Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Miles&More Jetfriends dla twojego dziecka +500 mil na start

Jakby ktoś musiał załatwiać bilet (nagrodę) w niedzielę przez infolinię to podaję numer +902123548899 (infolinia Turkish, mówią po angielsku)

- "rezerwacja biletu nagrody"
obecnie na apce i stronie internetowej wywala mi błąd.
coś mam zmienić w ustawieniach?
- usuń polskie znaki w ustawieniach profilu


Informacja od @billabong
Odcinki statusowe w M&M są naliczane tylko za loty: LOTem, Lufą, Eurowings, Air Dolomiti, Austrian Air, Brussels Air, Croatia Air, Luxair lub Swiss. Lecąc tymi liniami, wejdziemy do Poloneza/Mazurka na FTL w WAW.
Do statusu za odcinki nie wlicza się m.in. TAP

Sprawdzanie daty wazności mil - od @skrzat
W przeglądarce trzeba się zalogować na konto M&M
W tej samej zakładce otworzyć stronę: https://api.miles-and-more.com/v1/accou ... Periods=12
gdzie na końcu adresu wpisuje się ilość następnych kwartałów, które chcemy podejrzeć (w powyższym przypadku 12 kwartałów, czyli 3 lata.
Pokaże się plik JSON, w którym jest m.in. ilość posiadanych mil (remainingAmount), ilość mil, które wydaliśmy (cumulativeSpendAmount), ilość mil które wygasły (cumulativeExpiredAmount) oraz podział na kwartały z liczbą mil, które wygasną po zakończeniu każdego kwartału.
Oczywiście przy statusie ilość wygasająca będzie = 0 z informacją dlaczego nie wygasną, np. status: SEN


Nie masz mil? Nie naliczono Ci odcinka? Wyślij zapytanie z kartą pokładową na ffp[at]lot.pl

Infolinie:
PL +48 22 5777 222
DE +49 69 209 777 777
US +1 800 581 6400

Biletu za mile nie upgrade'ujesz za e-voucher


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 408  Następna
Autor Wiadomość
#6481 PostWysłany: 24 Lip 2022 03:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 858
Loty: 271
Kilometry: 436 930
srebrny
Czy ktoś wie jaka jest procedura?
Up do C na long haul jednego odcinka za eVouchery.
Zmiana rozkładu.
Później samodzielna zmiana lotu na inne daty.
Czy podczas zmiany biznes zostaje, czy wraca do eco a vouchery na konto?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tygodniowe all inclusive w 4* hotelu na Cyprze od 2422 PLN. Wyloty z 4 miast Tygodniowe all inclusive w 4* hotelu na Cyprze od 2422 PLN. Wyloty z 4 miast
Karaiby last minute: loty na Jamajkę z 3 miast od 2423 PLN Karaiby last minute: loty na Jamajkę z 3 miast od 2423 PLN
#6482 PostWysłany: 24 Lip 2022 03:51 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6249
Loty: 476
Kilometry: 1 003 603
Vouchery powinny wrócić i możesz znowu próbować podwyższyć klasę. To samo jest z odwołaniem adhoc i zmianą na inną linię jesli masz lastminute upgrade kupiony na lotnisku
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off
turczy lubi ten post.
turczy uważa post za pomocny.
 
      
#6483 PostWysłany: 26 Lip 2022 09:19 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22425
Jakiś chyba problem jest z lotami SJJ-WAW na LO. Miałem na Boarding Passu, wpisanego FTL a pkt yok. Na stronie Miles wywalał błąd a tydzień czekam na odpowiedz od LOTu na dodanie tych mil/segmentów do programu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6484 PostWysłany: 26 Lip 2022 09:29 

Rejestracja: 19 Paź 2011
Posty: 1170
platynowy
Wiedzą o błędzie, ja czekałem miesiąc na ręczne naliczenie wsteczne po kontakcie mailowym.
Góra
 Profil Relacje PM off
Gadekk lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
#6485 PostWysłany: 26 Lip 2022 13:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1518
Loty: 618
Kilometry: 991 353
srebrny
Zeus napisał(a):
Jakiś chyba problem jest z lotami SJJ-WAW na LO. Miałem na Boarding Passu, wpisanego FTL a pkt yok. Na stronie Miles wywalał błąd a tydzień czekam na odpowiedz od LOTu na dodanie tych mil/segmentów do programu.


Problem rozwiązany. Karty pokładowe drukowane teraz w SJJ mają wygląd lotowskich, z wszystkimi danymi wydrukowanymi jak w WAW a mile z wczorajszego lotu SJJ - WAW naliczyły się automatycznie już dziś.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#6486 PostWysłany: 26 Lip 2022 14:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 5640
HON fly4free
Na jakiego maila w tej sprawie do nich uderzaliście?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6487 PostWysłany: 26 Lip 2022 14:12 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22425
@kemot ffp@lot.pl
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#6488 PostWysłany: 27 Lip 2022 15:19 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11324
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Takie pytanie: przy statusie frequent traveller przysługuje mi w LO bagaż rejestrowany. Czy jeśli kupię bilet w taryfie z samym podręcznym, to muszę rejestrowany jakoś wcześniej dodać w zarządzaniu rezerwacją czy mogę po prostu zjawić się na check-in a obsługa ma obowiązek taki bagaż przyjąć?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6489 PostWysłany: 27 Lip 2022 15:22 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8896
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
@Kashpir Nie musisz nic szczególnego robić. Po dodaniu nr karty pojawi się automatycznie 1 sztuka bagażu rejestrowanego.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#6490 PostWysłany: 28 Lip 2022 02:37 

Rejestracja: 27 Gru 2013
Posty: 16
Hej!
Mam do Was prośbę. Zebrałem trochę mil i dojrzałem do ich wydania.
Stwierdziłem, że fajnie by było odwiedzić Australię. Byłem tam już kiedyś, ale służbowo. A teraz chciałbym polecieć z rodziną.
Sprawdziłem w tabelce, że potrzebuję 300tys mil na 3 osoby. Mam tyle.
No i przy wyszukiwaniu biletów na trasie Wrocław - Sydney, a powrór na trasie Brisbane - Wrocław pojawiają mi się ceny - całkiem akceptowalne na poziomie 700-1000zl dopłaty, ale gdy idę dalej to zawsze otrzymuję komunikat:
Wystąpiło następujące zdarzenie:
Nie mogliśmy znaleźć odpowiedniej oferty połączenia dla żądanego terminu podróży/trasy. Zmień termin podróży/trasę. Cash & Miles na lufthansa.com oferuje alternatywny sposób wykorzystania mil premiowych na rejs w wybranym przez Ciebie terminie podróży. Cash & Miles umożliwia elastyczne uregulowanie całości lub części należności za dowolny rejs dostępny na lufthansa.com.

Myślałem, że może to wina trasy. Zmieniałem ją więc na Warszawa-Sydney, Sydney - Warszawa, Frankfurt - Sydney, Sydney - Frankfurt, Berlin - Sydney, Sydney - Berlin - więc już bez kombinacji z open jaws itp. I za każdym razem były jakieś połaczenia w dobrych cenach - nawet z Niemiec (dopłaty rzedu 200-230e), ale gdy chciałem przejść dalej pojawiał się wspomniany wcześniej komunikat.
Chciałbym wyjechać w okolicy 5-12 lutego 2023, a wrocić mniej więcej po 15-16 dniach.
Mam wrażenie, że albo w aplikacji jest błąd, albo możliwośc wydania mil to jakaś jedna wielka ściema...
Co robię źle?:)
Pozdrawiam
Piotr
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6491 PostWysłany: 28 Lip 2022 06:14 

Rejestracja: 07 Lut 2013
Posty: 2336
srebrny
@gobo007 Wszystko robisz dobrze, ale...
Wyszukiwarka m&m jest niewiele warta. Dzwoń na infolinię najlepiej USA lub Niemcy a i to nie gwarantuje sukcesu ;)
_________________
I klikamy "lubię to" / "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off
gobo007 lubi ten post.
 
      
#6492 PostWysłany: 28 Lip 2022 08:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1169
Loty: 371
Kilometry: 401 446
niebieski
@gobo007 poprzez stronę M&M można fajnie zarezerwować bilety proste. Najlepiej operowane LO lub LH (czy czymkolwiek z grupy LH) dla jednej osoby - a i to jak się poszczęści (często wyszukiwarka znajduje połączenie, a w rzeczywistości nie będzie miejsca). U Ciebie problemem są po pierwsze trzy osoby (a ilość miejsc do sprzedaży milowej jest zawsze ograniczona - wystarczy, że na jednym z sektorów będą dwa a nie trzy i wszystko się posypie); po drugie to są skomplikowane loty (w sensie: wymagają "zaangażowania" kilku linii lotniczych nie z grupy LH, a więc czasami trzeba np. potwierdzić manualnie dany sektor, powiedzmy Turkisha czy Singapore Airlines). Tak jak @lluukk napisał - ja bym sobie najpierw wszedł na stronę United, popatrzył co tamtejszy system biletów-nagród pokazuje, zapisał sobie wszystkie ważne elementy (linie lotnicze, numery lotów z widełkami na inne alternatywne, miejsca przesiadkowe) - a potem dzwonił do Niemiec (na główną infolinię - chociaż przez Polską też możesz spróbować, ale mają mniejszą dostępność). Tam najwięcej załatwisz, ale najlepiej jak będziesz miał zrobiony research. Co innego jak się widzi na monitorze, przeanalizuje z kalendarzem a co innego jak Ci mówią przez telefon.
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
mayka uważa post za pomocny.
 
      
#6493 PostWysłany: 28 Lip 2022 09:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 2029
Loty: 852
Kilometry: 1 931 024
platynowy
No i przemyśl ten lot, bo w każdą stronę możesz sobie zrobić darmowy stopover i zostać kilka dni w SIN, BKK czy innyn HKG. Dziwi mnie to demonizowanie polskiej infolinii, ja zawsze tam załatwiłem co chciałem.
_________________
Moje podróże - piotrwasil.com

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
gobo007 lubi ten post.
 
      
#6494 PostWysłany: 28 Lip 2022 09:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1169
Loty: 371
Kilometry: 401 446
niebieski
@cart polski call center jest jakby filią. W centrali zawsze załatwisz więcej niż w filii. Ci pierwsi są w stanie coś tam "nagiąć" (points for sale, znieść opłatę za zmianę, itp.), a na polskiej są sztywne zasady. Nie ma miejsca, nic się z tym nie zrobi. Na niemieckiej pokombinują, gdzieś zadzwonią i da się.

Pierwszy lepszy przykład, gdy rok temu potrzebowałem powrót z US (dolot + ORD - PL), na polskiej było jedno miejsce w C w... czwartek, potem dopiero w niedzielę z długą przesiadką, itp. Nijak mi to nie pasowało. Zadzwoniłem do Niemiec i... "no niby nie ma miejsc, ale zrobimy tak, że pan poleci". Dało się. Jak? Nie wiem, nie wnikam, pobrali to co konkretnie chciałem.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#6495 PostWysłany: 28 Lip 2022 09:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7359
HON fly4free
Nie wspominając o tym, że w PL sami często mówią, żeby dzwonić w danej sprawie do DE. Wszystko zależy od linii/kierunku.
Ale, żeby nie było, to oczywiście i w PL udawało się czasem coś załatwić.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#6496 PostWysłany: 28 Lip 2022 16:48 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8896
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
tropikey napisał(a):
Ale, żeby nie było, to oczywiście i w PL udawało się czasem coś załatwić.

W tym przypadku słowo "czasem" jest kluczowe.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
benedetti lubi ten post.
 
      
#6497 PostWysłany: 28 Lip 2022 18:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1368
Loty: 438
Kilometry: 626 851
niebieski
Nie wiem czy było, ale przeglądając ofertę jednego z hoteli, jest info że robiąc rezerwację przez hotel.info wg regulaminu wpadają jakieś mile

https://www.hotel.info/pl/ibis-yerevan- ... el-567338/

Hotel.info połączył się w 2016 z HRS, więc Daily Rate są ciągnięte z tego systemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6498 PostWysłany: 28 Lip 2022 20:09 

Rejestracja: 27 Gru 2013
Posty: 16
Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc.
Sprawdzę rzeczywiście strone UNITED - zobaczymy co tam znajdę i tym będę posiłkował się dzwoniąc na infolinię LH.
Cart - 13-go sierpnia lecę do Singapuru, Bangkoku i Kuala Lumpur - tak więc te miejsca będę miał już "zaliczone".
Pierwotnie myślałem o połączeniu ich z wyprawą do Australii, ale mogę wziąć maksymalnie 3 tygodnie urlopu. Po odliczeniu ok 10 dni na Singapur, Tajlandię i Malezję na Australię miałbym raptem 5-6 dni. A to za mało. I tak w lutym planuję tylko zahaczyć o Sydney i Góry Błękitne, Brisbane i Wielką Rafę Koralową - na nic więcej nie starczy czasu.
Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję!
Piotr
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6499 PostWysłany: 29 Lip 2022 10:18 

Rejestracja: 28 Paź 2019
Posty: 14
Cześć,

Również miałbym prośbę o wskazówki jak najlepiej wykorzystać stopovery i open jaw bo chyba nie wszystko dobrze rozumiem w kontekście regionów.
Pomysł jest taki żeby lecieć z Europy do USA, potem Australia i powrót do Polski. Przy czym pobyt zagranicą do momentu powrotu potrwa ok 5 mcy (z czego ze 4 mce łącznie będzie AU/NZ) więc nie wiem czy da się to zapiąć w jedną podróż czy może trzeba dzielić na mniejsze odcinki. Głównie chcę spędzić klikanaście dni w USA, i resztę w AU/NZ, dodatkowe miasta na stopovery czy w trakcie oczekiwania na przesiadkę są opcjonalne ale bardzo mile widziane.

Wstępnie myślałem o czymś takim (120k mil, więc wszystko w economy + dodatkowe we wlasnym zakresie przy open jaws):

MUC (ale drogie dopłaty więc może CPH) - > LAX (stopover na kilka dni)
LAX lub SFO -> HNL(stopover lub oczekiwanie na kolejny lot i w tym czasie zwiedzanie)
I teraz dwie opcje w zasadzie, bo stronka M&M za często błędami z połączeniami/dostępnością wyrzuca, więc już jakieś konstulatacje z infolinią były ale nie widzieli dostępności (PL i AT, nie znalazłem numeru do DE).

HNL->ICN(stopover)->docelowo Perth (od tej strony AU chciałbym zacząć)
W tym wariancie bardzo ładnie się loty składają że mam prawie równie 24h między przylotem i odlotem w HNL więc można to wykorzystać zamiast stopover (choć infolinia mówiła że brak dostępności a wieczorem na M&M znalazłem)
lub
HNL->PPT(stopover)->AKL->PER (jeśli możliwe, jeśli nie to SYD/MEL) - tu może być problem z dostępnością HNL/PPT, HNL/SYD bezpośrednio też
SYD-PER we własnym zakresie wtedy

powrót SYD/MEL->SIN (stopover albo jeden dzień na zwiedzanie jeśli się uda) - Polska

Generalnie wg tabeli Europa-USA: 30 tys mil, USA-Oceania: 40 tys, Oceania-Europa: 50 tys więc się idealnie mieszczę w 120k. Pytanie czy opcja 3 regiony za 100k tu wchodzi w grę żeby zaoszczędzić i jakoś to zapiąć w tym ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6500 PostWysłany: 29 Lip 2022 10:43 

Rejestracja: 18 Sty 2017
Posty: 163
kkris87 napisał(a):
nie znalazłem numeru do DE


+49 69 209 777 777

W sumie nie warto dzwonić na polską infolinię, bo oni mają podejście "co my możemy, my nie wszystko widzimy, proszę dzwonić do Niemców, Niemcy mają lepsze dostępności, M&M to jest niemiecki produkt".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 408  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group