Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1154 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Następna
Autor Wiadomość
#1121 PostWysłany: 20 Kwi 2023 16:23 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 906
Loty: 54
Kilometry: 71 690
niebieski
elwirka napisał(a):
1. jak płaciłeś gotówką to nawet 120% w punktach wizz dostaniesz

Wrócili do 120%?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1122 PostWysłany: 20 Kwi 2023 16:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2196
złoty
@le_szek A odeszli od 120% przy płatności pieniądzem ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1123 PostWysłany: 20 Kwi 2023 16:32 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 906
Loty: 54
Kilometry: 71 690
niebieski
Ostatnio rezygnowałem z lotu dwa lata temu, głowy nie dam (a historia już niedostępna zarówno na stronie, jak i w apce), ale z tego, co pamiętam, bilet był opłacony częściowo punktami z konta, częściowo kartą (chodziło o wykorzystanie punktów, które i tak straciłyby ważność), a zwrot dostałem w wysokości takiej, jak cena pierwotna.
Góra
 Relacje PM off
Kazek19 lubi ten post.
 
 
#1124 PostWysłany: 21 Kwi 2023 06:33 

Rejestracja: 20 Kwi 2023
Posty: 7
Dziękuję za odpowiedzi. Zapłaciłem 1670 zł za 5 biletów i jeden bagaż rejestrowany (ceny z WDC). Członkostwo WDC zakupione wcześniej. To ile punktów dostanę? I natychmiast mogę rezerwować w zamian inne loty. Czy dobrze zrozumiałem?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1125 PostWysłany: 21 Kwi 2023 06:44 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7763
złoty
Dostaniesz punkty w wysokości pełnej kwoty czyli 1670 zł i możesz je użyć do ponownej rezerwacji.
Góra
 Relacje PM off
Kazek19 lubi ten post.
 
 
#1126 PostWysłany: 21 Kwi 2023 06:45 

Rejestracja: 20 Kwi 2023
Posty: 7
OK, dziękuję.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1127 PostWysłany: 21 Kwi 2023 07:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3380
srebrny
No ale jak płaciłeś kartą lub przelewem to dostaniesz zwrot w punktach 1670 zł + 20 %.
Zwrot punktów trwa z reguły do 10 minut.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1128 PostWysłany: 21 Kwi 2023 07:25 

Rejestracja: 20 Kwi 2023
Posty: 7
Płaciłem przelewem. Czy to oznacza, że będę mógł kupić bilety za 2004 zł nie naruszając już mojej gotówki?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1129 PostWysłany: 21 Kwi 2023 07:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3380
srebrny
Dokładnie tak będzie, z tym że te punkty kredytowe wizz będą ważne do wykorzystania przez 1 rok.
Góra
 Relacje PM off
Kazek19 lubi ten post.
 
 
#1130 PostWysłany: 21 Kwi 2023 07:56 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7763
złoty
Dostaniesz trochę mniej niż 2004 zł bo kwota za bagaż nie jest powiększana o 20%.Dokładna kwota zwrotu jest widoczna po kliknęciu w opcję zwrotu.Możesz sobie sprawdzić przed ostateczną akceptacją.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1131 PostWysłany: 21 Kwi 2023 12:14 

Rejestracja: 20 Kwi 2023
Posty: 7
elwirka napisał(a):
1. jak płaciłeś gotówką to nawet 120% w punktach wizz dostaniesz
...

maczala1 napisał(a):
No ale jak płaciłeś kartą lub przelewem to dostaniesz zwrot w punktach 1670 zł + 20 %.
Zwrot punktów trwa z reguły do 10 minut.

maczala1 napisał(a):
Dokładnie tak będzie, z tym że te punkty kredytowe wizz będą ważne do wykorzystania przez 1 rok.[/quote
miriam napisał(a):
Dostaniesz trochę mniej niż 2004 zł bo kwota za bagaż nie jest powiększana o 20%.Dokładna kwota zwrotu jest widoczna po kliknęciu w opcję zwrotu.Możesz sobie sprawdzić przed ostateczną akceptacją.

Bardzo mi pomogliście. Dziękuję. Jest dokładnie tak, jak napisaliście. Na konto dostałem 1.945,20 zł do wykorzystania w WIZZ przez rok, mogę jednak zdecydować się na kwotę, którą zapłaciłem - do zwrotu na konto. Przed finalizacją anulowania mogłem się zapoznać z kwotami. Już kupiłem bilety na inny lot.
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#1132 PostWysłany: 21 Kwi 2023 22:35 

Rejestracja: 27 Paź 2017
Posty: 26
Loty: 165
Kilometry: 373 813
Moja rezerwacja wygląda dokładnie jak ta pytania-doladowania-konta-itd,181,24060?start=860#p1254632 z tym, że nic nie testowałem, nie używałem punktów, normalnie zapłaciłem pełną kwotę (161 USD) i tyle samo zeszło z rachunku. Dopłata jaka jest potrzebna to 36 USD. O co chodzi? Bilety w międzyczasie nie podrożały, bo jeszcze teraz mogę je kupić w tej samej cenie. Reklamować to na stronie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1133 PostWysłany: 25 Kwi 2023 18:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 610
Loty: 80
Kilometry: 124 813
niebieski
Elgrey napisał(a):
Wizzair po reklamacji w dwa dni przywrócił środki. Gdyby ktoś miał taki sam przypadek od razu składać reklamację.

Mam nadzieję. 2,5 tys. mi zaje**li
Góra
 Relacje PM off  
 
#1134 PostWysłany: 09 Maj 2023 18:17 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 236
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
Taka sytuacja
Na zamknięciu karty WIZZ w 2017 miałem uzbierane na swoim koncie ok.1100 zł - termin ważności - bezterminowo .
Potem kilka ruchów na koncie w 2018 / zakup biletów i anulowanie lotów / pieniądze wracały cały czas na konto z adnotacją - bezterminowo
Ostatni ruch na koncie w 2021 / zakup biletów / , ostatnie logowanie w styczniu 2023 .
Teraz się loguję i zeszły z konta dwie kwoty na ok. 500 zł i ok. 300 zł z adnotacją że wygasły z datą 31.03.2023 , zostało tylko ok. 300 zł
Dodam tylko ze ostatni transfer z karty na całą kwotę ok. 1100 zł był w 2017 - termin ważności - bezterminowo
Czy telefon na nr 221284905 coś pomoże czy lepiej napisać reklamację ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1135 PostWysłany: 09 Maj 2023 18:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7763
złoty
Polecam reklamację.Przez telefon tego nie załatwisz.
Góra
 Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
 
#1136 PostWysłany: 09 Maj 2023 19:18 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 236
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
Jest jakiś dedykowany e-mail
Góra
 Relacje PM off  
 
#1137 PostWysłany: 09 Maj 2023 20:14 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 283
niebieski
Wizzair. Uruchomił 8 nowych tras z Polski. Otwieram maila a tam zmiany w moich rezerwacjach na przyszły rok o ponad 2 dni oraz na 12 godzin. Jak widać wizzair uruchamiając nowa siatkę połączeń musi grzebać w dotychczasowych by im wszystko spasowało (chyba brak samolotów)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1138 PostWysłany: 09 Maj 2023 20:59 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7763
złoty
@lalka150 Przez formularz ze strony wizzair https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... -pochwaly/ W temacie czwarta pozycja zapytania o środki wizz.
Góra
 Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
 
#1139 PostWysłany: 28 Maj 2023 19:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Mar 2017
Posty: 172
Loty: 195
Kilometry: 417 254
lalka150 napisał(a):
Taka sytuacja
Na zamknięciu karty WIZZ w 2017 miałem uzbierane na swoim koncie ok.1100 zł - termin ważności - bezterminowo .
Potem kilka ruchów na koncie w 2018 / zakup biletów i anulowanie lotów / pieniądze wracały cały czas na konto z adnotacją - bezterminowo
Ostatni ruch na koncie w 2021 / zakup biletów / , ostatnie logowanie w styczniu 2023 .
Teraz się loguję i zeszły z konta dwie kwoty na ok. 500 zł i ok. 300 zł z adnotacją że wygasły z datą 31.03.2023 , zostało tylko ok. 300 zł
Dodam tylko ze ostatni transfer z karty na całą kwotę ok. 1100 zł był w 2017 - termin ważności - bezterminowo
Czy telefon na nr 221284905 coś pomoże czy lepiej napisać reklamację ?

Zrobili mi to samo w ubiegłym roku. We wrześniu skasowali mi 295 zł, machnąłem ręką, bo nie miałem czasu na szarpaninę z nimi. Ale w grudniu zniknęło z konta 1192 zł. Wkurzyłem się i napisałem reklamację - oczywiście odkopali ją, bo środki są ważne 2 lata. Pamiętam, że w pandemii zwracali bezterminowo, ale oczywiście nie ma tego w korespondencji, nie robiłem screenów itp. Jakoś nie mogę się zebrać, ale chcę napisać do UOKiK. Przecież to jest kradzież - zamiast oddawać kasę klientowi za skasowany lot jako wabik dajesz 20% premii, zamieniasz kasę za bilet w jakieś niby abstrakcyjne środki na koncie, a po 2 latach jak delikwent się zagapi to po prostu je przywłaszczasz.

Można się zastanowić, czy nie wysłać tego wspólnie, może jeszcze ktoś na forum ma podobną historię. Może UOKiK zajmie się tym chętniej, gdy zgłosi się większe grono poszkodowanych.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1140 PostWysłany: 28 Maj 2023 20:43 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3518
srebrny
tez mi zajumali 400zl ostatnio. problem jest taki ze nie ma zadnej ogolnej informacji o waznosci, tylko by trzeba skanowac po liscie zakupow i zwrotow, ale oczywiscie ta lista na www ogranicza sie tylko do ostatnich transakcji.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1154 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], CommonCrawl [Bot], pabien, wujekp oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group