Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


 [ 4455 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 223  Następna
Autor Wiadomość
#4161 PostWysłany: 22 Wrz 2021 17:30 

Rejestracja: 20 Cze 2017
Posty: 184
Loty: 64
Kilometry: 146 889
niebieski
Czy coś się zmieniło w polityce zmian lotów Wizzair? Kiedyś nawet przy minimalnych zmianach miałem możliwość zmiany godziny i daty lotu +- 14, 30. oraz lotnisk. A dzisiaj Wizz coś pogrzebał w godzinach na co liczyłem, a tu tylko mail z przeprosinami. Brak magicznego przycisku do zmiany. U was też tak to wygląda?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4162 PostWysłany: 22 Wrz 2021 17:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7065
platynowy
Niestety jakiś czas temu wprowadzili cichaczem zmiany na gorsze.Teraz chyba dopiero powyżej 2h można coś zmienić lub anulować.
Góra
 Relacje PM off
kuba1306 lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#4163 PostWysłany: 22 Wrz 2021 17:40 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 9750
Loty: 350
Kilometry: 594 669
Parę tygodni temu zmienili politykę dot. zmian - obecnie o zmianach lotu nie większych niż +/- 2h tylko informują i nie dają możliwości zmian na inne dni/inne lotniska czy nawet możliwości zwrotu. Najwyraźniej chęć ugrania dodatkowych zysków na usłudze flex, bo o ile zmiana 5 czy 10 minut nie robi nikomu większej różnicy, to zmiana o 1h 55 m może już znacznie wpływać na nasze plany.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
kuba1306 lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#4164 PostWysłany: 22 Wrz 2021 20:10 

Rejestracja: 20 Cze 2017
Posty: 184
Loty: 64
Kilometry: 146 889
niebieski
A to dziady, dziękuję za info.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4165 PostWysłany: 23 Wrz 2021 07:20 

Rejestracja: 26 Kwi 2019
Posty: 15
Rozumiem że WIZZair może zmienić godzinę wylotu
Ale czy może zmienić datę wylotu i to o 2 dni?
Dostałem zawiadomienie, że data mojego lotu powrotnego się zmieniła z poniedziałku na środę :(
Góra
 Relacje PM off  
 
#4166 PostWysłany: 23 Wrz 2021 07:37 

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 445
srebrny
Może, a z jakim wyprzedzeniem zostałeś o tym poinformowany?
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#4167 PostWysłany: 23 Wrz 2021 08:05 

Rejestracja: 27 Kwi 2021
Posty: 14
Manuel napisał(a):
Dostałem takiego maila:
Cytuj:
Szanowny Kliencie,
Pragniemy poinformować, że WSZYSCY pasażerowie lotu W6 1791 GDN-LCA xx.xx.2021 zostaną skierowani do wyznaczonego miejsca w celu poddania się testowi COVID-19 przed kontrolą paszportową.

W tym celu nie jest konieczne wypełnienie formularza zgody.

Należy jednak upewnić się, że spełnione są również inne wymagania dotyczące wjazdu, wymienione w osobnym e-mailu.

Z poważaniem
Dział Obsługi Klienta Wizz Air
Ktoś przerabiał ostatnio wylot do LCA Wizzairem (niekoniecznie z GDA) lub wie jak to wygląda albo ma wyglądać?


Lecę z KTW 27-09-21 dziś dostałem taką samą wiadomość jak kolega, pytanie czy test należy wykonać przed lotem na swój koszt czy oni to opłacają? Jeśli na swój koszt to lepiej go wykonać gdzie indziej, bo na lotnisku w KTW jest dosyć drogo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4168 PostWysłany: 23 Wrz 2021 08:06 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 665
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
Będziesz testowany na koszt rządu cypryjskiego w Larnace. Poczytaj wątek dot. wjazdu na Cypr.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
pejosz uważa post za pomocny.
 
 
#4169 PostWysłany: 23 Wrz 2021 08:18 

Rejestracja: 23 Wrz 2021
Posty: 1
Cześć,

czy ktoś z Was miał kiedykolwiek problem, związany ze zmianą rozkładu lotu? Miałem zarezerwowany lot do Eindhoven na 11 listopada. W związku ze zmianą rozkładu, lot został automatycznie przesunięty na 9 listopada. Otrzymałem wiadomość od Wizzair, dotyczącą tego, jakie mam opcje do wyboru. Próba logowania na moje konto, skutkuje tym, że pojawia się taki oto komunikat:

"Informacje
There is a change on your booking. We will inform you via e-mail soon. Please return back soon to see the changes".

Co w tej sytuacji mam zrobić? Przecież otrzymałem oficjalnego maila. Pozostaje czekać? Będę wdzięczny za odpowiedź. ;)
Góra
 Relacje PM off
lukaszeq lubi ten post.
 
 
#4170 PostWysłany: 23 Wrz 2021 08:22 

Rejestracja: 21 Wrz 2017
Posty: 59
Poczekaj, pewnie jutro pojutrze wszystko wróci do normy.

Jeśli np. Chcesz zachować lot, albo ewentualnie go zmienić to warto w dzisiejszych czasach czekać prawie do końca bo jak zmienia się przepisy to ławo anulować :)
Góra
 Relacje PM off
lukaszeq lubi ten post.
lukaszeq uważa post za pomocny.
 
 
#4171 PostWysłany: 23 Wrz 2021 11:18 

Rejestracja: 26 Lis 2011
Posty: 27
Karol W napisał(a):
Cześć,

czy ktoś z Was miał kiedykolwiek problem, związany ze zmianą rozkładu lotu? Miałem zarezerwowany lot do Eindhoven na 11 listopada. W związku ze zmianą rozkładu, lot został automatycznie przesunięty na 9 listopada. Otrzymałem wiadomość od Wizzair, dotyczącą tego, jakie mam opcje do wyboru. Próba logowania na moje konto, skutkuje tym, że pojawia się taki oto komunikat:

"Informacje
There is a change on your booking. We will inform you via e-mail soon. Please return back soon to see the changes".

Co w tej sytuacji mam zrobić? Przecież otrzymałem oficjalnego maila. Pozostaje czekać? Będę wdzięczny za odpowiedź. ;)


Mam dokładnie ten sam problem, daty lotu przesunięte, dostałem maila, że mogę zaakceptować albo prosić o zwrot, ale na koncie mam ten sam komunikat jak powyżej i nic się nie da zrobić. Mam nadzieję, że to normalne i dzisiaj albo jutro już będzie można coś z tą rezerwacją zrobić w systemie.
Góra
 Relacje PM off
kluivert83 lubi ten post.
 
 
#4172 PostWysłany: 23 Wrz 2021 11:28 

Rejestracja: 26 Kwi 2019
Posty: 15
lukaszeq napisał(a):
Karol W napisał(a):
Cześć,

czy ktoś z Was miał kiedykolwiek problem, związany ze zmianą rozkładu lotu? Miałem zarezerwowany lot do Eindhoven na 11 listopada. W związku ze zmianą rozkładu, lot został automatycznie przesunięty na 9 listopada. Otrzymałem wiadomość od Wizzair, dotyczącą tego, jakie mam opcje do wyboru. Próba logowania na moje konto, skutkuje tym, że pojawia się taki oto komunikat:

"Informacje
There is a change on your booking. We will inform you via e-mail soon. Please return back soon to see the changes".

Co w tej sytuacji mam zrobić? Przecież otrzymałem oficjalnego maila. Pozostaje czekać? Będę wdzięczny za odpowiedź. ;)


Mam dokładnie ten sam problem, daty lotu przesunięte, dostałem maila, że mogę zaakceptować albo prosić o zwrot, ale na koncie mam ten sam komunikat jak powyżej i nic się nie da zrobić. Mam nadzieję, że to normalne i dzisiaj albo jutro już będzie można coś z tą rezerwacją zrobić w systemie.


A jeśli się kupiło bilet z WDC [jedna transakcja] to można też wnioskować o zwrot za WDC? Kupiłem ten duży na 6 osób
Góra
 Relacje PM off  
 
#4173 PostWysłany: 23 Wrz 2021 11:30 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 9750
Loty: 350
Kilometry: 594 669
Za WDC nigdy nie zwracają.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4174 PostWysłany: 24 Wrz 2021 10:27 

Rejestracja: 19 Mar 2012
Posty: 56
Wydaje mi się, czy zmienili rozkład na trasie Gdańsk - Tromso? Około tydzień temu sprawdzałam dni wylotów, zabookowałam pod to nocleg w Tromso. Dzisiaj chciałam zarezerwować loty i nie ma nic w listopadzie, dopiero od grudnia. WTF.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4175 PostWysłany: 24 Wrz 2021 10:41 

Rejestracja: 21 Wrz 2017
Posty: 59
Tak, w wątku bodajże wizzair zmiany rozkładów było o tym, że Tromso w listopadzie wyleciało.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4176 PostWysłany: 24 Wrz 2021 21:28 

Rejestracja: 19 Mar 2012
Posty: 962
niebieski
There is a change on your booking. We will inform you via e-mail soon. Please return back soon to see the changes.

Taka informacje mam od środy wieczorem po anulowaniu lotu
Wiele osób z całej Europy ma taki komunikat
wizzair sugeruje kontakt z biurem obsługi klienta za 1,35 USD za 1 minute
że jest to błąd na stronie i konsultant odblokuje to . wrrrr


Ostatnio edytowany przez Abcn 25 Wrz 2021 18:06, edytowano w sumie 2 razy
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#4177 PostWysłany: 24 Wrz 2021 23:53 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 9750
Loty: 350
Kilometry: 594 669
Dzwoń na darmowy telefon alarmowy podany w wikipoście. Ale jeśli to lot odległy, to jeszcze trochę odczekaj.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4178 PostWysłany: 28 Wrz 2021 17:46 

Rejestracja: 11 Wrz 2019
Posty: 25
[quote][/quote]
Pytanie do bardziej doświadczonych 🙂 nie udało mi się dodzwonić na infolinię, ale będę jeszcze próbowała. Na koncie pojawiła mi się informacja jak na screenie, lot dotyczy 3.10.2021. Jakiś czas temu lot zmienił się o 30 min, nawet tu pisalam o tym, ale nie mogłam zmienić za darmo lotu chociaz chciałam. Teraz pojawia się informacja, że niby mogę zrobić to za darmo, ale jak próbowałam wybrać nowy lot, to poza różnica w cenie biletu mialam tez opłatę za zmianę lotu. Czy ktos wie o co chodzi?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4179 PostWysłany: 01 Paź 2021 07:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1787
złoty
Nowa funkcja "Twoje roszczenia" na WWW

Po zalogowaniu się na stronę główną na WWW i po wejściu na swój Profil pojawia się na samym dole nowa opcja "Twoje roszczenia".
Po kilknięciu można zweryfikować swoje zgłoszenia do Wizz. Ja tam widzę jakąś starą sprawę z 2019 roku.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#4180 PostWysłany: 01 Paź 2021 07:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 2864
Loty: 276
Kilometry: 472 987
platynowy
Za to nie mozna juz brac salonikow na ostatnia chwile.
Trzeba wczesniej ale nie wiadomo kiedy...
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4455 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 223  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Trendiction [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group