Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


 [ 4455 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 223  Następna
Autor Wiadomość
#4221 PostWysłany: 21 Sty 2022 23:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1640
Loty: 70
Kilometry: 138 694
niebieski
Przenoszę do poprawnego działu

Nie mogę kupić biletu ani kartą ani przelewem. Kupuję dla znajomego. Dochodzi do zapłaty i się wykrzacza.
Wie ktoś czy jakaś awaria?
AdBlocka zdjąłem ze strony, działam na firefoxie

@dg72 napisał
Jak nie online to przez apkę.
Przeważnie tu działa czy kupisz, jak cię nie ma na rezerwacji pamiętaj się odznaczyć nie lecę


No nie idzie, zmiana przeglądarek, komputerów, sieci, smartfon, różne karty, banki, konta... no nie idzie.

Mają jakąś awarię?
_________________
ODZYSK CZĘ!

Tęcza jest Ważnym elementem religii judeo-chrześcijańskich, kolorami czakr, symbolem dzieciństwa i różnorodności w jedności, kolorami siedmiu kontynentów, a nie tylko flagą ruchu LGBT (btw 6. kolorów zamiast 7.). Zależy mi tylko na tym, aby pamiętać o różnorodności znaczenia tęczy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4222 PostWysłany: 22 Sty 2022 00:17 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 9741
Loty: 350
Kilometry: 594 669
O której godzinie próbowałeś? Do południa na pewno wszystko hulało, bo robiłem jedną rezerwację.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
 
#4223 PostWysłany: 22 Sty 2022 00:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7064
platynowy
Na stronie jest info,że konserwacja systemu dopiero ma być.Może robią dziś jakąś próbę generalną. ;) Widzę też,że korygują rozkład ponieważ na niektórych rezerwacjach mam świeże info ,że zmienione i będą potem rozsyłać maile. Wklejam info o planowanej konserwacji może komuś się przyda :) " Informujemy, że Wizz Air przeprowadzi planową konserwację systemu rezerwacji od godziny 20:00 CET* w dniu 25 stycznia do godziny 04:00 CET w dniu 26 stycznia. Konserwacja ta będzie miała wpływ na nasze podstawowe systemy i usługi rezerwacji, dlatego też nasza strona internetowa i aplikacja mobilna będą niedostępne w tym czasie.

CET* – czasu środkowoeuropejskiego

Następujące usługi będą niedostępne podczas w/w konserwacji:

- Witryna Wizz Air & aplikacja mobilna;

- System rezerwacji;

- System odprawy online i wyświetlanie karty pokładowej;

- Centra kontaktowe – nowe rezerwacje i zmiany w istniejących; (pozostają one dostępne dla ogólnych potrzeb informacyjnych i wsparcia)

Ważne działania wymagane przed rozpoczęciem przerwy w dostępności (20:00 CET, 25 stycznia):

- Dokonaj odprawy online w odpowiednim czasie, ponieważ nie będzie ona dostępna podczas przerwy związanej z konserwacją.

- Zapisz/zrób zrzut ekranu lub wydrukuj swoją kartę pokładową. Opcja karty pokładowej na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej Wizz Air nie będzie dostępna.

- Dokonaj nowej rezerwacji lub wprowadź żądane zmiany w istniejącej, ponieważ nie będzie to możliwe podczas przerwy związanej z konserwacją, nawet przez nasze telecentrum. "
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#4224 PostWysłany: 22 Sty 2022 01:03 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1579
niebieski
Na ile h przed wylotem obecnie można wykonać w WizzAir darmową odprawę (bez wyboru miejsc)?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4225 PostWysłany: 22 Sty 2022 01:16 

Rejestracja: 06 Kwi 2019
Posty: 110
48h przed planowanym odlotem
Góra
 Relacje PM off  
 
#4226 PostWysłany: 22 Sty 2022 17:33 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 505
niebieski
Czy komuś udało się zmienić lot lub anulować jeśli zmiana w rozkładzie była niewielka i z automatu nie ma możliwości zmiany? Mam tylko informacje ze nastąpiła zmiana rozkładu ale nie ma opcji anulowania lub rezerwacji a chętnie bym anulował ten lot.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 23 Sty 2022 14:17, edytowano w sumie 1 raz
Przenoszę
Góra
 Relacje PM off  
 
#4227 PostWysłany: 22 Sty 2022 17:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 793
srebrny
@eroberto1
Bez szans
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#4228 PostWysłany: 22 Sty 2022 18:21 

Rejestracja: 22 Sty 2022
Posty: 3
Dzień dobry. Proszę o pomoc, co mam zrobić w takiej sytuacji, mam nadpłatę na koncie wizzair przez co teoretycznie nie mogę się do końca odprawić. Teoretycznie, ponieważ karty pokładowe na lot juz pobrałem... jestem aktualnie we Włoszech, jutro o 20:45 mam wylot do Polski. Nie ma możliwości dodzwonienia się do kogokolwiek z wizzaira. Da się te sprawę wyjaśnić w jakiś sposób na lotnisku? Czy ew odprawa przejdzie beż problemu na tych kartach które otrzymałem? Z telefonu nie mogę zamieścić załącznika.. widziałem na forum podobny problem to jedynym rozwiązaniem był kontakt z infolinią. Ale w moim przypadku jest to niemożliwe.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4229 PostWysłany: 22 Sty 2022 18:44 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1200
złoty
Zadzwoń na darmowy numer i wyjaśnij swój problem.
A skoro masz karty czyli odprawa chyba zrobiona? w czym problem więc?
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#4230 PostWysłany: 22 Sty 2022 18:58 

Rejestracja: 22 Sty 2022
Posty: 3
Boję się, żeby się nie okazało że nie wejdę do samolotu z tymi kartami pokładowymi, które dostałem :) po zalogowaniu się na moje konto z przeglądarki, nie przez aplikację, nie ma mojego lotu w historii rezerwacji. Natomiast jak wpisze numer rezerwacji i nazwisko, wyswierla się komunikat: "Ta rezerwacja jest w toku i wymaga podjęcia dalszych działań.
Rezerwacja nie może zostać zakończona z powodu wystąpienia problemu, plan podróży nie został wystawiony, nie masz możliwości dokonania odprawy online lub na lotnisku, a także odmówimy Ci przewozu. Prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami w celu wyjaśnienia szczegółów rezerwacji." Choć, poniżej komunikatu mogę pobrać gotowe karty pokładowe.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 23 Sty 2022 14:14, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#4231 PostWysłany: 22 Sty 2022 19:07 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1200
złoty
22 128 49 05 zadzwoń z Włoch na ten telefon, jest darmowy i wyjaśnij swoje wątpliwości
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#4232 PostWysłany: 22 Sty 2022 19:35 

Rejestracja: 22 Sty 2022
Posty: 3
Bardzo dziękuję za Twoja pomoc i podanie numeru telefonu. Zadzwonilem, okazało się że wystąpił jakiś problem przy mojej odprawie. Pan przez telefon wszystko ogarnal i już się wszystko zgadza :) dla osób, które będą miały taki problem w przyszłości, polecam dla świętego spokoju zadzwonić i dowiedzieć się co i jak.


Ostatnio edytowany przez Japonka76, 22 Sty 2022 21:50, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off
katka256 lubi ten post.
 
 
#4233 PostWysłany: 23 Sty 2022 01:26 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 37
Loty: 47
Kilometry: 104 219
To zależy kiedy była dokonana rezerwacja, u mnie rezerwacja na marzec 2022 robiona w lutym 2021r, kiedy było przesunięcie o 15 minut była możliwość zmiany na infolinii, na stronie tylko informacja o nowym czasie z przeprosinami.
Góra
 Relacje PM off
tartal lubi ten post.
 
 
#4234 PostWysłany: 23 Sty 2022 03:19 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1405
niebieski
Od kiedy wprowadzili te zasady że zmiana tylko tam powyżej chyba 4 godzin ?
Góra
 Relacje PM off
horacy19 lubi ten post.
horacy19 uważa post za pomocny.
 
 
#4235 PostWysłany: 23 Sty 2022 12:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2016
Posty: 173
Loty: 38
Kilometry: 35 491
Dbry All :)

Taka sytuacja, rezerwuję lot, dobieram Priority, miejsca. Przechodzę do zapłaty, płace punktami Wizza i system stanął dęba. Ściągnął punkty, prosi o dopłatę ok120zł - nie mogę dopłacić brakującej kwoty kartą, przelewem - niczym - błąd... Jutro pewnie będę dzwonił i wyjaśniał, ale może ktoś to już przeszedł i ma jakiś patent na wyjście z takiej sytuacji...
Góra
 Relacje PM off  
 
#4236 PostWysłany: 23 Sty 2022 12:29 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3156
HON fly4free
Zadzwonić od razu, ten u góry nr dla większości bezpłatny

Sprawdź jeszcze przez apkę co tam pokazuje
Góra
 Relacje PM off  
 
#4237 PostWysłany: 23 Sty 2022 12:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2016
Posty: 173
Loty: 38
Kilometry: 35 491
Przez apke = to samo - że przetwarzają płatność....
Góra
 Relacje PM off  
 
#4238 PostWysłany: 23 Sty 2022 12:44 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3156
HON fly4free
Zadzwoń i podpytaj, ja bym nie czekał ze względu na tą dopłatę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4239 PostWysłany: 23 Sty 2022 13:28 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7064
platynowy
@makesiu Wygląda na to że zabrakło środków z konta na pokrycie całości kosztów. Zwykle dopiero po 2-3 godzinach można dopłacić resztę kartą.Jeśli możliwość dopłaty sama się nie odblokuje do jutra to faktycznie trzeba zadzwonić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4240 PostWysłany: 23 Sty 2022 13:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3192
srebrny
@tartal
Nie 4 godziny, tylko 2 godziny, tak obowiązuje obecnie.
Wprowadzili to we wrześniu 2021 ale nie jest to nigdzie zapisane, tylko ich wewnętrzne wytyczne.
Obecnie bardzo ciężko coś wyegzekwować przy zmianach poniżej 2 godzin nawet dla starszych rezerwacji ale przy założeniu dużej ilości prób może się pewnie udać :)
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
 [ 4455 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 223  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group