Autor: | Mokil [ 01 Maj 2023 09:45 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Hej, widziałam tematy wcześniej ale nikt nie napisał ostatecznie czy to się udało. Lecę z dzieckiem 6lat. Taniej by mi było wykupić wizz priority - bagaz 10+20kg niż bagaz dodatkowy 32kg. Czy jak wykupię sobie wizz priority to będę mogła wejść z dzieckiem 6 lat przez odprawę priority mimo,że ono nie ma priority? |
Autor: | paweł p [ 01 Maj 2023 10:12 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Tak, bez problemu |
Autor: | pawfazi [ 03 Maj 2023 18:32 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Dzisiaj przy zmianie biletów na anglojęzycznej infolinii konsultant zapytał mnie, z którego lotniska chce lecieć WAW czy WMI? Lekko mnie zatkało, ale może coś się szykuje z WMI ? Póki co jako ciekawostka. |
Autor: | ZENNNEK [ 03 Maj 2023 18:50 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
I nie odpowiedziałeś ,że z WMI? |
Autor: | pawfazi [ 03 Maj 2023 19:01 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Gdybym znał potencjalne rotacje z WMI to pewnie bym spróbowal ![]() Miałem "trudny" lot do zmiany o więcej niż 30 dni i się udało, więc wolałem już nie mieszać. Jeszcze by się rozłączył, a potem wiadomo, różnie mogłoby być... |
Autor: | fluu [ 04 Maj 2023 15:32 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Czy podrozujac w ramach WDC 2 doroslych + 1 infant do 2 lat, WDC musze wykupic powiekszony, czy wystarczy ten dla dwoch osob? Ktos moze testuje z niemowlakiem w ramach WDC? Dzieki |
Autor: | Gadekk [ 04 Maj 2023 15:35 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Niemowlę dodasz do wdc standard bez problemu |
Autor: | wersus79 [ 05 Maj 2023 00:24 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Stronę zmienili Załącznik: Oficjalna-strona-Wizz-Air-Rezerwuj-bezpośrednio-by-skorzystać-z-najlepszych-cen.png [ 827.71 KiB | Obejrzany 2073 razy ] Ciekawe czy problem "Are you human?" by WizzAir zostanie w ten sposób usunięty are-you-human-by-wizzair,18,169838 |
Autor: | piotrkr [ 05 Maj 2023 09:27 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
-- 05 Maj 2023 09:21 -- Przy próbie zalogowania się na stronie wizzair nic się nie dzieje. Znika okienko logowania ale nie ma statusu zalogowany. Przy próbie rejestracji pisze mi, że "The e-mail is not valid". Spotkał się ktoś z tym? Jestem zalogowany w aplikacji na komórce. Klikanie "nie pamiętam hasła" na stronie też nie działa - pisze to samo (email not valid). Ten sam email użyty w aplikacji działa. Próbuję kontaktu z ich supportem, ale czy ja dobrze widzę, że infolinia kosztuje prawie 5zł? (za minutę?) Napisałem na chacie, najpierw było czekanie i ręczne ponawianie, potem agent się połączył i zaraz rozłączył... -- 05 Maj 2023 09:27 -- ok zadziałało. Chyba był problem z ciasteczkami |
Autor: | anianow [ 08 Maj 2023 14:25 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją - Wizzair zmienił dzień i godzinę lotu, a ja przed terminem "nowego" lotu nie zaakceptowałam zmian ani też nie zawnioskowałam o zwrot środków. Po dacie lotu oficjalnie zwróciłam się o zwrot środków na moje konto Wizz, ale w odpowiedzi otrzymałam informację, że nie otrzymam zwrotu, bo lot się już odbył. Na czacie natomiast wcześniej twierdzili, że pieniądze zostaną zwrócone bez problemu, tylko muszę napisać przez formularz. Czy ktoś miał podobną sytuację i jak się zakończyła? |
Autor: | brzemia [ 08 Maj 2023 14:35 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
A dlaczego czekalas az bedzie po locie? Wyslane z telefonu przez Tapatalka |
Autor: | dg72 [ 08 Maj 2023 14:41 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
anianow napisał(a): Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją - Wizzair zmienił dzień i godzinę lotu, a ja przed terminem "nowego" lotu nie zaakceptowałam zmian ani też nie zawnioskowałam o zwrot środków. Po dacie lotu oficjalnie zwróciłam się o zwrot środków na moje konto Wizz, ale w odpowiedzi otrzymałam informację, że nie otrzymam zwrotu, bo lot się już odbył. Na czacie natomiast wcześniej twierdzili, że pieniądze zostaną zwrócone bez problemu, tylko muszę napisać przez formularz. Czy ktoś miał podobną sytuację i jak się zakończyła? Piszesz ponownie reklamację, prosząc o zwrot gdyż w emailu informującym o zmianie rozkładu lotu/ów Wizzair pisze Informujemy, iż jedną z poniższych opcji należy wybrać nie później niż na 3 godziny przed pierwotnym planowanym czasem odlotu. Jeżeli nie zostanie wybrana żadna z opcji, zwrot 120% w postaci kredytów WIZZ zostanie automatycznie wysłany na Twoje konto WIZZ. Możesz też zadzwonić na darmowy w abonamencie nr tel. 221284905 prosząc o zwrot powołując się na treść informacji w emailu oraz co przekazano ci na czacie. Nie mogą mylić odbytego lotu bez żadnych zmian z lotem, w którym nastąpiły istotne zmiany z ich winy. |
Autor: | anianow [ 08 Maj 2023 18:43 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Dziękuję, faktycznie tak było w mailu, ponowiłam reklamację i czekam :-) |
Autor: | photolucas84 [ 10 Maj 2023 18:29 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Hej. Mial ktoś kiedyś sytuację ze zmianą siatki połączeń (zmiana dni wylotu), kiedy kilka dni po pierwotnym locie kończy się siatka połączeń (brak nowego grafiku lotów)? Niby wizzair daje do wyboru ( - 15 dni i +30 dni) w przypadku zmiany wylotu przez przewoźnika. Wchodzę więc w moją rezerwację. Daje nowy termin (zmiana lotu), system pokazuje mi widełki terminów zmiany lotu. Wchodzę w kalendarz w wybrane dni ale tam brak lotów. Co w takim przypadku? Czekanie na nowy kalendarz lotów nie wchodzi w grę. Czy pasażer ma "regulaminowo" zapewnioną zmianę - 15 +30 dni do wyboru? Jak to załatwić? Reklamacje? |
Autor: | ricinus78 [ 10 Maj 2023 18:42 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Ale na co chcesz zmienić i co reklamować, skoro fizycznie nie ma lotu w tych widełkach? ![]() Możesz zażądać zwrotu kasy albo lecieć wcześniej. |
Autor: | photolucas84 [ 10 Maj 2023 18:55 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Ale wizzair zazwyczaj przy zmianie terminu wylotu daje możliwość wyboru 14 dni przed i 30 po terminie pierwotnym. Ja nie mam możliwości ustawienia lotu do przodu, bo nie ma kalendarza, a pasażerowie innych lotów mają tę możliwość. Zmiana nastąpiła z winy przewoźnika |
Autor: | brzemia [ 10 Maj 2023 18:58 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Moze bizjeta podstawią? Wyslane z telefonu przez Tapatalka |
Autor: | ricinus78 [ 10 Maj 2023 19:02 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
I co z tego? Tak samo jak pasażerowie lotów, na których jest rotacja we wtorki mają możliwość podmiany na inne wtorki, a ci z lotów gdzie rotacja jest tylko w środy i w niedziele są poszkodowani, bo nie mogą podmienić na wtorki ![]() |
Autor: | miriam [ 10 Maj 2023 19:11 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
photolucas84 napisał(a): Hej. Czy pasażer ma "regulaminowo" zapewnioną zmianę - 15 +30 dni do wyboru? Widełki regulaminowo to -14/+30 w ramach dostępnych ,w tym zakresie dat , lotów. Jeśli to kierunek całoroczny a koniecznie chcemy lecieć maksymalnie później to czekamy aż wrzucą dalsze terminy. Przy lotach sezonowych zostaje wybór z tego co jest lub zwrot. |
Autor: | misiakrp [ 14 Maj 2023 20:58 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
hej, mam 2 bilety już zakupione (WCD grupowe na mnie), czy mogę dokupić (ten sam lot) jeszcze dodatkowe osoby z moją zniżką? |
Strona 238 z 269 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |