Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1154 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 54, 55, 56, 57, 58
Autor Wiadomość
#1141 PostWysłany: 28 Maj 2023 21:11 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 236
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
U mnie sytuacja taka na złożoną reklamację , odpisali że środki były ważne do 31.03.2023 , choć to nie jest prawda gdyż całość środków ok. 1100,00 zł miałem ważne bezterminowo po ostatnim przelewie z KK , jednak dnia 30.03.2023 sami dokonali na moim koncie 3 x taką samą operację że spalili 241,00 zł i za chwilę je zwrócili ale już datą ważności 30.03.2023 ,
załączyli przy tym informację / techniczna korekta kredytu / i docelowo 31.03.2023 zdjęli je z mojego konta z adnotacją że środki wygasły . I w ten oto sposób pozbawili mnie 3 x 241,00 zł
Na moją odpowiedź do reklamacji wraz z załącznikami z historii konta gdzie wszystko jest wyszczególnione jaka kwota do kiedy jest ważna odpowiedź taka sama - środki miały ważność do 31.03.2023 . Zero odniesienia i odpowiedzi dlaczego sami 3 x zdjęli i spalili środki i zaraz je zwrócili z terminem ważności 30.03.2023 . Czy ktoś ma doświadczenie czy można to reklamować gdzieś dalej czy to będzie walka z wiatrakami ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1142 PostWysłany: 28 Maj 2023 21:45 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3518
srebrny
to byl zwrot za odwolane loty platne karta czy jakies bonusowe punkty? jak to pierwsze to sprobuj chargeback jak nie jest za pozno
Góra
 Relacje PM off  
 
#1143 PostWysłany: 29 Maj 2023 20:32 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 236
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
to były punkty za obrót na KK wizzair ważne bezterminowo
Góra
 Relacje PM off  
 
#1144 PostWysłany: 27 Wrz 2023 08:55 

Rejestracja: 04 Sie 2016
Posty: 49
FUNDS EXPIRED - gdzie można się odezwać? Data przepadnięcia środków była wczoraj, zapisałem sobie, że dziś. Moja pomyłka. No ale kurcze, to była kasa za bilet, który oni anulowali, nie miałem potrzeby akurat, by wczesniej zrealizować. Ktoś coś podpowie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1145 PostWysłany: 04 Sty 2024 16:58 

Rejestracja: 14 Lut 2012
Posty: 1078
Loty: 238
Kilometry: 354 517
niebieski
Po odwołanym locie w zeszłym roku wybrałem zwrot na konto Wizz 120%, raczej nie uda mi się tego wykorzystać w terminie ich ważności (połowa kwietnia).
2 pytania:
-czy można jakoś wydłużyć (oficjalnie lub nie) termin ważności?
-czy ewentualnie można z nich ostatecznie zrezygnować i uzyskać zwrot na konto (rzecz jasna 100%, nie 120%)?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1146 PostWysłany: 04 Sty 2024 18:18 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7763
złoty
@codriver To badziej pytanie w temacie rozładowanie konta ;) Jeśli chodzi o zwrot 100% kwoty zapłaconej to możesz wnioskować przez formularz https://wizzair.com/pl-pl/wniosek-o-prz ... edytu-wizz Ewentualnie przed upływem ważności środków możesz dokonać jakiejś rezerwacji z opcją flex .Może już będzie kalendarz zima 2024/25.
Góra
 Relacje PM off
codriver lubi ten post.
codriver uważa post za pomocny.
 
 
#1147 PostWysłany: 04 Sty 2024 23:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2016
Posty: 490
Chciałem podpytać poprzedników, którzy mieli podobną sytuacje co ja (środki 120% na koncie Wizz które miały być bezterminowe zniknęły w kwietniu 2023, zauważyłem dopiero teraz) czy udało się coś przez reklamację czy konieczne są grubsze działa. Mam 1k PLN więc chciałbym o to powalczyć mimo wszystko.

@lalka150 @dworkam @ibartek @yendras @Elgrey @Angelika,888
Góra
 Relacje PM off  
 
#1148 PostWysłany: 08 Sty 2024 15:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2016
Posty: 490
Odpowiem sam sobie że na razie spuścili mnie na drzewo ale walczę dalej:

W odpowiedzi na Pana zapytanie uprzejmie informuję, iż otrzymany kredyt w
wysokości 120% posiadał 2 letni termin ważności kończącym się w dniu 09 kwietnia 2023r.

W związku z powyższym w tym dniu nastąpiła anulacja środków.

W tym przypadku środki nie podlegają do zwrotu na konto bankowe jak i przywróceniu
na konto Wizz.

Jeśli nie są Państwo usatysfakcjonowany rozwiązaniem, mogą Państwo przesłać
skargę na platformę Online Dispute Resolution (ODR).
Więcej informacji znajduje się na http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Wypełniając informacje o sprzedawcy na platformie ODR proszę wpisać
adres e-mail odr@wizzair.com. Podany adres e-mail jest używany tylko dla skarg
przesłanych za pośrednictwem wyżej opisanej platformy ODR. Inne skargi i e-maile odebrane
pod tym adresem nie będą rozpatrywane.

Informuję ponadto, że Wizz Air nie przedkłada skargi pasażera do alternatywnego
podmiotu rozstrzygania sporów.
Góra
 Relacje PM off
MagdaBro lubi ten post.
 
 
#1149 PostWysłany: 19 Sty 2024 12:06 

Rejestracja: 19 Sty 2024
Posty: 1
Witam,
Mam dokładnie ten sam problem z anulowaniem pieniędzy na koncie Wizz. Niby anulowali mi je dwa lata temu w lipcu 2022, ale dopiero teraz to zauważyłam na koncie. Na 100% miałam środki bezterminowe, a je nieładnie anulowali (prawie 2,5 tys. zł). Też mnie odesłali do ODR.

Więc chętnie się zbiorę większą grupą ludzi, żeby coś podziałać w tym zakresie.
Góra
 Relacje PM off
yendras lubi ten post.
 
 
#1150 PostWysłany: 11 Lut 2024 14:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Mar 2017
Posty: 172
Loty: 195
Kilometry: 417 254
MagdaBro napisał(a):
Witam,
Mam dokładnie ten sam problem z anulowaniem pieniędzy na koncie Wizz. Niby anulowali mi je dwa lata temu w lipcu 2022, ale dopiero teraz to zauważyłam na koncie. Na 100% miałam środki bezterminowe, a je nieładnie anulowali (prawie 2,5 tys. zł). Też mnie odesłali do ODR.

Więc chętnie się zbiorę większą grupą ludzi, żeby coś podziałać w tym zakresie.


Stronę wcześniej, w maju 2023, opisałem z grubsza mój przypadek. Machnąłem wtedy na to ręką bo miałem inne problemy na głowie, ale gdyby ktoś wziął na siebie większość ciężaru organizacyjnego na siebie to chętnie dołączę i pomogę. Teraz, gdy UOKiK prowadzi dwie sprawy przeciwko WIzz, jest być może na to bardzo dobry moment. Najważniejsze, żeby przedstawić to jako cwany mechanizm przywłaszczania sobie pieniędzy klientów poprzez zamianę realnej kwoty wydanej na bilet na abstrakcyjne "środki". Odpuściłbym im jakieś grosze zbierane za rezerwacje na bookingu albo - kiedyś - obrót na karcie Wizzair. Te konkretne, bolesne kwoty dotyczą jednak głównie realnych pieniędzy wydanych za bilety.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1151 PostWysłany: 11 Lut 2024 15:45 

Rejestracja: 16 Lut 2013
Posty: 70
Hej,

Czy środki zwrócone przez Wizzair na konto Wizz ( 120% ) można następnie przelać ( zarządzać od Wizz ) na oryginalną formę płatności ( ale już tylko w wysokości 100%).

Pod poniższym linkiem Wizzair udostępnia formularz, który należy wypełnić jeśli początkowo środki zostały wysłane na konto Wizz a my jednak chcemy gotówkę. Wizzair skasował mi loty i nadal nie otrzymałem wiadomości e-mail . Logując się przez stronę www nie mam możliwości wybrania jakiejkolwiek opcji zwrotu ( mam czekać na maila ) . Jedyny działający zwrot o jaki mogę się ubiegać to poprzez aplikację - ale w tym przypadku wizzair bardzo komplikuje i gmatwa sprawę - dlatego pytam czy ktoś już wcześniej korzystał i dostał zwrot środków z konta Wizz na kartę płatniczą . Wizzair w aplikacji wymaga najpierw wysłania prośby o zwrot na konto Wizz a następnie prosi o kontakt w sprawie przekonwertowania środków na koncie Wizz na oryginalny środek płatności : kwestia czy to dział czy to kolejna ściema. Link : https://wizzair.com/en-gb/wizz-credit-c ... -request#/
Góra
 Relacje PM off  
 
#1152 PostWysłany: 11 Lut 2024 15:51 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4742
platynowy
Tak to trzeba zrobić, tyle że po takiej masie anulacji i zmian bardzo duża liczba rezerwacji ma obecnie blokadę zmian, anulowań i przekształceń pkt Wizz.
Ile im to zajmie, nie wiadomo.
Ale jak się szybko nie obudzą ludzie się zaczną skarżyć i zapłacą sporą karę za takie praktyki.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1153 PostWysłany: 12 Lut 2024 15:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2016
Posty: 490
MagdaBro napisał(a):
Witam,
Mam dokładnie ten sam problem z anulowaniem pieniędzy na koncie Wizz. Niby anulowali mi je dwa lata temu w lipcu 2022, ale dopiero teraz to zauważyłam na koncie. Na 100% miałam środki bezterminowe, a je nieładnie anulowali (prawie 2,5 tys. zł). Też mnie odesłali do ODR.

Więc chętnie się zbiorę większą grupą ludzi, żeby coś podziałać w tym zakresie.

Ja zgłosiłem do ODR, w kwietniu bedzie odpowiedź, mam nadzieje, że wiecej osob zgłosi i potraktują to poważnie a nie jako jednostkowy przypadek. Więc zachęcam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1154 PostWysłany: 12 Lut 2024 16:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Mar 2017
Posty: 172
Loty: 195
Kilometry: 417 254
Dużo pisania jest na tym ODRze?

A może skrzyknijmy się jakoś na priv żeby zredagować jedno wspólne pismo przewodnie opisujące ten skandaliczny mechanizm przywłaszczania cudzych pieniędzy za niewykonane usługi i do tego w załączeniu poszczególne przypadki każdego z nas. Myślę, że UOKiK ma jednak większą moc sprawczą.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1154 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 54, 55, 56, 57, 58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], najpiekniejszy oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group