Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 58  Następna
Autor Wiadomość
#761 PostWysłany: 19 Lis 2017 22:32 

Rejestracja: 19 Lis 2016
Posty: 73
Loty: 66
Kilometry: 155 292
Proszę o informację, czy jeżeli na koncie wizzair mam mniejszą kwotę niż wartość biletu to różnicę mogę dopłacić kartą kredytową?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN
Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu
#762 PostWysłany: 19 Lis 2017 22:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2013
Posty: 974
Loty: 272
Kilometry: 601 319
srebrny
@kasiak80 jasne że możesz dopłacić kartą ;)
_________________
http://swiatwmoimzasiegu.blogspot.com/

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#763 PostWysłany: 19 Lis 2017 22:41 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@kasiak80 Jak najbardziej.Z reguły tak się robi. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#764 PostWysłany: 02 Gru 2017 16:28 

Rejestracja: 27 Mar 2015
Posty: 40
Kupno biletów na wizzair.com daje punkty, które mogę wykorzystać w terminie 6 miesięcy. Czy te punkty mają ważność 6 miesięcy przed przelaniem z Raiffeisena na moje konto Wizzair (a potem 12 miesięcy) czy jest odwrotnie tzn. mam 12 miesięcy na przelanie tych punktów z Raiffeisena na konto Wizzair i tam na koncie Wizzair będą one ważne tylko 6 miesięcy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#765 PostWysłany: 02 Gru 2017 16:30 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Ta druga opcja.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#766 PostWysłany: 02 Gru 2017 16:34 

2 x DO 12 miesięcy

6-miesięcy są ważne pkt za rezerwację hotelu przez stronę Wizzair na stronie Booking
Góra
 PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#767 PostWysłany: 14 Gru 2017 13:25 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
Ktoś z mojej rodziny ma ponad 2000zł w punktach Wizzair.
Osoba ta chce zlikwidować konto i kartę.
Czy istnieje szansa,by przelać te środki na moje konto?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#768 PostWysłany: 14 Gru 2017 13:53 

Oczywiście NIE
Musi kupić bilety, bagaż, transport na lotnisko itp wszystko co można wykupić za pkt wizzair zgromadzone również dla Was, ale musi być na rezerwacji/ach
A i jeśli likwiduje KK RAIFFEISEN WIZZAIR musi zlecić przekazanie tych pkt na przypisane do karty konto myWizz, max. Wartości 1000 zł/miesięcznie. bo jak tego nie zrobi przed zlikwidowaniem karty pkt zgromadzone przepadną
Góra
 PM off  
      
#769 PostWysłany: 01 Sty 2018 15:56 

Rejestracja: 05 Mar 2015
Posty: 58
Kupiłem dzisiaj bilet Wizzair i członkostwo Discount Club , ale podczas zakładania konta prawdopodobnie zrobiłem literówkę w imieniu i teraz zamiast "Kamil" system wyświetla "Kami".

W jaki sposób to poprawić? Próbowałem w planie podróży kliknąć "zmień nazwisko", ale pojawia się komunikat "Nie możesz zmienić nazwiska, bo zarezerwowałeś ten lot w ramach swojego członkostwa w WIZZ Discount Club."

Czy z powodu takiej drobnej literówki może pojawić się jakiś problem na lotnisku?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#770 PostWysłany: 01 Sty 2018 15:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sie 2011
Posty: 1260
Loty: 308
Kilometry: 415 800
srebrny
Skontaktuj się z działem obsługi, powinni zmienić w systemie.
W każdym razie żadnego problemu na lotnisku nie powinineś uświadczyć.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#771 PostWysłany: 01 Sty 2018 16:05 

To są dane nie podlegające samodzielnej zmianie czyli jak wyżej zmiana imienia na właściwe na koncie myWizz tylko przez ich telecentrum

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835&p=1015250&hilit=kontakt#p1015250

Ja bym jako Kami zamiast Kamil jednak nie latał, jak nie zmienią trzeba będzie założyć nowe konto myWizz
Góra
 PM off  
      
#772 PostWysłany: 21 Sty 2018 21:42 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1615
Loty: 56
Kilometry: 51 059
niebieski
Trochę się zagotowałem i pomyliłem. Zrobiłem rezerwacje za punkty, sęk w tym że myślałem mam ich więcej niż faktycznie dysponuję (płatność w CZK i pomyłka w przeliczeniu). Rezerwacja wisi niby jako potwierdzona, chociaż status "oczekuje na płatność", punkty zeszły ale zostala dopłata. Nie chcę niczego dopłacać, za szybko coś zrobiłem. I teraz pytanie - da się to jakoś odkręcić ?Jak nie dopłacę kwoty która pozostala do zapłaty to ją anulują a pkt wrócą czy przepadło ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#773 PostWysłany: 21 Sty 2018 22:33 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@Kravkrk Rezerwację po kilku dniach anulują,ale czy odzyskasz punkty nie wiem,bo nie przerabiałam tego typu przypadku w praktyce,może ktoś inny wie z doświadczenia.Jeśli nie, to pozostaje dowiedzieć się u źródła czyli kontakt z Wizzair.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#774 PostWysłany: 21 Sty 2018 22:53 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1615
Loty: 56
Kilometry: 51 059
niebieski
To że anulują to raczej byłem pewien tylko właśnie się zastanawiam czy punkty wrócą. Na logikę powinny wrócić. Sęk w tym że środki miałem bezterminowe,a jeśli w wrócą pewnie będą miały jakiś znacznik. Trudno, za błędy się płaci.
Tylko czy faktycznie wróćą ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#775 PostWysłany: 21 Sty 2018 23:04 

Rejestracja: 20 Maj 2011
Posty: 714
niebieski
Przy opłacaniu rezerwacji punktami pojawia się komunikat, że "Tej czynności nie można cofnąć" - nie wiem, czy to nie suguruje, że nie wrócą?
_________________
FLY4FREE: Relacja z NAMIBII - dostawczakiem we dwoje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#776 PostWysłany: 29 Sty 2018 13:46 

Rejestracja: 23 Gru 2016
Posty: 30
Loty: 60
Kilometry: 116 765
Cześć,
wie ktoś może czy kupując bilet z WDC mogę dodać do rezerwacji kolejną osobę w późniejszym terminie, czy żeby wszyscy mieli niższe ceny muszę za jednym razem kupić wszystkie bilety?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#777 PostWysłany: 29 Sty 2018 13:48 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Tylko razem,potem się nie da.Chyba,że na następnej rezerwacji kupisz znów bilet też dla siebie,ale to zwiększa koszt.


Ostatnio edytowany przez miriam, 29 Sty 2018 13:50, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
Kacperun uważa post za pomocny.
 
      
#778 PostWysłany: 29 Sty 2018 13:49 

Zapewne wróciły, a jeśli tak to po jakim czasie i czy w rodzimej walucie???

Kravkrk napisał(a):
To że anulują to raczej byłem pewien tylko właśnie się zastanawiam czy punkty wrócą. Na logikę powinny wrócić. Sęk w tym że środki miałem bezterminowe,a jeśli w wrócą pewnie będą miały jakiś znacznik. Trudno, za błędy się płaci.
Tylko czy faktycznie wróćą ?
Góra
 PM off
Kacperun uważa post za pomocny.
 
      
#779 PostWysłany: 29 Sty 2018 20:18 

Rejestracja: 05 Mar 2015
Posty: 58
necik napisał(a):
Kupiłem dzisiaj bilet Wizzair i członkostwo Discount Club , ale podczas zakładania konta prawdopodobnie zrobiłem literówkę w imieniu i teraz zamiast "Kamil" system wyświetla "Kami".

W jaki sposób to poprawić? Próbowałem w planie podróży kliknąć "zmień nazwisko", ale pojawia się komunikat "Nie możesz zmienić nazwiska, bo zarezerwowałeś ten lot w ramach swojego członkostwa w WIZZ Discount Club."

Czy z powodu takiej drobnej literówki może pojawić się jakiś problem na lotnisku?


To ja może odpowiem jak to rozwiązałem: zgłosiłem reklamację przez www i po kilku tygodniach sprawa załatwiona, nie musiałem dzwonić na ich audiotele.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#780 PostWysłany: 31 Sty 2018 12:09 

Rejestracja: 31 Sty 2018
Posty: 1
Witam,
Mam dosyć duży problem, mianowicie wczoraj anulowałam rezerwację ( z opcją wizz flex - ktora umozliwia mi zwrot srodkow na konto wizz oraz wykorzystanie ich na inny lot). Od momentu anulowania minelo juz 12 godzin a ja wciąż nie mam środków na koncie. Problem w tym, że chce dzis kupić bilet lotniczy - lot jest jutro wiec naprawde mi sie spieszy. Czy ktos z Państwa orientuje sie w jakim czasie mozna spodziewac sie zwrotu środków na konto Wizz? Czy istnieje jakas mozliwosc dopytania sie - probuje dzwonic na infolinie ale autoatycznie mnie rozłącza.
Z góry bardzo dziekuje za odpowiedz,
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 58  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: vtec oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group