Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2170 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109  Następna
Autor Wiadomość
#2101 PostWysłany: 20 Lut 2019 19:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2017
Posty: 293
Loty: 8
Kilometry: 24 328
Odprawiam sie właśnie na aplikacji na lot wizzair i nie wiem co wpisać w polu cyfra? Nr paszportu? Czemu to pole jest tak dziwnie podpisane?
Załącznik:
Screenshot_20190220-185523_Wizz Air.jpeg
Screenshot_20190220-185523_Wizz Air.jpeg [ 24.17 KiB | Obejrzany 1314 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2102 PostWysłany: 20 Lut 2019 19:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 509
niebieski
Numer (2 literki + cyfry)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
kontrol uważa post za pomocny.
 
      
#2103 PostWysłany: 24 Lut 2019 23:14 

Rejestracja: 30 Mar 2015
Posty: 22
Hej,
Wizzair zmienił mi godziny wylotu. Niedawno widziałem jeszcze opcję zmiany daty ("Rebook"), aktualnie widzę tylko to co widoczne na załączonym zrzucie ekranu ze względu na zmianę polityki bagażu. Mam możliwość zmiany lotu czy tylko zwrot środków wchodzi w grę w tym momencie?

Załączniki:
kutaisi.png
kutaisi.png [ 31.88 KiB | Obejrzany 1199 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2104 PostWysłany: 24 Lut 2019 23:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12355
HON fly4free
Przecież oba loty są tego samego dnia...
Możesz odwołać, ale zapewne trzeba będzie zadzwonić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2105 PostWysłany: 24 Lut 2019 23:25 

Rejestracja: 30 Mar 2015
Posty: 22
Kilka dni temu dostałem jeszcze maila z zapewnieniem możliwości rebookowania biletu. Moja rezerwacja obejmowała loty, które zostały anulowane (2 marca -> 5 marca) :| Nic nie akceptowałem do tej pory.
Teraz nie widzę tej możliwości, ze względu na kolejną zmianę - regulamin bagażu.
Ktoś miał podobną sytuację?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2106 PostWysłany: 24 Lut 2019 23:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12355
HON fly4free
Jak chcesz lecieć w tych pierwotnych datach masz loty z Katowic, zmienią za darmo

Możliwość masz, ale trzeba dzwonić
Masz u góry strony jak jutro zadzwonić za darmo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2107 PostWysłany: 25 Lut 2019 11:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4808
HON fly4free
@w0st W tym przypadku opcja samodzielnej zmiany daty i ew.lotniska pojawi się dopiero po zaakceptowaniu zmian polityki bagażowej.Pewnie loty kupowane były w okresie obowiązywania starych przepisów bagażowych i akceptacja nowych jest konieczna by przejść do zmian wynikających z przesunięcia daty lotu.Spokojnie będziesz mógł samodzielnie zmodyfikować swój lot po akceptacji spraw zw. z bagażem.Sprawdzone osobiście ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#2108 PostWysłany: 25 Lut 2019 20:03 

Rejestracja: 30 Mar 2015
Posty: 22
Dzięki, jest dokładnie tak jak pisze @miriam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2109 PostWysłany: 25 Lut 2019 20:09 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 316
Loty: 149
Kilometry: 253 546
Ostrzeżenia: 1
niebieski
miriam napisał(a):
@malediwy Nie wiem kto ci odpisywał na reklamację,ale nie dowierzam,że wie o czym pisze.Spróbuj może raz jeszcze się odwołać.Za usługi dodatkowe nie ma 120%,ale w takiej sytuacji równowartość powinni zwrócić.

Napisałem, że nie zgadzam się z ich decyzją i tak mi odpisano:

Dziękuję za wiadomość.
Uprzejmie informuję, że Pasażer musi być świadom naszych warunków oraz zasad, ponieważ Ogólne Warunki Przewozu linii lotniczych Wizz Air muszą zostać zaakceptowane podczas procesu rezerwowania biletów. Jeśli Pasażer nie życzy sobie zaakceptować naszych warunków – rezerwacja nie może zostać sfinalizowana i potwierdzona. Zakładamy, że poprzez zaznaczenie opcji akceptacji OWP Pasażerowie zakładają rezerwacje w zgodzie z owymi warunkami.
Pragnę podkreślić, że Ogólne Warunki Przewozu Wizz Air, które stanowią umowę przewozu są zgodne z Rozporządzeniem UE nr 261/04, Konwencją Montrealską oraz zostały zaakceptowane przez organizacje ochrony praw konsumenta.
W związku z powyższym stanowisko Wizz Air w sprawie pozostaje niezmienne – nie istnieją podstawy do wystosowania zwrotu.
Informuję, że Wizz Air wyczerpał swój wewnętrzny proces obsługi reklamacji. Jeśli nie jest Pan usatysfakcjonowany rozwiązaniem, może Pan przesłać skargę na platformę Online Dispute Resolution (ODR). Więcej informacji znajduje się na http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Wypełniając informacje o sprzedawcy na platformie ODR proszę wpisać adres e-mail odr@wizzair.com. Podany adres e-mail jest używany tylko dla skarg przesłanych za pośrednictwem wyżej opisanej platformy ODR. Inne skargi i e-maile odebrane pod tym adresem nie będą rozpatrywane.
Informuję ponadto, że Wizz Air nie przedkłada skargi pasażera do alternatywnego podmiotu rozstrzygania sporów.

Z poważaniem,

MAŁGORZATA DOMAŃSKA
CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)
customerrelations3@wizzair.com | wizzair.com

PRIVACY AND CONFIDENTIALITY NOTICE
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2110 PostWysłany: 25 Lut 2019 21:53 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4808
HON fly4free
@malediwy Na twoim miejscu napisałabym dla zasady skargę drogą,którą wskazali.Wiadomo,że kwota mała i może gra nie warta świeczki,ale w ich regulaminie nie jest jasno określone co z usługami opisanymi jako bezzwrotne np.wizz flex czy elastyczny pasażer w sytuacji kiedy rezygnacja spowodowana jest anulowaniem,zmianą daty lub trasy lotu wyłącznie z ich winy.Te usługi są realizowane przez wizzair a nie podmioty zewnętrzne (co ew.byłoby usprawiedliwieniem) Może odezwie się tu ktoś co miał np.podobną sytuację z częściej spotykaną usługą flex (zwracali ,czy też przepada?)Być może twoje odwołanie spowoduje naprawienie jakiegoś błędu w interpretacji regulaminu przez osoby zajmujące się reklamacjami lub spowoduje jasne sprecyzowanie tej kwestii ściśle w odniesieniu do rezygnacji z lotu na skutek zmian planu podróży z przyczyn leżących po stronie przewoźnika.Powodzenia :)Interpretacja ich zapisu prawa pasażera w przypadku zmian z ich strony"Zalogować się do swojego profilu WIZZ i zażądać zwrotu pełnej wartości rezerwacji odwołanego lub zmienionego lotu plus 20% taryfy zapłaconej za anulowany lot (również za część powrotną, jeśli dotyczy) na konto WIZZ. Te środki mogą być wykorzystane na zakup dowolnego lotu WIZZ lub dodanie usług do istniejących rezerwacji." może chyba być szersza niż zastosowała w.w. pani.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2111 PostWysłany: 26 Lut 2019 12:20 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 316
Loty: 149
Kilometry: 253 546
Ostrzeżenia: 1
niebieski
Na pewno s tejkorzystać z możliwości złożenia skargi. Oczywiście napisze jakie będę tego efekty...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#2112 PostWysłany: 27 Lut 2019 17:32 

Rejestracja: 27 Lut 2019
Posty: 3
Na początku stycznia kupiłem w Wizzair dwa bilety na lot „tam” i „powrót” z płatnym wyborem miejsc.
Dziś otrzymałem maila: „Z przykrością informujemy, że nastąpiła zmiana rozkładu lotów, która wpływa na Twoje rezerwacje potwierdzone kodem XXXX. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tą sytuacją. (…) Automatycznie zmieniliśmy Twoją rezerwację na następujący lot alternatywny i harmonogram. Przejrzyj szczegóły lub wybierz jedną z poniższych opcji: akceptacja, zmiana rezerwacji lub anulacja.
Zmiana jest w istocie kosmetyczna, bo o 15 min. wcześniej w jedną stronę. Ale to już 2 zmiana od czasu nabycia przeze mnie biletów w ciągu 2 miesięcy. Do wylotu zostało jeszcze 40 dni, więc podejrzewam, że jeszcze przynajmniej raz zmienią.
Wracając do tematu. Wybrałem akceptację i następnym krokiem jest przejście do wyboru miejsc.
Mail od Wizzair zawierał też uwagę: „Ważne! Miejsce wybrane w pierwotnym locie nie zostanie Ci automatycznie przydzielone w nowym locie. Nowe miejsce zostanie przydzielone bezpłatnie, jeśli zaakceptujesz naszą propozycję lub dokonasz nowej rezerwacji. Jeśli pierwotne miejsce zostało opłacone, saldo tej opłaty jest dostępne na wybór alternatywnego miejsca. Jeśli nie chcesz wykorzystać tych środków na inne miejsce, możesz poprosić o ich bezpłatny zwrot.”
Wybrałem miejsca ponownie i okazało się, że są one płatne, tzn. po wyborze miejsc „tam” i „powrót” portal wizzair poprowadził mnie do okienka z płatnością podając kwotę jaką mam zapłacić i okienka na wpisanie szczegółów transakcji (karta, etc.). I w tym momencie przestałem rozumieć.
Przy pierwszej zmianie terminu lotu, o której wspomniałem udało się przebukować miejsca bez opłat. A teraz mimo tego komunikatu każą płacić. A może nie każą, tylko gdzieś na jakimś etapie umknęła mi opcja umożliwiająca takie rozwiązanie.
Czy ktoś zetknął się już z podobnym problemem? Jak go rozwiązał?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2113 PostWysłany: 27 Lut 2019 18:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5057
Loty: 11
Kilometry: 15 114
HON fly4free
Może nowe miejsca są po prostu droższe i dopłacasz różnicę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2114 PostWysłany: 27 Lut 2019 18:31 

Rejestracja: 27 Lut 2019
Posty: 3
Nie wydaje mi się.
Jak porównuję fakturę zapłaconą i podawaną na bieżąco na stronie to jest jakieś 125 zł dla mnie. Za nowy wybór miałbym dopłacić 79 zł.
Może to być?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2115 PostWysłany: 27 Lut 2019 20:47 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4808
HON fly4free
Może być bo ostatnio wszystko u nich drożeje.Np.proirity na niektórych trasach poszło o 100% w górę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2116 PostWysłany: 28 Lut 2019 10:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5057
Loty: 11
Kilometry: 15 114
HON fly4free
AndyUncle napisał(a):
Otóź pospiesznie, nie znając tego tu forum, czy raczej sporadycznie do tej pory zaglądając, otworzyłem temat tam.
Potem troszkę się rozejrzałem i otworzyłem tu.
Nie jest to do końca w porządku. Ale jest jak jest.

Tak, to drażni - niepotrzebnie dubluje się pytania w różnych wątkach. Przysparza się niepotrzebnej pracy moderatorom. Tylko dlatego, że "pospiesznie"...

Primo: par. 7 pkt 6 regulaminu, który zaakceptowałeś: "Użytkownicy zobowiązani są do starannego doboru publikowanej treści Postów, jej sensowności i zgodności z tematyką Forum, użycia wyszukiwarki przed publikacją tematu, który może być duplikatem i zapoznania się ze strukturą działów, jak również publikacji treści dopasowanej tematycznie do określonego działu."

Secundo: jeśli już doszedłeś do wniosku, że twój post mógłby zostać umieszczony w już istniejącym temacie, to klikasz przycisk z wykrzyknikiem (Zgłoś ten post) i prosisz moderatorów o przeniesienie do właściwego tematu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#2117 PostWysłany: 28 Lut 2019 14:12 

Rejestracja: 27 Lut 2019
Posty: 3
Ok.
Nie chcę wprowadzać bałaganu do tego światka.
To może doświadczeni koledzy podpowiedzą, który z tych postów teraz wystrzelić w kosmos. Chętnie to zrobię.
Natomiast warto, żeby jeden został jako sygnalizujący jakieś zjawisko.
Na 5 lat korzystania z usług Wizza, spotkało mnie to pierwszy raz. Co ja tam plotę, spotkało mnie to pierwszy raz na 50 lat korzystania z usług linii lotniczych. Bywało czasem bardziej śmiesznie, ale Wizzairowi dałem się zaskoczyć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2118 PostWysłany: 06 Mar 2019 11:17 

Rejestracja: 25 Kwi 2012
Posty: 127
Robiąc rezerwację dla siebie i córki - niemowlaka, system przepuścił mi możliwość rezerwacji na miejsca dodatkowe miejsca z przestrzenią na nogi. Po rezerwacji zorientowałem się, że regulamin zabrania wykupienia takich miejsc dla niemowlaka. Zwróciłem się więc o zwrot środków i negatywna odpowiedź ze względu na zapis w regulaminie. Miał ktoś podobną sytuację? Warto walczyć dalej, czy jednak przez zapis w regulaminie stoję na przegranej pozycji? Z drugiej strony dziecko miało wykupiony bilet jako INFANT i system sam powinien zabronić sprzedaży na to miejsce. Dzieję się tak tylko na stronie, w aplikacji już luka i normalnie można wykupić to miejsce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2119 PostWysłany: 06 Mar 2019 12:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 177
Loty: 105
Kilometry: 241 093
Myślę, że jak zapytasz osoby siedzącej w rzędzie przed Tobą (bez wiekszej przestrzeni na nogi) o zamiane miejsca to na pewno nie odmówi.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2120 PostWysłany: 06 Mar 2019 12:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 2075
złoty
Ale tu chodzi chyba o to, że @czacza to miejsce opłacił?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2170 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group