Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

Tani numer ogólny do Wizzair:
32 213 29 16

wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5111 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 256  Następna
Autor Wiadomość
#4561 PostWysłany: 08 Wrz 2022 08:58 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22450
Duża szansa ze można wylądować w czarnej liscie W6
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Lato w Algarve za 2131 PLN. Loty KLM z Warszawy, 6 noclegów w hotelu + auto Lato w Algarve za 2131 PLN. Loty KLM z Warszawy, 6 noclegów w hotelu + auto
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
#4562 PostWysłany: 11 Wrz 2022 18:37 

Rejestracja: 20 Lip 2022
Posty: 5
Cześć,

wczoraj wracaliśmy z Katani do Warszawy. Lot został przesunięty z 10:20 na 13:14, a więc mieścimy się w 3 godzinach i odszkodowanie nie powinno być przyznane. Czy można powołać się na natomiast na godzinę przylotu ewentualnie na fakt, że o 13:14 teoretycznie było wejście na pokład, ale już jak byliśmy w środku to powiedzieli że startujemy dopiero o 14, a więc ponad 3h od pierwotnej godziny?

Dodam jeszcze, że na lotnisku czekał Pan z agencji ubezpieczeń, który powiedział, że należy nam się odszkodowanie, chciał namiary na siebie i dał wizytowkę - oczywiście może się wstawić za odpowiednią prowizją.

Będę wdzięczny za pomoc!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4563 PostWysłany: 11 Wrz 2022 18:43 

Rejestracja: 06 Wrz 2012
Posty: 543
Loty: 225
Kilometry: 231 788
srebrny
Jeśli się nie mylę to liczy się godzina otwarcia drzwi na lotnisku docelowym bo wtedy pasażer jest „wolny”. Także śmiało możesz składać wniosek o odszkodowanie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4564 PostWysłany: 11 Wrz 2022 18:47 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 3145
platynowy
Powinno się udać.Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4565 PostWysłany: 11 Wrz 2022 18:49 

Rejestracja: 20 Lip 2022
Posty: 5
Okej, 13:10 to była godzina przylotu pierwotna, a ostatecznie wylądowalismy o 16:24, co z resztą został udokumentowane na tablicy przylotów. A więc mamy 3h i 14 min.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4566 PostWysłany: 11 Wrz 2022 18:51 

Rejestracja: 06 Wrz 2012
Posty: 543
Loty: 225
Kilometry: 231 788
srebrny
Więc są wszystkie przesłanki do tego abyś złożył wniosek o odszkodowanie i czekał na wypłatę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4567 PostWysłany: 11 Wrz 2022 18:55 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
@Mobilek rozpoczynamy procedurę od złożenia reklamacji do Wizzair. Warunek konieczny.

O odszkodowaniach piszemy w innym temacie.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#4568 PostWysłany: 11 Wrz 2022 23:50 

Rejestracja: 29 Lip 2021
Posty: 535
Loty: 64
Kilometry: 105 797
złoty
Rapapara napisał(a):
bez okazania "peta"


Co to znaczy?
_________________
Image

Z tych ciekawszych zaliczone: Syria, Liban, Izrael, Kosowo, Laponia, Hawaje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4569 PostWysłany: 19 Wrz 2022 15:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 1702
Loty: 261
Kilometry: 277 323
złoty
Taka sytuacja od znajomych;

Kupili bilety na Wizz do Bergamo 04.10, zapłacili karta (Revolut) wszystko przeszło 11.09. Dokonali odprawy i dostali karty pokładowe. Dzisiaj dostali zwrot pieniędzy na Revolut "że sprzedawca nie pobrał pieniędzy na czas". Co w takiej sytuacji zrobić? Miał ktoś tak?
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4570 PostWysłany: 19 Wrz 2022 19:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3411
srebrny
@Martinuss
Miałem tak z Revolutem kilka razy ale nie przy zakupie lotów. To raczej jest feler Rev niż Wizza. U mnie w każdym przypadku z zakupem nie było żadnego kłopotu, a za jakiś czas (dość długi) było ponowne, skuteczne obciążenie Revoluta. Według mnie będzie wszystko w porządku. Dla pewności można sprawdzić przed lotem czy w systemie Wizza rezerwacja jest w porządku.
Góra
 Profil Relacje PM off
Martinuss lubi ten post.
Martinuss uważa post za pomocny.
 
      
#4571 PostWysłany: 04 Paź 2022 21:22 

Rejestracja: 18 Gru 2011
Posty: 9
Proszę o informację czy dostajecie informację na maila o zbliżającym się upływie terminu ważności środków na koncie Wizz? Pamiętam, że otrzymywałem powiadomienia. Dziś od bardzo długiego czasu zalogowałem się na konto i niemiła niespodzianka, sporo środków wygasło. Czy "najlepsza" linia lotnicza ever już nie informuje licząc właśnie na to że nie śledzi się tego na bieżąco ? 8-) :evil:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4572 PostWysłany: 04 Paź 2022 21:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 415
Kilometry: 781 557
srebrny
Jak żyję nigdy nie dostałam takiego maila od Wizza.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
Kothson uważa post za pomocny.
 
      
#4573 PostWysłany: 04 Paź 2022 21:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2015
Posty: 167
srebrny
Też nie kojarzę takiego maila.

Jak długo ostatnio czekaliście na rozpatrzenie reklamacji? Niby piszą:
Cytuj:
We are doing our best to process your inquiry as soon as possible. You will certainly get an answer from us within 30 days.


w przeszłości się wyrabiali, tym razem 30 dni minęło już tydzień temu i ciągle cisza.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4574 PostWysłany: 04 Paź 2022 21:58 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Obecnie można w ogóle się nie doczekać na rozpatrzenie.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#4575 PostWysłany: 04 Paź 2022 22:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2015
Posty: 167
srebrny
:shock: A można ich jakoś zmotywować? Przecież nie będę szedł do sądu o jakąś niewielką kwotę
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4576 PostWysłany: 04 Paź 2022 22:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
No właśnie oni chyba też tak myślą ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#4577 PostWysłany: 13 Paź 2022 13:16 

Rejestracja: 20 Wrz 2019
Posty: 16
Kupiłem 4 bilety w cenach od 266 do 377zł na lot który ma się odbyć 12.11-19.11
Czy w przypadku zakupu ticketow w normalnej taryfie (z wizz disc club) jest mozliwosc zwrotu biletow i czesciowej rekompensaty czy przepada wszystko?
Dzięki za szybkie info
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4578 PostWysłany: 13 Paź 2022 13:22 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Bez flex Wizzair lub anulowania lotu nie ma możliwości anulowania ze zwrotem tzn z powodu opłat z tym związanych nic nie zwrócą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4579 PostWysłany: 13 Paź 2022 13:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2015
Posty: 167
srebrny
@Stulejoscorbin przez normalną taryfę masz na myśli bez Flexa? Wtedy koszty anulowania łatwo przekroczą cenę biletów, o ile dobrze pamiętam to około 300 zł jeżeli to zrobisz minimalnie 14 dni przed odlotem, więc być może coś odzyskasz z tych droższych biletów.

Tutaj sprawdź sobie szczegóły: https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zkodowania
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4580 PostWysłany: 19 Paź 2022 22:35 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 304
niebieski
Cześć.

Chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś ramy czasowe jeżeli chodzi o przełożenie lotów (z winy przewoźnika) przy których nie mamy opcji akceptacji bądź nie tych zmian? (tzn musimy z automatu zaakceptować to co dali? ).
Pytam ponieważ w przyszłym roku mam lot wiosną i dzisiaj dostałem info ze zmienimy się godziny wylotów. Jednak nie ma typowej informacji o tym czy akceptuje zmiany lotów, czy chcę dokonać zmiany lotów na inne bądź dostać zwrot za bilety na wdc lub konto bankowe.
Zwyczajnie info zw zmieniły się godziny wylotu (w obie strony, każda po 1.5h)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5111 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 256  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group