warning - The following has occurred: The flight schedule for this trip has changed. (pomieszali z godzinami, długie przesiadki).
oraz
If you wish to cancel and refund your booking, please click the Request a refund button and fill up the refund form accordingly. Refund charges may apply.
Jest normlanie przycisk 'Request a refund'

No i pytanie do Was o "refund charges may apply" - jakieś ogólne ich stwierdzenie w razie czego i przysługuje mi standardowo 100% czy coś motają? Co u was jest na stronie Qatar?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1006 PostWysłany: 10 Maj 2020 09:44 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
Ja dzisiaj z rana dostałam informacje o anulowaniu lotu i w mailu pisze tak:

Cytuj:
"On receipt of this notification, you can either request for a future travel voucher with 10% additional value or request a refund by clicking on this link. For further support or rebooking you can get in touch with our reservations offices or customer contact centers. Our contact numbers and details are listed here."


@grondo myślę, że najlepiej jest zadzwonić do linii i się zapytać. Ja będę dzwonić jutro, żeby przebukować lot i jeśli chcesz mogę też zapytać się w twojej sprawie, daj znać ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1007 PostWysłany: 10 Maj 2020 10:07 

Rejestracja: 09 Sie 2014
Posty: 208
@Pierniczeq, możesz zapytać, dzięki:) też pewnie będę dzwonić, ale może być różnie z dodzwieniem się.
Jak wyświetlasz w Qatar rezerwację to co widzisz?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1008 PostWysłany: 10 Maj 2020 14:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 2741
srebrny
Pierniczeq napisał(a):
Ja dzisiaj z rana dostałam informacje o anulowaniu lotu


to samo u mnie.
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1009 PostWysłany: 10 Maj 2020 14:43 

Rejestracja: 09 Sie 2014
Posty: 208
U mnie napisali, że 'Changes to your Qatar Airways flight timings', a w praktyce jesteśmy wrzuceni na następny lot DOH-WAW który jest ponad 5h później i powoduje nockę w DOH (10h z dzieckiem, podziękuję:).
W rezerwacji na Qatar mam 'acknowledge changes' albo 'request refund'. Teoretycznie należy mi się kasa, ale w czasach korony, liniach przetrzymujących kasę i banków olewających chargeback wolę najpierw zadzwonić.
Ostatecznie wezmę voucher, lepsze to niż cancellation fee ;)
Swoją droga celowa dezinformacja i nieprecyzyjne procesy w celu jak najmniejszej ilości zwrotów kasy. Zobaczymy czego dowiem się na infolinii i albo się polubimy z nimi na dłużej, albo nie :)
Dawajcie znać jak u was przebiegło i czy były cyrki.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1010 PostWysłany: 10 Maj 2020 16:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 2741
srebrny
grondo napisał(a):
W rezerwacji na Qatar mam 'acknowledge changes' albo 'request refund'. Teoretycznie należy mi się kasa, ale w czasach korony, liniach przetrzymujących kasę i banków olewających chargeback wolę najpierw zadzwonić.
Ostatecznie wezmę voucher, lepsze to niż cancellation fee ;)


trochę nie rozumiem Cię, nie żebym wiedział kiedy Qatar zamierza zwrócić kasę, ale przecież masz opcję 'request refund' to skorzystaj z niej i tyle?
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1011 PostWysłany: 10 Maj 2020 18:11 

Rejestracja: 09 Sie 2014
Posty: 208
@rw30 Request refund przekierowuje na standardowy formularz do refunda, natomiast przed 'request refund' jest napisane: If you wish to cancel and refund your booking, please click the Request a refund button and fill up the refund form accordingly. Refund charges may apply.
A maila dostałem innego niż wy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1012 PostWysłany: 10 Maj 2020 20:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 2741
srebrny
ok, Twój refund to nie refund za skasowany lot taki jak mój i @Pierniczeq tylko typowy refund zawsze dostępny w razie gdy kto chce zrezygnować z lotu. Nie skumałem tego na początku
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1013 PostWysłany: 10 Maj 2020 22:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2014
Posty: 246
Loty: 103
Kilometry: 203 849
niebieski
po prawie dwóch miesiącach dostałem zwrot za bilety,5 maja. a na stronie qatarairways.zendesk.com dalej moja sprawa jest open, taka ciekawostka.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1014 PostWysłany: 10 Maj 2020 22:23 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
@grondo teraz na stronie nie mogę zrobić Manage booking, tylko dopiero jak ręcznie wpisze to - booking confirmed, Trip status Not confirmed.

Najpierw też miałam zmiany godzin lotu, ale bez informowania mnie, na jakieś chore, że przesiadka 20h, a potem anulowali, więc pewnie czekaj :)
Góra
 Relacje PM off
grondo lubi ten post.
 
 
#1015 PostWysłany: 12 Maj 2020 11:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 2064
Loty: 177
Kilometry: 291 578
platynowy
Mam lot CPH-DOH-ICN-ROR kupiony przez Tripair. Pierwszy odcinek przesunął się o ponad 7h (właściwie to został skasowany lot i przesunęli mnie na lot o innym numerze) więc chcę oddać bilet powołując się na ten fakt, nim podróż zostanie anulowana z powodu wirusa. OTA oferuje zmianę terminu lub voucher. Szukam na stronie QR informacji, że mogę się ubiegać o full refund ale nie mogę znaleźć. Czy przysługuje mi taka opcja i jeśli tak na co (link) się powołać w odpowiedzi do OTA?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1016 PostWysłany: 12 Maj 2020 19:47 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
@grondo żeby zrobić cokolwiek za free musisz czekać, aż status będzie anulowany, tak to niestety lipa. W mojej sprawie dowiedziałam się, że można zmienić bezpłatnie lot, ale wylot do 30 września xDD

@marcin.krakow musisz zrobić to przez agenta, nie przez qatar, a informacja jest na pierwszej stronie xD https://www.qatarairways.com/en/travel- ... pdate.html
Góra
 Relacje PM off  
 
#1017 PostWysłany: 12 Maj 2020 19:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 2064
Loty: 177
Kilometry: 291 578
platynowy
@Pierniczeq ja nie mam zmiany bezpośrednio z powodu Covida, po prostu wygląda to na grubą zmianę rozkładu.

Dzwoniłem na infolinię zmienił mi się także nr lotu pierwszego odcinka co upoważnia do full refunda. zobaczymy jak to sie potoczy
Góra
 Relacje PM off  
 
#1018 PostWysłany: 12 Maj 2020 20:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4155
Ostrzeżenia: 1
platynowy
marcin.krakow napisał(a):
Mam lot CPH-DOH-ICN-ROR kupiony przez Tripair. Pierwszy odcinek przesunął się o ponad 7h (właściwie to został skasowany lot i przesunęli mnie na lot o innym numerze) więc chcę oddać bilet powołując się na ten fakt, nim podróż zostanie anulowana z powodu wirusa. OTA oferuje zmianę terminu lub voucher. Szukam na stronie QR informacji, że mogę się ubiegać o full refund ale nie mogę znaleźć. Czy przysługuje mi taka opcja i jeśli tak na co (link) się powołać w odpowiedzi do OTA?

Z punktu widzenia linii mozesz nie zaakceptowc tej zmiany i wystapic o zwrot kosztow.
Nie wiem jaki regulamin ma OTA, poczytaj, zreszta jak dokonywales zakupu biletu to chyba nie kupowales kota w worku.
_________________
Travel is a privilege, not a right.
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się przeciw tobie i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Szkoda czasu na forum, nie odpowiadam na pw!

Z Kiruny na Socotrę
Goryle
Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Stacja Arctowski, Bhutan, Burundi, magic Socotra etc.
Góra
 Relacje PM off
marcin.krakow lubi ten post.
 
 
#1019 PostWysłany: 13 Maj 2020 10:11 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 26
Czy komuś się udało po polsku dodzwonić, czy tylko ang? :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1020 PostWysłany: 13 Maj 2020 10:27 

Rejestracja: 15 Lut 2012
Posty: 21
Da rady, tylko z 15 min trzeba poczekać
Góra
 Relacje PM off
Pierniczeq uważa post za pomocny.
 
 
 [ 1091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group