Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Miles&More Jetfriends dla twojego dziecka +500 mil na start

Jakby ktoś musiał załatwiać bilet (nagrodę) w niedzielę przez infolinię to podaję numer +902123548899 (infolinia Turkish, mówią po angielsku)

- "rezerwacja biletu nagrody"
obecnie na apce i stronie internetowej wywala mi błąd.
coś mam zmienić w ustawieniach?
- usuń polskie znaki w ustawieniach profilu


Informacja od @billabong
Odcinki statusowe w M&M są naliczane tylko za loty: LOTem, Lufą, Eurowings, Air Dolomiti, Austrian Air, Brussels Air, Croatia Air, Luxair lub Swiss. Lecąc tymi liniami, wejdziemy do Poloneza/Mazurka na FTL w WAW.
Do statusu za odcinki nie wlicza się m.in. TAP

Sprawdzanie daty wazności mil - od @skrzat
W przeglądarce trzeba się zalogować na konto M&M
W tej samej zakładce otworzyć stronę: https://api.miles-and-more.com/v1/accou ... Periods=12
gdzie na końcu adresu wpisuje się ilość następnych kwartałów, które chcemy podejrzeć (w powyższym przypadku 12 kwartałów, czyli 3 lata.
Pokaże się plik JSON, w którym jest m.in. ilość posiadanych mil (remainingAmount), ilość mil, które wydaliśmy (cumulativeSpendAmount), ilość mil które wygasły (cumulativeExpiredAmount) oraz podział na kwartały z liczbą mil, które wygasną po zakończeniu każdego kwartału.
Oczywiście przy statusie ilość wygasająca będzie = 0 z informacją dlaczego nie wygasną, np. status: SEN


Nie masz mil? Nie naliczono Ci odcinka? Wyślij zapytanie z kartą pokładową na ffp[at]lot.pl

Infolinie:
PL +48 22 5777 222
DE +49 69 209 777 777
US +1 800 581 6400

Biletu za mile nie upgrade'ujesz za e-voucher


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8166 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 409  Następna
Autor Wiadomość
#3101 PostWysłany: 28 Lip 2018 20:55 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1569
niebieski
07_Zgłoś.Się napisał(a):
@tartal A otrzymałeś potwierdzenie wysłania wiadomości?
@mucha Numer biletu pozostał ten sam więc Twoja teoria może być słuszna.

Pomolestuje ich jeszcze trochę przez ten formularz, gdy to nie przyniesie efektu to wyślę list do Niemiec.
'


nie dostałem żadnego potwierdzenia wysłania....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#3102 PostWysłany: 29 Lip 2018 14:04 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 154
Loty: 138
Kilometry: 293 761
Cześć, pytanie od laika milowego :)

Od lutego zacząłem zbierać mile (głównie w trakcie delegacji służbowych), na dzień dzisiejszy uzbierałem około 36tys mil (loty, hotele, holidaycheck), i wiele wskazuje że będę dalej mógł zbierać w podobym tempie (pewnie coś koło 50-60k rocznie).

Nigdy jeszcze nie miałem okazji skorzystać z mil, ale na przyszły rok chciałbym zorganizować pare wypadów, posiłkując się w jakimś stopniu milami. Myślę o ORD albo JFK (tydzień w NY i tydzień w Chicago) - Tu bardzo kusząco wygląda 25k które zdarza się a najMilszym, oraz wylot do Tajlandi (np WAW-BKK Turkish'em).

Wstępny plan był taki żeby do US polecieć za mile (2x 25k, dla mnie i narzyczonej) a za Tajlandie zapłacić gotówką, i tu pojawia się pytanie laika, czy da się milami zrobić takie numer żeby w obydwu wypadkach zapłacić nimi za bilety dla mojej narzyczonej, a za swoje normalnie, tak żeby dostać za nie mile? W konfiguracji US płatne w całości milami nie dostajemy w ogóle mil, a za Tajlandie dostaje ja (narzyczona lata na tyle mało że nic ze swoich mil nie uzbiera realistycznie), a jeśli dałoby się zrobić pół na pół to ja bym dostał mile za obydwie wycieczki.

Będę wdzięczny za opinie na ten temat (czy w ogóle się tak da) oraz ewentualnie jakieś inne sugestie).

Z góry dzięki.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3103 PostWysłany: 29 Lip 2018 14:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1393
niebieski
Oczywiście ,mozesz kupić bilety za mile tylko dla swojej dziewczyny.A dla siebie za gotówkę ,ale już na oddzielnej rezerwacji. Tylko popatrz na dopłaty.WAW-BKK Turkishem będzie miało ok 1500zl dopłat- kompletnie nieopłacalne. Lepiej LO lub SQ z przesiadką w SIN wyjdzie 500-700 dopłat.
Góra
 Profil Relacje PM off
Janobr uważa post za pomocny.
 
      
#3104 PostWysłany: 29 Lip 2018 14:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 1182
Loty: 414
Kilometry: 1 349 089
srebrny
Jeśli znajdziesz takie samoloty za mile jak i za pieniądze, to możesz sobie booknąć lot za mile dla narzeczonej, a dla siebie zapłacić gotówką - z tym nie ma problemu.

Największy problem to jednak dostępność połączeń w Najmilszym - tylko dwa tygodnie na przód i dawno nie widziałem NYC czy ORD. Głównie się trafia (poza sezonem) LAX i YYZ. W sezonie Najmilszy to tylko Europa. Co więcej jak znajdziesz sobie nawet połączenie za mile, to za gotówkę może okazać się ono bardzo drogie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Janobr uważa post za pomocny.
 
      
#3105 PostWysłany: 29 Lip 2018 14:57 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 154
Loty: 138
Kilometry: 293 761
Dzięki wielkie za wartościowe porady, faktycznie TK wychodzi bez sensu, SIN już trochę lepiej (w ostateczności jeśli będzie duża różnica cena, mogę za Tajlandie po prostu zapłacić gotówką z mile zostawić na inny raz - FTL bez problemu zrobie więc nie przepadną) - LO i SQ faktycznie brzmią kusząco - może nie tak bardzo jak Scoot, Ukrainian czy Qatar, ale na początek wolę się trzymać Star Alliance. Co do USA to na sezonie mi akurat nie zależy, bo i tak lecielibyśmy bardziej spędzić czas z rodziną niż zwiedzać (alternatywnie są też chyba przez M&M promocje za 30k bardziej dostępne nie?).

Pytanie laika numer dwa - Tak jak wspominałem, w sierpniu wskoczę na Silver w M&M (o ile dobrze rozumiem jest on wtedy na dwa lata), i rozważam czy o 2019 nie przeskoczyć na program A3 - Jakbym się bardzo postarał to mógłbym powalczyć o Golda (loty do ORD i BKK pewnie by mocno pomogły) który już dużo daje, a jeśli się nie uda to w 2020 wrócić do M&M bez ryzyka utraty statusu.

Zastanawiam się tylko jak duży miałbym problem ze zbieraniem mil (i finalnie wykorzystaniem ich) w dwóch progamach (HolidayCheck i przelicznik z Accora są chyba tylko do M&M), czy ktoś z was ma doświadczenie z żąglowaniem pomiędzy tymi dwoma programami?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3106 PostWysłany: 29 Lip 2018 17:18 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2011
Posty: 2597
Loty: 243
Kilometry: 297 179
@Janobr polecam ten temat oraz ten temat :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3107 PostWysłany: 31 Lip 2018 10:03 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 161
Loty: 202
Kilometry: 281 717
Proszę o poradę - biorąc pod uwagę wszystkie planowane loty do końca roku w SA, będzie mi brakować 4 segmentów do Frequent Travellera.
Z Waszej perspektywy: opłaca się je odbyć trochę na siłę, żeby uzyskać ten status?

Z góry dziękuję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3108 PostWysłany: 31 Lip 2018 10:11 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1615
Loty: 56
Kilometry: 51 059
niebieski
Zależy ile planujesz latać w przyszłym roku SA i czy Ci sie przyda np do bagażu. Ja bym zrobił te 4 odcinki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3109 PostWysłany: 31 Lip 2018 10:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lut 2014
Posty: 1154
Loty: 42
Kilometry: 72 437
srebrny
Mam pytanie do biletu nagrody za MM.
Z racji tego, że można mieć loty OJ z dwoma stopoverami poza point of origin - czy poprawna jest trasa BRU-TYO-HKG + KUL-SIN-FRA na jednym bilecie? stopy w Tokio i Singapurze. No i pytanie czy za stopy trzeba dopłacać, czy są darmo? ;)
_________________
Był taki Chińczyk na takim chińskim lotnisku. I ten Chińczyk miał bilet. I go zmieniał, a potem zwrócił. Potwierdzam, byłem tym Chińczykiem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3110 PostWysłany: 31 Lip 2018 10:50 

Rejestracja: 19 Kwi 2014
Posty: 476
niebieski
Ja również bym zrobił nawet na siłę, jeśli planujesz robić przynajmniej 15-20 lotów w następnych latach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3111 PostWysłany: 31 Lip 2018 12:31 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3240
srebrny
dormozg napisał(a):
Proszę o poradę - biorąc pod uwagę wszystkie planowane loty do końca roku w SA, będzie mi brakować 4 segmentów do Frequent Travellera.
Z Waszej perspektywy: opłaca się je odbyć trochę na siłę, żeby uzyskać ten status?


Tylko Ty jesteś w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

Koszt:
- cena biletów
- stracony czas

Zyskujesz:
-dostęp do saloniku w WAW + innych prowadzonych przez linie należące do M&M (niewiele)
- dodatkowy bagaż
- przedłużenie ważności mil
- w kilku miejscach fastrack
- większy wybór miejsc w OLCI LOT

Alternatywą jest zakup PP - daje dostęp do olbrzymiej liczby saloników, ale nie ma bagażu i zapewne drożej niż 4 brakujące segmenty.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3112 PostWysłany: 31 Lip 2018 12:37 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 236
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
-- 31 Lip 2018 12:34 --

@apadlo
stopovery jak najbardziej dozwolone oczywiście są one bezpłatne
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3113 PostWysłany: 31 Lip 2018 14:15 

Rejestracja: 03 Maj 2012
Posty: 280
niebieski
SPLDER napisał(a):
dormozg napisał(a):
-dostęp do saloniku w WAW + innych prowadzonych przez linie należące do M&M (niewiele)

Ale to tylko jesli mam w reku bilet linii sojuszu StarAliance?
_________________
Hiszpania, Portugalia - mieszkalem, wiec pomoge i odpowiem na pytania
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3114 PostWysłany: 31 Lip 2018 14:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sie 2011
Posty: 1264
Loty: 312
Kilometry: 420 474
srebrny
Tak.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3115 PostWysłany: 31 Lip 2018 15:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 5645
HON fly4free
Jeszcze gorzej bo wyłącznie linii zrzeszonych w M&M czyli Turek, TAP, Air China i wiele innych odpada.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3116 PostWysłany: 01 Sie 2018 01:33 

Rejestracja: 17 Maj 2017
Posty: 640
Loty: 86
Kilometry: 165 130
Zbanowany
A jakie linie zrzeszone są w M&M? TO nie są wszystkie z sojuszu Star Alliance? Czy to jest tak, że zbiera się mile we wszystkich ze Star Alliance a wydaje tylko w niektórych?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3117 PostWysłany: 01 Sie 2018 07:18 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Niekoniecznie, np SAS ma swój własny program Eurobonus pomimo bycia w *A. Turek tez ma swój program

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3118 PostWysłany: 01 Sie 2018 08:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Maj 2013
Posty: 2392
niebieski
@ind_globtroter
źródło wiki:
Linie lotnicze-pełni członkowie programu: Lufthansa, Air Dolomiti, Augsburg Airways, Contact Air, Eurowings, Lufthansa CityLine, Lufthansa Italia, Austrian Airlines, PLL LOT, Swiss International Air Lines, Adria Airways, Croatia Airlines, Luxair.

dostęp przy FTL do WAW tylko przy BP z tymi "partnerami". Dopiero przy statusie Gold (senator) masz dostęp przy każdym BP *A.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3119 PostWysłany: 01 Sie 2018 08:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1519
Loty: 618
Kilometry: 991 353
srebrny
ind_globtroter napisał(a):
A jakie linie zrzeszone są w M&M? TO nie są wszystkie z sojuszu Star Alliance? Czy to jest tak, że zbiera się mile we wszystkich ze Star Alliance a wydaje tylko w niektórych?


Wydawać mile można we wszystkich, w ramach dostępności. Można przecież rezerwować nagrody w Ethiopian, Egyptair czy Air China.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3120 PostWysłany: 01 Sie 2018 08:45 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2187
złoty
@ind_globtroter
Tu chodzi o coś innego. Z warunków bycia w sojuszu Star Aliance wynika, że wstęp do saloniku ma członek o statusie gold jeśli leci dowolną linią z *A. Nic tam nie ma o statusie silver.
Salonik dla silvera to tylko dobra wola danego programu (czyli w tym przypadku M&M) i może podlegać zasadom określonym przez te linie i programy. Dlatego właśnie te dodatkowe warunki mogą być określone w dowolny sposób czyli na lecąc LO czy LH z WAW wejdziesz do saloniku, a w Krakowie czy Istambule już nie.
Na przykład Aegean dla swoich silverów (w programie miles&bonus) daje 4 wejścia na rok i tylko przy lotach A3 i tylko w swoich Aegeanowych salonikach. A są programy, które swoim silverom nie dają nic.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8166 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 409  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group