Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.
pytania-odpowiedzi-informacje-itp-itd,226,20384
Strona 153 z 271

Autor:  Kothson [ 05 Cze 2020 09:59 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Ok, dzięki.

Autor:  LiMag [ 05 Cze 2020 10:31 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Różnie bywa- wczoraj anulacja odwołanego lotu z flexem - zwrot na konto wizzair w ciągu minuty

Autor:  papierki2 [ 05 Cze 2020 10:38 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Dlaczego samodzielnie anulowałeś lot, skoro Wizzair sam go odwołał?

Autor:  dg72 [ 05 Cze 2020 10:43 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

barka napisał(a):
Anulowales w apce? Jesli tak to zdarza sie, poczekaj dzien.


Anulowanie w Wizzair z tego co pamiętam jest możliwe tylko przez stronę www, po kliknięciu na apce przenosi z otwarciem strony online.

Autor:  miriam [ 05 Cze 2020 10:46 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

@papierki2 Anulował sam,w sensie wydał dyspozycje zwrotu środków na konto wizz ;) Faktycznie jeszcze w godzinach dopołudniowych trwało to kilka minut,potem coś zmienili i teraz się czeka.

Autor:  LiMag [ 05 Cze 2020 10:54 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

@papierki2
Przepraszam moja informacja była nieprecyzyjna - wczoraj zwrot za odwołany lot +20% na konto wizzair w ciągu minuty. Bilet był z flexem a zdarzało mi się, że zwrot za bilet z flexem by po 2 dniach.

Autor:  walerek [ 05 Cze 2020 10:54 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Anulacja biletu z flexem, którego lot się odbył nie trwa już 72h ale znacznie przekracza ten czas.

Autor:  dg72 [ 05 Cze 2020 11:00 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

walerek napisał(a):
Anulacja biletu z flexem, którego lot się odbył nie trwa już 72h .....


Generalnie nie ma takiej opcji

Kod:
Zmiany w rezerwacji muszą zostać dokonane do 3 godzin przed rozkładową godziną odlotu

Autor:  miriam [ 05 Cze 2020 11:04 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

LiMag napisał(a):
Bilet był z flexem a zdarzało mi się, że zwrot za bilet z flexem by po 2 dniach.

Flex wydłużał czas oczekiwania jeśli W6 nie anulował lotu tylko my sami anulowaliśmy, korzystając z taj wykupionej usługi .W przypadku anulacji przez wizzair flex nie miał znaczenia bo i tak zwracają za jego zakup.

Autor:  walerek [ 05 Cze 2020 11:11 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

dg72 napisał(a):
walerek napisał(a):
Anulacja biletu z flexem, którego lot się odbył nie trwa już 72h .....


Generalnie nie ma takiej opcji

Kod:
Zmiany w rezerwacji muszą zostać dokonane do 3 godzin przed rozkładową godziną odlotu



Jak najbardziej anulowany na ponad 3h przed lotem

Autor:  katka256 [ 05 Cze 2020 13:43 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

dg72 napisał(a):
walerek napisał(a):
Anulacja biletu z flexem, którego lot się odbył nie trwa już 72h .....


Generalnie nie ma takiej opcji

Kod:
Zmiany w rezerwacji muszą zostać dokonane do 3 godzin przed rozkładową godziną odlotu

a jednak jest, anulowałam 01.06 koło 19 a kasy wciąż nie mam

Autor:  dg72 [ 05 Cze 2020 13:52 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

sformułowanie

"Anulacja biletu z flexem, którego lot się odbył"

jest nieprawdziwe, bo anulować można TYLKO do 3 godzin przed lotem

Należało prawidłowo i czytelnie rozwinąć zdanie

Sam zwrot pkt po samodzielnej anulacji rezerwacji z flexem na konto mywizz trwał jak dotąd do wczoraj w 90 % ok 72 godzin

Autor:  walerek [ 05 Cze 2020 14:07 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Sformułowanie zostało tak celowo napisane bo miało opisywać inną sytuację o której pisał kolega @LiMag post wyżej

Autor:  Pisekcypisek [ 05 Cze 2020 15:36 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Witam serdecznie!

Mam problem z Wizzairem, nie mogę od nich wyegzekwować zwrotu należności za lot, czy ktoś mógłby mi powiedzieć co powinienem zrobić w obecnej sytuacji? Może ktoś miał podobny problem?

Otóż:
25 marca 2020 r. zgłosiłem zwrot za odwołany z powodu COVID - 19 lot.
26.04.2020 r. otrzymuję informacje, iż zwrot zostanie dokonany, cytuję "Uprzejmie informuję, że Pana prośba o przekształcenie kredytu WIZZ na zwrot pieniędzy przelewem bankowym lub kartą bankową, za pomocą której dokonano płatności rezerwacyjnej została przesłana pomyślnie.
Następnie zapytałem, kiedy mogę spodziewać się zwrotu, na co 4.05 Pani z Wizzair odpowiada mi iż "zwrot został zlecony na Pana konto bankowe w dniu 27 kwietnia 2020 r. Zwrot zostanie wykonany w ciągu 30 dni".

Do dnia dzisiejszego (5.06.2020 r.) nie mam ani zwrotu, ani żadnych wiadomości odnośnie tego kiedy mogę się go spodziewać. Na moje pytania, skargi itd nikt nie reaguje, ani nie odpisuje.

Czy myślicie że powinienem wystosować do Wizzair oficjalne wezwanie do zapłaty? Może ktoś spotkał się z podobną sytauacją, która pokazuje kompletny brak szacunku do klienta. Będę wdzięczny za pomoc!

Autor:  manyaky [ 05 Cze 2020 15:38 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Polecam czekać przynajmniej 60 dni

Autor:  przemos74 [ 05 Cze 2020 15:40 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Pisekcypisek napisał(a):
Witam serdecznie!

Mam problem z Wizzairem, nie mogę od nich wyegzekwować zwrotu należności za lot, czy ktoś mógłby mi powiedzieć co powinienem zrobić w obecnej sytuacji? Może ktoś miał podobny problem?

Otóż:
25 marca 2020 r. zgłosiłem zwrot za odwołany z powodu COVID - 19 lot.
26.04.2020 r. otrzymuję informacje, iż zwrot zostanie dokonany, cytuję "Uprzejmie informuję, że Pana prośba o przekształcenie kredytu WIZZ na zwrot pieniędzy przelewem bankowym lub kartą bankową, za pomocą której dokonano płatności rezerwacyjnej została przesłana pomyślnie.
Następnie zapytałem, kiedy mogę spodziewać się zwrotu, na co 4.05 Pani z Wizzair odpowiada mi iż "zwrot został zlecony na Pana konto bankowe w dniu 27 kwietnia 2020 r. Zwrot zostanie wykonany w ciągu 30 dni".

Do dnia dzisiejszego (5.06.2020 r.) nie mam ani zwrotu, ani żadnych wiadomości odnośnie tego kiedy mogę się go spodziewać. Na moje pytania, skargi itd nikt nie reaguje, ani nie odpisuje.

Czy myślicie że powinienem wystosować do Wizzair oficjalne wezwanie do zapłaty? Może ktoś spotkał się z podobną sytauacją, która pokazuje kompletny brak szacunku do klienta. Będę wdzięczny za pomoc!


Zdecydowanie powinieneś poczekać, ponieważ w obecnym czasie wszystko jest znacznie opóźnione i po prostu szkoda Twojego czasu.

Autor:  ariesten [ 05 Cze 2020 15:50 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Pisekcypisek

Jeśli płaciłeś kartą, to rób chargeback.

Autor:  ZENNNEK [ 05 Cze 2020 19:25 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

Możecie sprawdzić jaką macie wersję aplikacji Wizzair?
Widać to w ustawieniach.Czy ma ktoś inną niż 7.3.4.1418. ?

Autor:  dworkam [ 05 Cze 2020 20:10 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

U mnie tylko 7,3,4 :?

Autor:  tarman [ 05 Cze 2020 21:00 ]
Temat postu:  Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd.

U mnie Wersja: 7.3.4.1418

Strona 153 z 271 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/