Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


 [ 4537 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 227  Następna
Autor Wiadomość
#4341 PostWysłany: 06 Mar 2022 23:27 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2795
srebrny
U mnie nie działa na galaxy tab s6 z androidem 11, tak że raczej sprzęt dość popularny.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4342 PostWysłany: 08 Mar 2022 22:03 

Rejestracja: 14 Sty 2020
Posty: 23
Ten sam tablet. Na starym A6 działa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4343 PostWysłany: 25 Mar 2022 13:17 

Rejestracja: 25 Mar 2022
Posty: 2
Hej,

Zgapiłem się z wykorzystaniem środków Wizzair, które miałem ważne 2 lata :(
Tydzień temu pobrali sobie kaskę. Czy jest jakaś szansa na odzyskanie tych środków? Nie dostałem żadnego maila informującego, że za jakiś czas środki wygasną. Czy może być to jakimś argumentem do reklamacji?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4344 PostWysłany: 25 Mar 2022 13:23 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3309
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
Jak taki był pierwotny termin i z jego upływem pkt anulowali to te przepadły.
Jedyny pkt zaczepienia to fakt, że rezerwacja była za gotówkę, wtedy próbuj wypełnić wniosek czy reklamację o zwrot na konto

https://wizzair.com/pl-pl/wniosek-o-prz ... edytu-wizz
Góra
 Relacje PM off
gre. lubi ten post.
 
 
#4345 PostWysłany: 25 Mar 2022 13:53 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1540
niebieski
gre. napisał(a):
Hej,

Zgapiłem się z wykorzystaniem środków Wizzair, które miałem ważne 2 lata :(
Tydzień temu pobrali sobie kaskę. Czy jest jakaś szansa na odzyskanie tych środków? Nie dostałem żadnego maila informującego, że za jakiś czas środki wygasną. Czy może być to jakimś argumentem do reklamacji?


A faktycznie upłynęły pełne 2 lata czy było krócej?
Pytam, bo inny forumowicz pisał tutaj, że mu środki zniknęły po bodajże 20 miesiącach? ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4346 PostWysłany: 25 Mar 2022 21:09 

Rejestracja: 25 Mar 2022
Posty: 2
Dokładnie 2 lata minęły tydzień temu :(


Ostatnio edytowany przez Gadekk, 26 Mar 2022 14:35, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
sanchopan uważa post za pomocny.
 
 
#4347 PostWysłany: 26 Mar 2022 14:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 582
niebieski
Przepadło. Mogłeś kupić sobie jakiś lot z flexem najlepiej do miejsca z dużą szansą na anulację/zmianę terminu to by ci się przedłużyły na kolejne dwa lata.

Trochę głupie to jest, że nie piszą do kiedy środki są ważne i niestety trzeba pilnować.
_________________
https://www.instagram.com/krupi3r/
Góra
 Relacje PM off  
 
#4348 PostWysłany: 26 Mar 2022 14:05 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1540
niebieski
...nie tylko! Bo na www w ogóle od dawna nie widać tych środków, tylko w apce. :roll:
Góra
 Relacje PM off  
 
#4349 PostWysłany: 26 Mar 2022 14:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 582
niebieski
A to nawet nie wiedziałem, w sumie i tak jak już to wszystko robię przez apkę bo jakoś mi wygodniej.

edit: e, co ty gadasz, normalnie na www też się wyświetlają.
_________________
https://www.instagram.com/krupi3r/
Góra
 Relacje PM off  
 
#4350 PostWysłany: 26 Mar 2022 14:28 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18597
Krupier napisał(a):
przedłużyły na kolejne dwa lata.


Niestety juz rok ;(
Góra
 Relacje PM off  
 
#4351 PostWysłany: 26 Mar 2022 15:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 582
niebieski
O, to faktycznie lipa, no ale można tak w sumie przedłużać w nieskończoność (chociaż lepiej wydać i gdzieś polecieć ;p).
_________________
https://www.instagram.com/krupi3r/
Góra
 Relacje PM off  
 
#4352 PostWysłany: 26 Mar 2022 15:13 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1540
niebieski
Wyświetlają się przez 1 rok.
Drugi rok - jeśli ktoś jeszcze ma - się wyświetla tylko w apce. Słuchaj kontekstu ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4353 PostWysłany: 31 Mar 2022 12:44 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 602
Loty: 220
Kilometry: 504 067
niebieski
sanchopan napisał(a):
A faktycznie upłynęły pełne 2 lata czy było krócej?
Pytam, bo inny forumowicz pisał tutaj, że mu środki zniknęły po bodajże 20 miesiącach? ;)

To ja pisałem. Środki powinny się przeterminować mniej więcej teraz (dokładnie za ponad 2tyg), a zniknęły już w grudniu ponad 3 miesiące temu. Wizz potwierdził, że przyjął reklamację i już nie odezwał się. Minęło ponad 30dni i cisza.
Nie widzę sensu płacenia 5zł za 1min połączenia, bo to bandytyzm. Dziwie się, że ULC na coś takiego pozwala.
Generalnie nasz przypadek wygląda na zwykłą kradzież i zastanawiam się, czy poza zgłoszeniem do ULC nie iść z tym na policje.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży


Ostatnio edytowany przez rob_sad, 31 Mar 2022 14:20, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#4354 PostWysłany: 31 Mar 2022 13:04 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3309
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835&p=1515902&hilit=Czat#p1515902

Jest też czat Wizz

Z policją cię poniosło, umowy cywilne czy handlowe tylko sąd

Wrzucisz zrzuty tych dat ważności pkt, dzięki
Góra
 Relacje PM off  
 
#4355 PostWysłany: 31 Mar 2022 14:03 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 602
Loty: 220
Kilometry: 504 067
niebieski
chat wizz to bot ;) równie dobrze możesz rozmawiać ze ścianą
Nie ma w historii konta pozycji dodania środków (i wydaje mi się, że nie było)
Jest pozycja wykorzystania ich części i pozycja przedawnienia.
Mam tylko email od wizz (z połowy kwietnia 2020) który potwierdza dodanie środków na konto i informuje, że będą ważne 2 lata.
Nie korzystaliśmy przez ten okres z aplikacji, nawet nie wiedziałem, że tam widać więcej.
Nie robiliśmy screenshotów przed zniknięciem środków, bo nie było takiej potrzeby.
Na szczęście to były jedyne środki na koncie wizz ever, wiec porównując kwoty widać, że to właśnie te środki.

Ja się domyślam co zaszło. Środki zniknęły 2 lata po kupnie biletu, a nie tak jak powinny 2 lata po ich dodaniu na konto.
Być może oni manualnie zarządzają środkami ;)
Sytuacja jest oczywista i dziwi milczenie ze strony wizz.

Odnośnie policji, to nie jest kwestia nieścisłości w umowie. To kradzież. Jest masa precedensów gdy policja jednak działa:
https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/ ... -kary.html
Oczywiście nie jest to oczywiste i dlatego napisałem, że się zastanawiam. Kwestia straconego czasu z małą szansą na efekt.
Ale w zamian gdyby się udało to jest mocny motywator dla wizz, gdyby chociaż dostali jedno pismo.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Relacje PM off  
 
#4356 PostWysłany: 31 Mar 2022 14:36 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3309
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
Zatem do stanów faktycznych związanych z „kradzieżą” wirtualnych przedmiotów, awatarów itp. nie da się zastosować kwalifikacji prawnej m.in. na gruncie art. 278 § 1 k.k. (kradzież), art. 279 § 1 k.k. (kradzież z włamaniem) czy 280 § 1 k.k. (rozbój).

Czyli cię poniosło

Do tego administrator i wystawca czyli Wizz ukradł Ci wystawione przez niego pkt ;)

Za dużo tego wydaje mi się i domyślam się, działaj na konkretach.

Czekaj na odpowiedź, o ile reklamacja prawidłowo złożona.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#4357 PostWysłany: 31 Mar 2022 14:51 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 602
Loty: 220
Kilometry: 504 067
niebieski
dg72 napisał(a):
Zatem do stanów faktycznych związanych z „kradzieżą” wirtualnych przedmiotów, awatarów itp. nie da się zastosować kwalifikacji prawnej m.in. na gruncie art. 278 § 1 k.k. (kradzież), art. 279 § 1 k.k. (kradzież z włamaniem) czy 280 § 1 k.k. (rozbój).
Czyli cię poniosło

Obciąłeś to co istotne, art. 287 § 1 k.k.:
"....usuwa albo wprowadza nowy zapis danych informatycznych"
Mamy tu manualne manipulowanie w danych posiadających realną wartość. Czego nie rozumiesz?
Ja tego nie muszę wykazywać. Wystarczy uzasadnione podejrzenie.

dg72 napisał(a):
Za dużo tego wydaje mi się i domyślam się, działaj na konkretach.

No dokładnie, daruj sobie pouczanie, jeśli nie znasz konkretów.
Ja rozumiem, że niektórzy czują się ekspertem we wszystkim, ale naprawdę daruj sobie wymądrzanie się w kwestiach o których nie masz pojęcia.

dg72 napisał(a):
Czekaj na odpowiedź, o ile reklamacja prawidłowo złożona.

Po 30dniach reklamacja jest automatycznie uznana.
Problem w tym, że zwrot punktów już nas nie interesuje, bo zostało 2tyg do ich prawidłowego przeterminowania.
Potwierdzili wpłynięcie reklamacji:
"W związku z Pani zgłoszeniem uprzejmie informuję,że sytuację wygaśnięcia środków skonsultuje z Działem Finansowym. Gdy tylko otrzymam odpowiedz zwrotna będę mogła udzielić informacji o ostatecznej decyzji naszego działu w przedmiotowej sprawie."
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Relacje PM off  
 
#4358 PostWysłany: 31 Mar 2022 14:58 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3309
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
To po co ta reklamacja
Wypełniasz
https://wizzair.com/pl-pl/wniosek-o-prz ... edytu-wizz

Dodając nr rezerwacji

Inni już dawno zwrot otrzymali.... O ile opłacili rezerwację przelewem lub kartą
Góra
 Relacje PM off  
 
#4359 PostWysłany: 31 Mar 2022 15:03 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 602
Loty: 220
Kilometry: 504 067
niebieski
dg72
Ręce opadają. Jak nie ma kredytu to co chcesz przekształcić ?
Na wszelki juz ten wniosek zlozylismy (po odczekaniu 30dni, żeby nie wykorzystali do przedłużenia terminu).
Ale jak wyzej - to automatycznie nie przejdzie. Zadziała po uznaniu reklamacji przez wizz, czyli zwrocie punktów.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży


Ostatnio edytowany przez Abcn, 31 Mar 2022 17:04, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#4360 PostWysłany: 31 Mar 2022 15:07 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3309
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
Jak rozpozna nr rezerwacji i w systemie sprawdzi, że nie wykorzystano pkt w całości to przejdzie. Sprawdzone

rob_sad napisał(a):

Po 30dniach reklamacja jest automatycznie uznana.
Problem w tym, że zwrot punktów już nas nie interesuje, bo zostało 2tyg do ich prawidłowego przeterminowania.
Potwierdzili wpłynięcie reklamacji:
"W związku z Pani zgłoszeniem uprzejmie informuję,że sytuację wygaśnięcia środków skonsultuje z Działem Finansowym. Gdy tylko otrzymam odpowiedz zwrotna będę mogła udzielić informacji o ostatecznej decyzji naszego działu w przedmiotowej sprawie."



A tak w ogóle minęło 30 dni i możesz składać pozew do sądu. Tylko dobrze uzasadnij o co Ci chodzi i o co wnioskujesz, pamiętając o odsetkach od pkt :) , powodzenia
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4537 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 227  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group