Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278


 [ 3763 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 189  Następna
Autor Wiadomość
#3541 PostWysłany: 20 Lip 2020 11:46 

Rejestracja: 28 Lut 2018
Posty: 4
ibartek napisał(a):
jak zaplacone punktami, to nie zwroca na karte albo konto.

Jeszcze jedno. Moja rezerwacja nie była "fully paid with WIZZ credits", to w takim wypadku do zwrotu kwalifikuje się 4zł? :lol:
Góra
 Relacje PM off  
 
#3542 PostWysłany: 20 Lip 2020 12:04 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2202
złoty
Z formalnego punktu widzenia tak to wygląda, pierwsza rezerwacja była płatna kartą, druga była już za punkty. Czyli powinni przelać 4 zł, a resztę oddać w punktach. Nie wiem czy w tej sytuacji pozostawiają 120% czy tylko 100%.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3543 PostWysłany: 22 Lip 2020 10:42 

Rejestracja: 19 Mar 2012
Posty: 948
niebieski
Kupiliśmy bilety za punkty wizz.
Czy jest możliwość zmiany rezerwacji, by lecieć gdzie indziej bez opłat?
Ponieważ lecimy do Czarnogóry a tam się dzieją cuda ostatnio - gwałtowny przyrost covid 19.
Lub ile kosztuje zwrot na konto wizz, jeśli lot jest w wrześniu.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 22 Lip 2020 11:38, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź z błędami językowymi lub niezrozumiała – błędy ortograficzne/stylistyczne/interpunkcyjne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3544 PostWysłany: 22 Lip 2020 10:46 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 15171
Loty: 399
Kilometry: 506 100
1. Jak anulują to zmienisz
2. 60 eur za bilet i pax
Góra
 Relacje PM off  
 
#3545 PostWysłany: 24 Lip 2020 10:51 

Rejestracja: 26 Cze 2018
Posty: 30
odzyskałem pieniądze od Wizz
dla potomnych spisuję kalendarium
loty miały się odbyć 19 lipca (tam) i 26 lipca (z powrotem)

19 czerwca rano - możliwość odprawy
19 czerwca popołudniu - e-mail od Wizz z propozycją zmiany terminu lotu
20 czerwca - odmówiłem, wypełniłem wniosek o zwrot środków; e-mail od Wizz z FV ujemną
20 lipca - termin wypłaty, brak zwrotu
21 lipca - telefon pod 22 128 49 05; info od konsultanta, że przekazał zgłoszenie do działu finansowego i zwrot nastąpi w ciągu 7 dni
22 lipca - wiadomość reklamacyjna przez formularz na www Wizz, żeby poza telefonem zostawić ślad reklamacyjny na "papierze"
23 lipca - środki na koncie (z datą 22 lipca)

wniosek: nie dotrzymali terminu, ale po jego przekroczeniu i monicie zareagowali niemal natychmiast
powodzenia Wszystkim w odzyskiwaniu pieniędzy
Góra
 Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
 
#3546 PostWysłany: 24 Lip 2020 17:19 

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1511
niebieski
Jak dać się wykręcić przy anulacji rezerwacji to chyba sam Wizz wie. Bilety kupowałem w złotówkach i wiem ile zapłaciłem. Dostałem za nie 120% ceny,niby,bo kruczek polegał na tym że oddali mi w środkach w eur. Po przeliczeniu wyszło ,że kupiłem od nich euro po 4,6 zł. i już 3 dychy w plecy.
To nie wszystko,teraz chcąc kupić inne nowe w PLN bilety muszę zapłacić tymi środkami w euro i przelicza euro po 3,97. Jednym słowem na niecałych 600 zł zapłaconych podczas pierwotnej rezerwacji jestem już w plecy ponad 90 zł. czyli tracę na 1 eur ponad 60 gr. Super
Konsultant nie jest w stanie odpowiedzieć dlaczego moje konto jest w eur, skoro założyłem je kiedyś przy zakupie biletów w PLN
Jak to można ogarnąć aby odkręcić całą procedurę zwrotu i mieć na koncie PLN.
Góra
 Relacje PM off
Mio uważa post za pomocny.
 
 
#3547 PostWysłany: 25 Lip 2020 18:18 

Rejestracja: 23 Sty 2018
Posty: 50
Loty: 24
Kilometry: 62 985
Mam dziwny problem, zaakceptowałem zmiany w locie, przeszedłem do odprawy online, wybrałem miejsca i pojawił się komunikat widoczny poniżej. Miał już ktoś taką sytuację? co robić?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3548 PostWysłany: 25 Lip 2020 18:22 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 424
Ostrzeżenia: 2
niebieski
Ja bym się skontaktował z Wizzair.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3549 PostWysłany: 25 Lip 2020 18:22 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 1077
platynowy
Spróbuj odprawić się przez aplikację Wizzair, ale zapewne i tak trzeba będzie dzwonić do nich

Jak dogadasz się po angielsku to choćby zaraz tanio dzwoniąc na nr 22 128-49-05
Góra
 Relacje PM off  
 
#3550 PostWysłany: 25 Lip 2020 18:56 

Rejestracja: 23 Sty 2018
Posty: 50
Loty: 24
Kilometry: 62 985
Dzwoniłem na numer alarmowy, po pytaniach o rezerwację, usłyszałem, że za 5 minut będzie wszystko w porządku. Komunikat znikł, ale na stronie nie ma możliwości odprawy, za to odprawiłem się w aplikacji, gdzie jest też komunikat, że mam nadpłatę za wybór miejsca - co jest chyba przyczyną błędu, bo pokazały mi się miejsca tylko w rzędach 1-3, wybrałem miejsce w rzędzie 1, a później w 3 (w taryfie wizzgo bez opłat) i system naliczył różnicę pomiędzy ceną miejsca w pierwszym rzędzie i trzecim. Kompletnie nie rozumiem za to pozycji "inne opłaty", za co, skąd i po co...


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3551 PostWysłany: 28 Lip 2020 18:07 

Rejestracja: 20 Cze 2020
Posty: 3
Zeus napisał(a):
[ciach odpowiedź do nieistniejącego postu]


w jakich godzinach tam można po polsku coś zgłosić ?
Nadal nie dostałem zwrotu środków za lot majowy.. :cry:
Góra
 Relacje PM off  
 
#3552 PostWysłany: 31 Lip 2020 08:29 

Rejestracja: 05 Paź 2016
Posty: 133
Loty: 83
Kilometry: 149 174
niebieski
Potrzebuję pomocy, a temat jest bardzo obszerny.
Wizz odwołał mi wczoraj lot z KRK do BCN z 14 sierpnia automatycznie zamieniając wylot na 12 sierpnia, powrotny lot 17 sierpnia dalej jest w rozkładzie. Była to już któraś zmiana w rezerwacji, wcześniejsze akceptowałem, ale ta uniemożliwia mi podróż w tym terminie. Nie chce już zwrotu środków na konto wizz bo powoli tracę nadzieję, że gdziekolwiek z nimi w tym roku polecę, a dwie poprzednie anulację i tak już zawnioskowałem o 120%. Czy jest możliwość uzyskania zwrotu środków? Podany w temacie przykład wnioskowania o WIZZ CREDIT CONVERSION REQUEST nie działa, po wpisaniu kodu rezerwacji komunikat- Booking not eligible for refund.
Nie wiem czy odwołane lotu z 14 sierpnia jest związane z COVIDem, wszystkie pozostałe piątkowe loty z KRK wiszą nadal w rozkładzie.
edit: Doczytałem, że mogę wnioskować o zwrot pieniędzy po otrzymaniu środków na konto wizz, także będę próbował.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3553 PostWysłany: 31 Lip 2020 09:05 

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 94
Loty: 65
Kilometry: 134 616
niebieski
Jeżeli rezerwowałeś ze środków wizz to taki zwrot dostaniesz.
Z tego co piszesz o gotówce zapomij.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3554 PostWysłany: 02 Sie 2020 21:26 

Rejestracja: 14 Wrz 2019
Posty: 5
podpowiedzcie co w takiej sytuacji. lot odwołany, zawnioskowałam o zwrot 120% na konto, kupiłam nowe bilety za te środki i dopłaciłam różnicę w cenie. wizzair zmienił mi daty nowego lotu. jeśli dobrze rozumiem to nie mogę wnioskować o zwrot kasy na konto jeśli bilety były kupione z tych 120%, a co z tą częścią dokupioną za gotówkę. powoli tracę nadzieję, że gdzieś polecę a kupiłam bilety dla 5 osób i ciężko będzie się zgrać w ciągu 2 lat.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3555 PostWysłany: 02 Sie 2020 22:03 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6289
HON fly4free
@michaaa To co dopłacałaś w gotówce może być zwrócone na konto z którego zrobiłaś dopłatę,ale sporo czasu upływa zanim zwrócą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3556 PostWysłany: 04 Sie 2020 07:09 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 18
3 sierpnia Wizz Air pokasował kolejne loty. Wypadło m.in. wtorkowe Wrocław-Bari, w tym także i mój lot na 11 sierpnia. Czy przysługuje mi odszkodowanie? Nie kojarzę, aby we Wrocławiu czy Bari zapanowała nagle jakaś sytuacja nadzwyczajna, to zwykłe korekta rozkładu ze względu na słabe zainteresowanie...
Góra
 Relacje PM off  
 
#3557 PostWysłany: 04 Sie 2020 11:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6289
HON fly4free
@bawarka Wniosek możesz złożyć choć odp. pozytywna zdziwiłaby wielu :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#3558 PostWysłany: 04 Sie 2020 11:19 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 391
Loty: 175
Kilometry: 295 824
niebieski
bawarka napisał(a):
3 sierpnia Wizz Air pokasował kolejne loty. Wypadło m.in. wtorkowe Wrocław-Bari,
Ja mam dwa razy zarezerwowany wtorkowy lot z Bari ale jeden na koniec września a drugi początek października... Póki co, nie dostałem żadnej informacji...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3559 PostWysłany: 04 Sie 2020 17:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2010
Posty: 179
Loty: 181
Kilometry: 383 293
niebieski
Witam,
02.07. zrobiłem zwrot za lot w postaci punktów Wizz - które po chwili pojawiły mi się na koncie.
Zaraz po tym zrobiłem żądanie konwersji kredytu wizz z punktów na pieniądze.
Podałem nr konta i inne dane. Wszystko poszło dobrze.
23.07 punkty zniknęły mi z konta: saldo konta wizz historia maja status wypłata.
Do dnia dzisiejszego nie mam pieniędzy - nic nie wpłynęło - miał ktoś podobnie, długo się czeka od "zniknięcia"/wypłaty środków w postaci punktów? Można to jakoś sprawdzić - czy pozostaje kontakt z wizz?
Jak to wygląda w praktyce po konwersji?
pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3560 PostWysłany: 04 Sie 2020 17:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2014
Posty: 369
Loty: 128
Kilometry: 145 301
niebieski
mają na zwrot 30 dni, chociaż ostatnio zwrot był w ciągu 6 dni
kupowałem znajomym (zamknięta już KK wizz) bilety, lot odwołany (Maroko),
23 lipca zrobili konwersję 120%>gotówka i 29 lipca kasa była już na rachunku technicznym KK
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 3763 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 189  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group