Autor: | w0st [ 24 Lut 2019 23:25 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Kilka dni temu dostałem jeszcze maila z zapewnieniem możliwości rebookowania biletu. Moja rezerwacja obejmowała loty, które zostały anulowane (2 marca -> 5 marca) ![]() Teraz nie widzę tej możliwości, ze względu na kolejną zmianę - regulamin bagażu. Ktoś miał podobną sytuację? |
Autor: | Anonymous [ 24 Lut 2019 23:29 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Jak chcesz lecieć w tych pierwotnych datach masz loty z Katowic, zmienią za darmo Możliwość masz, ale trzeba dzwonić Masz u góry strony jak jutro zadzwonić za darmo |
Autor: | miriam [ 25 Lut 2019 11:19 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
@w0st W tym przypadku opcja samodzielnej zmiany daty i ew.lotniska pojawi się dopiero po zaakceptowaniu zmian polityki bagażowej.Pewnie loty kupowane były w okresie obowiązywania starych przepisów bagażowych i akceptacja nowych jest konieczna by przejść do zmian wynikających z przesunięcia daty lotu.Spokojnie będziesz mógł samodzielnie zmodyfikować swój lot po akceptacji spraw zw. z bagażem.Sprawdzone osobiście ![]() |
Autor: | w0st [ 25 Lut 2019 20:03 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Dzięki, jest dokładnie tak jak pisze @miriam |
Autor: | malediwy [ 25 Lut 2019 20:09 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
miriam napisał(a): @malediwy Nie wiem kto ci odpisywał na reklamację,ale nie dowierzam,że wie o czym pisze.Spróbuj może raz jeszcze się odwołać.Za usługi dodatkowe nie ma 120%,ale w takiej sytuacji równowartość powinni zwrócić. Napisałem, że nie zgadzam się z ich decyzją i tak mi odpisano: Dziękuję za wiadomość. Uprzejmie informuję, że Pasażer musi być świadom naszych warunków oraz zasad, ponieważ Ogólne Warunki Przewozu linii lotniczych Wizz Air muszą zostać zaakceptowane podczas procesu rezerwowania biletów. Jeśli Pasażer nie życzy sobie zaakceptować naszych warunków – rezerwacja nie może zostać sfinalizowana i potwierdzona. Zakładamy, że poprzez zaznaczenie opcji akceptacji OWP Pasażerowie zakładają rezerwacje w zgodzie z owymi warunkami. Pragnę podkreślić, że Ogólne Warunki Przewozu Wizz Air, które stanowią umowę przewozu są zgodne z Rozporządzeniem UE nr 261/04, Konwencją Montrealską oraz zostały zaakceptowane przez organizacje ochrony praw konsumenta. W związku z powyższym stanowisko Wizz Air w sprawie pozostaje niezmienne – nie istnieją podstawy do wystosowania zwrotu. Informuję, że Wizz Air wyczerpał swój wewnętrzny proces obsługi reklamacji. Jeśli nie jest Pan usatysfakcjonowany rozwiązaniem, może Pan przesłać skargę na platformę Online Dispute Resolution (ODR). Więcej informacji znajduje się na http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Wypełniając informacje o sprzedawcy na platformie ODR proszę wpisać adres e-mail odr@wizzair.com. Podany adres e-mail jest używany tylko dla skarg przesłanych za pośrednictwem wyżej opisanej platformy ODR. Inne skargi i e-maile odebrane pod tym adresem nie będą rozpatrywane. Informuję ponadto, że Wizz Air nie przedkłada skargi pasażera do alternatywnego podmiotu rozstrzygania sporów. Z poważaniem, MAŁGORZATA DOMAŃSKA CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group) customerrelations3@wizzair.com | wizzair.com PRIVACY AND CONFIDENTIALITY NOTICE |
Autor: | miriam [ 25 Lut 2019 21:53 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
@malediwy Na twoim miejscu napisałabym dla zasady skargę drogą,którą wskazali.Wiadomo,że kwota mała i może gra nie warta świeczki,ale w ich regulaminie nie jest jasno określone co z usługami opisanymi jako bezzwrotne np.wizz flex czy elastyczny pasażer w sytuacji kiedy rezygnacja spowodowana jest anulowaniem,zmianą daty lub trasy lotu wyłącznie z ich winy.Te usługi są realizowane przez wizzair a nie podmioty zewnętrzne (co ew.byłoby usprawiedliwieniem) Może odezwie się tu ktoś co miał np.podobną sytuację z częściej spotykaną usługą flex (zwracali ,czy też przepada?)Być może twoje odwołanie spowoduje naprawienie jakiegoś błędu w interpretacji regulaminu przez osoby zajmujące się reklamacjami lub spowoduje jasne sprecyzowanie tej kwestii ściśle w odniesieniu do rezygnacji z lotu na skutek zmian planu podróży z przyczyn leżących po stronie przewoźnika.Powodzenia ![]() |
Autor: | malediwy [ 26 Lut 2019 12:20 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Na pewno s tejkorzystać z możliwości złożenia skargi. Oczywiście napisze jakie będę tego efekty... |
Autor: | AndyUncle [ 27 Lut 2019 17:32 ] |
Temat postu: | Wizzair zmienił terminu lotu – miejsce płatne ponownie ? |
Na początku stycznia kupiłem w Wizzair dwa bilety na lot „tam” i „powrót” z płatnym wyborem miejsc. Dziś otrzymałem maila: „Z przykrością informujemy, że nastąpiła zmiana rozkładu lotów, która wpływa na Twoje rezerwacje potwierdzone kodem XXXX. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tą sytuacją. (…) Automatycznie zmieniliśmy Twoją rezerwację na następujący lot alternatywny i harmonogram. Przejrzyj szczegóły lub wybierz jedną z poniższych opcji: akceptacja, zmiana rezerwacji lub anulacja. Zmiana jest w istocie kosmetyczna, bo o 15 min. wcześniej w jedną stronę. Ale to już 2 zmiana od czasu nabycia przeze mnie biletów w ciągu 2 miesięcy. Do wylotu zostało jeszcze 40 dni, więc podejrzewam, że jeszcze przynajmniej raz zmienią. Wracając do tematu. Wybrałem akceptację i następnym krokiem jest przejście do wyboru miejsc. Mail od Wizzair zawierał też uwagę: „Ważne! Miejsce wybrane w pierwotnym locie nie zostanie Ci automatycznie przydzielone w nowym locie. Nowe miejsce zostanie przydzielone bezpłatnie, jeśli zaakceptujesz naszą propozycję lub dokonasz nowej rezerwacji. Jeśli pierwotne miejsce zostało opłacone, saldo tej opłaty jest dostępne na wybór alternatywnego miejsca. Jeśli nie chcesz wykorzystać tych środków na inne miejsce, możesz poprosić o ich bezpłatny zwrot.” Wybrałem miejsca ponownie i okazało się, że są one płatne, tzn. po wyborze miejsc „tam” i „powrót” portal wizzair poprowadził mnie do okienka z płatnością podając kwotę jaką mam zapłacić i okienka na wpisanie szczegółów transakcji (karta, etc.). I w tym momencie przestałem rozumieć. Przy pierwszej zmianie terminu lotu, o której wspomniałem udało się przebukować miejsca bez opłat. A teraz mimo tego komunikatu każą płacić. A może nie każą, tylko gdzieś na jakimś etapie umknęła mi opcja umożliwiająca takie rozwiązanie. Czy ktoś zetknął się już z podobnym problemem? Jak go rozwiązał? |
Autor: | Kashpir [ 27 Lut 2019 18:09 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair zmienił terminu lotu – miejsce płatne ponownie ? |
Może nowe miejsca są po prostu droższe i dopłacasz różnicę. |
Autor: | AndyUncle [ 27 Lut 2019 18:31 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair zmienił terminu lotu – miejsce płatne ponownie ? |
Nie wydaje mi się. Jak porównuję fakturę zapłaconą i podawaną na bieżąco na stronie to jest jakieś 125 zł dla mnie. Za nowy wybór miałbym dopłacić 79 zł. Może to być? |
Autor: | miriam [ 27 Lut 2019 20:47 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair zmienił terminu lotu – miejsce płatne ponownie ? |
Może być bo ostatnio wszystko u nich drożeje.Np.proirity na niektórych trasach poszło o 100% w górę. |
Autor: | Kashpir [ 28 Lut 2019 10:53 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
AndyUncle napisał(a): Otóź pospiesznie, nie znając tego tu forum, czy raczej sporadycznie do tej pory zaglądając, otworzyłem temat tam. Potem troszkę się rozejrzałem i otworzyłem tu. Nie jest to do końca w porządku. Ale jest jak jest. Tak, to drażni - niepotrzebnie dubluje się pytania w różnych wątkach. Przysparza się niepotrzebnej pracy moderatorom. Tylko dlatego, że "pospiesznie"... Primo: par. 7 pkt 6 regulaminu, który zaakceptowałeś: "Użytkownicy zobowiązani są do starannego doboru publikowanej treści Postów, jej sensowności i zgodności z tematyką Forum, użycia wyszukiwarki przed publikacją tematu, który może być duplikatem i zapoznania się ze strukturą działów, jak również publikacji treści dopasowanej tematycznie do określonego działu." Secundo: jeśli już doszedłeś do wniosku, że twój post mógłby zostać umieszczony w już istniejącym temacie, to klikasz przycisk z wykrzyknikiem (Zgłoś ten post) i prosisz moderatorów o przeniesienie do właściwego tematu. |
Autor: | AndyUncle [ 28 Lut 2019 14:12 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Ok. Nie chcę wprowadzać bałaganu do tego światka. To może doświadczeni koledzy podpowiedzą, który z tych postów teraz wystrzelić w kosmos. Chętnie to zrobię. Natomiast warto, żeby jeden został jako sygnalizujący jakieś zjawisko. Na 5 lat korzystania z usług Wizza, spotkało mnie to pierwszy raz. Co ja tam plotę, spotkało mnie to pierwszy raz na 50 lat korzystania z usług linii lotniczych. Bywało czasem bardziej śmiesznie, ale Wizzairowi dałem się zaskoczyć. |
Autor: | czacza [ 06 Mar 2019 11:17 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Robiąc rezerwację dla siebie i córki - niemowlaka, system przepuścił mi możliwość rezerwacji na miejsca dodatkowe miejsca z przestrzenią na nogi. Po rezerwacji zorientowałem się, że regulamin zabrania wykupienia takich miejsc dla niemowlaka. Zwróciłem się więc o zwrot środków i negatywna odpowiedź ze względu na zapis w regulaminie. Miał ktoś podobną sytuację? Warto walczyć dalej, czy jednak przez zapis w regulaminie stoję na przegranej pozycji? Z drugiej strony dziecko miało wykupiony bilet jako INFANT i system sam powinien zabronić sprzedaży na to miejsce. Dzieję się tak tylko na stronie, w aplikacji już luka i normalnie można wykupić to miejsce. |
Autor: | matbob1990 [ 06 Mar 2019 12:28 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Myślę, że jak zapytasz osoby siedzącej w rzędzie przed Tobą (bez wiekszej przestrzeni na nogi) o zamiane miejsca to na pewno nie odmówi. |
Autor: | wtak [ 06 Mar 2019 12:49 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Ale tu chodzi chyba o to, że @czacza to miejsce opłacił? |
Autor: | miriam [ 06 Mar 2019 15:18 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
@czacza Jeśli regulamin zabrania i posadzą was na innym miejscu ,możesz napisać reklamację może wtedy uznają. |
Autor: | czacza [ 06 Mar 2019 18:08 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
wtak napisał(a): Ale tu chodzi chyba o to, że @czacza to miejsce opłacił? Dokładnie, miejsce opłacone. Infolinia zaproponowała zmianę miejsc bez możliwości zwrotu. Reklamacja odrzucona. |
Autor: | Kashpir [ 06 Mar 2019 18:34 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
@czacza a) zadzwoń na maltański numer i pogadaj na angielskiej infolinii - z doświadczenia forumowiczów wynika, że wielokrotnie dawało to lepsze efekty niż rozmowa z polskojęzycznymi konsultantami b) jeśli to nic nie da, to napisz reklamację przez formularz na stronie www |
Autor: | thinkover [ 08 Mar 2019 19:56 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Mam taki problem z Wizzair, kupiłem w lot z KTW-AHO na wrzesień, w trakcie zakupu wybrałem miejsce dodatkową przestrzenią na nogi miejsce 10a i b, podczas rezerwacji był to samolot A321, teraz sprawdzam w rezerwacji jest samolot A320 a miejsca nadal 10a i b. Reklamacja złożona - odpowiedź: takie miejsce pan kupił i takie pan ma. Sprawdzałem na seatguru i do wczoraj wyświetlał się a321 (na szczęście zrobiłe prtscrn), dziś już na seatguru jest A320 więc bez dodatkowej przestrzeni na nogi, czy ma ktoś pomysł jak wyegzekwować zmianę na miejsce w standardzie w jakim kupiłem? Załącznik: Zrzut ekranu 2019-03-7 o 08.17.28.png [ 627.01 KiB | Obejrzany 2533 razy ] |
Strona 106 z 269 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |