Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

Tani numer ogólny do Wizzair:
32 213 29 16

wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5092 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 255  Następna
Autor Wiadomość
#3461 PostWysłany: 02 Lip 2020 12:30 

Rejestracja: 26 Sty 2016
Posty: 29
Loty: 63
Kilometry: 72 316
Wizz zwraca teraz 100% zamiast 120% za odwołane loty, jeśli płatność była z konta wizz. 120% tylko przy płatności z własnych środków.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#3462 PostWysłany: 02 Lip 2020 12:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
Mi wczoraj przesunęli lot o 5 minut i m.in. zaproponowali 120% zwortu.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3463 PostWysłany: 02 Lip 2020 12:36 

Rejestracja: 19 Maj 2014
Posty: 189
niebieski
proponują 120% ;-) zwracają 100%...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3464 PostWysłany: 02 Lip 2020 12:36 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Tu nie o propozycje chodzi, a o fakty

Jak całość rezerwacji za pkt czyli KOD CF to zwrot tylko 100% w pkt

Musi być w płatności cokolwiek gotówką czyli kod M4 wtedy nadal 120 %
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3465 PostWysłany: 02 Lip 2020 12:45 

Rejestracja: 26 Sty 2016
Posty: 29
Loty: 63
Kilometry: 72 316
O, mam screena.
Ale im się syf narobił.

Załączniki:
100.PNG
100.PNG [ 41.93 KiB | Obejrzany 1017 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3466 PostWysłany: 02 Lip 2020 14:46 

Rejestracja: 02 Lip 2020
Posty: 3
Mam pytanie: w związku ze zmianą w rozkładzie lotów wizz air zaproponował możliwość zwrotu 120% na konto wizz. Kupując tą rezerwację kupiłam również discount club i teraz pytanie:

Czy te 120% zwrotu będzie liczone od całej sumy jaką zapłaciłam (340 zł z czego 133 to klub zniżkowy a reszta to bilety) i tu dwie opcje: a) dostanę zwrot 120% od całości przy jednoczesnym zachowaniu członkostwa (fajnie by było ;) ) lub b) dostanę zwrot od całości, ale stracę to członkostwo?

Czy te 120% jest liczone od kwoty na fakturze, ale pomniejszonej o koszty discount club?

Pozdrawiam :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3467 PostWysłany: 02 Lip 2020 14:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2012
Posty: 459
niebieski
Za klub nie oddają.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3468 PostWysłany: 02 Lip 2020 14:52 

Rejestracja: 02 Lip 2020
Posty: 3
Czyli 120% od samej ceny biletów (ale rozumianych jako całość tzn bilety + koszty administracyjne) czyli w moim przypadku od tych ok 210 zł po odjęciu klubu? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3469 PostWysłany: 02 Lip 2020 15:11 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
120% zwrotu za bilet. Jeśli miałaś dokupiony bagaż lub miejsce - za te usługi zwrot 100%. Za członkostwo WDC nie zwracają - będzie ważne do pierwotnej daty wygaśnięcia.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3470 PostWysłany: 02 Lip 2020 15:44 

Rejestracja: 02 Lip 2020
Posty: 3
wszystko jasne, dzięki!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3471 PostWysłany: 02 Lip 2020 19:40 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 236
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
Zawsze rezerwowałem bilety za pkt. i zawsze dostawałem 120 % , teraz w e-mailu dostałem wiadomość że zwrócą 120 % , w momencie żądania zwrotu jest informacja że zwrócą 120 % a na koncie tylko 100 %
@dg72
Gdzie mogę znaleźć kod CF lub M4 ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3472 PostWysłany: 02 Lip 2020 19:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3398
Loty: 416
Kilometry: 719 918
platynowy
w szczegołach płatności -> metoda płatności
Góra
 Profil Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
      
#3473 PostWysłany: 02 Lip 2020 19:44 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Lub po rezerwacji w e-mailu "Twój plan podróży"
Góra
 Profil Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
      
#3474 PostWysłany: 02 Lip 2020 20:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Wrz 2013
Posty: 276
Loty: 884
Kilometry: 1 984 012
niebieski
@lalka150 "zawsze dostawałem 120%, teraz w e-mailu dostałem wiadomość że zwrócą 120%, w momencie żądania zwrotu jest informacja że zwrócą 120%, a na koncie tylko 100% "No właśnie, to nie jest w porządku...Gdyby w opisie było info, że otrzymasz 100%, to ok, masz świadomość i akceptujesz lub nie...[/quote]

-- 02 Lip 2020 21:08 --

Koledzy, Koleżanki, może ktoś tak miał: rezerwacja przelotu, Wizz kasuje lot i proponuje zwrot 120% na konto wizz, akceptuję zwrot 120% środków, zatwierdzam i... rezerwacja skasowana, a środków brak na kocie wizz; komuś się tak przydarzyło ? co dalej? czekać? reklamować? dzwonić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3475 PostWysłany: 02 Lip 2020 20:11 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1959
platynowy
@slaweko

Czekać. Teraz to trwa nawet i 72h.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3476 PostWysłany: 02 Lip 2020 20:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2212
Loty: 219
Kilometry: 409 257
niebieski
Do 72h...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
slaweko lubi ten post.
slaweko uważa post za pomocny.
 
      
#3477 PostWysłany: 02 Lip 2020 20:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Wrz 2013
Posty: 276
Loty: 884
Kilometry: 1 984 012
niebieski
walerek napisał(a):
@slaweko

Czekać. Teraz to trwa nawet i 72h.

Tak, ale za dwie inne rezerwacje zwrot był natychmiastowy...
ok, dzięki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3478 PostWysłany: 02 Lip 2020 20:13 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 536
niebieski
slaweko napisał(a):
@lalka150 "zawsze dostawałem 120%, teraz w e-mailu dostałem wiadomość że zwrócą 120%, w momencie żądania zwrotu jest informacja że zwrócą 120%, a na koncie tylko 100% "No właśnie, to nie jest w porządku...Gdyby w opisie było info, że otrzymasz 100%, to ok, masz świadomość i akceptujesz lub nie...


Póki co możecie robić zrzuty ekranu i pisać reklamacje argumentując że „ anulowałem lot ponieważ było dodatkowe 20% bonusu, gdyby go nie było jednak nie anulował bym lotu”. Natomiast myśle ze za chwilę Wizz naprawi błąd i będzie jasno pisał ze za bilety kupione za punkty zawraca 100% a za kupione za gotówkę zwraca 120% jeśli klient zgadza się zamrozić swoją gotówkę to dostaje bonus. Ktoś wziął liczydło i policzył ile to sprytny Polak z ich największego rynku zarobił na pandemii
Góra
 Profil Relacje PM off
slaweko lubi ten post.
 
      
#3479 PostWysłany: 02 Lip 2020 20:29 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1959
platynowy
slaweko napisał(a):
walerek napisał(a):
@slaweko

Czekać. Teraz to trwa nawet i 72h.

Tak, ale za dwie inne rezerwacje zwrot był natychmiastowy...
ok, dzięki


Dzisiaj też złożyłem wniosek o zwrot z konta koleżanki, która po raz pierwszy ma anulowany lot i za który płaciła kartą. Nie dostała do tej chwili wpływy środków na konto Wizz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3480 PostWysłany: 02 Lip 2020 21:39 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 236
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
Mam kilkanaście rezerwacji tylko za pkt. sprawdziłem najnowsze z wylotem do Szwecji zrobione pod koniec czerwca , one maja tylko dwie opcje : - rozpocznij zmianę rezerwacji lub wnioskuj o zwrot środków , inne rezerwacje zrobione w maju i na początku czerwca mają trzecią opcję
- zaakceptuj zmiany .
Może kluczem jest tutaj sytuacja że moje loty do Szwecji są odwołane a pozostałe mają tylko zmianę godziny odlotu ?
Wszystkie loty które sprawdziłem mają kod CF
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5092 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 255  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group