Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2164 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 105, 106, 107, 108, 109  Następna
Autor Wiadomość
#2141 PostWysłany: 21 Mar 2019 22:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5031
Loty: 11
Kilometry: 15 114
HON fly4free
@greg1291 najlepiej zrobić sobie plik Excel z wpływami na konto Wizz i płatnościami za pomocą środków.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
greg1291 lubi ten post.
 
      
#2142 PostWysłany: 22 Mar 2019 01:30 

Rejestracja: 22 Mar 2019
Posty: 1
Kupiłem bilety na lot do Londyn Luton wraz z transferem do Londynu, na początku stycznia. Niestety do tej pory nie dostałem żadnego maila/informacji w sprawie transferu. Wylot mam z samego rana w sobotę.

W szczegółach rezerwacji mam:

Wliczone usługi
Transfer

W sekcji faktury, cena jest podana bez transferów

W sekcji szczegóły ceny nie ma nic na temat transferu (z tego co sprawdzałem, to w przypadku rezerwacji dokonanej ponad rok temu w inne miejsce, transfer był uwzględniony w tej sekcji)

W szczegółach płatności widnieje cena równa opłacie za lot, członkostwo w klubie i transfer (czyli tak jak być powinno)

Czy ktoś miał podobną sytuację?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2143 PostWysłany: 22 Mar 2019 07:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 481
srebrny
"E-ticket będzie dostępny do pobrania przynajmniej na 3 dni przed podróżą; o jego wystawieniu poinformujemy mailem."
https://www.p-airbus.com/index.php?page=terms

Sprawdź w spamie, jeśli tam nic nie masz to kontaktuj się z Wizz'em.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2144 PostWysłany: 23 Mar 2019 13:50 

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 13
Mio napisał(a):
gorny77 napisał(a):
Nie liczy się termin upływającego czasu ważności, a sam termin, który mają pkt
Zawsze pierwsze schodzą te z booking, bo one mają termin 6 miesięcy, potem te pkt 12-miesięczne


Skąd pochodzą punkty, które mają ważność 12 miesięcy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2145 PostWysłany: 23 Mar 2019 15:15 

Rejestracja: 08 Lis 2015
Posty: 334
srebrny
Punkty z 12 miesięczną ważnością pochodzą z karty kredytowej WIZZ.

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
15 ludzi lubi ten post.
ncn uważa post za pomocny.
 
      
#2146 PostWysłany: 31 Mar 2019 10:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 942
Loty: 105
Kilometry: 187 344
platynowy
Hose napisał(a):
"E-ticket będzie dostępny do pobrania przynajmniej na 3 dni przed podróżą; o jego wystawieniu poinformujemy mailem."
https://www.p-airbus.com/index.php?page=terms

Sprawdź w spamie, jeśli tam nic nie masz to kontaktuj się z Wizz'em.


Jak nie dostajesz maila to wejdz na
https://www.p-airbus.com/index.php?page=mybooking
booking code to PNR
i będzie do pobrania
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
15 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#2147 PostWysłany: 06 Kwi 2019 21:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 308
niebieski
Czy jest jakiś mail, na który można złożyć reklamację do Wizz? Znajduję tylko stronę: https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... wa%C5%82y/

Sprawa dotyczy zwrotu kosztów za transfer, który miał czekać, a nie czekał po opóźnieniu samolotu. Dodatkowo chcę złożyć reklamację na obsługę priority w Berlinie (wpuszczali wszystkich naraz do jednego boxu XD).
_________________
https://www.instagram.com/krupi3r/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2148 PostWysłany: 06 Kwi 2019 22:13 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4792
HON fly4free
@Krupier Dobrze znalazłeś.Po zalogowaniu wybierasz typ wiadomości -skarga,potem w zakładce temat masz pod koniec- reklamacje dotyczące usług i tam wylewasz to co ci na wątrobie leży ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Krupier uważa post za pomocny.
 
      
#2149 PostWysłany: 12 Kwi 2019 10:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 6062
HON fly4free
Kolejny wprowadzone po cichu podwyżki w Wizzair :(

EDIT
* - prices are based on the research from Lowcostavia on the value of checked-in luggage in the Wizz Air booking system. In the "All Services and Fees" section on the official website of the airline, information on checked baggage has not yet been updated.

Załączniki:
chrome_QK6nhVYcnP.png
chrome_QK6nhVYcnP.png [ 12.86 KiB | Obejrzany 607 razy ]


Ostatnio edytowany przez skrzat, 12 Kwi 2019 11:02, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#2150 PostWysłany: 12 Kwi 2019 11:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5031
Loty: 11
Kilometry: 15 114
HON fly4free
A co oznaczają gwiazdki? Bo cennik na www potwierdza, że priority do 30 EUR, ale rejestrowany 10 kg wciąż do 27 EUR
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2151 PostWysłany: 12 Kwi 2019 11:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 6062
HON fly4free
@Kashpir zmieniłem posta wyzej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2152 PostWysłany: 12 Kwi 2019 11:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5031
Loty: 11
Kilometry: 15 114
HON fly4free
tak sobie na szybko policzyłem: osoba lecąca w wysokim sezonie, chcąca zabrać na wakacje 20kg bagaż rejestrowany i bagaż podręczny (priority) w skrajnym przypadku zapłaci jakieś 700 zł za te usługi. Dodając do tego nie najtańsze przecież bilety na okres wakacyjny w rejony cieplejsze czyli na południe Europy, spokojnie przebijemy 1000 zł. Oferty tradycyjnych przewoźników będą coraz bardziej konkurencyjne.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2153 PostWysłany: 12 Kwi 2019 11:39 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1067
srebrny
Metoda Biedronki, przyzwyczaić ludzi, że "u nas najtaniej" a potem stopniowymi podwyżkami (oczywiście podlewając wszystko głośnymi "promocjami") zaczac golić barany, nie sprawdzające wszystkiego pod każdym wzgledem

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#2154 PostWysłany: 12 Kwi 2019 12:16 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 717
Loty: 460
Kilometry: 626 069
niebieski
OBSŁUGA przy Boardingu w KATOWICACH.......................................JUŻ ZACIERA RĘCE :idea:
Góra
 Profil Relacje PM off
bonifacy lubi ten post.
 
      
#2155 PostWysłany: 12 Kwi 2019 12:49 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 1977
srebrny
Dla nas to chyba dobrze bo oferta się mocno spolaryzuje: wakacyjni turyści z wielkimi walizami zapłacą więcej, z czego da się sfinansować promocje 3 biletów po 59 zł lub 84 zł poza sezonem. A takie przecież kupujemy najczęściej. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2156 PostWysłany: 16 Kwi 2019 09:22 

Rejestracja: 16 Kwi 2019
Posty: 1
Witam,

jakiś czas temu zarezerwowałem bilety na podróż poślubną do Dubaju na początek września. Własnie dzisiaj, zupełnie przez przypadek, przeglądając swoje konto, żeby sprawdzić inny lot do Oslo, zorientowałem się, że zamiast lotu do Dubaju mam lot do Lankary. Wizzair nie wysłał, żadnego maila ani żadnej informacji o odwołanym locie. Co więcej chciał anulować ten lot i otrzymać zwrot kosztów i okazało się, że mogę to zrobić tylko na kartę WIZZ, a żeby dostać zwrot kosztów na karte kredytowa lub konto należy użyć opcji 3 z maila o anulowaniu, którego nie dostałem. Nie polecam nikomu Wizzair'a traktują klientów jak śmieci w ogóle się z nimi nie liczą proponują loty a później je anulują. Już nigdy nie polecę z Wizzairem i niech każdy przemyśli czy chce znaleźć się w takiej sytuacji. Rozmawiałem też z kolegą z pracy i miał podobną sytuacje więc wydaje si, że to normalna praktyka Wizzaira.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2157 PostWysłany: 16 Kwi 2019 10:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5031
Loty: 11
Kilometry: 15 114
HON fly4free
@pawcio16m Ja wiem, że to powoduje frustrację, zwłaszcza że to podróż poślubna. Jednak nie jesteś jedyny, którego dotknęła taka zmiana i który nie został jeszcze poinformowany (dodam tylko, że tradycyjni przewoźnicy też się nie spieszą z informacjami o zmianach rezerwacji – ja przykładowo lecę w połowie czerwca, wiem, że nastąpiły zmiany rozkładu, ale linia TAP wciąż mnie o tym nie poinformowała). Proponuję najpierw sprawdzić dostępne możliwości: jeśli to musi być Dubaj, a macie elastyczny kalendarz, to bezkosztowo możecie przesunąć ten wyjazd na drugą połowę września, bo wtedy loty na tej trasie wracają do kalendarza (Wizzair zrezygnował z lotów w okresie połowa czerwca - połowa września), a w przypadku zmian rozkładu możecie przełożyć swoje loty w zakresie +30 dni od pierwotnej daty lotu.
Zmiana na Larnakę oczywiście nie ma sensu, bo bilety do Dubaju są zwykle dużo droższe niż na Cypr. Jeśli chcesz zrezygnować i przyspieszyć zwrot pieniędzy, to znajdziesz na forum sposób na niedrogi kontakt z infolinią Wizzair kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835&p=1198399&hilit=malta%C5%84ski#p1198399
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2158 PostWysłany: 16 Kwi 2019 11:53 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4792
HON fly4free
pawcio16m napisał(a):
mam lot do Lankary. .

A ja bym brała Lankarę,tam chyba jeszcze nikt nie był ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#2159 PostWysłany: 16 Kwi 2019 12:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 481
srebrny
pawcio16m napisał(a):
Już nigdy nie polecę z Wizzairem i niech każdy przemyśli czy chce znaleźć się w takiej sytuacji.

Już zmierzałem kursorem do przycisku "Zapłać" na stronie WizzAir'a, ale na szczęście w porę trafiłem na Twoje ostrzeżenie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
maczala1 uważa post za pomocny.
 
      
#2160 PostWysłany: 19 Kwi 2019 14:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 942
Loty: 105
Kilometry: 187 344
platynowy
marcin.krakow napisał(a):
Hose napisał(a):
"E-ticket będzie dostępny do pobrania przynajmniej na 3 dni przed podróżą; o jego wystawieniu poinformujemy mailem."
https://www.p-airbus.com/index.php?page=terms

Sprawdź w spamie, jeśli tam nic nie masz to kontaktuj się z Wizz'em.


Jak nie dostajesz maila to wejdz na
https://www.p-airbus.com/index.php?page=mybooking
booking code to PNR
i będzie do pobrania


Teraz będzie trudniej:
nie dostałem e-ticketu na maila, nie ma go do pobrania po wypisaniu nr rezerwacji a infolinia po wybraniu tematów rozmowy się sama rozłącza.
Ktoś wie jak żyć? Wylot jutro o 6.00
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2164 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 105, 106, 107, 108, 109  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: gruby_inversia oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group