Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.
pytania-odpowiedzi-informacje-itp-itd,226,20384
Strona 265 z 269

Autor:  Denydevito [ 08 Gru 2024 22:12 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Całkowicie inna osoba, zmiana samego nazwiska

Autor:  miriam [ 08 Gru 2024 22:37 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Spróbuj jutro rano na polskiej infolinii.

Autor:  Zeus [ 19 Gru 2024 13:12 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Nowe opcje płatności na pokładzie WizzAira, i będzie można Revolutem (tłumaczenie deeplem)

Chcielibyśmy poinformować, że podczas nadchodzącego lotu będziemy akceptować wyłącznie płatności kartą za zakupy na pokładzie, w tym transakcje zbliżeniowe i inteligentną technologię (Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay i Google Pay).

Akceptowane są karty VISA i Mastercard, a także karty kredytowe i debetowe, w tym Revolut. Maksymalna łączna kwota, jaką klient może zapłacić za pomocą jednej lub kilku kart, wynosi 150 euro.

Karty VISA Electron, Mastercard Maestro, AMEX, karty z oznaczeniem „Tylko do użytku elektronicznego”, Vpay oraz karty przedpłacone i inne karty wydawane przez firmy fintech nie są akceptowane w przypadku płatności na pokładzie.

W przypadku transakcji na kwotę 50 € i wyższą wymagane będzie okazanie karty pokładowej, dane klientów są wymagane w celu ochrony posiadacza karty przed nieuczciwymi działaniami i nie są udostępniane osobom trzecim z jakiegokolwiek powodu lub okazji.

Przetłumaczono z DeepL.com (wersja darmowa)

Autor:  jaras724 [ 25 Gru 2024 21:21 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Czy mając wykupiony bagaż rejestrowany 20kg mogę nadać 2 torby po 10kg czy musi to być maksymalnie jedna torba o maksymalnej wadze 20kg?

Autor:  miriam [ 25 Gru 2024 21:24 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Nie .Chyba.że je razem np. zawiniesz streczem.

Autor:  RenataEr [ 28 Gru 2024 11:50 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Dzień dobry,

Kupiłam lot na końcówkę stycznia 2025 z Krakowa do Bukaresztu. Dostałam już z 4 albo 5 maili o zmianie lotniska (w Rumunii) z poleceniem, żeby zaakceptować zmiany. Kiedy to jednak robię, pojawia się za każdym razem komunikat, że zmiany są wprowadzane i za niedługo dostanę maila. I dostaję... Tego samego.

"If the new schedule is acceptable, please log in on wizzair.com, retrieve your booking and click on the "Accept" option. If you accept the changes in any form, the contract between you and us will be deemed amended accordingly", a po kliknięciu "There is a change on your booking. We will inform you via e-mail soon. Please return back soon to see the changes".

Co powinnam zrobić? Boję się, że na infolinię się nie dodzwonię, a jeśli już, to trzeba będzie nerkę sprzedać za koszt połączenia ;) Powinnam usunąć konto WizzAir i je ponownie założyć? A może poczekać?

Autor:  Wintermute [ 28 Gru 2024 11:59 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Przecież Wizz ma darmowy numer więc o co kaman? Ostatnio dodzwoniłem się w 5 min łącznie z wysłuchiwaniem wszystkich komunikatów... Zamiast się bać po prostu wybierz numer.

Autor:  pemat [ 28 Gru 2024 12:00 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

RenataEr napisał(a):
Boję się, że na infolinię się nie dodzwonię, a jeśli już, to trzeba będzie nerkę sprzedać za koszt połączenia
zacznij od przeczytania wikiposta, wystarczy do połowy

Autor:  tarman [ 28 Gru 2024 12:00 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

@RenataEr przeczytaj uważnie wikiposta u góry tematu.
Tam masz polski nr tel, zadzwoń i załatwisz sprawę

Autor:  RenataEr [ 28 Gru 2024 14:26 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Dzwoniłam na oba, polska linia jest niedostępna.

Autor:  miriam [ 28 Gru 2024 14:31 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Masz jeszcze sporo czasu więc zadzwonisz w poniedziałek lub później.Akceptacja jest możliwa nawet dzień przed lotem.

Autor:  dg72 [ 28 Gru 2024 14:32 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

RenataEr napisał(a):
Dzień dobry,

Kupiłam lot na końcówkę stycznia 2025 z Krakowa do Bukaresztu. Dostałam już z 4 albo 5 maili o zmianie lotniska (w Rumunii) z poleceniem, żeby zaakceptować zmiany. Kiedy to jednak robię, pojawia się za każdym razem komunikat, że zmiany są wprowadzane i za niedługo dostanę maila. I dostaję... Tego samego.

"If the new schedule is acceptable, please log in on wizzair.com, retrieve your booking and click on the "Accept" option. If you accept the changes in any form, the contract between you and us will be deemed amended accordingly", a po kliknięciu "There is a change on your booking. We will inform you via e-mail soon. Please return back soon to see the changes".

Co powinnam zrobić? Boję się, że na infolinię się nie dodzwonię, a jeśli już, to trzeba będzie nerkę sprzedać za koszt połączenia ;) Powinnam usunąć konto WizzAir i je ponownie założyć? A może poczekać?

Zapewne zmienisz o ile zalogujesz się on-line przez wyszukiwarkę EDGE, Chrome czy Firefox

Przynajmniej ja tak mogłem dopiero zmienić.
Jak nie dasz rady zadzwonisz w poniedziałek czy czwartek, piątek po 9 rano i Ci to za darmo zaakceptują.

Autor:  ibartek [ 21 Sty 2025 15:03 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Wizz Air zamknął płatną infolinię premium dla podróżnych

https://stooq.pl/n/?f=1658641

Autor:  trocha [ 21 Sty 2025 16:29 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Ktoś ich do tego zmusił, czy tak sami z siebie?

Autor:  dg72 [ 21 Sty 2025 17:23 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

ibartek napisał(a):
Wizz Air zamknął płatną infolinię premium dla podróżnych

https://stooq.pl/n/?f=1658641

Cytuj:
Od 13 stycznia Wizz Air zrezygnował z numeru premium swojego call center dla pasażerów, gdzie koszt połączenia wynosił 4,92 zł za minutę. Wizz Air zaleca pasażerom korzystanie z platformy samoobsługowej online, a w pilnych sprawach zostawia numer do kontaktu z linią. Ale jest haczyk! Jeśli przez telefon dokonamy transakcji, którą można też wykonać przez internet, linia obciąży nas dodatkową opłatą za kontakt z Telecentrum, która kosztuje aż 68 zł od pasażera!


https://www.fly4free.pl/wizz-air-likwid ... wa-oplata/

Autor:  bigdario [ 26 Sty 2025 14:33 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Aloha !

Pytanko do wtajemniczonych. Jakiś rok temu dostałem zwrot na konto WIZZ (było z bonusem 20%).
Niedługo upływa termin ważności tych środków i mam pytanko czy tylko rezerwacja wchodzi w grę czy może zawnioskować o zwrot na konto bankowe?

Jeżeli tak, to jak to zrobić bo nie widzę takiej opcji?

Dzięki !

Autor:  Zeus [ 26 Sty 2025 14:35 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Załącznik:
t.png
t.png [ 44.4 KiB | Obejrzany 586 razy ]

viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Autor:  bigdario [ 26 Sty 2025 14:38 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Czytałem - to co jest opisane dotyczy styuacji kiedy masz aktywną opcję po anulowaniu lotu.

Ja taką opcję miałem 11 miesiecy temu - teraz widzę na koncie WIZZ, kwotę XXXX PLN.

Moje pytanie brzmi : Czy teraz mam tylko opcję rezerwacji czy mogę wnioskować o spieniężenie środków?

Autor:  walerek [ 26 Sty 2025 14:40 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

bigdario napisał(a):
Czytałem - to co jest opisane dotyczy styuacji kiedy masz aktywną opcję po anulowaniu lotu.

Ja taką opcję miałem 11 miesiecy temu - teraz widzę na koncie WIZZ, kwotę XXXX PLN.

Moje pytanie brzmi : Czy teraz mam tylko opcję rezerwacji czy mogę wnioskować o spieniężenie środków?


Jak dostałeś plus 20% to tylko opcja rezerwacji

Autor:  dg72 [ 26 Sty 2025 14:45 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Nie, może wnioskować o zwrot pieniędzy w kwocie 100% o ile pkt są w tej samej wartości tj nic nie wykorzystała
A dlatego, że od kilku lat i tak zawsze wpierw wnioskuje się o pkt.
Szkoda, że nic nie kupuje, gdyż +20 % "przeminęło z wiatrem"

Strona 265 z 269 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/