Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 58  Następna
Autor Wiadomość
#961 PostWysłany: 04 Lis 2020 17:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Mar 2015
Posty: 301
Loty: 99
Kilometry: 171 514
niebieski
ok , wszystko jasne , dwa loty były z pkt , jeden płacony kartą
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi
Majówka w USA: Seattle + Bozeman lub Missoula od 2639 PLN Majówka w USA: Seattle + Bozeman lub Missoula od 2639 PLN
#962 PostWysłany: 09 Lis 2020 11:12 

Rejestracja: 05 Kwi 2019
Posty: 6
Termin wygaśnięcia środków na koncie WIZZ w aplikacji mobilnej pokazuje inaczej niż na stronie www.
W apce miałem 7.11, a na stronie 6.11 23:59. Po fakcie już o tym wiem, ale wcześniej sprawdzałem tylko na telefonie.

Miał ktoś kiedyś podobną sytuację i próbował składać reklamację?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#963 PostWysłany: 09 Lis 2020 11:14 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
To jest jedno i to samo
W apce też 7.11 znaczy, że do 6.11 23:59
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#964 PostWysłany: 06 Gru 2020 17:04 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1704
Loty: 630
Kilometry: 1 040 894
srebrny
Miałem rezerwację oplaconą punktami, robiłem ją 24.09. Skasowana, zawnioskowałem o zwrot punktów 3.10. Punkty wróciły z datą ważności 31.12.2020.

Klika dni temu analogiczna sytuacja i punkty ważne dwa lata

Czy ta pierwsza sytuacja kwalifikuje się do reklamacji? 650PLN więc nie mam zamiaru tego odpuścić
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#965 PostWysłany: 06 Gru 2020 17:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@OSK Jeśli po skasowaniu lotu miałeś info w opcji zwrotu środków na konto wizz,że będą ważne 2 lata to napisz reklamację.Ich system czasem szwankuje i robi niespodzianki.
Góra
 Profil Relacje PM off
OSK lubi ten post.
 
      
#966 PostWysłany: 06 Gru 2020 18:26 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1704
Loty: 630
Kilometry: 1 040 894
srebrny
Nie zwróciłem uwagi, bo z automatu przyjąłem że co najmniej rok, jak nie dwa. Zareklamuję
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#967 PostWysłany: 06 Gru 2020 18:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@OSK Pewnie dostałeś @ o anulowaniu tego lotu ,jeśli go jeszcze masz to tam możesz sprawdzić informację na jaki okres oferowali ważność środków.Przy anulacji lotów przez nich obecnie oferują 2 lata ważności.
Góra
 Profil Relacje PM off
OSK lubi ten post.
 
      
#968 PostWysłany: 06 Gru 2020 19:37 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1704
Loty: 630
Kilometry: 1 040 894
srebrny
Maila brak, nie wiem w sumie jak to możliwe. Tylko potw rezerwacji mam a później korektę faktury od nich za zwrot. Reklamacja już poszła zobaczymy jaka będzie ich wersja
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#969 PostWysłany: 06 Gru 2020 19:44 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Sprawdź jeszcze w aplikacji.
Co do reklamacji to według mnie bez szans na sukces, gdyż to działa automatycznie po wcześniejszym naszym zatwierdzeniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#970 PostWysłany: 06 Gru 2020 20:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@OSK Wskazana przez ciebie data ważności pkt. za reklamowaną rezerwację sugeruje skorzystanie z flexa przy anulacji,brak @ poniekąd też,jesteś pewny na 100%,że to Wizz anulował ten lot?
Góra
 Profil Relacje PM off
OSK lubi ten post.
OSK uważa post za pomocny.
 
      
#971 PostWysłany: 06 Gru 2020 20:29 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1704
Loty: 630
Kilometry: 1 040 894
srebrny
Sprawdziłem potwierdzenie,rezerwacja z flexem,wiec to ja Anulowałem, skoro nie mam maila od nich Trochę ich narobiłem więc już się pogubiłem. W takim przypadku to znaczy, że wtedy ważność na ile? 90dni mi nie pasuje, czyli po prostu do końca roku kalendarzowego?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#972 PostWysłany: 06 Gru 2020 20:45 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
No to ciut namieszałeś,odpiszą na reklamację pewnie to do czego sami tu po czasie doszliśmy.
OSK napisał(a):
90dni mi nie pasuje, czyli po prostu do końca roku kalendarzowego?
Według moich obliczeń 90 dni idealnie tu pasuje.3.10-31.12 ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
OSK uważa post za pomocny.
 
      
#973 PostWysłany: 29 Gru 2020 14:04 

Rejestracja: 19 Sie 2018
Posty: 3
Czołem! Przez nieuwagę, milion spraw na głowie i to całe pandemiczne zamieszanie, przegapiłem termin ważności kasy na koncie WizzAir. Przepadło 1500 zł... Ważność była do 8 listopada 2020. Nie mogę znaleźć na forum informacji, więc piszę tu:) Czy wiecie może, czy jest jakakolwiek możliwość przedłużenia terminu wygaśnięcia tych punktów? Myślę, żeby powołać się na pandemię i na to, że kilka miesięcy dostęp do lotów był ograniczony lub niemożliwy.
- Czy ktoś takie coś praktykował?
- Jakich argumentów mogę użyć?
- Czy składać to w formularzu reklamacyjnym WizzAir, czy w jakimś innym miejscu?
Będę wdzięczny za każdą pomoc. Dzięki!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#974 PostWysłany: 29 Gru 2020 15:06 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22333
Pogódź się z tym, ze pkt Ci przepadły
Góra
 Profil Relacje PM off
Kothson lubi ten post.
Kothson uważa post za pomocny.
 
      
#975 PostWysłany: 04 Sty 2021 17:11 

Rejestracja: 19 Sie 2018
Posty: 3
Zeus napisał(a):
Pogódź się z tym, ze pkt Ci przepadły


@ Zeus: Dziękuję za poradę psychoterapeutyczną :)

Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć coś merytorycznie? Może ktoś miał podobny przypadek?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#976 PostWysłany: 04 Sty 2021 17:21 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Nic nie zrobisz. Wizz latał ponownie od lipca, mogłeś kupować bilety nawet na lato 2021, więc powoływanie się na pandemię nie jest żadnym argumentem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Gadekk lubi ten post.
 
      
#977 PostWysłany: 04 Sty 2021 17:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sty 2013
Posty: 1409
Loty: 167
Kilometry: 304 855
złoty
Koronawirus nie bardzo chyba będzie dobrym wytłumaczeniem, bo owszem, dużo połączeń zostało odwołanych lub wykasowanych, ale są dostępne inne do końca października.

W dużych liniach informują przeważnie o wydłużeniu ważności mil z powodu pandemii. Np. kończyły się u mnie mile 1.01. w Aerofłocie, teraz są nieaktywne, aż do zarezerwowania biletu (do 1.01.22).
Próbować w W6 można...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#978 PostWysłany: 04 Sty 2021 17:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2016
Posty: 402
srebrny
@Tabalski
Dzwoń i pytaj.

We Frontierze miałem kredyt na 71 USD, który wygasł 7/7/2020. Przypomniałem sobie kilka dni temu i napisałem na FB. O dziwo bez żadnego problemu dali mi wartość kredytu jako voucher z ważnością do końca czerwca 2021 :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#979 PostWysłany: 04 Sty 2021 17:30 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22333
Tabalski napisał(a):

Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć coś merytorycznie? Może ktoś miał podobny przypadek?



Co nie rozumiesz. Miałeś czas do wykorzystania, nie wykorzystałeś i przepadły. Też mi przepadły punkty w pyszne.pl bo zapomniałem o nich, i pogodziłem się, ze nie będę mieć darmową pizze przez 2 miesiące.

Na przyszłość polecam kalendarzyk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#980 PostWysłany: 08 Sty 2021 18:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1166
Loty: 363
Kilometry: 392 814
niebieski
No niestety, mimo próby negocjacji z W6 w kwestii przeniesienia odszkodowania z konta Wizz na rachunek bankowy nie przychylili się do mojej prośby. Ja nigdy nie zamierzam z nimi latać, takze gdyby ktoś z Was potrzebował kiedyś biletu do równowartości 250€, to zapraszam. Wynegocjujemy „zniżkę”, żeby każdy był zadowolony.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 58  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group