Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Miles&More Jetfriends dla twojego dziecka +500 mil na start

Jakby ktoś musiał załatwiać bilet (nagrodę) w niedzielę przez infolinię to podaję numer +902123548899 (infolinia Turkish, mówią po angielsku)

- "rezerwacja biletu nagrody"
obecnie na apce i stronie internetowej wywala mi błąd.
coś mam zmienić w ustawieniach?
- usuń polskie znaki w ustawieniach profilu


Informacja od @billabong
Odcinki statusowe w M&M są naliczane tylko za loty: LOTem, Lufą, Eurowings, Air Dolomiti, Austrian Air, Brussels Air, Croatia Air, Luxair lub Swiss.
Do statusu za odcinki nie wlicza się m.in. TAP

Sprawdzanie daty wazności mil - od @skrzat
W przeglądarce trzeba się zalogować na konto M&M
W tej samej zakładce otworzyć stronę: https://api.miles-and-more.com/v1/accou ... Periods=12
gdzie na końcu adresu wpisuje się ilość następnych kwartałów, które chcemy podejrzeć (w powyższym przypadku 12 kwartałów, czyli 3 lata.
Pokaże się plik JSON, w którym jest m.in. ilość posiadanych mil (remainingAmount), ilość mil, które wydaliśmy (cumulativeSpendAmount), ilość mil które wygasły (cumulativeExpiredAmount) oraz podział na kwartały z liczbą mil, które wygasną po zakończeniu każdego kwartału.
Oczywiście przy statusie ilość wygasająca będzie = 0 z informacją dlaczego nie wygasną, np. status: SEN


Nie masz mil? Nie naliczono Ci odcinka? Wyślij zapytanie z kartą pokładową na ffp[at]lot.pl

Infolinie:
PL +48 22 5777 222
DE +49 69 209 777 777
US +1 800 581 6400


 [ 6873 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 344  Następna
Autor Wiadomość
#5941 PostWysłany: 11 Sty 2022 17:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2016
Posty: 598
Loty: 98
Kilometry: 213 250
niebieski
Ja próbowałem Ekwador-Galapagos i LATAM na infolinii nie były widoczne. Wyszukiwarka United też ich nie pokazywała.

Szukałem też wtedy Peru i tu wyszukiwarka UA pokazywała jakąś znikomą dostępność, ale nie dzowniłem, bo jednak padło na Galapagos.
Może to właśnie kwestia trasy i w przypadku LA można sugerować się dostępnościa na UA?
Albo mieli jakiś błąd, który został już poprawiony...


EDIT: Jednak coś namieszałem.


Ostatnio edytowany przez blak, 12 Sty 2022 09:44, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
travellista uważa post za pomocny.
 
 
#5942 PostWysłany: 11 Sty 2022 19:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1432
platynowy
@blak Jesteś pewny tego co piszesz o UA?

Latam (były członek Oneworld) nigdy nie był częścią Star Alliance i to, że jego loty są dostępne za mile jest zasługą osobnej umowy pomiędzy Latam a Miles & More. Jednak żaden lot z siatki lotów Latam nigdy nie był widoczny dla innych programów Star Alliance: ani dla Mileage Plus linii United, ani dla Miles & Smiles Turkisha, ani dla Miles & Go TAP ani dla niczego innego poza Miles & More.

Innymi słowy United nigdy nie miało prawa pokazywać jakiejkolwiek dostępności Latam. Wcześniej Latam był partenerem American Airlines (Oneworld), a na chwilę obecną jest to Delta Airlines.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#5943 PostWysłany: 12 Sty 2022 00:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2626
HON fly4free
Czy spotkaliscie sie z jakakolwiek dostepnoscia biletow za mile na trasie TLV-SIN ?. Z tego co widze to prawie wszystko lata TLV-Europa-SIN, wiec z automatu 2 regiony wskakuja co przestaje miec sens. SQ tez chyba bezposrednio nie lata, tylko przez DXB we wspolpracy z flydubai. Jedyne co mi przychodzi do glowy to TK, ale w wyszukiwarce nic nie znajduje
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5944 PostWysłany: 12 Sty 2022 03:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1432
platynowy
Wyszukiwarka może nie znajdywać, ale np na datę na którą spojrzałam TK ma dostępność w X oraz w I na TK789 TLV-IST (16/10 wieczór) + TK54 IST-SIN (17/10 w nocy) ale wyszukiwarka tego nie pokazuje więc trzeba dzwonić i pytać.
Jak pewnie już sam wiesz jedyna alternatywa online to Egyptair + Thai z chorymi dopłatami.
Załącznik:
IMG_8491.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
Flyguy uważa post za pomocny.
 
 
#5945 PostWysłany: 12 Sty 2022 09:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2626
HON fly4free
@billabong

Tez w ten sposob sprawdzalem TK, ale rowniez nic mi nie wyskoczylo. Pozniej znalazlem jeszcze to polaczenie przez CAI ale tak jak wspomnialas, oplaty nie sa warte tej zabawy.
Widzialem tez, ze LO bedzie znowu operowal od listopada na tej trasie. Pamietacie jakiego rzedu byly tam doplaty w ''C ''i czy to polaczenie pojawialo sie w ''najmilszym'' ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5946 PostWysłany: 12 Sty 2022 09:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2016
Posty: 598
Loty: 98
Kilometry: 213 250
niebieski
@billabong
Rzeczywiście, coś namieszałem, już edytowałem wcześniejszy post.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5947 PostWysłany: 12 Sty 2022 14:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1274
Loty: 39
Kilometry: 45 226
niebieski
marek2011 napisał(a):
skrzat napisał(a):


Facet próbował najwyraźniej ograć system zakładając rezerwację i anulując ją po terminie upływu ważności jego mil licząc na przedłużenie ich żywota. Trzeba byłoby się wczytać szczegółowo w warunki M&M, ale z okoliczności wynika, że jego termin ważności mil , liczony prawidłowo na koniec kwartału itd., upłynął mu 31.12/1.01, więc nawet jeśli wcześniej manewry z rezerwacjami i ich kasowaniem przechodziły, to niekoniecznie było to po linii zasad programu.


Dzwoniłem do M&M polskiego i konsultant podsunął mi następujący patent na przedłużenie mil.
1. Kupić bilet na lot z wyprzedzeniem kilkumiesięcznym za pulę mil która przepada (tak jak zrobił ten gość z artykułu)
2. W chwili gdy przychodzi termin rezerwacji ale chcemy już wybrać konkretną upatrzoną destynacje zadzwonić do M&M , skasować pierwotną rezerwacje i od razu podczas tej rozmowy dokonać nowej docelowej.
3. Kluczem tej opcji jest to że mile z pierwotnej rezerwacji podobno przepadają dopiero po północy w dniu anulacji czyli da się założyć z nich nową rezerwację. Oczywiście w takim przypadku ponosimy koszt 25 USD za skasowanie pierwotnej rezerwacji

i Tu właśnie chciałbym potwierdzić pkt 3 . Czy ktoś się z tym spotkał bo jakoś nie ufam do końca konsultantowi (różni są i mają różną wiedzę) . Ktoś coś?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5948 PostWysłany: 16 Sty 2022 23:59 

Rejestracja: 07 Lut 2013
Posty: 1771
srebrny
Jeśli dobrze rozumiem, nawet gdyby zwinął się Diners to osoby bez statusów w m&m nie ponosząc wielkich kosztów będą mogły przedłużać sobie ważność mil dzięki UNIQA.
Kupujesz ubezpieczenie na Polskę, na 1 dzień za niecałe 2 PLN - dostajesz 2 mile m&m, które idą na konto programu przedłużając ważność wszystkich uzbieranych mil.
To oczywiście też sposób dla osób, które mają stare mile a ich wniosek o kartę DC poszedł do kosza i zostały na lodzie.
https://www.miles-and-more.com/pl/pl/ea ... ic_01.html

Edit: żeby nie mieszać wykreślam
_________________
I klikamy "lubię to" / "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...


Ostatnio edytowany przez lluukk, 17 Sty 2022 07:59, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#5949 PostWysłany: 17 Sty 2022 01:09 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2894
srebrny
Niestety nie ma tak dobrze. W M&M o ile nie posiada się statusu mile są ważne 3 lata i w przeciwieństwie do większości programów zdobycie kolejnych mil nie powoduje przedłużenia ważności starych.
Jedynym wyjściem jest albo przedłużanie ważności mil w oparciu o kartę kredytową M&M albo zdobycie statusu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
lluukk lubi ten post.
lluukk uważa post za pomocny.
 
 
#5950 PostWysłany: 17 Sty 2022 10:34 

Rejestracja: 18 Sty 2017
Posty: 83
Przyszedł czas żeby spalić trochę mil, więc kupiłem dwa bilety w trybie Companion Award (dla mnie i dla osoby towarzyszącej). Zgodnie z regułami Companion Award drugi bilet jest za połowę stawki milowej. Dzisiaj sprawdzam konto - pobrali za dużo mil (dwie pełne stawki). Dzwonię na polską infolinię i mówię w czym rzecz. Pan sprawdza i mówi, że tak, że widzi, że Niemcy zrobili błąd, bo Niemcy wystawiali bilety ręcznie i Niemcy pobrali za dużo mil, no i teraz on nic nie może zrobić, bo to Niemcy musza poprawić i powinienem napisać na ffp@lot.com, bo to trzeba do Niemców wysłać i tylko Niemcy mogą mi oddać mile.

Skoro pan na polskiej infolinii "nic nie może", to dlaczego nie nagrać informacji, żeby dzwonić na niemiecką albo pisać na ffp@lot.com? No i oczywiście czas rozpatrywania reklamacji to dni 30, ale może ulec wydłużeniu. Mnie to jakoś niespecjalnie robi różnicę, bo tych mil mam jeszcze tyle, że mogę czekać dowolnie długo, ale gdyby tak nie było? No i korporacyjna kwestia lojalności: firma zrobiła błąd, to biorę to na klatę, nie opowiadam klientowi, że "to nie ja, to kolega". Chyba, że w SSP teraz trzeba wszystko na Niemców?
Góra
 Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
tropikey uważa post za pomocny.
 
 
#5951 PostWysłany: 17 Sty 2022 10:41 

Rejestracja: 07 Lut 2013
Posty: 1771
srebrny
@babilas - może powinni, w ostatnich 2-3 miesiącach miałem 3 sprawy do załatwienia z m&m - za każdym razem na infolinii PL nic nie załatwiłem (bo nie można, bo się nie da) i za każdym razem dzwoniąc w drugiej kolejności na infolinię DE załatwiłem, więc nie wykasowałem z telefonu infolinii PL tylko ze względu na Najmilszy Poniedziałek.
_________________
I klikamy "lubię to" / "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Relacje PM off
Grover uważa post za pomocny.
 
 
#5952 PostWysłany: 17 Sty 2022 11:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6573
HON fly4free
podziękowanie dla @babilas za wywołanie tematu, bo jako świeży senator ciągle zapominam o tym cennym bonusie.
Z ciekawości zajrzałem sobie na jakąś przykładową trasę do zarezerwowania online i pokazuje mi stosownie obniżoną stawkę łączną za dwie osoby. Czy dobrze rozumiem, że u Ciebie było tak, że w podsumowaniu koszyka również pokazała się stawka obniżona, a faktycznie pobrano normalną? A może rezerwację robiłeś telefonicznie, a nie online?
Góra
 Relacje PM off  
 
#5953 PostWysłany: 17 Sty 2022 15:34 

Rejestracja: 18 Sty 2017
Posty: 83
-- 17 Sty 2022 10:23 --

Rezerwacja online. Dobrze rozumiesz: w podsumowaniu półtorej stawki, z konta zniknęły dwie.

-- 17 Sty 2022 14:34 --

Update: odpowiedź z przeprosinami z M&M w ciągu 5 godzin, takoż zwrot mil. Więc może te wszystkie moje kaustyczne uwagi trochę na wyrost.


Ostatnio edytowany przez puhacz, 17 Sty 2022 11:39, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
tropikey uważa post za pomocny.
 
 
#5954 PostWysłany: 18 Sty 2022 13:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2626
HON fly4free
Lecial ktos z Was ostatnio w LH na Eco Light ze statusem w M&M (Senator albo HON) i probowal nadac bagaz za free bezposrednio na lotnisku?

Znajduje sprzeczne informacje, poniewaz na stronie LH jest informacja, ze dalej w ''drodze wyjatku'' jest taka mozliwosc:

''Im Rahmen einer Kulanzregel können HON Circle Member, Senatoren und Star Alliance Gold Member jedoch vorerst ein Gepäckstück bis 23 kg kostenlos mitnehmen. Diese Kulanzregel gilt ausschließlich für Lufthansa Flüge am Check-in-Schalter am Flughafen. Bei Vorabbuchung eines Gepäckstücks, z.B. online oder im Reisebüro, fällt eine Gepäckgebühr an.''

https://www.lufthansa.com/de/de/economy-light-tarif

Natomiast w drodze procesu rezerwacji dostaje taka informacje (same loty LH):


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5955 PostWysłany: 18 Sty 2022 13:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1350
Loty: 185
Kilometry: 305 275
niebieski
Ale mówisz o kupnie taryfy eco i nadaniu normalnego bagazu czy ew. kabinówke im wepchnąć na rejestrowany?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5956 PostWysłany: 18 Sty 2022 13:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2626
HON fly4free
Normalnego do 23KG. Pytam bezposrednio o lotnisko, bo w opisie ''wyjatku '' jest mowa tylko o lotnisku.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5957 PostWysłany: 18 Sty 2022 13:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 2013
Loty: 103
Kilometry: 182 732
srebrny
to pewnie leży tylko w gestii osoby przy check-in. Szczerze nie słyszałem aby ktoś się takim "wyjątkiem" tutaj chwalił
_________________
Image
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5958 PostWysłany: 18 Sty 2022 13:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2626
HON fly4free
No jesli jest na stronie oficjalnie jako Kulanzregel (zasada dobrej woli) to mysle, ze obsluga nie jest decydujaca. Zadzwonie w tym tyg. do LH i zapytam
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5959 PostWysłany: 18 Sty 2022 14:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 1004
Loty: 428
Kilometry: 398 855
niebieski
Miałem podobną sytuację, ale nie mam Senatora a ET *A Golda i babeczka na lotnisku w Barcelonie powiedziała, że nie ma szans na bezpłatne nadanie rejestrowanego w taryfie Eco light.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5960 PostWysłany: 18 Sty 2022 14:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2626
HON fly4free
@cool_aka_romeo

Wszystkie loty LH czy jakis CS ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 6873 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 344  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google Adsense [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group