Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Lut 2015 18:35 

Rejestracja: 01 Lut 2015
Posty: 4
Nie mam zbyt dużego doświadczenia w lotach, więc potrzebuję rady. Wracam w marcu ze Stanów, z San Antonio, do Warszawy. Znalazłam najkorzystniejszy cenowo lot z przesiadką w Chicago, gdzie na przesiadkę mam ok 2 h. I tu moje pytanie - do tej pory miałam takie szczęście, że zawsze miałam min godzinne opóźnienie, więc zastanawiam się, czy w razie opóźnienia pierwszego samolotu, jest szansa, że ten drugi na mnie poczeka? Czy po prostu przebukują mi bilety na inne najbliższe połączenie? Przyszła mi do głowy jeszcze taka myśl, czy by nie kupić oddzielnie biletu do Chicago na jakiś wcześniejszy lot i oddzielnie z Chicago do Wawy, żeby mieć większy zapas czasowy na wszelki wypadek. Cenowo to wbrew pozorom wygląda podobnie. Z góry dzięki za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień w Dolomitach za 1468 PLN. Loty z Warszawy, hotel + auto Tydzień w Dolomitach za 1468 PLN. Loty z Warszawy, hotel + auto
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
#2 PostWysłany: 01 Lut 2015 18:42 

Rejestracja: 13 Maj 2013
Posty: 88