Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1090 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 51, 52, 53, 54, 55  Następna
Autor Wiadomość
#1061 PostWysłany: 24 Mar 2022 15:36 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3592
HON fly4free
Spokojnie, od nowa o ile starą przesłał w, złej formie czy błędny temat reklamacji bez jej rozpatrzenia

A jak ma rację, to pkt przedłużą - o tym ktoś tu pisał
Góra
 Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
 
 
#1062 PostWysłany: 24 Mar 2022 20:56 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 626
Loty: 226
Kilometry: 514 711
niebieski
SPLDER napisał(a):
Ktoś chyba niedawno pisał że Wizz liczy 30 dniowy termin na odpowiedź od ostatnio otrzymanej korespondencji i że wysłanie jakiejkolwiek informacji uzupełniającej powoduje że czas liczony jest od początku.

Bez jaj ;) To byłoby skrajne bezprawie. Zresztą, żadnej informacji uzupełniającej nie było.
Czekamy do minięcia tych 30dni i idzie skarga do ULC.
Zastanawiam się czy da się to ogarnać chargbackiem, ale pewnie nie.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Relacje PM off  
 
#1063 PostWysłany: 24 Mar 2022 21:03 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1603
niebieski
Nie wiem, jak w tym konkretnym przypadku.
Ale mój bank tak robi już od dawna, jak złożę reklamację i - choćby - mają problem z terminem, a sprawa niekoniecznie jest skomplikowana. Przysyłają przed upływem 30 dni list/wiadomość, że "pracują nad sprawą" i tyle. A odpowiedź właściwa jest dużo później niż po 30 dniach.
Coś jakby przedawnienie długów niby po max. 10 latach, ale jak przed upływem tego terminu od nowa rozpoczną egzekucję, to kolejne 10 lat biegnie i bez końca - tak z gruntu prawniczego mi się skojarzyło. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1064 PostWysłany: 25 Mar 2022 11:59 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 626
Loty: 226
Kilometry: 514 711
niebieski
No nie wiem ;) Jak robiłem chargeback w Santanderze, to oni mnie prosili o zgodę na przedłużenie terminu, bo sprawa rokowała dobrze, a przedłużenie wynikało z problemów jakie robiło gotogate (sprzedali mi 4 osobne bilety w multicity nie informując o tym).
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Relacje PM off  
 
#1065 PostWysłany: 06 Kwi 2022 14:45 

Rejestracja: 28 Lut 2018
Posty: 6
Hej. Orientuje się ktoś gdzie można podejrzeć ważność środków na koncie? W profilu niestety nie widzę nic poza numerem użytkownika i ilością tych środków.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1066 PostWysłany: 06 Kwi 2022 15:22 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1603
niebieski
W apce masz całą historię.
Góra
 Relacje PM off
otis_d uważa post za pomocny.
 
 
#1067 PostWysłany: 06 Kwi 2022 16:08 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1312
Loty: 48
Kilometry: 64 837
złoty
@otis_d

kliknij w szczegóły i wszystko będzie:
Załącznik:
Profil.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
otis_d uważa post za pomocny.
 
 
#1068 PostWysłany: 06 Kwi 2022 17:43 

Rejestracja: 03 Kwi 2017
Posty: 14
Może ktoś miał podobną sytuację i jest mi w stanie pomóc. Dostałem voucher 20€ na wizzair, po wybraniu osób, kierunku i wpisaniu owego kodu wywaliło mi internet i nie zapłaciłem pozostałej kwoty za loty, której nie pokrył voucher. Jak internet wrócił (jakieś 30 min później) na ekranie wizzair pojawiła się informacja, że sesja wygasła i spróbuj ponownie. No to chcąc ponownie kupić bilety przechodzę przez wszystkie etapy od nowa, jednak finalnie padło na inną osobę towarzyszącą mojego lotu. Na końcu okazało się, że voucher jest już nieaktywny. Poszperałem na moim koncie Wizz i okazało się, że wcześniejsza rezerwacja się zapisała, widnieje jako potwierdzona, voucher został w niej użyty i rezerwacja oczekuje na dopłatę pozostałej kwoty. Pytanie - czy rezerwacja po jakimś czasie sama się anuluje, a voucher wróci jako aktywny, czy właśnie straciłem bezpowrotnie voucher 20€?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1069 PostWysłany: 06 Kwi 2022 22:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7249
platynowy
Bez kontaktu z twojej strony do wizzair raczej się nie obejdzie. Częściowo opłacona rezerwacja będzie sobie czekać na dopłatę i sama się nie anuluje.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1070 PostWysłany: 07 Kwi 2022 08:56 

Rejestracja: 28 Lut 2018
Posty: 6
wersus79 napisał(a):
@otis_d
kliknij w szczegóły i wszystko będzie:
Załącznik:
Profil.png

Właśnie problem w tym, że na stronie nic poza tym co napisałem nie było. :(

sanchopan napisał(a):
W apce masz całą historię.

I tak faktycznie jest, dzięki.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1071 PostWysłany: 22 Kwi 2022 19:05 

Rejestracja: 19 Kwi 2015
Posty: 110
Loty: 10
Kilometry: 14 782
Hej , chciałam kupić bilet mężowi płacąc częściowo z konta wizz( mojego), częściowo przelewem.
Nie chcę korzystać z wizz discount club, tylko po cenach regularnych.Czy nie mogę wykorzystać punktów jeśli mnie nie ma na rezerwacji?Wiem, ze nie można ze zniżką, ale bez też nie?
Dzieki
Góra
 Relacje PM off  
 
#1072 PostWysłany: 22 Kwi 2022 19:06 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3592
HON fly4free
No niestety, za pkt tylko z tobą.
:arrow:
Bo masz na koncie aktywne WDC, dlatego.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1073 PostWysłany: 22 Kwi 2022 19:13 

Rejestracja: 19 Kwi 2015
Posty: 110
Loty: 10
Kilometry: 14 782
No własnie nie mam WDC, bo juz dawno mi się skończyło
Góra
 Relacje PM off  
 
#1074 PostWysłany: 22 Kwi 2022 19:19 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3592
HON fly4free
Napisałem Ci PW, prywatną wiadomość.

U góry tej strony, klikamy na nowe wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1075 PostWysłany: 22 Kwi 2022 20:11 

Rejestracja: 19 Kwi 2015
Posty: 110
Loty: 10
Kilometry: 14 782
Dzieku bardzo
Góra
 Relacje PM off  
 
#1076 PostWysłany: 04 Maj 2022 16:57 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10239
Loty: 380
Kilometry: 635 209
Zleciłem dzisiaj na infolinii zwrot środków na konto Wizz za skasowaną rezerwację - weszły na konto z ważnością do 2 maja 2024 r., czyli 2 lata :o A nie dalej jak w połowie kwietnia, przy podobnej operacji dostałem środki z ważnością na 1 rok.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
 
 
#1077 PostWysłany: 06 Maj 2022 09:02 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 430
niebieski
Nie wiem od czego to uzależniają, w 2020r. przy locie skasowanym ze względów covidowych dostałem środki z terminem 2 letnim.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1078 PostWysłany: 08 Maj 2022 22:02 

Rejestracja: 08 Maj 2022
Posty: 1
Zakupiłam bilet lotniczy na październik 2020r. Lot został odwołany i środki zostały dodane do mojego konta WIZZ (+20%).
Przeczytałam, że środki na koncie będą dostępne przez dwa lata czyli do października 2022. Co następnie się z nimi stanie? WizzAir zrobi zwrot na konto, czy przepadną?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1079 PostWysłany: 08 Maj 2022 22:04 

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 577
złoty
Przepadną.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1080 PostWysłany: 08 Maj 2022 22:14 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3347
srebrny
poszukaj maila o odwolaniu, na pewno napisali jakie sa opcje. jak placone gotowka, to mozna wycofac
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1090 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 51, 52, 53, 54, 55  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group