Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1085 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Następna
Autor Wiadomość
#1041 PostWysłany: 09 Mar 2022 13:29 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3137
HON fly4free
Po kolei według terminu ważności tj najpierw te 3 miesięczne, potem te 6 miesięczne, potem roczne. Na teraz te roczne to chyba najdłuższy mają termin i schodzą jako ostatnie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1042 PostWysłany: 09 Mar 2022 13:34 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1526
niebieski
Ja mam jeszcze 2-letniego trochę: najnowsze mam z września 2020 - tak jakoś wyszło ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1043 PostWysłany: 09 Mar 2022 13:39 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3137
HON fly4free
To wpierw zaksięgują u Ciebie te roczne, bo gwarancję mają najkrótszą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1044 PostWysłany: 09 Mar 2022 14:01 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1526
niebieski
Raczej im się to nie uda, bo ja mam wszystkie 1,5-2-letnie. :mrgreen: :lol:
Góra
 Relacje PM off  
 
#1045 PostWysłany: 09 Mar 2022 14:09 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3137
HON fly4free
Nie ma wystawionych 1,5 letnich :lol:

Ale kierunek myślenia właściwy, o ile przeczytasz że zrozumieniem co ci napisałem
Góra
 Relacje PM off  
 
#1046 PostWysłany: 09 Mar 2022 16:43 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1526
niebieski
Nie wiem na jakim etapie się nie rozumiemy? Mam konto załadowane zwrotami z roku 2020. I pytam - jak wyżej - czy to schodzi w kolejności chronologicznej. A otrzymuję odpowiedź, że "nie ma 1,5-rocznych" - to jakie to są zwroty, skoro mam m.in. z września 2020 roku? :shock:
Który z nas i czego nie rozumie? Bo sam fakt, iż obecnie zwroty są ważne 1 rok w tym konkretnym przypadku nie ma nic do rzeczy? :roll:
Góra
 Relacje PM off  
 
#1047 PostWysłany: 09 Mar 2022 17:02 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3137
HON fly4free
Czytaj ze zrozumieniem, proszę.
Z września 2020r 2-letnie zejdą wpierw przed tymi 2-letnimi z listopada.
Ale np z czerwca 2021r roczne pobierze przed w/w przy kupnie na stronie Wizzair

Kumasz :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#1048 PostWysłany: 09 Mar 2022 17:23 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1526
niebieski
Czyli chronologicznie z ewentualnym (tutaj nie mającym zastosowania) wyjątkiem na punkty o krótszym okresie ważności niż 2-letni.
Czyli wystarczyło po prostu: Tak - chronologicznie. :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#1049 PostWysłany: 09 Mar 2022 17:34 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3137
HON fly4free
No nie, gdyż zapewne jesteś jedynym, posiadającym jedynie 2-letnie pkt :shock: przyznane w różnym czasie

Są różne chronologie ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1050 PostWysłany: 11 Mar 2022 18:51 

Rejestracja: 12 Paź 2015
Posty: 50
Dzień dobry,
w sierpniu 2020 jak szalał covid dostałęm takiego maila:
Niniejszym chcielibyśmy poinformować, że przekazaliśmy kredyt Wizz w wysokości 120% wartości biletu za anulowaną rezerwację z kodem potwierdzenia ccccccc. Kwota jest już dostępna na Pani/Pana koncie WIZZ. Kredyt WIZZ może być wykorzystany do zakupu dowolnych lotów / usług Wizz Air w ciągu najbliższych dwóch lat.
(rezerwacja anulowana była z powodu zmiany godzin odlotów).
teraz chciałem zwrot : Jako właściciel rezerwacji i osoba kontaktowa dla wszystkich pasażerów w ramach danej rezerwacji możesz otrzymać zwrot 100% płatności przelewem bankowym lub na swoją kartę bankową (w zależności od pierwotnie wybranej metody płatności) zamiast 120% środków WIZZ. W takim przypadku nie przysługuje jednak wymienione powyżej dodatkowe 20% środków.
W przypadku, gdy wybraną metodą płatności był przelew bankowy, prosimy o podanie niezbędnych danych bankowych na następnej stronie.
W przypadku, gdy wybraną metodą płatności była karta bankowa, dokonamy zwrotu płatności na Twoją kartę bankową. Prosimy jednak o podanie następujących danych bankowych na wypadek ewentualnych ograniczeń technicznych przy zwrocie płatności na kartę bankową.

ale po wpisaniu kodu mam informację że zwrot nie przysługuje. Czemu, dwa lata nie minęły ? W sierpniu środki znikną z konta ? Na stronie konta nie widać daty ważności środków.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1051 PostWysłany: 11 Mar 2022 19:16 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7058
platynowy
@Darek1974r Jeśli faktycznie z tych środków przez ten czas (nawet w części) nie korzystałeś do opłacenia innych lotów czy usług to spróbuj złożyć reklamację przez formularz dostępny po zalogowaniu na ich stronie. Do 30 dni powinni odpowiedzieć co jest powodem, że zwrot kasy nie przysługuje lub naprawić błąd jeśli jest inaczej.
Góra
 Relacje PM off
Darek1974r uważa post za pomocny.
 
 
#1052 PostWysłany: 11 Mar 2022 19:38 

Rejestracja: 12 Paź 2015
Posty: 50
Dzięki. Wysłałem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1053 PostWysłany: 16 Mar 2022 18:04 

Rejestracja: 12 Paź 2015
Posty: 50
Szanowny Panie,

Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

W zaistniałej sytuacji proszę Pana o dane do przelewu w formie IBAN:

1) IBAN,
2) SWIFT,
3) nazwa banku,
4) nazwa właściciela konta,
5) waluta, w jakiej jest prowadzony rachunek.

Z wyrazami szacunku,
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#1054 PostWysłany: 18 Mar 2022 10:50 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 595
Loty: 218
Kilometry: 502 049
niebieski
Może tu powinienem napisać. Bilety anulowane wiosną 2020. Wizz zaproponował wizz credits ważne na 2 lata od wystawienia, ale przedawniły się po 1 roku i 8 miesiącach od wystawienia. Czekamy na reklamacje od 3tyg i cisza. Czy miał ktoś taki przypadek?
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Relacje PM off  
 
#1055 PostWysłany: 18 Mar 2022 11:18 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 9727
Loty: 350
Kilometry: 594 669
Czasu na odpowiedź mają bodajże 30 dni. Poczekaj jeszcze trochę, oni zwykle na reklamacje odpowiadają, ale raczej bliżej końca tych terminów.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1056 PostWysłany: 18 Mar 2022 14:00 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3137
HON fly4free
rob_sad napisał(a):
Może tu powinienem napisać. Bilety anulowane wiosną 2020. Wizz zaproponował wizz credits ważne na 2 lata od wystawienia, ale przedawniły się po 1 roku i 8 miesiącach od wystawienia. Czekamy na reklamacje od 3tyg i cisza. Czy miał ktoś taki przypadek?

Można ponowić przez formularz skarg swoją reklamację z dopiskiem
Proszę o potwierdzenie otrzymania, mija termin 30 dni itp
Warto sprawdzić czy wybrałeś odpowiedni temat i czy jego wybranie skutkuje odpowiedzią
Góra
 Relacje PM off  
 
#1057 PostWysłany: 18 Mar 2022 19:29 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1526
niebieski
Kurcze..., a moje środki co pozostały, mają aktualnie 1 rok i 7 m-cy i są widoczne tylko w aplikacji. :shock: :shock: :shock:
Daj znać, co z reklamacją? ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1058 PostWysłany: 24 Mar 2022 00:10 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1526
niebieski
Tak sobie myślę, gdyż autor powyższego postu nt. przepadku(?) środków na koncie Wizz pewnie jeszcze nie dostał odpowiedzi. Miał ktoś podobną sytuację? Albo trzymał (ostatnio) ktoś środki prawie pełne 2 lata i nie zniknęły?
Bo tak się zacząłem zastanawiać, żeby "na mus" coś kupić, ale tak się składa, że na najbliższe tygodnie wszystko zaplanowane, a zwyczaje tanich linii się zrobiły odwrotne do czasów sprzed pandemii: najtaniej jest last minute. A z wyprzedzeniem jest wielokrotnie drożej :(
Albo kupować najtańszy jakiś bilet, żeby chociaż na Klub wydać kasę...? Lepiej to niż stracić... Co myślicie?

Ewentualnie wiadomo od kiedy będzie pełny kalendarz zimowy 2022/23, ktoś coś? Bo niby jest, ale jakiś poszatkowany, nie tylko w kierunku ZEA. :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#1059 PostWysłany: 24 Mar 2022 15:11 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 595
Loty: 218
Kilometry: 502 049
niebieski
dg72 napisał(a):
Można ponowić przez formularz skarg swoją reklamację .....
Warto sprawdzić czy wybrałeś odpowiedni temat i czy jego wybranie skutkuje odpowiedzią

Hej. Za kilka dni będzie 30dni od reklamacji. Oni potwierdzili otrzymanie reklamacji i to nie była odpowiedź automatyczna bo na temat i sensem, ale nic poza tym ;)
Napisaliśmy ponownie jako odpowiedź na ten email potwierdzający już z informacją, że przy braku odpowiedzi wysyłamy skargę do ULC.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Relacje PM off  
 
#1060 PostWysłany: 24 Mar 2022 15:16 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2732
srebrny
Ktoś chyba niedawno pisał że Wizz liczy 30 dniowy termin na odpowiedź od ostatnio otrzymanej korespondencji i że wysłanie jakiejkolwiek informacji uzupełniającej powoduje że czas liczony jest od początku.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1085 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group