Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278


 [ 2981 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 150  Następna
Autor Wiadomość
#2601 PostWysłany: 04 Kwi 2020 12:41 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 515
srebrny
Płać czy dopłacaj kartą płatniczą i niczym się @eskie nie przejmuj :)

Sam poluję na tani Dubaj w tym okresie do dalszej ekspansji, ale czekam na brakujące pkt wizz 8-)

Wszystko też zależy jaka trasa Cię interesuje i jaką masz cenę



eskie napisał(a):
Koleżanki i Koledzy

Polerować szklane kule, przyciągnąć czarnego kota za ogon, zgarnąć wróża Macieja, zapytać dwóch rabinów...

i podpowiedzieć mi czy jest sens kupować bilety Wizz na marzec 2021. Boję się upadku linii.
Wątpię aby jakiś ubezpieczyciel mi ubezpieczył bilety od bankructwa przewoźnika.
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#2602 PostWysłany: 04 Kwi 2020 13:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1309
Loty: 66
Kilometry: 132 538
złoty
dg72 napisał(a):
Sam poluję na tani Dubaj w tym okresie do dalszej ekspansji

Tak samo, planuję rejs 7 dni i wyskok do Nepalu może zrobię ABC*


*helikopterem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
 
#2603 PostWysłany: 04 Kwi 2020 13:31 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 515
srebrny
Bardziej niż upadku bałbym się ciągłego gmerania w rozkładzie co powoduje, że cały misterny plan się sypie

Cena to jedno, drugie czy nie będą za bardzo mieszać w rozkładzie, dlatego ciężko coś wcześniej planować
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#2604 PostWysłany: 05 Kwi 2020 01:07 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 6821
Loty: 133
Kilometry: 237 780
@eskie Rozkłady low costów post-Covid19 na pewno przejdą gruntowną przebudowę - szczególnie kierunki niezarobkowe. Natomiast na dzisiaj chyba nikt nie jest w stanie ocenić jak duży kryzys czeka branżę lotniczą. Marzec 2021 to niestety szklana kula.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#2605 PostWysłany: 05 Kwi 2020 02:09 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 2862
złoty
Warto kupić coś za najniższą cenę w zbliżonym do pasującego terminie -14 +30 i czekać. Wizzair zrobi resztę ;)
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#2606 PostWysłany: 10 Kwi 2020 16:38 

Rejestracja: 03 Lut 2016
Posty: 11
Pytanie do osób które zleciły wypłatę środków na swoje konto bankowe. Też tak macie, że na koncie Wizz macie 0pln i żadnej informacji o tym, że środki zostaną przelane na konto bankowe?
Trochę mnie to zastanawia, bo chęć zwrotu zgłosiłem 23.03, pieniądze na konto wizz dostałem w parę minut, a po kolejnych paru dniach stan konta wyzerował się. Żadnej informacji ze strony wizza.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2607 PostWysłany: 10 Kwi 2020 16:50 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6062
HON fly4free
@boniek650 Operacja zwrotu gotówki może trwać 30 a nawet do 60 dni.Skoro pkt. się wyzerowały to proces zwrotu trwa,cierpliwości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2608 PostWysłany: 13 Kwi 2020 11:53 

Rejestracja: 27 Sie 2017
Posty: 54
Czy ktoś mi powie, która z tych cen obowiązuje jeśli stawię się z dużym bagażem podręcznym 10kg (55 x 40 x 23cm) przy gate bez wykupionego Wizz priority (sezon wysoki)?

Załącznik:
wizz-cennik.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2609 PostWysłany: 13 Kwi 2020 11:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 589
Loty: 70
Kilometry: 113 574
niebieski
25 EURO
Góra
 Relacje PM off
patrycjazbar lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#2610 PostWysłany: 13 Kwi 2020 12:22 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6062
HON fly4free
@lukas124 Tej opcji w podanym przez ciebie załączniku nie ma. Na lotnisku jak wyłapią,że bagaż większy niż wymiary bezpłatnego ale nie przekracza dużego podręcznego każą zapłacić 25 E lub równowartość w PLN.Czy ta cena do lata nie ulegnie podwyższeniu trudno dziś powiedzieć.


Ostatnio edytowany przez miriam 13 Kwi 2020 14:36, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off
lukas124 uważa post za pomocny.
 
 
#2611 PostWysłany: 13 Kwi 2020 12:26 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 6821
Loty: 133
Kilometry: 237 780
@lukas124 zgodnie z cennikiem na stronie, priority na lotnisku 20 EUR/ 94 zł
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... ugi-oplaty
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
lukas124 uważa post za pomocny.
 
 
#2612 PostWysłany: 13 Kwi 2020 13:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 294
niebieski
@lukas124

Kara wynosi 25EUR

czyli de facto niewiele więcej niż priority w wysokim sezonie.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
jabollus lubi ten post.
 
 
#2613 PostWysłany: 14 Kwi 2020 17:11 

Rejestracja: 14 Kwi 2020
Posty: 2
Mam problem ze zwrotem pieniędzy za anulowany lot na konto bankowe i mam nadzieję, że ktoś mi coś doradzi ;)
Na początku marca wystąpiłam o zwrot kosztów na konto bankowe, 26 marca dostałam maila z faktura korygująca. Pieniędzy nie dostałam od razu z fakturą jak zazwyczaj bywało, ale stwierdziłam, że dam im kilka dni. Dziś zadzwoniłam na bezpłatną infolinię i dowiedziałam się że przelew rzekomo wyszedł od nich 26 marca, w dzień kiedy wysłali mi fakturę, a jeśli tych pieniędzy nie mam to może dotpay je zatrzymał i trzeba czekać. Coś mnie tknęło, więc zadzwoniłam do dotpay, a tam informacja że Wizzair takiego zwrotu nie zlecił. Dodam, że moja siostra ma sytuację identyczną i w jej przypadku również Wizzair broni się, że przelew od nich wyszedł. Po kolejnym kontakcie z infolinią Pan stwierdził że nie jest mi w stanie pomóc...
I teraz pytanie co robić? Mają taki burdel, że zwrócą tak czy siak te pieniądze w ciągu 60 dni czy próbować walczyć coś więcej? Złożyłabym nawet reklamacje, ale aktualnie przez "modernizację" zrobić się tego nie da...
Góra
 Relacje PM off  
 
#2614 PostWysłany: 14 Kwi 2020 17:28 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 515
srebrny
Zwrot zlecony, a że trwa to według nich do 60 dni to trzeba czekać

Tak to obecnie wygląda, że nawet poskarżyć się nie ma komu
Góra
 Relacje PM off  
 
#2615 PostWysłany: 14 Kwi 2020 17:52 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6062
HON fly4free
@kol.marta @dg72 Otóż po zalogowaniu możecie ponownie skarżyć się do woli,formularze skargi i pochwały wznowiły działalność :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#2616 PostWysłany: 14 Kwi 2020 17:55 

Rejestracja: 14 Kwi 2020
Posty: 2
Dzięki za odpowiedź ;) ja mogę czekać i nawet 90 dni, martwi mnie tylko to, że Wizzair idzie w zaparte, że zwrot od nich wyszedł. No chyba, że konsultanci na infolinii tak są doinformowani, to już wtedy inna sprawa ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#2617 PostWysłany: 14 Kwi 2020 18:00 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 515
srebrny
miriam napisał(a):
@kol.marta @dg72 Otóż po zalogowaniu możecie ponownie skarżyć się do woli,formularze skargi i pochwały wznowiły działalność :)

Czyli maslo maślane czy też w tym przypadku po co.

Podali ile to trwa, a zwrot ma potwierdzony
Góra
 Relacje PM off  
 
#2618 PostWysłany: 14 Kwi 2020 18:10 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6062
HON fly4free
Info było odp. że się nie da i nie ma komu ;)
kol.marta napisał(a):
Złożyłabym nawet reklamacje, ale aktualnie przez "modernizację" zrobić się tego nie da...

dg72 napisał(a):

Tak to obecnie wygląda, że nawet poskarżyć się nie ma komu
A potwierdzenie,że zwrot zlecony póki co tylko telefonicznie od konsultanta.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2619 PostWysłany: 14 Kwi 2020 18:33 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 515
srebrny
Rozmowy są nagrywane i przypisane do rezerwacji do ewentualnego odtworzenia

Choć samo powołanie się na błędne informacje konsultanta nic nie da, dlatego jeszcze pisemna reklamacja w tym przypadku nie ma sensu
Góra
 Relacje PM off  
 
#2620 PostWysłany: 15 Kwi 2020 08:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2014
Posty: 327
Loty: 126
Kilometry: 141 751
niebieski
po miesiącu od zlecenia zwrotu przyszedł @ potwierdzający złożenie dyspozycji
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2981 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 150  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group