Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


 [ 4570 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229  Następna
Autor Wiadomość
#4521 PostWysłany: 31 Lip 2022 11:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1867
złoty
Każdy tutaj może mieć nieco inne zdanie ale ja bym ten czas podzielił na pół i o te ok. połowę możesz być troszkę później, ale...
Tez pytanie czy masz bagaż do nadania? I jakie to lotnisko? Jeśli masz bagaz, to jak przyjedziesz później to możesz mieć problem. Wtedy warto być o czasie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4522 PostWysłany: 01 Sie 2022 10:17 

Rejestracja: 17 Lip 2012
Posty: 26
Znajoma miała wczoraj wspaniałą przygodę z Wizzair.
Miała 31.07 o 9:05 lot z Paryża (Orly) do Warszawy. Była na lotnisku o 6:56, 7:10 otworzyli check in (była odprawiona, ale musiała nadać bagaż), została odprawiona dopiero o 9:00 i pracownicy w check in poinformowali i zapewnili, że samolot poczeka.
Znajoma przeszła przez security, na miejscu okazało się, że gate jest zamknięty, samolot jeszcze stał przy rękawie i po kilku minutach odleciał. W podobnej sytuacji zostało kilkunastu innych pasażerów.

Co w takiej sytuacji można zrobić? Czy przysługuje odszkodowanie tak przy overbookingu/odwołanym locie? Oczywiście nie musze mówić, że organizowany na szybko inny lot + hotel, to wielokrotnie wyższy koszt.

Wydaje mi się, że zwrot za hotel + nowy lot + 250 euro odszkodowania, to oczywistość. Mylę się?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4523 PostWysłany: 01 Sie 2022 12:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7176
platynowy
wojcik152 napisał(a):

Wydaje mi się, że zwrot za hotel + nowy lot + 250 euro odszkodowania, to oczywistość. Mylę się?

Niestety tak. W takich przypadkach z reguły nic nie jest oczywiste. Np. jeśli bagaż został nadany to skoro nie poleciała to musieli go wyładować. Przybycie na lotnisko w odpowiednim czasie i nadanie bagażu nie zawsze świadczy o tym ,że zdążymy stawić się u bramek przed ich zamknięciem.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#4524 PostWysłany: 01 Sie 2022 12:27 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7261
srebrny
Wygląda na to, że przepisy WE 261/2004 nie mają tu zastosowania.
Góra
 Relacje PM off
wojcik152 lubi ten post.
 
 
#4525 PostWysłany: 01 Sie 2022 14:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2434
Loty: 295
Kilometry: 564 283
złoty
@wojcik152 Według filightradar24 samolot odleciał 9:43, a rzeczywisty odlot miał nastąpić 9:20. Skoro twojej znajomej 40 minut zajęło dotarcie do gejtu, to niespecjalnie się śpieszyła. Może gdyby biegła i uprosiła prześwietlenie poza kolejnością, to by zdążyła. Winy linii brak. Nie stawiła się na czas przy bramce.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#4526 PostWysłany: 01 Sie 2022 15:13 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7176
platynowy
@wojcik152 Weź też pod uwagę, że przewoźnik nie odpowiada za sprawną bądź nie odprawę na lotnisku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4527 PostWysłany: 01 Sie 2022 15:37 

Rejestracja: 17 Lip 2012
Posty: 26
@miriam
Jasne. Pytanie czy w takim razie można w jakikolwiek sposób uzyskać jakieś odszkodowanie od lotniska/firmy obsługującej lotnisko.
Jednak coś jest nie tak w sytuacji, w której pasażer czeka na nadanie bagażu od momentu otwarcia check in, a ten się nie wyrabia w czasie blisko 2 godzin i sytuacja dotyczy kilkunastu osób.

@elwirka
Dzięki za informacje! Ciężko oceniać, że ktoś niespecjalnie się spieszył, gdy cała sytuacja jest skrajnym pośpiechem. Poza tym, tak jak wyżej napisałem, sprawa dotyczy kilkunastu osób więc nie zakładam, że każdy z nich się ślamaczył. :)
Wreszcie, godzina odlotu a godzina zamknięcia bramki, to dwie różne sprawy. Była pod bramką o 9:30, przy nadaniu bagażu o 9:05, kolejka na security (nie było opcji by ominąć/przyspieszyć) i po sprawie.

Wszystko sprowadza się do obsługi, która otworzyła check in na 2 godziny przed lotem i nie była w stanie, w terminie obsłużyć wszystkich pasażerów. Pytanie, czy coś można z tym zrobić? Wygląda na to, że zadałem pytanie w złym temacie. :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4528 PostWysłany: 01 Sie 2022 16:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7176
platynowy
Wydaje mi się ,że realnie niewiele z tym da się zrobić. Trzeba by sądzić się we Francji z niewiadomym efektem a koszty takiego postępowania ,dowodzenie, tłumaczenie itp ... sam sobie dopowiedz resztę ;) W takich sytuacjach trzeba patrzeć na zegarek i nie stać pokornie jak cielę nawet jak nie leży to w naszej naturze ;)
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#4529 PostWysłany: 01 Sie 2022 16:12 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10042
Loty: 364
Kilometry: 612 208
@elwirka niedzielne latają 9:05 jak kolega pisze. Sytuacja nieciekawa - byłem świadkiem podobnych w Wizzair na Okęciu w zeszłe wakacje. Zapewniali ludzi w kolejce, że zdążą i nie kierowali ich do oddzielnego okienka, by mogli szybciej nadać bagaż (a takie stworzyli), a potem nagle komunikat, że bramka zamknięta. IMO to jest częściowo wina przewoźnika, który nie zapewnił wystarczającej liczby personelu do sprawnej obsługi, ale niezwykle trudno będzie to udowodnić i cokolwiek od niego wydusić. W każdym razie pisałbym reklamację.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#4530 PostWysłany: 01 Sie 2022 16:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2434
Loty: 295
Kilometry: 564 283
złoty
Rzeczywiście mój błąd. Niedziela, wylot planowany 9:05, wylot rzeczywisty 9:59.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4531 PostWysłany: 08 Sie 2022 09:38 

Rejestracja: 30 Sty 2018
Posty: 4
Jak długo czekaliście na zwrot środków po odwołanym locie przez WizzAir?
Bilety kupiłem przez pośrednika Esky. Minęło już 42 dni od złożenia roszczenia o zwrot środków i dalej pośrednik twierdzi, że nie otrzymał zwrotu od linii lotniczej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4532 PostWysłany: 08 Sie 2022 09:44 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18812
Ale nie zwróci Ci hajs Wizz tylko esky. Do nich trzeba się skontaktować.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4533 PostWysłany: 08 Sie 2022 10:06 

Rejestracja: 30 Sty 2018
Posty: 4
Dzwonię i piszę do nich od tygodni. Za każdym razem zlewają mnie tak samo. Nie otrzymali jeszcze zwrotu od wizz
Góra
 Relacje PM off  
 
#4534 PostWysłany: 08 Sie 2022 10:15 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3324
srebrny
wypadlem z obiegu, wszystkie ceny takie same tam i powrot (ponad 300zl OW) od wrzesnia do grudnia to jakis sygnal?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4535 PostWysłany: 08 Sie 2022 10:18 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10042
Loty: 364
Kilometry: 612 208
można poczytać tutaj algorytm-cen-biletow-wizzair,18,30813&p=1543165&hilit=algorytm#p1543165
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
ibartek lubi ten post.
 
 
#4536 PostWysłany: 08 Sie 2022 21:48 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 150
Wizzair wznawia loty do Rosji
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc-amp ... -do-rosji/
Góra
 Relacje PM off  
 
#4537 PostWysłany: 09 Sie 2022 11:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3220
srebrny
Załadowali już cały kalendarz na sezon wiosna/jesień 2023. Na razie równe ceny startowe wszędzie powyżej 1000 PLN, niedługo powinny się odmrozić i zobaczymy co będzie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4538 PostWysłany: 12 Sie 2022 09:29 

Rejestracja: 03 Sie 2022
Posty: 4
Loty: 3
Kilometry: 3 927
Kochani, sytuacja ku przestrodze!
We wtorek spotkała nas bardzo nieprzyjemna sytuacja na lotnisku na Santorini. Lecieliśmy do Rzymu z linią Wizzair, lot zaplanowany był na 1:25. Pasażerowie otrzymali informację w aplikacji i SMS, że lot został przesunięty na 3:45.

Natomiast na tablicy lotów w ogóle nasz lot się nie wyświetlał. Zaniepokojeni Włosi zapytali się co się dzieję, czy wszystko w porządku, po czym obsługa przy stanowisku Ryanair (nie ma na lotnisku obsługi Wizzair) oraz przy głównym punkcie informacji lotniczej powiedzieli nam, że lot jest odwołany i przesunięty na jutro. Natomiast w aplikacji kolejna informacja - lot opóźniony, 4:15. Obsluga nam na to „Wizzair będzie tak robił przez cały czas, co godzinę będzie wysyłał info, że lot będzie opóźniony o następna godzinę. Lepiej weźcie hotele, macie voucher na 70€ od linii lotniczej, lot i tak będzie jutro”. Część osób zarezerwowała nocleg i wróciła do hotelu, my zostałyśmy. Obsługa nie chciała nam dać do ręki żadnego dokumentu potwierdzającego ich słowa, w aplikacji mieliśmy wciąż informacje tulko o opóźnieniu - nie o odwołaniu. Ale nikt nas nawet nie chciał przepuszczać przez kontrolę bagażu… Oczywiście na infolinie nikt się nie dodzwonił.

W każdym razie lot się odbył z opóźnieniem, załoga wizzair w ogóle nie wiedziała o zajściu, linie lotnicze nic nie wysyłały do lotniska o ewentualnym odwołaniu lotu. A przy przepuszczaniu nas przez kontrole bagażu wszyscy ci co nam wmawiali o odwołanym locie uciekli. Ile pasażerów tego lotu zostało na Santorini - tego nie wiem. Błąd obsługi lotniska czy specjalna „zagrywka”?
Pracownicy lotniska nie mają „szefa”, dyrektora czy kogokolwiek z kim możesz porozmawiać o zaistniałej sytuacji. Nikt ich nie kontroluje i nie sprawdza, nie mają obowiązku się przedstawiać…

Ostrzegam i przestrzegam!! Obsluga jest tylko obsługą, a Ty możesz stać się więźniem „ludnej wyspy” :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4539 PostWysłany: 12 Sie 2022 10:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2092
Loty: 26
Kilometry: 45 127
złoty
Podstawowa zasada to nie słuchamy prywatnej opinii Konstantinosa tylko oficjalnych komunikatów od linii.

Poza tym - zły dział.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#4540 PostWysłany: 12 Sie 2022 10:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2434
Loty: 295
Kilometry: 564 283
złoty
magdagla napisał(a):
Obsluga nam na to „Wizzair będzie tak robił przez cały czas, co godzinę będzie wysyłał info, że lot będzie opóźniony o następna godzinę. Lepiej weźcie hotele, macie voucher na 70€ od linii lotniczej, lot i tak będzie jutro”.


Coś mi tu nie gra. Przedstawicieli Wizzair nie było, a obsługa lotniska rozdawała vouchery na 70 euro?!
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 4570 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group