Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Miles&More Jetfriends dla twojego dziecka +500 mil na start

Jakby ktoś musiał załatwiać bilet (nagrodę) w niedzielę przez infolinię to podaję numer +902123548899 (infolinia Turkish, mówią po angielsku)

- "rezerwacja biletu nagrody"
obecnie na apce i stronie internetowej wywala mi błąd.
coś mam zmienić w ustawieniach?
- usuń polskie znaki w ustawieniach profilu


Informacja od @billabong
Odcinki statusowe w M&M są naliczane tylko za loty: LOTem, Lufą, Eurowings, Air Dolomiti, Austrian Air, Brussels Air, Croatia Air, Luxair lub Swiss. Lecąc tymi liniami, wejdziemy do Poloneza/Mazurka na FTL w WAW.
Do statusu za odcinki nie wlicza się m.in. TAP

Sprawdzanie daty wazności mil - od @skrzat
W przeglądarce trzeba się zalogować na konto M&M
W tej samej zakładce otworzyć stronę: https://api.miles-and-more.com/v1/accou ... Periods=12
gdzie na końcu adresu wpisuje się ilość następnych kwartałów, które chcemy podejrzeć (w powyższym przypadku 12 kwartałów, czyli 3 lata.
Pokaże się plik JSON, w którym jest m.in. ilość posiadanych mil (remainingAmount), ilość mil, które wydaliśmy (cumulativeSpendAmount), ilość mil które wygasły (cumulativeExpiredAmount) oraz podział na kwartały z liczbą mil, które wygasną po zakończeniu każdego kwartału.
Oczywiście przy statusie ilość wygasająca będzie = 0 z informacją dlaczego nie wygasną, np. status: SEN


Nie masz mil? Nie naliczono Ci odcinka? Wyślij zapytanie z kartą pokładową na ffp[at]lot.pl

Infolinie:
PL +48 22 5777 222
DE +49 69 209 777 777
US +1 800 581 6400

Biletu za mile nie upgrade'ujesz za e-voucher


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8165 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 409  Następna
Autor Wiadomość
#6121 PostWysłany: 22 Lut 2022 23:50 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 512
niebieski
@RobQ przez e–mail ignorują, należy używać formularz kontaktowy w apce.
_________________
Zamiast dziękuję klikamy „Lubię” / „Pomocny post”, jeśli tak jest.

Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.
Góra
 Profil Relacje PM off
RobQ lubi ten post.
RobQ uważa post za pomocny.
 
      
Podróż na Majorkę za 1351 PLN. Loty SWISS z Wrocławia i 5 nocy w hotelu Podróż na Majorkę za 1351 PLN. Loty SWISS z Wrocławia i 5 nocy w hotelu
Loty do Johannesburga z dużym bagażem z Berlina od 2345 PLN Loty do Johannesburga z dużym bagażem z Berlina od 2345 PLN
#6122 PostWysłany: 22 Lut 2022 23:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 4514
złoty
service@miles-and-more.com
Góra
 Profil Relacje PM off
RobQ lubi ten post.
RobQ uważa post za pomocny.
 
      
#6123 PostWysłany: 23 Lut 2022 14:55 

Rejestracja: 22 Lis 2013
Posty: 41
Loty: 452
Kilometry: 640 852
Gdzie można znalezdz rozpiskę klas rezerwacyjnych w LH?
Nie chodzi mi o naliczenie mi o ilość mil wiec wheretocredit.com odpada tylko o sprawdzenie czy klasy V i Q to Economy Classic (ktory pozwoli na wzięcie dodatkowego b.rejestrowanego)
Pierwotnie miałem rezerwacje WAW-FRA-BIO na klasach K, L (Classic)
Po zmianie rezerwacji na infolinii LH na WAW-MUC-BIO pojawiają mi się klasy V i Q a w szczegółach nie widzę bagażu 23kg przysługującego.
Wykorzystałem fakt ze LH lekko poprzesuwała godziny na 2 odcinkach i zoptymalizowałem czasy przesiadek zmieniając loty ale nie jestem pewien czy agent wstawił klasy Eco Classic w trakcie zmian
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6124 PostWysłany: 23 Lut 2022 18:10 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3239
srebrny
Masz dużo wyższe klasy rezerwacyjne dające dużo więcej mil (miałeś najtańsze), ale w LH taryfy classic/basic/flex są niezależne od klasy rezerwacyjnej.

Można mieć niską taryfę K classic z bagażem i wysokie Q basic.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
therealgregor uważa post za pomocny.
 
      
#6125 PostWysłany: 23 Lut 2022 18:44 

Rejestracja: 22 Lis 2013
Posty: 41
Loty: 452
Kilometry: 640 852
SPLDER napisał(a):
Masz dużo wyższe klasy rezerwacyjne dające dużo więcej mil (miałeś najtańsze), ale w LH taryfy classic/basic/flex są niezależne od klasy rezerwacyjnej.

Można mieć niską taryfę K classic z bagażem i wysokie Q basic.

Dzieki za info- potwierdzają to samo na FT czyli klasy rezerwacyjne nie są przyporządkowane do taryf: Light, Classic, Flex.
Znalazłem taki "podział" używanych przez LH taryf w klasie ekonomicznej:

Y: Full flex Economy Class
B: Almost Full Fare minimal restricted Economy Class

M: Almost Full Economy Fare with few restrictions
U: Higher Level Economy Fare with few restrictions
H: Economy Fare with moderate restrictions

Q: Discount Economy Fare with moderate restrictions, used for RTW trips
V: Discount Fare Economy, often with a lot of restrictions
W: Discount Fare Economy often with many restrictions
S: Ready-To-Fly Economy Fare

T: Heavy Discount Fare Economy Class with a lot of restrictions
L: Heavy Discount Economy Fare with lots of restrictions
K: Heavy Discount Economy Fare with lots of restrictions

X: Economy Class Award
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
babilas uważa post za pomocny.
 
      
#6126 PostWysłany: 04 Mar 2022 09:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2010
Posty: 475
Loty: 190
Kilometry: 367 017
niebieski
szybkie pytanie:

mam lot kupiony za mile M&M, którego dwa odcinki zostały odwołane. Całość rezerwacji natomiast jest jak najbardziej potwierdzona, zostały mi zaproponowane inne dni lotów. Czy dobrze rozumiem, że w tej sytuacji nie potwierdzając zmian mogę nie robić nic i przez dwa lata mieć możliwość zdecydowania co robię z milami? ( taką informację mam z polskiej infolinii, ale pani nie jest mi w stanie wskazać podstawy - punktu regulaminu)
Boję się, że w przypadku, gdy dziś (przed planowanym wylotem) zrezygnuję z tego lotu mile mi przepadną, ponieważ duża ich część jest starcza niż 3 lata.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6127 PostWysłany: 06 Mar 2022 13:59 

Rejestracja: 03 Kwi 2012
Posty: 343
niebieski
Mialem podobna sytuacje.

Lot odwolany. Mile wrocily na konto z oryginalna ich waznoscia. W ten sposob zostal mi miesiac na ich wykorzystanie.
Góra
 Profil Relacje PM off
smatekk uważa post za pomocny.
 
      
#6128 PostWysłany: 06 Mar 2022 14:11 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2901
złoty
@smatekk
Możesz sobie trzymać taki bilet w lodówce przez dwa lata od daty wystawienia.
Góra
 Profil Relacje PM off
smatekk uważa post za pomocny.
 
      
#6129 PostWysłany: 16 Mar 2022 11:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1259
srebrny
Mam pytanie dotyczące ważności mil a statusu - jeżeli utracę status, to ważność wszystkich mil od tego momentu się "resetuje", czyli jest ważna 36 miesięcy od momentu utraty statusu, tak?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6130 PostWysłany: 16 Mar 2022 13:04 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3239
srebrny
Tak. Resetuje się licznik i 36 miesięcy biegnie od daty utraty statusu
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
ncn lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#6131 PostWysłany: 21 Mar 2022 19:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1194
Loty: 399
Kilometry: 662 743
srebrny
Darek M. napisał(a):
Spotkał się ktoś z błędem po wykonaniu płatności za loty na stronie M&M:
"Wystąpiło następujące zdarzenie:
Nie można potwierdzić taryf dla wybranych lotów. Wybierz inną taryfę lub lot i prześlij ponownie żądanie. (15012 - 1009)"

Tradycyjnie już polska infolinie nie widzi żadnej dostępności na loty by LO, mimo że na stronie jest pełno biletów dostępnych.

Edit. Dzwoniłem na infolinię i ponoć mają awarię systemu, co by tłumaczyło problemy z rezerwacją.


@Darek M. Mam ten sam komunikat dzisiaj przy próbie płatności. Nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło. Czy w końcu udało Ci się kupić bilet?

Edit: Po zmianie terminu o parę dni udało mi się kupić.
Góra
 Profil Relacje PM off
szyderca87 uważa post za pomocny.
 
      
#6132 PostWysłany: 27 Mar 2022 10:26 

Rejestracja: 03 Kwi 2012
Posty: 343
niebieski
guest napisał(a):
Mialem podobna sytuacje.

Lot odwolany. Mile wrocily na konto z oryginalna ich waznoscia. W ten sposob zostal mi miesiac na ich wykorzystanie.

Swoją droga, uważam ze skoro lot został skasowany nie z mojej winy - mile powinny wrócić na konto z nowa ważnością.
Sprawdziłem mozliwosc przedłużenia... Nie oczekiwalem taniej opcji, ale ponad 1k za 22k mil?!

Ten program to jakis zart.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6133 PostWysłany: 27 Mar 2022 22:50 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3046
srebrny
guest napisał(a):
Lot odwolany. Mile wrocily na konto z oryginalna ich waznoscia. W ten sposob zostal mi miesiac na ich wykorzystanie.


A gdzie się sprawdza ważność mil? Bo nigdy tego nie potrafiłem znaleźć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6134 PostWysłany: 28 Mar 2022 01:15 

Rejestracja: 27 Mar 2012
Posty: 253
niebieski
Dostajesz maila, że xxx mil wygasa za kwartał.
Albo dzwonisz do M&M i się pytasz, kiedy wygasają.
Góra
 Profil Relacje PM off
obibok lubi ten post.
obibok uważa post za pomocny.
 
      
#6135 PostWysłany: 28 Mar 2022 23:12 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3046
srebrny
Czyli nie jestem tak głupi, jak myślałem: nie da się sprawdzić wprost. To ja próbowałem jeszcze odpalać te opcję, że wejdź w jakiegoś tam partnera i przedłuż za gruba monetę ważność. I wówczas mi wyskakiwało, że żadne nie kończą się w tym kwartale.
No cóż, dla mnie cały ten program, z którym właśnie kończę przygodę, to nieporozumienie.
Góra
 Profil Relacje PM off
nrm lubi ten post.
 
      
#6136 PostWysłany: 30 Mar 2022 13:23 

Rejestracja: 19 Maj 2014
Posty: 191
niebieski
Mam pomysł na zamrożenie mil, które tracą ważność z końcem obecnego kwartału.
Co myślicie na temat rezerwacji lotu (luty 2023) RT do Kijowa/Lwowa lub czegoś via Lwów (z tym, że tutaj KTM ze sporą dopłatą przez IST).
Czy dobrze rozumiem, że jeżeli loty się nie odbędą, to mile wracają na konto i mam czas na zamówienie czegoś do końca w tym przypadku lutego 2023?

Proszę o realną ocenę, a nie że jeden rabin powie tak, a drugi nie ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6137 PostWysłany: 30 Mar 2022 13:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7364
HON fly4free
A ile masz tych mil do zamrożenia?
Generalnie, najlepiej szukać w LO z uwagi na niską dopłatę. W ub. roku uczyniłem tak z 40 tys. mil, które poszły na one way do ICN + kilkadziesiąt zł. dopłat.
Obecnie sytuacja nie jest klarowna, jeśli chodzi o to, ile jest czasu na wykorzystanie mil po ich powrocie na konto w związku z anulowaniem biletu. Kiedyś był czas do końca danego kwartału, ale można znaleźć relacje osób, którym zniknęły z konta niemal od ręki po powrocie.
Ja sam, gdy już bilet za zamrożone mile był anulowany, zrobiłem kolejną rezerwację tego samego dnia, by uniknąć takiego ryzyka.
Góra
 Profil Relacje PM off
szyderca87 uważa post za pomocny.
 
      
#6138 PostWysłany: 30 Mar 2022 13:44 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 2385
platynowy
Do tej pory było tak, że jak w M&M anulowałeś bilet-nagrodę (bez znaczenia czy samemu, czy z powodu anulacji lotów) to mile wracały na konto, i było do końca kwartału aby je wykorzystać.

Ale ostatnio czytałem bardzo niepokojące wpisy na flyertalk które sugerują, że to może jednak nie być opcja bez ryzyka... :shock:

https://www.flyertalk.com/forum/lufthan ... ckets.html
Góra
 Profil Relacje PM off
benedetti lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#6139 PostWysłany: 30 Mar 2022 13:55 

Rejestracja: 19 Maj 2014
Posty: 191
niebieski
tropikey napisał(a):
A ile masz tych mil do zamrożenia?
Generalnie, najlepiej szukać w LO z uwagi na niską dopłatę. W ub. roku uczyniłem tak z 40 tys. mil, które poszły na one way do ICN + kilkadziesiąt zł. dopłat.
Obecnie sytuacja nie jest klarowna, jeśli chodzi o to, ile jest czasu na wykorzystanie mil po ich powrocie na konto w związku z anulowaniem biletu. Kiedyś był czas do końca danego kwartału, ale można znaleźć relacje osób, którym zniknęły z konta niemal od ręki po powrocie.
Ja sam, gdy już bilet za zamrożone mile był anulowany, zrobiłem kolejną rezerwację tego samego dnia, by uniknąć takiego ryzyka.



do końca marca 18 tys, do końca czerwca kolejne 15, łącznie wszystkiego prawie 90..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6140 PostWysłany: 30 Mar 2022 15:38 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2901
złoty
Anulowałem na początku marca bilet z odwołanego lotu, mrożony od początku pandemii, za mile, które miały przepaść zaraz przed wystawieniem biletu.
Mile wróciły tego samego dnia na konto z adnotacją, że przepadną 31. 03. 2022.
Ciężko powiedzieć czy to zbieg okoliczności, że marzec to dla M&M rownież koniec kwartału.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8165 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 409  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], kostek966 oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group